دنیای Dragon’s Dogma 2 بزرگتر از حد انتظار خواهد بود
تهیهکننده Dragon’s Dogma 2، هیدئاکی ایتسونا (Hideaki Itsuno)، به تاکید بسیار بیشتر بر تراکم محیط نسبت به اندازه نقشه اشاره میکند.
Dragon’s Dogma 2 بازی بسیار بزرگی است. شرکت Capcom در مورد اینکه اندازه دنیای بازی نسبت به نسخه اول، چهار برابر بزرگتر شده و همچنین در مورد محتوای جانبی بسیار زیاد بازی که ممکن است برخی از بازیکنان آن را نادیده بگیرند، صحبت کرده. با این حال، در مصاحبهای با Automaton-Media، کارگردان بازی، هیدئاکی ایتسونا، گفت که اندازه دنیای بازی ممکن است در واقع بسیار بزرگتر از آن چیزی باشد که در ابتدا اعلام شده. هیدئاکی ایتسونا اظهار داشت:
ما همیشه میگوییم که نقشه Dragon’s Dogma 2 چهار برابر بزرگتر از نسخه قبلی است؛ اما ما هنوز آن را به طور دقیق اندازهگیری نکردهایم و تیم توسعهدهنده معتقد است که بسیار بزرگتر از عنوان قبلی خواهد بود. تعداد شهرها نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. دو کشور بزرگ با سکونتگاههای مختلف در بازی وجود دارد. با این حال، به جای اندازه نقشه، ما تأکید بسیار بیشتری بر تراکم آن داشتیم. ما تنظیمات زیادی روی نقشه انجام دادهایم تا مطمئن شویم که زمان صرف شده برای حرکت در محیط بازی به حداقل رسیده است.
در همین راستا، تهیهکننده محصول، یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi)، این بازی را به جای یک اثر داستان محور، یک بازی مبتنی بر تجربه توصیف کرد:
محیط بازی صرفاً وسیع و بدون هدف نیست؛ بلکه به گونهای طراحی شده تا در هر دقیقهای که در حال کاوش هستید، تجربه لذتبخشی را به شما ارائه دهد. ما به تراکم نقشه از نظر محتوا و نه اندازه آن اطمینان داریم.
عنوان Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای Xbox Series X/S ،PS5 و رایانههای شخصی عرضه میشود. با وجود تمرکز روی تجربه به جای داستان، خط اصلی داستان به اندازه نسخه اول طولانی است و شامل بیش از ۱۰۰۰ شخصیت میشود. همچنین این محصول میتواند به طور همزمان سه باس را روی صفحه نمایش دهد؛ بنابراین فرار کردن از دست آنها همیشه بهترین گزینه نیست. در حال حاضر یک بخش رایگان ساخت شخصیت در دسترس بوده که به بازیکنان امکان میدهد قبل از عرضه بازی، شخصیت اصلی (Arisen) و مهره اصلی (Main Pawn) خود را شخصیسازی کنند. شما میتوانید تا پنج مورد از هر دو را ذخیره کنید و آنها را به بازی منتقل نمایید.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
هایپ 😃
بعد من میگم میخواد با الدن رینگ رقابت کنه میگید نه
ولی بگید حالا این یا الدن رینگ , الدن رینگ لایک این دیس لایک
الدن رینگ پرافتخارترین بازی دنیا با متا ۹۶عه.
رقیب ساده ای برای رقابت نیست (به خصوص تو سبک خودش)
باورم نمیشه به این بازی رای دادن . این صحنه رو عکس میگیرم تا زمانی که نمره هاش بیاد و از همین بچه ها میخوام بیاد بگن چرا چنین روزی فکر میکردین در حد الدن خواهد بود😐
بینظیر بنظر میرسه.. تنها مشکلی ک میبینم مربوط به mount هس که تو بازی وجود نداره ولی کارگردان با اطمینان گفته بهش نیازی نیس
من به شخصه حس میکنم واقعا برای تراول کردن تو محیط نیاز نباشه ولی خب نبودش یخورده از نظر منطقی تو ذوق میزنه چون اسب تو دنیای بازی هس ولی شما نمیتونی سوار شی. ولی ولی بازم نمیشه قضاوت کرد و باید تا لحظه ای ک خودمون تجربش نکردیم به کارگردان اعتماد کنیم
باید دید چه میکنه امیدواریم که بترکونه کپکام واقعا لایقه بهتریناس
حدسم بین ۸۷ تا ۹۱ هست براش
اگه میدونستم منتقدا سر همین چیزای ریز ازش کم نمیکنن حتی عدد بیشتری رو میگفتم
یعنی الان داری میگی این بازی هیوگونه فست تراول و حتی اسب هم نداره؟!!! شوخی میکنی دیگه ؟!!
فقط حیف که بیشتر مناطق دشت و کوهه
داداش اون بیبی سوییت اینک هست
برای این بازی خیلی هایپم ولی امیداورم حداقل از لحاظ داستانی خیلی دیگه طولانی نباشه که گیمر زده بشه چون نسخه یک غیر داستان مسخره که داشت با بخش داستانی طولانی و تکراری که داشت آدم خسته میکرد
بنظرم متاش میشه ۹۱
بیشتر میشه
نامزد گوتیه و احتمال گوتی شدنشم خیلی زیاده
۸۷ تا ۹۳
همینکه سی فریمه کنسله.
باید بعدش میگفتی بده ۶
اگه تیک ابی هم میره برای بررسی پس اصن فلسفه تیک ابی چیه؟
نمیره خب
مگه میره برای بررسی؟
والا من کلی نوشتم رف برا بررسی هنوزم تایید نشده
مجبور شدم دقیقا همونو کپی پیست کنم پایین تر بفرستمش
احتمالا باگ خورده چون من از وقتی تیک گرفتم کامنتم برا تایید نرفته
اون به خاطر اینه که کامنتتو ویرایش میکنی.اگر ویرایش کنی اونجوری میشه
نه نه اتفاقا هیچ ویرایشی نزدم ، یحتمل باگ بوده بقول دوستمون
حتما ویرایش کردی قبل از ثبت نظر متنو کامل بخون اگه بعد ثبت ویرایشو بزنی بعد ثبت میره برای برسی
برای منم اولا میرفت الان دیگه نمیره . نمیدونم چرا اینجوریه
مشخصه خواسته اصلی سازندهها غرق شدن گیمرها تو جهان بازیشون هست و به احتمال زیاد هم موفق میشن
اون اول موقع معرفی خودم انتظار زیادی از بازی نداشتم اما حالا با این نمایش ها بنظرم از بهترین بازی های ۲۰۲۴ میشه
من مانستر هانتر رو دارم پلی میدم اما چرا اینجوری هست . کاملا آزاد نیستی توی دنیای بازی و اصلا حس کاوش نداره . یهو تلپورتت میکنه محل ماموریت .
امیدوارم این واقعا دیگه یه اثر جهان باز باشه
مانستر هانتر اصلا یه بازی اوپن ورلد نیست عزیز مانستر هانتر یه بازی باس محور هست فقط اولش یه بخش مشاهده بررسی و آماده سازی داره اون بخش بازی که کمی آزادی تو محیط واسه اینه که رفتار هیولا رو بسنجی و موادی پیدا کنی که رویه هیولا تاثیر گذارن همین
این بازیم هیچ ارتباطی با مانستر هانتر نداره باید نسخه یک رو بازی کنی تا بفهمی چطوری هست یا وایسی تا این نسخه بیاد
(دراگون داگما در مورد دنیا های موازی هست و این نسخه تویه یه دنیای موازی دیگه هست و از لحاظ داستانی شما احتیاج ندارید نسخه ۱ رو پلی بدید )
ممنون از توضیحات . اپن ورلد هست یا نه؟
بله دراگون داگما کاملا اوپن ورد هست + دانجن ها و شهر های بزرگ قلعه ها قار ها تونل های آب زیر زمینی کوهستان و …. در حد اسکایریم میشه روش حساب کرد یکی از بهترین سیستم های لباس پوشیدن هم داره به این صورت که شما یک ست کامل از لباس های زیر زره و یک ست کامل زره رو باید بپوشید و ترکیبات این دو با هم ساختار قشنگی رو ایجاد میکنه و خوراک بیلد کردن هست
واو باید جذاب باشه امیدوارم بتونه برام در حد الدن رینگ ظاهر بشه . با توقع کم میرم سراغش
