پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox

پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox

محسن رضوی فر
۱۹:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox

تانیا واتسون (Tanya Watson)، یکی از بنیانگذاران استودیوی Squanch Games، سازنده‌ی عنوان High on Life، به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox پیوسته است.

Xbox استعدادهای جدیدی را به بخش فرست پارتی خود اضافه نموده و در همین راستا، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Squanch Games در بخشی از تیم رهبری استودیوهای بازی‌سازی خود استخدام کرده است.

خانم واتسون در این باره، با انتشار پستی در صفحه‌ی لینکدین خود گفت:

بسیار خوشحالم که اعلام کنم اخیراً به عنوان بخشی از تیم رهبری استودیوهای بازی‌سازی Xbox به مایکروسافت ملحق شده‌ام. این زمان‌ برای صنعت ما چالش‌برانگیز است و من بسیار خوش شانس هستم این فرصت را دارم که در چنین استودیوهای مهمی مشارکت کنم. من مشتاقانه منتظر سفر پیش رو هستم.

استودیوی Squanch Games در سال ۲۰۱۶ توسط جاستین رویلند (Justin Roiland) و تانیا واتسون تاسیس شد. واتسون در سال ۲۰۲۱ هنگامی که بازی High on Life در دست توسعه بود، این استودیو را ترک کرد. وی سپس به عنوان مدیر اجرایی و رییس استودیوی Bad Robot Games منصوب شد. تانیا واتسون همچنین سابقه‌ی ۸ سال فعالیت در شرکت اپیک گیمز (Epic Games) را دارد و روی عناوینی مانند Gears of War و Fortnite کار کرده است. او در اوایل دوران کاری خود به عنوان مهندس توسعه نرم‌افزار در مایکروسافت کار کرده بود.


نظر شما در این باره چیست؟

Arcix™ツ`Matin Barkat人Acker益man人ᚱ.ᚻMHNDARKSIRENmarioGOD OF WAR 3∞Ghostیه گیمر سادهViboroA0seyed0Anoobe pir3doCambyses The ThirdBAXY bachsدکتره گیمفاBrainiac( خداحافظ )Ramiromore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یکی از بازیایی که ثابت میکنه متا مهم نیست

    محمدحسینArcix™ツ`Matin Barkat人Acker益man人Arshia.1mario∞xbox gamerیه گیمر سادهTahaicmore
  • مثل این که بالاخره Xbox داره یاد می گیره که به جای صرفا استودیو خریدن یه کم هم در افراد متخصص سرمایه گذاری کنه !!

    Arcix™ツ`Matin Barkat人Acker益man人saeed Khbig jokeGOD OF WAR 3∞xbox gamerhalkerarshya12(انقلاب گیمفا🏴)more
    • Julius Ceasar گفت:

      ولی متاسفانه امثال شماها خبر ندارین یا اصلا دوست ندارین خبر داشته باشین که مایکروسافت مدام در حال جذب نیروهای با استعداد فقط نمیتونم درک کنم چطوری شماها حتی حاضر نیستین یک دقیقه به حرف هایی که می‌زنین فکر کنین بسیاری از استودیوهای مایکروسافت تعداد نیروهاشون چندین برابر شدن

      halkerArcix™ツ`Ethan Marssaeed KhjustgamexbKingGOD OF WAR 3xbox gamerیه گیمر سادهTahaicmore
      • Mr abd گفت:

        بازی شون رو دی وان آوردن رو ایکس باکس تازه انحصاری زمانی هم بود بعد تازه ترکونده بود داخل پلیر جذب کردن!!!
        خوشحالم که ایکس باکس مهره های ارزشمند رو کنار هم جمع میکنه
        تا چیزی که میخوان رو خلق کنن💚💚💚(چون از استودیو لاریان که بالدرز۳ رو ساخته بود هم فکر کنم تهیه کنندش رو آوردن داخل پلی گراند که روی فیبل بعدی کار کنه)

        Arcix™ツ`Black_HatmarioGOD OF WAR 3xbox gamerیه گیمر سادهTahaicA0seyed0Aاسپایدر با مرام3do
    • Sekiro گفت:

      اهان بعد میشه بگی چطورکه یه استودیو داغون با اون بازی ای که بیرون داد . میشه متخصص ؟

      محمدحسینArcix™ツ`Ethan Marssaeed KhGOD OF WAR 3Glitchhhعموی دلها (در شوک ناقلا بودن عمو فیل)TahaicHyperA0seyed0Amore
      • چیزی راجع به فرایند بازی سازی می دونی؟؟
        کلمه بودجه تا حالا به گوشت خورده؟؟
        این بازی با هیچ تبلیغی عملا اومد و خوب عمل کرد نه بیشتر نه کمتر

