کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد

کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد

علیرضا محمدی
۱۶:۲۰ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد

کوری بارلوگ، کارگردان God of War 2018، در مصاحبه‌ای جدید به پروژه جدید استودیوی Santa Monica اشاره دارد.

با پایان یافتن حماسه اسکاندیناوی در God of War Ragnarok، استودیوی Santa Monica مشخص نکرد که چه چیزی در انتظار این سری خواهد بود. البته چندی پیش بستۀالحاقی Valhalla منتشر شد که به عنوان پایانی برای حماسه کریتوس (Kratos) در اسکاندیناوی عمل می‌کرد؛ اما جدیدترین پروژه این استودیو هنوز ناشناخته باقی مانده است.

در همین حال، کوری بارلوگ، کارگردان God of War (2018)، در توییتر توجه طرفداران را به پروژه بعدی خود جلب کرد. او در این باره گفت:

مقدمات پروژه‌ای که در حال حاضر روی آن کار می‌کنم، در حال انجام است. همکارانم در استودیوی Santa Monica افراد فوق‌العاده‌ای هستند.

البته، از این توییت نمی‌توان نتیجه خاصی گرفت. منتظر جزئیات بیشتر و اطلاعیه‌های احتمالی در آینده باشید.

God of War Ragnarok هم‌اکنون برای PS4 و PS5 در دسترس است.

人Acker益man人O2DARKSIRENMatin BarkatS.j.d⃤‎ PARTiSANگیمرِ روان شناسBlack Swordsman77Vito ScalettaKieblackSaruman.𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥mohammad73@RepatriateViboroهالک ایرانیArthurAmscmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد
کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • DANI گفت:

    بنازم
    امیدوارم یه گیم فوق العاده بدن بیرون

    ⃤‎ PARTiSANGo tell aunt roudyarmin77Max22
  • Xerexplay گفت:

    امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاد

    ⃤‎ PARTiSANGo tell aunt roudyBlack Swordsman77✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧Viborolie?noJoel MorganAmscNimamore
  • Max22 گفت:

    آخ آخ واسه این یکی خیلی هایپم آیپی جدید سانتامونیکا اونم از کوری بارلوگ بهبه😍
    فقط میدونم امکان نداره آیپی جدید سانتا با آیپی جدید ناتی داگ تو یه سال بیان! احتمال میدم این آیپی شون ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ بیاد

    ⃤‎ PARTiSAN77MahdiKideo hojimaChris redfieldViborolie?noJoel MorganTomAmscmore
  • skylord گفت:

    کوری بارلوگ یکی از بهترین کارگردانا تو صنعت گیم هست.خدا کنه بره سراغ یه ای پی جدیده داستان محور

    Go tell aunt roudyTomarmin77Max22
  • Xenon گفت:

    مقدمات پروژه‌ای که در حال حاضر روی آن کار می‌کنم، در حال انجام است.
    من میگم به زور به ۲۰۲۶ میرسه حالا شما باور نکنید

    .
  • خب اینکه سانتا مونیکا + کوری بارلوگ بازی رو میسازه خودش امید دهنده هست و میشه حداقل به روایت داستان و شخصیت پردازی امید داشت ….
    اگه یا بازی تو قرون وسطی یا دوره های امپراطوری روم مقدس یا جنگ های عثمانی با اون ها بسازن خیلی عالی میشه ، بنظرم از پروژه ای که حال و هوای شوتر و وسترن داشته باشه بهتره چون این نوع بازی ها اصلا تو dna سانتا مونیکا نیستن …..

    AmscarminBlack Swordsman77Max22
  • amir گفت:

    احتمالا تو ۲۰۲۵ ازش رونمایی بشه
    پ.ن:امیدوارم یه خبری جدیدی هم از ایپی ناتی داگ بیاد…

    medium.77TomKieblackViborolie?noJoel MorganAmscNimamore
  • ALIREZA0111 گفت:

    طبق گفته خودشون از بعد گاد ۲۰۱۸ تیم کوری بارلوگ از پروژه GOW کنار کشید و رو این بازی کار میکنن
    یعنی اگه بازی سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ عرضه شه حدود ۷ الی ۸ سال رو بازی کار کردن!!!!
    مدت زمان ساخت ریبوت GOW حدود ۵ سال بوده
    زمان و هزینه ساخت بازیا به طور وحشتناکی افزایش پیدا کرده
    امیدوارم نتیجه نهایی عالی باشه 🙂

    ALNOmedium77Kieblack.HitasepDirtyomnicChris redfieldViboroKing in Blackmore
    • abbas1990 گفت:

