دنباله Cyberpunk 2077 قرار است آمیختهای منحصربهفرد از فیلم و بازی را ارائه دهد
طبق لیست نیازمندیهای شغلی منتشر شده توسط استودیوی CD Projekt RED، توسعهدهنده بازی Cyberpunk 2077، به نظر میرسد دنباله این عنوان دارای جلوههای سینمایی بیشتری باشد.
استودیوی CD Projekt RED از زمان عرضه پرافتوخیز Cyberpunk 2077 و رستگاری نهایی آن با بستهالحاقی Phantom Liberty، مسیر خود را تغییر داده و روی پروژه بزرگ بعدی این فرنچایز تمرکز کرده است. این توسعهدهنده لهستانی در اکتبر سال ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱) برنامههای خود برای ساخت دنبالهای با اسم رمز Project Orion را تایید کرد. حالا هم به نظر میرسد آنها برای بازی بعدی مجموعه Cyberpunk روند استخدام نیرو را سرعت بخشیدهاند.
طبق لیست فعلی نیازمندیهای شغلی، این شرکت به دنبال استخدام یک طراح ارشد سینماتیک است تا به ساخت دنباله Cyberpunk 2077 به عنوان آمیختهای منحصربهفرد از فیلم و بازی کمک کند. با توجه به اینکه یکی از الزامات این شغل، داشتن ۸ سال سابقه توسعه بازیهای AAA است، مشخص میشود که این شرکت میخواهد کسی را استخدام کند که بتواند به عنوان یک فرد باتجربه در بخش مهمی از Project Orion مشارکت داشته باشد. طبق شرح این موقعیت شغلی، کمپانی در حال استخدام برای این موقعیت در دفتر جدید بوستون خود است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ تاسیس شد.
با اینکه Cyberpunk 2077 داستانی مهیج دارد و از حضور ستارگان محبوب هالیوود مانند کیانو ریوز و ادریس البا بهره میبرد، اما از نظر صحنههای سینماتیک، جزو بهترینها به شمار نمیرود. عناوینی مانند Death Stranding و Alan Wake 2 نه تنها از این نظر جلوتر هستند، بلکه حتی میتوانند با فیلمها رقابت کنند.
این کمبود را میتوان به تصمیم CD Projekt RED برای اولویت دادن به القای حس غوطهوری به جای جذابیت سینمایی در بازی اول نسبت داد. توسعهدهندگان برای نمایش کاتسینها در Cyberpunk 2077 یک سیستم جدید معرفی کردند که به بازیکنان امکان میداد در طول نمایش بخشها به جای دوربین ثابت، از یک دوربین با قابلیت حرکت آزاد استفاده کنند.
در حالی که این سیستم آزادی عمل بیشتری را فراهم میکرد، باعث شد تعداد نمایشهای سینمایی نسبت به دیگر بازیهای این تیم مانند The Witcher 3: Wild Hunt کمتر شود. به نظر میرسد حالا این کمپانی در حال اتخاذ رویکردی متفاوت برای این بخش در دنباله Cyberpunk 2077 است. کیفیت صحنههای سینمایی در لیست اولویتها بالاتر رفته و قرار است لحظات سینمایی بیشتری نسبت به بازی اصلی وجود داشته باشد.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
- سیستم مورد نیاز بازی DOOM: The Dark Ages مشخص شد؛ عرضه با DRM دنوو
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
نظرات
فعلا Witcher رو درست کن تا شرکتت جونی بگیره بعد برو سراغ سایبرپانک
الان cdpr مشغول ساخت ویچر ۴ هستن و خیلی مونده تا سایبرپانک ۲ رو بدن. پس خیال پردازی در مورد این بازی بیهوده و حتی مضره، مثل قسمت اول که با کلی هایپ و خیال پردازی نابود شد.
ولی از حق نگذریم قسمت اول از لحاظ داستان منحصر به فرد و تک بود
اصلا قیاس این بازی با دث استرندینگ، الن ویک و حتی ویچر اشتباهه. چون یک بازی «اول شخص» شوتر، اجازه جلوههای سینمایی پرشمار را (نسبت به سومشخصها) به کارگردان نمیده.
اگر حتی Project Orion را به کوجیما بدن، بعیده جلوههای سینمایی پررنگتر از سایبرپانک ۲۰۷۷ درش ببینیم. 🙂
سایبرپانک با این که مشکلات جزئی داشت، اما دم cdpr گرم که با پشتیبانی مستمر استباهتش رو جبران کرد. این استودیو اگه به پول پرستی رو نیاره (که بعید میدونم بیاره)، خیلی برای من قابل احترامه. به شدت برای بازی های بعدیشون هایپم
جزئی؟😐
قابل بازی نبودن مشکل جزئیه؟
نکنه از بازی استفاده های دیگه میکنن که این مشکل جزئی حساب میشه
قسمت اول سر همین خیالات نابود شد
“با توجه به اینکه یکی از الزامات این شغل، داشتن ۸ سال سابقه توسعه بازیهای AAA است”
خوبه برای استخدام شونده ای که ۸ سال دیگه از سابقهش رو هم برای ساخت این میگذرونه !
گوتی بر حق ۲۰۷۷
هنوز بازی قبلیش خشک و پر باگه . اینا حالا ب فکر بازی بعدین
همین دیروز بازیرو تموم کردم تو تمام ۱۰۰ ساعتی که پلی دادمش فقط چهار نوع باگ دیدم یکش یه آن پی سی بود که یه دفعه غیبش زد یکیش یک ماشینه بود که با فاصله از زمین حرکت میکرد یکی دیگش دست V نامرئی میشد و آخریش بعضی از آن آنمی ها تا نصفه تو زمین بودن یکی دیگم هست ولی نمیدونم باگ حساب میشه یا نه اولین باری که میخواستم وارد dog twon بشم جلوی در ورودی درگیری راه مینداختم بعد یه عالمه کشتن از بازی مینداختم بیرون هیچ کدوم از این باگا ذره هم روی لذت بردنم از بازی تاثیر نداشته پس چرا میگی بازی پر باگه؟
ایشالا سایبر۲ بعد از ویچر۴
در حال حاضر بنظرم بهترین آر پی جی هارو سی دی پراجکت و لاریان دارن، بقیه ادا شو در میارن
بتزدا که بعد اسکایریم دیگه از جاش بلند نشد