پشتیبانی از FSR 3 به RoboCop: Rogue City ،Remnant II و The Last of Us Part I اضافه میشود
دو بازی رایانه شخصی جدید، پشتیبانی بومی از AMD FSR 3 را دریافت کردند: «RoboCop: Rogue City از استودیوی Teyon و Remnant II از استودیوی Gunfire».
عنوان RoboCop: Rogue City دیروز یک پچ کوچک دریافت نمود:
- ثبات بازی بهبود یافته است
- مشکل تشخیص کنترلر دوالشاک (Dualshock) برطرف شد
- رفع چند مشکل بومیسازی
- AMD FSR 3.03 اضافه گشت
- باگ مرحله Tattoo Shop رفع شد
- سایر اصلاحات جزئی
پچ Remnant II کمی بزرگتر بود و همچنین رویداد جدید Aberration Domination را به بازی اضافه کرد که تا ۵ مارس ۲۰۲۴ (۱۵ اسفند ۱۴۰۲) ادامه دارد. اضافه شدن AMD FSR 3 خیلی مورد اشاره قرار نگرفت؛ اما بازیکنان اکنون این گزینه را در تنظیمات ویدیو پیدا خواهند کرد. با این وجود، در حال حاضر یک هشدار برای تمام تکنیکهای تولید فریم وجود دارد. توضیحات توسعهدهنده:
تنظیمات روی رایانه شخصیای که از تولید فریم استفاده میکند، در حال حاضر پوشش خدمات آنلاین اپیک (Epic) را مسدود خواهد نمود. خدمات آنلاین مذکور برای عملکرد Cross-play و پیوستن به دوستان در بازی لازم است.
علاوه بر این، خود AMD دیروز اعلام کرد که بازی The Last of Us Part I از استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) بهزودی با AMD FSR 3 بهروزرسانی میشود. ما از قبل میدانیم که به لطف ماد LukeFZ میتوان عملکرد بازی را افزایش داد؛ حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد. البته یک پیادهسازی بومی همیشه ترجیح داده میشود؛ زیرا قطعاً از آرتیفکتها و اشکالات کمتری رنج خواهد برد.
تعداد کل بازیهای رایانه شخصی با پشتیبانی بومی از AMD FSR 3 اکنون به ۱۹ مورد رسیده است (با احتساب The Last of Us Part I). بازی شمشیرزنی سهبعدی مبتنی بر فیزیک، یعنی Hellish Quart، نیز با پچی که اوایل ماه فوریه منتشر شد، پشتیبانی از این فناوری را دریافت کرد. لیست کامل عناوین:
- Immortals of Aveum
- Forspoken
- Avatar: Frontiers of Pandora
- Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
- MotorCubs RC
- Call of Duty Modern Warfare III and Call of Duty Warzone
- Farming Simulator 22
- Estencel
- The Talos Principle 2
- Mortal Online 2
- Like a Dragon: Infinite Wealth
- Starship Troopers: Extermination
- Hellish Quart
- The Thaumaturge
- Starfield
- Sons of The Forest
- RoboCop: Rogue City
- Remnant II
- The Last of Us Part 1
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.
منبع: Wccftech
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- ۱۰ بازی که در نیمه دوم خستهکننده میشوند
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تئوریهای طرفداران درباره GTA 6 باعث خنده اعضای راکستار میشوند
- گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
AMD FSR 3 برای گرافیک های Nvidia به هیچ دردی نمیخوره . تو الن ویک که اصلا فریم ریت رو نمیبرد بالا. DLSS فعلا بهترینه .
زمانیکه من لست رو پلی میدادم کشته شدم توی شیدر لودینگ …. حالا اینا اومدن که ما با بدبختی گیم رو تموم کردیم .
به نظرم DLSS چند پله جلوتره تو این عرصه
چجوری fsr3 و رو Allen wake فعال کردی هنوز که پشتیبانی نمیکنه! آره dls از fsr خیلی بهتره
FSR رو داشت نمیدونم فقط نسخه چندم بود . شاید نسخه ضعیفش بوده . ولی دیدم داشت
آره درسته داره ولی ورژن ۳ نه از نظر من حتی fsr1 از ۲ بهتره تو fsr2 به شدت افت کیفیت احساس میشه.
DLSS جلوتره چون هسته تخصصی این کار رو داره که به بهترین نحو این کار رو انجام میده
اونی که تو فعال کردی fsr 2 بوده
Fsr 3 از فریم جنریشن (AFMF) پشتیبانی میکنه
مثل dlss 3 با این تفاوت که فریم جنریشن انویدیا فقط برای سری ۴۰۰۰ ـه مال amd برای همه کارت ها
کلا گرافیک بازی وقتی همه اینا اف باشه بهتره. ولی خب گرافیک خوب میطلبه ک فریم خوبی هم بت بده
دقیقاً
کلا رزولوشن اسکیلینگ و فریم جنریشن و… همشون بهونه ای برای بازیسازان تبدیل شده تا گند بزنن به بهینه سازی
واقعاً هیچی جای تصویر طبیعی و نیتیو رو نمیگیره
البته وقتی کارت گرافیکت به اندازه ای قویه که cpu رو تو مرز گلوگاه نگه داره دیگه توجیهی هم برای استفاده ازشون باقی نمیمونه
Remnant II رو حتما تجربه کنید دوستان خیلی قشنگه
دوستان حتما روبو کاپ تجربه کنید بر خلاف نقد هایی که داشت به نظرم عالی بود بازی رو پلات کردم وپیشنهاد میکنم