EA: بازیکنان عناوین سرویس محور بیشتری میخواهند
پس از Warner Bros، حالا شرکت EA نیز به این موضوع پرداخته که عنوانی سرویس محور در آینده اهمیت بیشتری خواهند داشت.
نکات برجسته
- EA مدتی است که روی بازیهای سرویس محور تمرکز کرده.
- استودیو قصد دارد تمرکز خود را بر بازیهای سرویس محور با جهانهای باز بزرگ تقویت کند.
- این شرکت معتقد است که بازار آینده به سمت عناوین سرویس محور پیش خواهد رفت؛ زیرا ریزتراکنشها بسیار سودآور هستند.
EA اخیراً بسیاری از کارمندان خود را به دلیل چالشهای کنونی صنعت ویدیو گیم اخراج کرد. بسیاری از شرکتها نیز از همین الگو پیروی کردهاند که منجر به لغو عناوین مختلفی شده است؛ از جمله بازی مورد انتظار Mandalorian. به نظر میرسد که EA اهداف خود را برای آینده روشن کرده. این ناشر، بازیهای سرویس محور خود را دوچندان خواهد کرد.
آثار سرویس محور بارها و بارها شکست خوردهاند و Suicide Squad آخرین نمونه از آنها بود. با این حال، ناشران آماده عقبنشینی نیستند. توجیه EA این است که بازیکنان بیشتر از سایر ژانرها به سمت بازیهای سرویس محور روی میآورند. اکنون هدف آنها تمرکز بیشتر بر روی ایجاد بازیهایی با مدل خدمات آنلاین، جوامع عظیم و جهانهای باز بزرگ خواهد بود.
ما شاهد تغییر جهت سریع بازیکنان به سمت بازیهای سرویس محور با جهان بزرگ و جوامع عظیم هستیم.
به گفته EA، این چیزی است که بازیکنان میخواهند؛ بنابراین ناشر روی برآورده کردن خواستهها و گوش دادن به طرفداران خود تمرکز خواهد کرد. EA بخش عمدهای از این بازار را به خود اختصاص داده؛ با IPهای مختلفی مانند Apex Legends ،FIFA ،Battlefield 2042 و موارد دیگر که شامل خدمات آنلاین گسترده هستند. مخصوصا Apex Legends که یکی از بزرگترین بازیهای بتل رویال در بازار کنونی به شمار میرود. با این حال، توضیحات EA بیشتر برای عناوینی مانند Destiny 2 و Genshin Impact مناسب خواهد بود. هر دو بازی علاوه بر بهروزرسانیهای مداوم، بر محتوای روایی و جهانهای بزرگ تأکید دارند.
EA بیان میکند که نیازهای بازیکن میتواند در طول زمان تغییر کند؛ بنابراین هنوز گزینههای دیگر نیز بر روی میز هستند. البته با وجود محبوبیت ریزتراکنشها در بازیهای AAA، تصمیم این ناشر چندان تعجبآور نیست. با این حال، طرفداران خیلی به ریزتراکنشهای بیش از حد علاقه ندارند. با وجود بازیهایی که اکنون ۷۰ دلار قیمت دارند، خرید لوازم تزئینی گرانقیمت به طور فزایندهای سخت میشود و طرفداران اغلب نسبت به چنین تاکتیکهایی ابراز ناامیدی میکنند.
