شینجی میکامی، خالق Resident Evil، استودیوی جدیدی تاسیس کرد
بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت رسمی بازی Shadows of the Damned Hella Remastered، آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق Resident Evil، استودیوی جدیدی به نام Kamuy INC تاسیس کرده است.
اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده و ما دقیقاً نمیدانیم که دقیقاً با چه نوع استودیویی طرف هستیم. در اکتبر ۲۰۲۳، میکامی اعلام کرده بود که وقت رسیده تا دوباره به کار خود برگردد. در سال ۲۰۲۳ میکامی استودیوی Tango Gameworks را ترک کرد که عناوین The Evil Within ،Hi-Fi Rush و Ghostwire: Tokyo را در کارنامه دارد.
شینجی میکامی بیشتر برای کارگردانی Resident Evil 1، ریمیک آن روی گیمکیوب، Resident Evil 4 و چندین بازی مشهور دیگر معروف است. وی در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که قصد دارد یک پروژۀ دیگر را کارگردانی کند و در زمینۀ ایده کمبودی ندارد و حتی ایدههای او خارج از ژانر وحشت را هم پوشش میدهند.
میکامی در حال حاضر به همراه گویچی سودا (Goichi Suda) روی Shadows of Damned Hella Remastered کار میکند.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
معلوم نیست چیکار کردن استودیوی خودشو ول کرد رفت یه استودیوی دیگه درست کرد 😒
خودش گفت میخوام کلا برم
آره همینجوری گفته میخوام برم و دردسر تاسیس یه استودیوی دیگه به جون بخرم اصلا هم بخاطر مدیریت و فشارهای مایکروسافت رو این شخص نبوده
استودیویی که خودش تاسیس کرده رو ول کرده رفته یکی دیگه درست کرده
خب قطعا یه دلیلی داشته از تانگو اومده بیرون
خب دیگه چرا دلیلو نمیگه
احتمالا بتزدا به The Evil Within 3 چراغ سبز نداده، بازی های جدید استودیو رو اگه دیده باشی اصلا نقشه راه تانگو عوض شده، من گوست وایر توکیو رو بازی کردم بعد از دو ساعت ولش کردم، بازی اصلا تو ژانر وحشت نیست
انتظار داشتی ترسناک باشه؟
پس باید چی باشه عاشقانه؟
شوتر اول شخص
یه دلیلش این که ویچر گفت
یه دلیل این که همه بودجه زنیمکس رو دادن به خود بثزدا برای استارفیلد و الدر
این وسط بقیه استودیو ها موندن مجبورن بازیای aa مثل های فای درست کنن یا سرویس محور مثل ردفال
این چه عکسیه 😂😂😂
با قدرت ادامه بده استاد
درگیر
میکامی=اسطوره ی ساختن بازیهای ترس و بقا
یه جورایی همه فن تشریف داره❤️👍
همه عکسهاش فکر کنم حداقل مال بیست و چهار سال پیشه 😄
فکر کنم جدیدا کارگردانان مطرح به این نتیجه رسیدن که زیر بار ستم زندگی بس است😅همه دارن خویش فرما میشن
اگه تانگو توسط نینتندو یا کپکام یا حتی سونی خریداری میشد اینکارو نمیکرد هیچ کارگردان مطرحی دوس نداره واسه گیمپس بازی بسازه و وقت با ارزششو بزاره سر یه بازی سرویسی
عهههههههه نه بابا
پس ما این همه گیمه گیمپسو از کجا در اوردیم ؟
این بنده خدا شغلش شده تاسیس استودیو
🤣🤣🤣🤣👌👌
هرچی تاحالا ساخته داده دست اینو اون
رزیدنت اویل داد کپ کاپ
اویل ویثین داد مایکرو
حالا باز رفته ی جا دیگه
اقا کپ کاپ چیه کپ کام
کپ کاپ هم درسته عزیز فقط اون دیگه اسم کیکه شرکت بازی سازی نیست
اویل ۴ دو رو بساز استاد
اویل ۴۲ ؟
اویل ۴۲ ؟
اویل ۴ پارت ۲ ؟
اویل ۴ ۲ ؟ و ….
What😐
اویل ۴ دو یعنی چی
اون جوری تموم شد که باید می شد