مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست

مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست

محسن رضوی فر
۰۹:۲۲ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست

یکی از مدیران شرکت نینتندو در مصاحبه‌ی جدید خود اظهار داشت که گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌گرایی نخواهد بود.

بازی‌های ویدیویی اغلب کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و بازیکنان را به دنیایی فراتر از تصورمان می‌برند و به ما اجازه می‌دهند که آن‌ها را تجربه کنیم. چیزی که گیمرها به طور مداوم در تجربیات خود به دنبال آن هستند، حس واقع‌گرایی است.

بازیکنان می‌خواهند داستانی که تجربه می‌کنند، طوری باشد که واقعی به نظر می‌رسد. ارتقای گرافیک یکی از راه‌هایی است که بسیاری از توسعه‌دهندگان برای این کار انجام می‌دهند. با این حال تاکاشی تزوکا (Takashi Tezuka)، مدیر نینتندو، توضیح می‌دهد که این تنها راه برای دستیابی به یک اثر واقع‌گرایانه نیست.

تزوکا در این باره می‌گوید:

من فکر نمی‌کنم که ما باید به دنبال احساس موفقیت صرفاً بر اساس واقع‌گرایی بازی باشیم.

او سپس در ادامه توضیح داد که بازی‌هایی مانند Super Mario Bros. Wonder حس واقع‌گرایی و باورپذیری را در واکنش شخصیت‌ها به دنیای اطراف ایجاد می‌کنند. به گفته‌ی وی حتی اگر ماریو به صورت کارتونی باقی بماند، نشان دادن احساسات، توضیحات و موارد دیگر از تعامل بازیکن و همچنین غوطه‌ور شدن را ایجاد می‌کند.

آیا شما با صحبت‌های مدیر نینتندو موافق هستید؟ لطفاً نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

NOCT FOR GAMEFAArcix™ツ`VahidMatin BarkatKieblack.𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Arnaldmohammad reza gamerجان قماربازKiomarsMehregan MTNimaProfessor genki🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Chris redfieldMalassezia furfurJimijeysonGOD OF WAR 3nobodymore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • amir گفت:

    “آیا شما با صحبت‌های مدیر نینتندو موافق هستید؟”
    خود بازیهای نینتندو اثبات میکنه که حرفش کاملا درسته😉

    NOCT FOR GAMEFAOda nobunaga حامی نظر اخرMoReKaحسامVahidMatin BarkatKieblackhttps.Pc Always in Next genmore
  • Saeed گفت:

    توی ساخت بازی سه تا چیز اون بالا در کنار هم قرار میگیرن.داستان گیم پلی عالی و فیزیک فوق العاده.در مرحله بعد گرافیک.
    البته مولفه های ریز تری هم هست.خیلی کلی گفتم که واقعا گرافیک آنچنان هم اهمیت ندارد.

    توی بازی رونین متاسفانه فقط مشکل گرافیک نسل هفتمی نبود.مشکل توی اوپن ورد بودن بازی.لول دیزاین بازی که حتی توی نسل هشت هم منسوخ شده.اسب مسخره.فیزیک راه رفتن مسخره تر.خیلی مسخره می دوئید.

    مشکل اینجاست نسل هشتم مسیر گرافیک رو پیش گرفت.اما با اومدن نسل نهم باز هم اولویت شد گرافیک.به جای اینکه سخت افزار عالی که دو تا کنسول ها دارن رو بهتر استفاده کنن برای تحقیق روی فیزیک هر روز بیشتر گند میزنن تو بازیا.

    NOCT FOR GAMEFAOda nobunaga حامی نظر اخرMatin BarkatKieblack.KiomarsNimaAAACEکفتر گیمینگGOD OF WAR 3more
  • Farshidmc گفت:

    گرافیک خیلی مهمه و نینتدو ثابت کرده همه چی نیست

    NOCT FOR GAMEFAحسامMatin Barkat🌱🌱Korok veganMahdiکفتر گیمینگحاج کریتوسMax22
  • A.Off گفت:

    حرف مدیر نینتندو با بازی هاش اثبات میشه که گرافیک واقعگرایانه لزومن عامل شکست و موفق بازی نیست
    بعضی وقتا برای رسیدن به واقعگرایانه بودن نیاز هم گرافیک واقعگرایانه نیست، بعضی وقتا مثل همین دو زلدای اخیر داشتن یه فیزیک کاملا تمیز می تونه حس واقعگرایانه بودن رو منتقل کنه
    یا حس انمیشن کارکتر ها نسبت به محیط که توی ماریو واندر اتفاق می افته، یا داشتن یه داستان که برای بازیکن باور پذیر باشه
    یا ساخت یه جهان خیالی اما طوری که بازیکن اون دنیا رو باور کنه
    تاکاشی تزوکا انسان فوق العاده ایه و کار های خیلی خیلی بزرگی توی کارنامه‌اش داره که صنعت گیم رو به جلو بردن و این حرف رو کسی میزنه که ۴۰ سال تجربه توی ساخت بازی های فوق العاده داشته

