تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا

تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟

پست گیمفا
۰۱:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا

قبل از هر چیز باید توجه کنید که بهترین گوشی سامسونگ تا قیمت ۲۰ میلیون در واقع، در بازه محصولات اقتصادی و میان‌رده این شرکت قرار می‌گیرد. اما حتی گیمرها یا کاربرهای حرفه‌ای نیز در شرایط فعلی بازار می‌توانند با این قدرت خرید به گزینه‌های خوبی بیندیشند. البته برخی منابع، این دستگاه‌ها را شبه پرچمدار نیز نامیده‌اند! مهم این است که با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید بتوانید بهترین گزینه ممکن را بخرید. اما برای این‌که در نهایی‌سازی چنین تصمیمی کمکتان کنیم، بیایید بهترین گزینه‌های محصولات سامسونگ را در این بازه قیمتی بررسی کنیم!

Galaxy M33 5G؛ میان‌رده و به‌صرفه

این گوشی را در سال ۲۰۲۲ معرفی کردند و دلخواه کاربرانی است که به دنبال دستگاهی مطمئن و اقتصادی هستند. گلکسی M33 5G عملکرد مناسب، دوربین خوب و عمر باتری استثنایی دارد که آن را به انتخابی مناسب تبدیل می‌کند. آن را با قاب و بدنه تمام پلاستیکی و طراحی ساده می‌یابید. از طرفی، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی IPS آن نیز از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌هایش می‌توانیم به حسگر اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و دو سیم‌کارته بودنش اشاره کنیم.

مشخصات گلکسی M33 5G به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ تا قیمت ۲۰ میلیون

پردازنده این دستگاه را از نوع Exynos 1280 5G طراحی کرده‌اند. برای فضای ذخیره‌سازیش نیز رم ۸ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته‌اند. اما مشخصات دوربین‌های این گوشی عبارتند از: ۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۸ مگاپیکسل فوق عریض، سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی نیز از قابلیت‌های متمایز آن هستند.

گلکسی A14؛ اقتصادی و پرفروش!

شاید این دستگاه اقتصادی را بهترین گوشی سامسونگ ندانید؛ اما با ترجیحات کاربران زیادی سازگار است و برایشان می‌تواند بهترین گزینه باشد! این گوشی را با دو مدل ۴G و ۵G عرضه کرده‌اند. دوربین گلکسی A14 5G از نوع سه لنزی است که عبارت است از: لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی باکیفیت، دوربین عمق برای ابعاد بیشتر و ماکرو برای ثبت کردن جزئیات دقیق. دوربین جلوییش هم از نوع ۱۳ مگاپیکسلی طراحی شده است.

باتری، کارکرد و نمایشگری که می‌پسندید!

با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی A14، وقت کمتری را برای شارژ کردن گوشی لازم خواهید داشت. پردازنده هشت هسته‌ای همراه با اتصال ۵G عملکرد این دستگاه را برای کارهایی نظیر بازی، استریمینگ و به‌اشتراک‌گذاری سریع ویدیو روان‌تر می‌کند. نمایشگر ۶.۶ اینچی Infinity-V در قد و قواره بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان است که تجربه باکیفیتی را با رنگ‌های واضح و پویا فراهم می‌کند.

Galaxy A25

این گوشی ترکیبی قانع‌کننده از کارکرد، قابلیت‌های دوربین و نمایشگر را در اختیارتان می‌گذارد و در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شده است. وزن آن را باید ۱۹۷ گرم با رویه شیشه‌ای و قاب و پشتی پلاستیکی در نظر بگیرید. همچنین، نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED آن با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی دارد. لذا تصاویری خیره‌کننده با روشنایی ۱۰۰۰ نیتی نمایش می‌دهد.

کم و کیف مهم‌ترین مشخصات گلکسی A25

سامسونگ این محصول را به چیپست Exynos 1280 (5 نانومتر) و CPU هشت هسته‌ای مجهز کرده است که انجام چند کار همزمان را بدون مشکل تضمین می‌کند. ظرفیت رم آن را ۶ و ۸ و حافظه داخلیش را ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته‌اند. جزئیات دوربین‌های این دستگاه عبارتند از: لنز سه گانه شامل لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی (f/1.8)، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی (f/2.2) و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی (f/2.4). این دوربین سه‌گانه از فیلمبرداری ۴K نیز پشتیبانی می‌کند و دارای فلاش LED، پانوراما و HDR است. دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی نیز سلفی‌های واضحی را ثبت می‌کند. باتری غیر قابل تعویض ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را با شارژ سیمی ۲۵ واتی همراه کرده‌اند.