      “زمان و هزینه ساخت بازیا به طور وحشتناکی افزایش پیدا کرده”
      سلام خدمت داداش گلم…نه داداش زمان و هزینه هیچ فرقی نکرده چون تکنولوژی ساخت بازی ها با نسل قبل تفاوت چندانی نداره حتی بعضی بازی ها رو نگاه کنی عقب تر هم هستن از خیلی لحاظ مثلاً شما به l.a noir و اون تکنولوژی خفن انیمیشن های صورتش نگاه کن کجای این نسل یه همچین چیزی دیدی حتی به نظرم به واسطه راحت تر شدن برنامه نویسی و نرم افزارهای ساخت انیمیشن و جا افتادن یه سری تکنولوژی ها ک نسل های پیش هزینه بر تر بوده این نسل بازی سازی راحت تره تازه قیمت بازی ها رو هم افزایش دادن مخاطب هم بیشتر شده دیگه علاوه بر اون بازی رو هم کامل عرضه نمیکنن ک بعدا دی ال سی رو هم جداگانه بفروشن پس هیچ بهانه و توجیهی وجود نداره واسه این قضیه یه زمانی تیم سایلنت اومد سر سایلنت هیل ۲ کلا رفت تیم رو آموزش داد ک انیمیشن ها و تکسچرها رو از دو بعدی به سه بعدی تغییر بدن(حالا دقیق یادم نیست ولی می‌دونم یه همچین کاری کردن) و واسه این کار کلی هزینه و تدریس و … ولی بازیشون اگه اشتباه نکنم دوسال بعد از نسخه یک اومد اونم چی؟ شاهکاری مثل سایلنت هیل ۲ ! اینا فقط تنبلی و طمع و عدم عشق به بازیسازی تو نسل های اخیر رو نشون میده

      Abby Anderson.خر(حالت سامورایی)TomarminMax22HajEsisnowgirl
      • ALIREZA0111 گفت:

        سلام عزیزم
        درسته که تکنولوژی ها خیلی بهبود پیدا کرده اما در کفه دیگه ترازو، بازی ها طولانی تر شدن، مکانیک های گیم پلی بیشتری اضافه شده ، یا اصطلاحا از حالت ساده بودن خارج شدن، بخش زیادی از بودجه صرف گرافیک میشه، موتور های بازی سازی پیشرفت های عظیمی کردن که به طور ساده یعنی توانایی ساخت بازی های عظیم تر رو دارن
        ساخت یه بازی AAA در نسل ۹ حداقل ۵ سال زمان میبره ولی این روند برای نسل ۶ و ۷ صرفا ۲ یا حداکثر ۳ سال بوده
        هزینه ساخت بازی ها در نسل هفتم حدود ۳۰ ۴۰ میلیون دلار بوده اما در نسل ۹ به ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون دلار رسیده!!!
        بخوام یه مثال واضح هم بزنم
        مثلا ناتی داگ در نسل هفتم ۳ نسخه انچارتد و نسخه اول لست رو عرضه کرد
        اما با وجود گذشت ۴ سال از نسل نهم هنوز بازی جدیدی عرضه نکردن و احتمالا این نسل بتونن فقط یک بازی عرضه کنن
        یعنی از ۴ تا بازی نسل هفتم رسیدیم به یک بازی در نسل نهم!!!
        اینکه میگید سازنده ها طمع دارن واقعا درسته، متاسفانه عشقی که در نسل ششم و هفتم در صنعت بازی سازی وجود داشت دیگه از بین رفته
        اما هنوزم بازی سازای خوبی هستن که سعی میکنن همیشه به مخاطب بها بدن مثل بازی های نینتندو، فرام سافتور
        اما از سمت دیگه هم بازی سازایی هستن که دچار طمع شدن مثل سی دی پراجکت، EA
        بهتره به بازی سازای خوب ایمان داشته باشیم 🙂

        Abby Andersonmedium.خر(حالت سامورایی)VahidMax22
  • armin گفت:

    خیلی کنجکاوم بدونم بازیش چیه امیدوارم دیگ ۲۰۲۵ عرضش بکنن اگ اشتباه نکنم از ۲۰۱۸ دارن روش کار میکنن

    TomMax22
  • خوبه یه چیزی تو مایه های استارفیلد رو یه دفعه رو کنند 🤣
    با توجه به اینکه شایعه شده بود این آی پی جدید علمی تخیلی یا فضاییه !