        محمدحسینArcix™ツ`Matin Barkatsaeed KhjustgamexbmarioFire walk with meGOD OF WAR 3∞xbox gamermore
      • 🔶 (Sam): شما به تخصص و سابقه افراد نگاه میکنید یا به استودیو و بازی ای که عرضه کردن؟ الان علت اینکه High on Life متاش ۶۷ بخاطر این خانمه؟ هرچند که High On Life بازیه فانیه، خوبه شرکت ها شماها رو مسئول استخدام نیروها نکردن وگرنه این افراد رو براساس متا و بازی های ضعیف استودیویی که قبلا توش کار میکردن انتخاب میکردین

        🔸فقط تیتر خون نباشید پاراگراف آخر پست رو هم مطالعه کنید

        محمدحسینArcix™ツ`justgamexbmarioGOD OF WAR 3GlitchhhViboroAmirgamerTahaicA0seyed0Amore
        • ۶۷؟ شت باورم نمیشه استریماش که بودم گیم خیلی باحالی بود انصافا

          محمدحسینArcix™ツ`justgamexbmarioGOD OF WAR 3TahaicA0seyed0ABrainiac( خداحافظ )Cambyses The ThirdMeafanamore
          • 🔶 (gwynbleidd): متا برای انتخاب یک بازی در درجه آخر اهمیت داره مثلا برای اونایی که وضع مالیشون خوب نیست چون متاسفانه وسعشون نمیرسه هر بازی دلشون بخواد بخرن بنابراین براساس متا تصمیم میگیرن که این بازی ارزش خرید داره یا نه وگرنه یک سری بازی ها هستن متاشون پایینه اما برای مخاطب کم از شاهکار ندارن

            🔸 در کل متا باعث میشه یک سری بازی های عالی از دست خیلیا در بره من با اینکه وضع مالیم آنچنان هم عالی نیست اما هیچوقت متا برام ارزشی نداشته چون میدونم منتقدا فقط ۱۰ الی ۲۰ درصد براساس استانداردها یک بازی رو نقد میکنن و نمره میدن ۸۰ الی ۹۰ درصدش براساس سلیقه، سیاست و… هستش

            محمدحسینArcix™ツ`lie?nojustgamexbmarioGOD OF WAR 3GlitchhhViboroگرگ غرب وحشیTahaicmore
        • UNESISM گفت:

          یا مشکل از سیستم آموزشی ماست که داغونه یا برخی از کاربرها اصلا نمی‌دونند مکاتب و رشته هایی با پیشینه صد ساله در زمینه مدیریتی و تجارت و اقتصاد و بازار سرمایع وجود داره که با کلی فاکتور گیری سخت گیرانه و عوامل زیاد دست به انتخاب و تصمیم میگیرند .
          اونوقت همه فکر کردند نگهداشتن یک شرکت چند ملیتی با هزاران کارمند و شعبه در سراسر جهان با عقبه چند ده ساله رو با تفکر بزینسی کاظم پسر حبیب بقال هم میشه بهتر چرخوند ، فقط قیافه دوستم که داره دکتری مدیریت میخونه بعد از دیدن کامنت متای بازی در استخدام نقش مهمی دارد دیدنی بود .
          پس بیان. میازاکی با بارلوگ رو کنند رئیس کل استودیوهای سونی دو سال یعد سهامش از اپل و آمازون پیشی میگیره

          justgamexbPerfectbig jokeGOD OF WAR 3TahaicA0seyed0AThunderDoomBrainiac( خداحافظ )علی بهنیاMR147more
          • 🔶 (UNESISM): 50 درصد مشکل از سیستم آموزشیه ۵۰ درصد از نخوندن کتاب و مقاله و… چون یک سری چیزا دیگه دست خود آدمه همه چیز رو که تو دانشگاه ها و مدارس نمیشه آموزش داد متاسفانه مردم ما تو مورد دوم یعنی نخوندن کتاب خیلی تنبل تشییف دارن و فقر فرهنگی بیداد میکنه هر پستی که گذاشته میشه این انگیزه رو به کاربر میده که بره راجع به بهش سرچ کنه اطلاعات کسب کنه اما متاسفانه یک سری از کاربرها فقط میخوان یک کامنتی بزارن اونم نسنجیده و بدون فکر اهمیتی نمیدن کامنتی که میزارن منطقی باشه یا غیر منطقی هرچی رو زبونشون میان فوری میزارن، برای چیزای دیگه که خودمون میدونیم چیا هستن تمام سوراخ سمبه های گوگل رو میگردن که به اون چیزی که میخوان برسن اما برای این موضوعات متاسفانه زورشون میاد یک سرچ ساده بکنن یا کتاب تهیه کنند

            justgamexbTahaicA0seyed0ABrainiac( خداحافظ )UNESISM
            • UNESISM گفت:

              ایراد از فضاهای مسموم و بدون هویتی مثل اینستاست که اجازه میده هر کس در هر زمینه نظر بده ، نمک بریزه یک تخصص رو با شعور فندق شکلاتیش به تمسخر بگیره
              یعنی سیر سطحی شدن تفکر و از بین رفتن تمرکز و نابودی علم از همین سخیف بودن فضای ایسنتاگرام در کشور ما شروع شد . تا هرکس با هر سطحی هر چیزی رو نقد کنه یا محتوا بسازه
              من قبلا توی همین گیمفا جرات نداشتم دو کلوم صحبت کنم تا مدرک و منبع و سواد نداشتی توی زمینه ای کامنت گذاشتن خطر حتمی سکته داشت . طرف میرفت ساعتها منابع خارجی معتبر چک میکرد مو رو از ماست میکشید پترجمه میکرد که حرفش رو به کرسی بنشونه.
              یعنی وقتی به سطح دانش اونموقع نگاه میکنم که سر عملکرد قطعه به قطعه کنسولای نسل هشت و تفاوتشون چه کل کلی بود بین فناشون که خود معمارهای کنسول انگشت به دماغ میموند از اینهمه حجم اطلاعات

              Tahaicjustgamexbگرگ غرب وحشیThunderDoomامیر پورحسینی
              • 🔶 (UNESISM): گیمفا که قبلا فوق العاده بود با اینکه من اکانت نداشتم و فقط دنبال میکردم کامنتا رو هنوزم میشه دید کامنتارو یعنی همونطور که گفتی دوست عزیز سطح کاربرا و اطلاعاتشون انقدر بالا بود که هر کامنتی میزاشتن میتونستی ازشون یک کتاب چاپ کنی یعنی جنگی که بین کاربرا بود جنگ اطلاعاتی بود که هرکسی نشون بده چقدر سطحش بالاس و یک جور کلاس درس بود ولی الان شده جنگ کودکانه اون یکی میگه نه پلی استیشن بهتره اون یکی میگه نه ایکس باکس بهتره اون یکی میگه نه نینتندو بهتره اون یکی میگه گیم پس بهتره و…

                🔸اما الان به قول خودت فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام که واقعا افتضاح شده واقعا میگم وقتی همه چیز رو به مسخره میگیرن و به هرچیزی بی احترامی میکنن، اینو بهت بگم عزیز دور زمونه الان اینطوریه که ببخشید اینو میگم هرچی بیشتر چرتو پرت بگی هرچی بیشتر محتوای چرتو پرت تر بسازی و هرچی بیشتر بی احترامی کنی محبوب تری که واقعا میگم جای تاسف داره یعنی با دیدن وضعیت اینستاگرام، تلگرام من قدر گیمفا رو میدونم اونا که دیگه امیدی بهشون نیست باز حداقل وضع سایتایی مثل گیمفا بهتره

                justgamexbگرگ غرب وحشیTahaicUNESISM
                • Saeed گفت:

                  در ادامه فرمایشات شما من از سال ۹۱ عضو گیمفام.از دوستان قدیمی آنقدر یاد گرفتم که از سیستم و حل مشکلاتش که استراتژی شد برم دنبال کنم و الان کلا رشته اصلی برق رو فراموش کردم و تو حیطه سخت افزار کامپیوتر فعالیت میکنم و شدم تعمیرکار لپ تاپ و کامپیوتر.واقعا میگم گیمفا نبود همینم نداشتم.نهایت یه آبدارچی شرکت میشدم یا تو اسنپ دنده میزدم.جدی میگم.سطح کامنتا خیلی تخصصی بود.جمله هاشون نیاز به سرچ داشت تا متوجه بشی.منم استفاده کردم ناخواسته و مسیر زندگیم تغییر کرد.