خوشبختانه EA در حال ساخت بازیهای تکنفره نیز است. سری Star Wars Jedi از استودیوی Respawn Entertainment نسخه سوم خود را دریافت خواهد کرد؛ در حالی که استودیوی BioWare روی عناوین Mass Effect و Dragon Age کار میکند. به نظر نمیرسد این ناشر بریتانیایی به طور کلی از تجربیات تکنفره دور شود؛ اگرچه موفقیت بیشتر عنوانی سرویس محور، مطمئناً میتواند نظر آنها را به این سمت سوق دهد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
اون بازیکنان اومدن در خونه بهت گفتن؟
شاهدش هم دمشه پول پرست
در واقع کیفیت بیشتری میخواهند
نه انتظار داری EA بیاد نظرات کاربران یه کشوری که هم تحریم از داخل و خارج هستش , اینترنت درست حسابی نداره , پولش هم بی ارزش هست رو بخونه؟
وقتی ببینه پالورلد اینطور فروش کرده یعنی اگر کیفیت بازی بالا باشه از این بازیها به شدت استقبال میکنند ,
یه گیمر واقعی هیچوقت بازی های داستانی رو با سرویس محور عوض نمیکنه
فکر نکنم
اتفاقا هر چی بیشتر میریم جلو، به نظرم عناوین داستانی بیشتر ارزش خودشونو نشون میدن، ولی بهترین حالت مثلا مثل الدن رینگه. یه تجربه تک نفره محور که بخش چند نفره عالی و سرگرم کننده هم داره. اول این حالت، بعد کلا داستانی و تک نفره، بعدش سرویس محور محض
والا نمیدونم کدوم بازیکنا رو میگی
همه میخوان تعادلی از سرویس محور و داستانی باشه
از طرف گیمرا میگم ea جان گ.وه نخور
لطفا به سونی هم همچین حرفی بزن چون اونم در عمل داره همین به حرف ea عمل میکنه,
واسه سونی هم صدق میکنه
سونی ک دیگه نوبره
ور داشته ناتی داااااگ با اون همه افتخار توی بازی های تک نفره و داستانی رو مجبور به ساخت سرویس محور کرده
واقعا متاسفم برای جیم رایان
فروش عناوین داستان محور خیلی بیشتره ، منظورشون دقیقا کدوم بازیکنان هستن ؟ احتمالا اینایی که هرسال برای یک بازی بدون تغییر مثل فیفا ۷۰ دلار میدن
جدی می فرماید؟ پس این فروش پالورد و هل درایوز دو چین؟
سرویس محور با کیفیتی مثل هل دایورز ۲ قاعدتا فروشش حقشه و از این بازی ها ساختش واقعا نیازه، ولی بیشتر منظور همین سوساید اسکواد و امثال ایناس
و در کل ستون گیمینگ بازی های تک نفره و داستانیه از ابتدای شروع این صنعت، قاعدتا جاش هم به این راحتی به سرویس محورا واگذار نمیکنه
آقا یک جوری اینا میان سریع تا میگن سرویس محور هل درایور ۲ رو میکوبن اینگار این یه بازی آنلاین مثل وارزونی چیزیه درسته که آنلاین و واقعا سرویس محوره ولی خب بازی داستانیه اینجوری که نیست شروعش کنی دیگه هیچوقت تموم نشه داستان داره پایان همه چی داره یک بازی داستانی و آنلاین همین و تازه برعکس بازی مثل سوساید اسکواد داستانش هم خیلی طولانی تره هم کیفیتش خیلی بهتره اصلا به نظر من عناوین سرویس محور هم سازنده ها میخوان بسازن یه چی مثل هل درایورز ۲ بسازن بهترین تصمیمه
دقیقا
اتفاقا عناوین سرویس محور محض یه داستانی هم پشتشون باشه به نظرم خیلی خوبه، و پایانشون مثل بازی های جهان باز باشه یعنی بعدش آزادانه هر کاری میخوای بکنی و مثلا مچ های مختلف بری
