سورپرایز گوگل؛ ایموجی‌های صوتی به تماس‌های تلفنی می‌آیند - تکفارس 
سورپرایز گوگل؛ ایموجی‌های صوتی به تماس‌های تلفنی می‌آیند - تکفارس 
سورپرایز گوگل؛ ایموجی‌های صوتی به تماس‌های تلفنی می‌آیند - تکفارس 

سورپرایز گوگل؛ ایموجی‌های صوتی به تماس‌های تلفنی می‌آیند

محمدامین حیدری
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - 14:10
ایموجی‌های صوتی تماس‌های تلفنی

ایموجی‌های صوتی به تماس‌های تلفنی می‌آیند. آیا تاکنون پس از تعریف یک جوک دوست داشته‌اید صدای ضربات طبل یا خنده‌ای مانند نمایش‌های طنز دهه‌ی ۹۰ میلادی را بشنوید؟ خبر خوب این است که شاید گوگل این صداها و جلوه‌های صوتی دیگر را به برنامه Google Phone خود اضافه کند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت TheSpAndroid، گوگل درحال کار بر روی ویژگی جدیدی است تا واکنش‌ها یا ایموجی‌های صوتی را به اپلیکیشن Google Phone اضافه کند؛ بر اساس فایل‌های یافت‌شده در نسخه ۱۲۴ بتای این برنامه، شما قادر خواهید بود از واکنش‌های صوتی در حین تماس تلفنی استفاده کنید.

این قابلیت تحت عنوان Audiomoji توسعه یافته و دارای حالات صوتی چندگانه از جمله درام، غمگین، تشویق، ضدحال و خنده است. جالب‌تر آنکه، این افکت‌های صوتی با انیمیشن‌هایی در قالب گیف‌ همراه خواهند بود.

این منبع خبری، حدس می‌زند که Audiomoji ممکن است هنگام صحبت‌کردن در صفحه‌ی شخص تماس‌گیرنده ظاهر شود یا فقط در صورتی نمایش داده‌ شود که گوشی کاربر مجهز به قابلیت Call Screen باشد؛ اما از آنجایی که وی ادعا نموده هیچگونه سرنخ مرتبطی در کدهای برنامه یافت نشده است، هنوز مشخص نیست که چگونه این ویژگی جدید در Google Phone قابل استفاده خواهد بود.

با توجه به اینکه این ویژگی در نسخه‌ی بتای اپلیکیشن Google Phone ظاهر شده است، احتمالاً به‌زودی برای نسخه‌ی اصلی منتشر خواهد شد با این حال هیچگونه تضمینی وجود ندارد که همه بتوانند از آن استفاده کنند و ممکن است گوگل این ویژگی را تنها در اختیار دارندگان گوشی برند خود قرار دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید