هزینه ساخت Tekken 8 دو الی سه برابر بیشتر از Tekken 7 بوده است
به نقل از تهیهکننده سری بازیهای Tekken، هزینهی توسعهی عنوان Tekken 8 دو الی سه برابر بیشتر از نسخهی قبلی این مجموعه است.
کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، تهیهکننده سری Tekken، در پاسخ به یک بحث توییتری در خصوص قرار دادن پرداختهای درون برنامهای در Tekken 8 اظهار داشت که اکنون هزینهی ساخت بازیها ۱۰ برابر نسبت به دهه ۹۰ بیشتر است. وی همچنین اشاره کرد که هزینهی ساخت جدیدترین بازی محبوب مبارزهای شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) دو الی سه برابر بیشتر از Tekken 7 بوده است.
آقای هارادا همچنین اظهار داشت حتی نگهداری سرورهای Fight Lounge نیز هزینه بر هستند و بازیهایی قبل از Tekken 6 این ویژگیها را را نداشتند و همچنین دارای حالت آنلاین نبودند. علاوه بر این، او گفت که عناوین قبلی این سری نیازی به اجرا با رزولوشن بالاتر و با جزئیات بیشتر نداشتند.
تهیهکننده Tekken خاطرنشان کرد امروزه طرفداران میخواهند بازیها برای مدت طولانی پشتیبانی شوند. به همین دلیل، بهروزرسانی مداوم بازی هزینه دارد. با این حال، او اظهار داشت که برخی از طرفداران احتمالا فقط خاطرات خوش بازیهای قبلی را در ذهن دارند و به تغییرات امروزی و افزایش هزینهها توجه ندارند. هارادا خاطرنشان کرد که وضعیت اقتصادی و همه چیز پیرامون آن در حال تغییر است. او پرداختهای درون برنامهای در Tekken 8 را با بیان این نکته توجیه کرد که اگر تیم توسعهدهنده کاری انجام ندهد، این بازی به سادگی در عرض چند ماه کنار گذاشته میشود.
آقای هارادا به بازی Tekken 8 اشاره کرد و توضیح داد که در آن زمان، بازیها با ذهنیت قرار دادن هر چه بیشتر روی دیسک ساخته میشدند. او گفت که تیم سازنده از ابتدا چیزهایی را برنامهریزی نکرده بود و در عوض بازیها را در طول مسیر ساخت با فکر کردن به مواردی توسعه دادند. از همان ابتدا تصمیم بر این بود که Starblade به عنوان یک گزینه اضافه شود، اما اضافه شدن حالت Devil Within و حالتهای شبیه سازی آرکید Tekken 1، ۲ و ۳ به طور خود به خود اتفاق افتادند. هارادا خاطرنشان کرد که روند توسعه و حمل و نقل با سرعت بسیار بیشتری در آن زمان پیش میرفت و هزینهی نیروی کار نسبت به امروز بسیار کمتر بود. او افزود در حال حاضر هزینههای توسعه به شدت افزایش یافته است و ساخت بازیها زمان زیادی را به خود اختصاص میدهد.
بازی Tekken 8 هماکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
شاید گرافیکی ترین فایتینگ تاریخ بود
طبیعیه که هزینه برده
دوستان راهنمای تروفی red dead redemption re port
و
Batman arkham knight کامل هست بگید ممنون
خب چقدر هزینه داشته؟
۵۰.۱۰۰.۲۰۰؟؟؟
بایدم باشه
روزگار متورمی شده
طبیعیه بازی با این کیفیت گرافیگی خوب و عالی
باید هزینه بر باشه.
معلومه، بخش های جدید، بهتر کردن بخش های جدید و گرافیک عالی، بخش داستانی خوب.