بابا اینا خودشون سرویس محور هایی مثل ردفال میخوان که باگ های بازی از خود بازی که ژانرش وحشته این باگ ها از خود بازی وحشتناک ترن بعد بازی هم داستانش تو دو خط خلاصه بشه 😂 یک خون آشام بده بود که خیلی بد بود که این خورشیدگرفتگی ایجاد میکنه و بعد ارتشش رو میفرسته سراغ انسان ها و ما باید جلوش رو بگیریم کل داستان بازی ردفال 😂
ولی خدایی از آرکین بعید بود😅
چیزی نیست بنده خدا میخواسته بگه از راه سرویس محور بهتر میتونه پول مردم رو بچاپه گفته اگه بگم خیلی تابلو میشه بزار واژه گیمر ها بازی سرویس محور دوست دارم استفاده بکنم مثلا هیچکی نمیفهمه
– Ea ، میتونی ثابتش کنی که بازیکنان اینو گفتن؟
Ea : به جون مادرم راست میگم
شاید بهتر باشه اینطور اصلاح کنیم : راه های بیشتری برای چاپیدن گیمر در آثار سرویس محور است
درواقع یجورایی این قضیه که مخاطبین بازی های سرویس محور احتمالا بیشتر سر اینجور بازیا سر کیسه رو شل می کنن رو به علاقه اونا تشبیه کرده
مسلما هزینه های گیمری که یه بازی داستانی ۷۰ دلاری می خره، ممکنه بارها تمومش کنه و بدون پرداخت پول اضافه ای از تجربش لذت می بره، با هزینه های گیمری که بازی های سرویس محوری که آیتمای پولی داخل بازی رو همیشه تو چشت می کنن کمتره
دوستان اینجوری برداشت کردن که این دلیلیه برای اینکه مخاطبین بازی های سرویس محور می خوان، چون داخلشون بیشتر هزینه می کنن
EA این دهن کثیفت رو ببند.
یه پول پرستیمون نشه؟
ببندش بشین سرجات قرار باشه بین سرویس محور و داستانی یکیو انتخاب کنم صددرصد داستانی هرکسی ی سلیقه ای داره ولی این رسماً داره شر میگه
والا گیمرا از این همه سرویس محور بی اساس و بی در و پیکری که میان و محو میشن خسته شدن ، همین الانشم سرویس محورا خیلی زیاد شدن
هم باز تو اومدی حرف زدی 😐 پول پرستی تا کی واقعا؟
باز این از مسیر آدمیت خارج شد ، از دو سال پیش به صراط مستقیم برگشته بودا ولی انگار لایق بهتر از جاده خاکی نیست !
جدی می فرمایید ؟😂
اره شما حرفه بعدیتم درسته😏
هر بازی سرویس محوری هم قرار نیست بترکونه. هر کی ایده خلاقانه تر و جذاب تری داشته باشه احتمال موفقیتش بیشتره تا اینکه یکی بیاد بازی بده بیرون که کپی بقیه است و فقط برای رقابت اومده.
خدا لعنتت کنه خیر نبینی ea
نه ممنون، ما بازی های کپی پیست همدیگه میخواهیم. شما پول بیشتری میخواهید
بازیکنان بازی های سرویس محور می خواهند ❌️
بچه سال ها بازی های سرویس محور می خواهند✅️
سال دوهزار ده رئیس سابق ایی ای گفته بود بازی داستانی تموم شد همه چی بازی های انلاین اما خداروشکر دیدیم چه شاهکارایی تو این چهارده سال اومدن تک نفره داستانی بودن طرفداران هیچوقت نگفتن لایو سرویس بسازید شما بخاطر پولش و زمان ساخت سوددهی زودتر اینو میخایید نظر طرفدارا مهم نیست براتون ایده ساخت بازی تک نفره داستانی بخش چند نفره هم داشته باشه مگه چه عیبی داره داستان اگر نباشه ویدیو گیم هیچ ارزشی نداره لامصبا چقدر بازی داستانی تک نفره با کیفیت داریم که خوب فروختن نمیدونم چرا ایی ای انقدر اصرار داره بازی های تک نفره نابود بشه وقتی بازار پر از بازی های لایو سرویس بشه همه مثل هم اصلا بگیم متنوع باز همه از یه قانون پیروی میکنن ولی بازی های داستانی تک نفره روایت های مختلف داستانی هر چقدرم زیاد باشن بهتر و بهتر هست
مطمئنی که اونا EA paid Shills نیستن؟