Galaxy A33 5G برای جویندگان بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

این گوشی هوشمند میان‌رده مبتنی بر اندروید به‌عنوان بخشی از سری A سامسونگ طراحی و تولید شده است که در سال ۲۰۲۲ معرفیش کردند. A33 5G دارای پنل پشتی مات جذاب و برآمدگی دوربین است و آن را باید شبیه مدل S20 FE بدانیم. این دستگاه را با رنگ‌های سیاه، سفید، آبی، یا هلویی و ظاهری براق طراحی کرده‌اند. نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED آن ۹۰ هرتز است که تصاویری باکیفیت نمایش می‌دهد.

دوربین و کیفیت ساختی متناسب با بهترین گوشی سامسونگ تا قیمت ۲۰ میلیون

گلکسی A33 5G دوربین چهارگانه دارد با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی. برای عکس‌های سلفی هم می‌توانید بر روی لنز قدرتمند ۱۳ مگاپیکسلی جلوییش حساب کنید. در رویه و پشت آن گوریلا گلس ۵ شرکت Corning و در کناره‌ها پلی کربنات به کار برده‌اند. استاندارد محافظت محیطی IP67 آن هم یعنی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا

Galaxy A34 5G

ویژگی مهم گلکسی A34 5G اندرویدی میان‌رده را غیر از عملکرد یا طراحی باید به‌روزرسانی‌ها، ساختار محکم و نمایشگر خوبش بدانیم. آن را بر اساس نسل قبلیش یعنی Galaxy A33 5G تولید کرده‌اند. پردازنده MediaTek Dimensity 1080، رم ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقا از مشخصات این دستگاه هستند. همچنین، سامسونگ صفحه نمایش ۶.۶ اینچیFHD+ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز OLED و باتری قوی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای A34 5G تدارک دیده است.

Galaxy A54 5G

این گوشی میان‌رده اندروید در ۱۵ مارس ۲۰۲۳ معرفی شد. آن را می‌توانید در لیست قیمت گوشی سامسونگ در بین محصولات زیر ۲۰ میلیون تومانی این شرکت بیابید. طراحی A54 5G را معمولی با گوشه‌های گرد و ستونی از لنزها در پشتش تدارک دیده‌اند. همچنین، رنگ‌هایش را بنفش یا گرافیتی با سایه‌های زیبا می‌یابید.

برخی مشخصات گلکسی A54 5G سامسونگ

نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED را باید از دلایل قرار گرفتن این دستگاه در فهرست بهترین گوشی سامسونگ تا قیمت ۲۰ میلیون بدانیم که کیفیت مطلوبی دارد. دوربین‌های سه‌گانه این دستگاه عبارتند از: دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز عمق ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم برای گرفتن سلفی عالی است. این گوشی هم با Corning Gorilla Glass 5 در جلو و پشتش محافظت می‌شود و توانسته است استاندارد حفاظتی IP67 را دریافت کند.

S20 FE 5G

این گوشی با پردازنده سریع، دوربین‌های عالی و عمر طولانی باتری همه انتظارات اکثر کاربران را از تلفن با قیمتی منطقی برآورده می‌کند. نمایشگرش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز است که تصاویری پویا را تضمین می‌کند. روکش مات پشتی این دستگاه اثر انگشت را نمی‌گیرد و طراحی ظریفش را می‌توانید با محصولات پرچمدار سامسونگ مقایسه کنید. البته اگر انتظار زوم فضایی یا عملکرد خوب دوربین را در نور کم دارید، شاید بهتر باشد به سراغ مدل‌های بالاتر بروید.

تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا

سامسونگ گلکسی S21 FE 5G در مرز ۲۰ میلیون تومان

S21 FE را به‌عنوان گوشی هوشمند میان‌رده‌ای در نظر بگیرید که به خوبی تونسته است کارکرد خوب را با قیمتی منطقی داشته باشد. در طراحی این دستگاه می‌توانید اصول زیبایی‌شناسی را کشف کنید که با رنگ‌های خاکستری تیره، سبز، بنفش، یا سفید در دسترستان است. نمایشگر ۶.۴ اینچی Super MOLED آن را با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز تدارک دیده‌اند که تجربه روان و باکیفیتی برای کاربران رقم می‌زند.

برخی وجوه تمایز S21 FE 5G که بد نیست بدانید!

لنز سه‌گانه این گوشی شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض است. دوربین جلویی را نیز به لنز قدرتمند ۳۲ مگاپیکسلی مجهز کرده‌اند. یکی از مزایای مهم این محصولِ سامسونگ دو سیم‌کارته بودنش است.