    بهنامGOD OF WAR 3Professor genkiیه گیمر سادهDANTEMax22
  • Master Chief گفت:

    اما سونی فنای بی سواد فقط گرافیک رو میفهمن چیزی از دستان و گیمپلی و طراحی هنری نمی‌فهمن به عنوان مثال لست رو چرا شاهکار می‌دونن ؟ چون گرافیکش واقع گرایانه ست وگرنه همین آشغالی که نه داستان درست حسابی داره نه گیم پلی خفتی اما چون گرافیک عالی داره بقیه موارد رو نمیتونن درک کنن و فقط گرافیک رو میفهمن

    Eclipse🌒سامNOCT FOR GAMEFAOda nobunaga حامی نظر اخرEthan MarsVahid🌱🌱Korok vegan.DANINimamore
  • snowgirl گفت:

    بزارید منظورشو ساده تر بگم
    منظور ایشون از اینکه گرافیک تنها راه رسیدن به واقع گرایی نیست ، این نیست که گرافیک هیچ اهمیتی نداره ، گفته راهش فقط گرافیک نیست
    یه مثال ساده ، شما ردد۲ یا ویچر ۳ رو تصور کنید ، گرافیک تو بالاترین حد ممکنه ، حالا اگه شخصیت پردازی کارکتر ها ، اتمسفر محیط ، صداهای پس زمینه و موسیقی ، دیالوگ ها ، عواملی به محیط پویای میده و… رو حذف کنیم ازشون هنوز هم واقع گرا هستن ؟ قطعا نه
    درسته ماریو یا سونیک (هر کارکتر کارتونی/انیمیشنی/انیمه ای دیگه ای هم میتونید بگید) گرافیک واقع گرایانه ای ندارن ، ولی انقدر توی حس امیزی به این دوتا خوب عمل کردن که انگار دوتا شخصیت واقعی دارن و روح و احساس دارن…
    در کل سبک گرافیکی تاثیر انچنانی روی واقعی پذیر شدن بازی و کارکترهاش جز از لحاظ بصری و محیطی نداره ، هر سبک گرافیکی هم استاندارد هایی داره که باید صد در صد رعایت بشن

    Old fashion GAMERJoel MorganAAACEProfessor genkiHosoگیمری عادیmediumیه گیمر سادهاسپایدر با مرامMax22
  • موافقم شدید
    فکر کنید چشمتون دچار مشکل شده و دنیا رو تار میبینید ایا به این معنیه که دنیا واقعیتشو از دست داده؟
    قطعا نه

    .Joel Morgansnowgirlکفتر گیمینگmediumJoker
  • اینا هم با این حرفاشون دارن جیب ملتو قشنگ خالی میکنن

    DANIJoel Morganmediumاسپایدر با مرامLove GameA.Off
  • فقط نینتندو میتونه یه بازی بسازه که هم گرافیکی نیست هم جذابه

    AAACEیه گیمر ساده
  • ST گفت:

    با کلیت حرفش موافقم..
    ولی احساس می‌کنم ایشون بد منظور خودشون رو رسوندن. واقع‌گرایی با گرافیک‌بالا فرق‌ داره. مثلاً همین زلدا اصلا نیازی به واقع‌گرایانه بودن نداره و همین طراحی فانتزی و مینیمالش خیلی عالیه. ولی مثلا میتونن در همین طراحی فانتزی و مینیمال تکسچر‌هارو با کیفیت‌تر و انیمیشن‌هارو روان‌تر طراحی کنن. در مقابل واقع‌گرایانه به یک چیزی مثل سری RDR میگن که کلیدی‌ترین فرق از نظر واقع‌گرایی بین نسخه اول و دوم گرافیک فنیه. هرچند همونطور که در متن اشاره شده در بازی‌های نینتندو واقع‌گرایی به طور دیگه تعریف میشه. مثل همین واکنش شخصیت‌ها به دنیای محیط.

    گیمری عادی
  • گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده

    سام
  • Xenon گفت:

    مهمترین نباشه از مهم هاس و باعث فروش خیلی بیشتر میشه
    فکر کن رد دد لگو بود یا پیکسلی یا انیمه یا نهایت شبیه ویچر
    اصلا مردم بازیش هم نمیکردن

    A.Off
  • nobody گفت:

    یکی از دلایل بالا رفتن هزینه‌ تولید بازی‌های ویدیویی، تقاضای عجیب واقع‌گرایی در زمینه گرافیک و گیم‌پلی برای این آثاره.