                  TahaicUNESISMامیر پورحسینیjustgamexb
        • متاش بخاطر دشمنی با جاستین رویلند احتمالا این شده باشه … بیچاره رویلند هر چی ساخته بود رو ازش گرفتند مصادره کردند …اینجور مصادره کردن ها برای ما البته خاطره ست…ارج ایران ناسیونال ازمایش کفش ملی کفش بلا و …هرکدوم باید امروز یک برند جهانی میبودن در حد سامسونگ …افسوس!!!

          Tahaic
  • Tahaic گفت:

    آقا تام نظرت چیه ورداشتن یکی از بنیان گذاران بازی متا ۷۰ رو رئیس کل استودیو های ایکس باکس کردن 🤣🤣🤣🤣

    Matin BarkatXbox loverbig jokeGOD OF WAR 3serA0seyed0Alul-booknoobe pirاسپایدر با مرامکفتر گیمینگmore
  • بازیش خیلی فان و کمدی بود مشکلاتی در داستان داشت ولی تجربه ی خوبی بود

    Matin Barkat
    • Hitasep گفت:

      داستانش چی بود
      من فقط شنیدم کلیتش اینه فضایی ها اومدن زمین انسان هارو بِکشن که خیلی خندیدم از ایده ولی داستانشو نمی‌دونم

      • داستانش اینجوریه:پدر و مادر یک دختر و پسر رفتن مسافرت بعد ما همون پسره هستیم یهو فضایی ها حمله میکنن یه گان پیدا می‌کنیم که فیس داره و گاهی اوقات حرف میزنه همه فضایی هارو میکشیم و با سفینه فضایی ها میریم فضا

        دیگه بقیش بگم اسپویل حساب میشه ولی حتما تجربه کن تجربه فانیه از لحاظ داستان یکوچولو داغونه ولی خیلی فانه

        Matin BarkatHitasep
  • بزرگترین مشکل اکس باکس همین مدیریتشه اگه بتونن این بخش رو درست کنن بقیه بخش ها خود به خود بهتر میشن

    اسپم:به نظرتون بتسدا موتورش رو یه اپگرید درست حسابی بده بهتره یا به کل عوض کنه؟

    Matin BarkatTahaicBrainiac( خداحافظ )هادی صفائی
    • 🔶 (nero son of v): ببین دوست عزیز عوض کردن انجین کار خیلی راحتی نیست به این خاطر که اولا تمام تیم اون شرکت با اون انجین پایه خودشون یعنی Creation Engine مچ شدن و با زیر و بمش آشنا شدن و انجین جدید استفاده کردن خودش یک پروسه طولانی و هزینه بری داره که تیم بازیسازی باید بهش اشراف پیدا کنن و کامل یادش بگیرن دوما خیلی از این موتورهای بازیسازی یک سری قابلیتا دارن که با موتورهای دیگه نمیشه به اون هدف رسید به عنوان مثال در بازی های بتسدا وسعت و فیزیک مطرحه که با موتورهای دیگه ممکنه این اتفاق نیوفته

      🔸بتسدا از Creation Engine اولین بار تو ساخت اسکایریم ازش استفاده کرد یعنی سال ۲۰۱۱ پس میتونیم بگیم الان حدودا دو نسله که از این انجین استفاده میکنن با این تفاسیر و دلایل مختصری که گفتم بهتره یک آپگرید اساسی بکنن

      Matin BarkatXbox lovermarioTahaicnero son of vA0seyed0ABrainiac( خداحافظ )ThunderDoomnoobe pirMeafana
  • Nion گفت:

    تا هیترها فن بازی و ترولشون رو انجام می دن و جناب بنیانگذار رو سرویس میکنند بگم که Hollywood در شوک عرضه ی هوش Sora از OpenAI قرار گرفته و اولین قربانیش رو هم گرفت .

    گفته میشه Tyler Perry توسعه استودیو ۸۰۰ میلیون دلاریش رو به خاطر این هوش مصنوعی انقلابی و پروژه های در دست اجرا آینده متوقف کرده

    Matin BarkatXbox loverGOD OF WAR 3TahaicUNESISMA0seyed0ABrainiac( خداحافظ )MeafanaKrat0sLeper Kingmore
  • Max22 گفت:

    به سلامتی امیدوارم بتونن بازی درخور مخاطبین ایکس باکس بسازن

    Matin BarkatFire walk with meTahaicA0seyed0ABrainiac( خداحافظ )noobe pirMax22
  • ThunderDoom گفت:

    به نظر ادم با تجربه ای مباد
    هر چیه خیره اتفاق بیفته

    Matin Barkat
پیوستن بنیان‌گذار استودیوی سازنده High on Life به تیم رهبری بخش فرست پارتی Xbox