    ALNOmedium.Max22Mr abdباراکا اساسینarmin❤GOD OF WAR❤Go tell aunt roudy
  • mr گفت:

    امیدوارم آیپی خوبی ازآب در بیاد….واقعا کناره گیریش از پروژه GOW ضربه زد به بازی هرچند به عنوان کارگردان خلاق وجود داشت….کاش حداقل اگر نمیخواد سری گاد کارگردانی کنه، حداقل سرپرستی تیم نویسندگی به عهده بگیره یا تو‌تیم نویسندگی مثل گاد ۲۰۱۸ باشه که مثل رگنوراک( با اینکه هنوز میگم عالی بود ولی پتانسیل فوق العادش نادیده گرفت و تو روایت بازی ضربه خورد) داستان بازی ضربه نخوره…..به هرحال بارلوگ چون سری گاد دوباره احیا کرد همیشه مورد علاقه منه حتی اگر آیپی جدیدش خوب نشه.

    DANIarmin
    • Dirtyomnic گفت:

      تو مستند ساخت بازی اون قسمتی که راجب داستان حرف میزنن اکثرشون معتقد بودن که بازی باید سه تا قسمت باشه ولی این کوری بارلوگ بود که گفت دوقسمت باشه بهتره و یکی از مهم ترین نقش هارو داشت تو داستان رگناروک البته هم شما دارید ایراد میگیرید وگرنه با توجه به پایان بندی گاد سه خیلی داستانشو حساب شده نوشته بودن و با والهالا به این داستان حساب شده پر و بال زیاد تری دادن و همه ی اینا به هم وصل شدن تا کریتوس از خدای جنگ به خدای امید تبدیل شد

      mrDANIarminMax22
      • mr گفت:

        درباره روایت بله حق باشماست اگر سه گانه می کردن روایت درست می شد که بارلوگ تو تصمیم دوگانه بودن نقش زیادی داشت…..ولی یکی از ایرادات من به شخصه شخصیت پردازی بعضی کاراکترها بود؛ بعضی شخصیت پردازی ها مثل ثور فوق العاده بود اما بعضی کاراکترها مثل فریر افتضاح بود؛ بیشتر شبیه کاراکترهای مارول بود؛ همش شوخی می کرد یا اون شخصیت راتاتوشکر و شوخی کردن هاش با کریتوس؛ من با طنز تو بازی مختلف نیستم ولی هرچی حدی داره ؛ باید ابهت شخصیت ها حفظ بشه ؛ بارلوگ فوق العاده این تعادل طنز تو بازی ایجاد کرد طوری که بازی جدی محسوب می شد و جنبه های طنز بازی، بازی تلطیف می کرد اما رگنوراک کلا به خط قرمزی اعتقاد نداشت؛ سما سخنرانی آخر بازی کریتوس نگاه کن دقیقا آدم یاد کاپیتان امریکا میندازه تا یه خدای جنگ؛ شما تو گاد ۲۰۱۸ وقتی با بالدر میجنگیدی کاملا متوجه میشدی داری با یه خدا می جنگی تو رگنوراک درگیری اول ثور و‌کریتوس هم کاملا نماد جنگیدن دو خدا بود و تا حدودی نبرد با هایمدال…ولی وقتی این فریر هی میاد شوخی های اضافی میکنه حتی اگر مجسمش هم تو الف‌هایم باشه حس خدا بودن به آدم نمیده؛ بعضی شخصیت پردازی ها عالی و بعضی بد بود….. داستان بازی هم خیلیش به خاطر دوگانه بودن آسیب دید که حرف شما درسته تقصیر بارلوگ هم بود اما وقتی به طور مثال در ایجاد شخصیت راتاتوشکر، ویلیامز گفت به من گفتند این زیاده رویه ولی من گفتم باید باشه ؛ این تقصیر خود ویلیامز ولی به نظرم کاش داستان ریسک دارتری می نوشتند و‌حدود قرمز رعایت می کردند……بازم میگم بازی عالیه ولی باید فوق العاده میشد مخصوصا با زمینه چینی فوق العاده ۲۰۱۸ ….امیدوارم سری بعدی اصلاح کنند هرچند بااین رای گیری اخیر و ترجیح این بازی به ۲۰۱۸ میترسم!!!