    A.Off
  • گرافیک تنها راه رسیدن به واقع گرایانه بودن و باور پذیر بودن نیست و نینتندو و مخصوصا بازی Legend of Zelda breath of the wild و Tears of the kingdom به خوبی این موضوع رو ثابت میکنند ، شما جزئیات و فیزیکی در این بازی ها میبینید که به شدت شگفت انگیز هستند ، فیزیک ترسناک بازی به گونه ای طراحی شده که تصور میکنید قطعا توسط دانشمندان محاسبه شده
    از طرفی دشمنا در بازی هوش مصنوعی به شدت شگفت انگیزی دارند آنها میخوابند و چرخه روزمره زندگی دارند
    همون طور که ایشون گفتند که فقط گرافیک تنها راه باور پذیر بودن و واقع گرایانه بودن یک بازی نیست

    بهنامA.Off
  • اصل حرف قطعا درسته و هیچ شکی در درست بودنش نیست

    ولی آیا این صحبت در این زمان ، زمینه چینی برای این نیست که داره ذهن رو آماده می کنه برای معرفی کنسول جدید نینتندو ، که هواداران از ضعف سخت افزاری کنسول جدید نینتندو نسبت به سخت افراز های روز بازار خیلی گله نکنن ؟!

    elzaLove story gamesA.Off
  • Corvo Attano گفت:

    وقتی نمیتونی کنسول خوب از لحاظ قدرت سخت افزاری بسازی:

    A.Offپنجه مرگBioshock
    • فعلا که با همون سخت افزار ضعیف کارهایی تو بازیاش کرده که نود درصد بازیای نسل نه حتی نزدیکشم نشدن هر وقت یه بازی نسل نهمی با ایده ای مثل التراهند که کل فیزیک دنیایی که سه لایه مپ بدون لودینگ داره رو به چالش میکشه ساخته شد خبرم کن
      حالا میدونی جالب چیه ؟ این بازی داره روی نینتندو سوییچ نیم ترافلاپسی اجرا میشه

      elza
      • Corvo Attano گفت:

        نینتندو بازی های خوبی داره ولی مدیر نینتندو داره میگه “گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست”. پس اگه برای واقع گرایی گرافیک مهم نیست، چی مهمه؟
        با این قدرت پردازشی که نینتندو داره نهایت گرافیکی که میتونه پردازش کنه بازی زلداست. نمیتونه که تا آخر عمرش همینطوری زلدا بسازه! باید ارتقا بده.
        چیزی که من ازش خوشم نمیاد اینه که بازی های نینتندو یه جوری هستن که خیلی راحت هم برای گوشی هم میشه عرضه کرد ولی نینتندو با فروختن یه کنسول با سخت افزار باستانی و بازی های با قیمت خیلی بالا ولی انحصاری داره عملا چند برابر ارزش محصولاتش پول میگیره (داره میکنه تو پاچه ملت!)

        A.Off
        • مشخصه که تا حالا نینتندو سوییچ دستت نگرفتی به شخصه من خودم هم تا زمانی که انحصاریاش اینقدر خوبن که سیستم سلر هستند هیچ مشکلی با این سیاست ندارم اگر سخت افزارش مال باستانیه اینم در نظر بگیر که این کنسول چه خلاقیت هایی داره که هیچ کنسول نسل هشتمی جرئت چنین ریسکی نداشت و فقط به ارتقاء سخت افزار بسنده کردن همین ویژگی کنسول هیبریدی که هم میتونی در حالت دستی و هم در حالت داک باهاش بازی کنی چقدر ایده جذاب و ریسک پذیری بوده و برای خیلیا اصلا اولویت اولشون برای خریدشه
          کسی که میخواد این کنسول بخره به نیاز و علاقش نگاه میکنه و این کنسول کاملا نیاز خریدارانش رو برطرف می‌کنه و فروشش هم این موضوع رو ثابت کرده

          A.Off
  • ChaosMaster گفت:

    من جزئیات رو بیشتر ملاک واقع‌گرایانه می‌دونم
    اتفاقا من از اینکه گرافیک پایین باشه خوشحال میشم چون می‌دونم سیستمم می‌تونه بازی رو بکشه

  • Eclipse🌒 گفت:

    ترجمه:درسته دستگاهتان قابلیت اجرای بازی های گرافیکی رو ندا ه امت بخدا بازی هامون خوبن

    A.Off
مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقع‌‌گرایی نیست