تنها مشکل این بازی اینه که تا ۲ ۳ تا پچ اول قراره یه پرفورمنس فوقلعاده افتضاحی د اشته باشه رو کنسول و پی سی
تمام کارت های زیر ۱۲ گیگ کیفیت تکسچر هارو باید تا 4gb بیارن پایین که این بازی کردن تو رزولوشن ۱۴۴۰و 4k رو بی معنی میکنه و اگر بری رویه این رزولوشن در اصل داری کیفیت نهایی بازی رو میکشی پایین
و قراره تو استیم نمره بدی بگیره چون بیشتر کارت های استیم تا ۸گیگ وی رم دارن(همون مشکل کرش کردن تو تنظیمات پیش میاد که re4 remake داشت)
احتمالا رو سری اکس بهتر پرفورمنس بده
dlss رو ساپورت میکنه جوری که انویدیا گفته ولی فکر میکنم متود متود re4 remake باشه که رزولوشن نیتیو در اصل آپ اسکیل خود re انجین به نام interlaced هست اگر به این شکل باشه شما کلا چیزی به نام رزولوشن نیتیو ندارد شما یه آپسکیل رو رویه یه آپسکیل دیگه میبینید(که در اصل چیز بدی هست این فناوری وقتی به کار میاد که وی رم جواب گو نباشه ولی دیدیم که تو محصولات این شرکت به صورت دیفالت داره استفاده میشه و قابلیت خاموش کردن نداره ) فکر میکنم بیشتر بخاطر مشکل رندر مو و پشم ها این کارو کردن و از الان به دوستان کنسول پلیر یه تسلیت میگم قشنگ مو و آبجکت های باریک قراره به شدت تو مخی بشن
با این وجود با این همه آپسکیل عجیبه که پرفورمنس پی اس ۵هنوز ۳۰ اف پی اس هست 😐
فقط تکراری نباشه خوبه.
الکی هایپ نشید مثل سایبر پانک و استارفیلد
بینظیر بنظر میرسه.. تنها مشکلی ک میبینم مربوط به mount هس که تو بازی وجود نداره ولی کارگردان با اطمینان گفته بهش نیازی نیس من به شخصه حس میکنم واقعا برای تراول کردن تو محیط نیاز نباشه ولی خب نبودش یخورده از نظر منطقی تو ذوق میزنه چون اسب تو دنیای بازی هس ولی شما نمیتونی سوار شی. ولی ولی بازم نمیشه قضاوت کرد و باید تا لحظه ای ک خودمون تجربش نکردیم به کارگردان اعتماد کنیم باید دید چه میکنه امیدواریم که بترکونه کپکام واقعا لایقه بهتریناس حدسم بین ۸۷ تا ۹۱ هست براش اگه میدونستم منتقدا سر همین چیزای ریز ازش کم نمیکنن حتی عدد بیشتری رو میگفتم
رفته برای بررسی به مدت بینهایت واسه همین کپی کردم دوباره فرستادم
الان داری میگی هیچ فست تراولی وجود نداره؟ و هیچ اسبی هم درکار نیست و پیاده باید مسیر هارو طی کنی؟!!! شوخی میکنی دیگه ؟!!
کی گفته فست تراول وجود نداره؟ فست تراول هس ولی اسب سواری نداره
بنظرم مپ اگه پر جزئیات و جون دار باشه شرف داره به اینکه صرفا بزرگ باشه. مثال بارزش بازی سوساید اسکواد رو ببینین چند برابر AK بزرگ تر هستش مپ ولی عملا تو تکسچر، فیزیک و تخریب محیط به گرد پای گاتهام نمیرسه متروپلیس راک استدی. فقط برین مقایسه این دو شهر رو تو یوتیوب ببینید تا مغزتون سوت بکشه.
اگه این بازی بد نشد اگه بد نشد