سخن پایانی

برای انتخاب و خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان گزینه‌های باکیفیتی پیش رویتان هستند. لذا می‌توانید متناسب با نوع کاربری و ترجیحاتتان، محصولی را برگزینید که مشخصات دلخواهتان را از نظر پردازنده، دوربین یا نمایشگر داشته باشد. البته نباید تأثیر نوسانات قیمتی را بر شرایط چنین انتخابی نادیده بگیریم. این مسئله به‌ویژه شرایط انتخاب کردن گوشی‌هایی که در مرز ۲۰ میلیون تومان هستند را می‌تواند در کوتاه‌مدت متحول کند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Babak گفت:

    اکه کسی تجربه ای استفاده گوگل پیکسل ۶ یا ۶a یا ناتینگ فون ۱ داره لطفا تحربشو بگه؟ارزش داره بجای سامسونگ شیایومی یکی از دو برند بالا انتخاب کنم

    • Supreme گفت:

      گوگول‌پیکسل ک تا بحال نداشتم بخاطر اینکه چیپستش جالب نیست حداقل تا جایی ک شناخت دارم واسه همین نگرفتم ولی کسی ک داره و استفاده میکنه قطعا نظرش با من متفاوته ولی الان ناثینگ فون ۲ رو دارم ک میتونم بگم، یوزر اینترفیس بشدت واسه من قشنگه و فوق‌العاده روون و سبکه بخاطر نزدیک بودن ب اندروید خام، از نظر سرعت خب عالیه و از نظر شارژ دهی از حتی از ۲۳ الترا هم بهتر عمل میکنه، دوربین من خیلی کار نمیکنم ولی از خوب بالاتره ولی عالی نمیشه گفت در کل بیشتر از استفاده روتین راضی کنندس،
      گلیفاش ک من دوسش دارم ولی ممکنه یکی بگه چیه ولی قشنگن و از نظر زبان طراحی خاص و با کیفیته مثلش نیس نمیگم بهترینه ولی من دوسش دارم باز، صفحه نمایش نزدیک ب عالی هستش و بلندی صدا عالی و با کیفیته. خلاصه چیزی بود ک استفاده کردم ولی هنوز یسری باگای خیلی کوچیک داره ک واسه هر کس میتونه متفاوت باشه ولی در کل ارزش خرید بالایی داره، فون ۱ هم همینه ولی خب چیپست ضعیف تر هستش ولی تمام کارای روز مره و بازی در حد قابل قبول رو انجام میده با یکم اختلاف توی اسپیکر و صفحه نمایش و دوربین جلو

      Babak
      • Babak گفت:

        سلام ممنون از وققتتون در اختیارم قرار دادید
        تا لحظه آخر بین A54 و ناتینگ فون ۱ موندم ، خخخخ تو مغازه پنجاه دقیقه جفت گوشی ها دستم بود تست میکردم تا لحظه آخر تردید داشتم بالاخره ناتینگ فون ۱ خریدم
        واقعا گوشی معرکه آیه ، درسته یک مقدار باگ داره بعضی موقع ها یکم اذیت کننده میشه ولی از نظرات دیگه دوربین مخصوصا سلفی و ظاهر عالیه شیکه ، خیلی کم اهل بازی با گوشی ام وگرنه میخواستم Poco F5 انتخاب کنم
        🤭بخوام یکم کلاس بزارم خیلی یونیک (منحصر ب فرد) هستش و قاب خیلی سخت واسش پیدا میشه

    • Arash گفت:

      پیکسل ۶a خیلی جالب نیست // تراشه قدیمی و ضعیف/ زمان شارژ گاهی هنگ میکنه/ دوربین معمولی // باتری ضعیف و کلا دیر شارژ میکنه // فقط خوش دسته و دست کسی نمیبینی به عنوان گوشی دوم خوبه /// سامسونگ a54 خریدش منطقی تر هست //تو رنج قیمت ۱۵ تا ۱۷ تومان موتورولا edge 40 و edge 40 neo به شدت پیشنهاد میشه //

      BabakArcix™ツ`NOCT FOR GAMEFA
  • کاش اینو قبل کوروش کمپانی کار میکردین

    NOCT FOR GAMEFAjustgamexb
  • Kingsbounty گفت:

    S21fe نسبت به قیمتش فوقالعادس.خیلی راضیم ازش.باتریشم برا من عالیه روزی ۲ ۳ ساعت اینستا گردی و بقیه استفاده معمولی روزی یک بازی میزنم به شارژ.

  • Lord vader گفت:

    با این پول میشه از یه کمپانی آیفون ۱۳ خرید .مگه نمیدونید؟😶‍🌫️

    NOCT FOR GAMEFA
تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟ - گیمفا