        Dirtyomnic
        • Dirtyomnic گفت:

          دقیقا خیلی باهات موافقم حالا کریتوس میگیم مهربون شده به خاطر سرنوشتیه که جلوش بوده ولی بقیه کارکترا بعضیاشون واقعا رو مخ بودن و کاملا حق با شماس و شخصیت پردازی و دیالوگ نویسی اصلا برای گیم نبود و کاملا هالیوودی بود ولی خب اینم میشد یه جوری تحملش کرد چیزی رو که نمیشد تحمل کرد اون دوساعت دختر بازی اترعوسه واقعا تو کتم نمیره چجوری سازنده ها همچین چیز مسخره ای رو گذاشتن وسط بازی بخدا گاد دوهزار هیجده رو بالغ بر هفت هشت بار تمومش کردم و باز با این وجود حتی یدونه کاتسینم اسکیپ نکردم اینقد صحنه ها و دیالوگاش جذاب بود ولی رگناروک بار دوم که بازیش کردم زاییدم جلوش دقیقا مث این میمونه داری یه اهنگ راک خیلی خفن گوش میدی یهو وسطش اهنگ پاپ میشه (منظورم این نیست پاپ بده وگرنه موسیقی تو هر سبکی شاهکار داره) خب ادم بدش میاد بازی هم همینطور یهو همون اولی رو ریتم افتاده یهو زارت اترعوس میاد وسط گند میزنه تو ریتم البته باس فایتش با عمه انگربودا جالب بود ولی بیصاحاب مونده بار دومم با اینکه گزینه اسکیپ داشتن کات سیناش ولی بازم زیاد بود و نهایت میباس بیست الی نیم ساعت باشه ولی خب وامونده کاری کرد که برای بار سوم اصلا فکرشو نکنم و همون دوبار کفایت بده و شاید سال دیگه دوباره بازیش کردم مخصوصا اینکه دیدم وقتی والهالا رو تموم کنی یه لگاسی پک میده که میتونی تو نیوگیم پلاس بزنی ، انگیزه خوبیه ولی بیصاحاب فکر مراحل اترعوس لرز به تن ادم میندازه

          mr
  • Mehdi1984 گفت:

    بعد شیش سال تازه مقدماتشو داره اماده میکنه🤦‍♂️🤦‍♂️

    abbas1990
  • ammar_iraqi گفت:

    به به
    دستپخت بارلوگ حتما باید خفن باشه
    کلا سالهای 2025_2026 اوج‌ نسل ۹ میشه.

    DANITomMax22armin
  • Arthur گفت:

    تا الان با خدای جنگ که ترکونده امیدوارم ما بقیه بازی هاشم همینطور باشه

    DANIarminMax22
  • Repatriate گفت:

    از این خبرا که سال ها میریم تو کفش تا بازی بیاد 😑🤔😍

    arminMax22
  • . گفت:

    تا حالا اسم این بازی نشندیم

    ALNO.KingNimaTomDANIarminMax22
  • نمیدونم دو روز پیش چرا داشتم به عمو کوری و عمو دراگمن فکر میکردم امروز خبرش اومد.امیدوارم ریمیک یک و دو گاداف وار باشه که شدیدا نیاز مخصوصا نسخه یک خیلی قدیمیه خیلی ها دسترسی ندارن بهش با گرافیک و فناوری های جدید انجین ها چه شود .دوستان یه سوال برای ریمیک بازی ها از اول یک بازی توسعه پیدا میکنه؟یعنی مثلا اون زمان موشن کپچر نبوده بازی های قدیمی یه بازیگر میارن حرکات ضبط کنه هزینه یه بازی جدید رو روش انجام میدن با همون الگو بازی قدیمی مثل اویل دو و چهار ریمیک ؟بخاطر اینکه حرکات و انیمیشن ها طبیعی دربیان برام سوال ممنون میشم بگید

    Tomarmin
  • . گفت:

    آی پی جدید از Santa Monica Studio اونم به کارگردانی کوری بارلوگ چه شود

    KingAmscDANIarminMax22Chen GeTomV.
  • فرشاد گفت:

    اول از همه یه سوال این غول تو عکس بالا تو کدوم دنیاست من ندیدم اینو مکان بازی به الفهایم میخوره و دوم اینکه کوری جان اگه گاد میسازی برو سمت خدایان مصر اگه آی پی جدید هستش یه بازی تو قرون وسطا یا یه دوره تاریخی مثل فئودال ژاپن بساز

  • سونی و مایکرو هردوتا اسپارتان شونو رو فرستادن تعطلات ..من یکی تشنه بازی از اسپارتان ها هستم
    بعد سریال توهین امیز هیلو فصل واقعا نیاز دارم

    King in Black
  • چرا به گاد اف وار رگناروک نمیگن گاد اف وار ۲۰۲۲ ولی به این میگن ۲۰۱۸

کارگردان God of War 2018 به بازی بعدی خود اشاره دارد