کارگردان Rainbow Six Siege: این اثر نیازی به دنباله ندارد
کارگردان خلاق بازی Rainbow Six Siege در جریان یکی از بزرگترین تورنومنتهای مرتبط با این عنوان، اذعان داشت که بازی مورد بحث میتواند «تا ابد» به کار خود ادامه دهد.
طی یک رویداد بازیهای رایانهای در کشور برزیل، الکساندر کارپازیس (Alexander Karpazis)، کارگردان خلاق عنوان Rainbow Six Siege، به طور مفصل در مورد آینده این بازی به اظهار نظر پرداخت. او با توصیف Rainbow Six Siege به عنوان پرچمدار عناوین شوتر چندنفره یوبیسافت (Ubisoft) طی ۹ سال گذشته و تسلط قابل توجه این عنوان بر بازار کنونی، با اطمینان در ارتباط با موفقیت ادامهدار آن صحبت کرد. به نظر میرسد که با گذشت زمان، محبوبیت این عنوان به علت انتشار بهروزرسانیهای منظم و محتوای جدید از سوی توسعهدهندگان آن در یوبیسافت، به طور روزافزونی در حال افزایش است.
کارپازیس طی صحبتهای خود در رویداد Six Invitational در شهر سائوپائولو، با یادآوری موفقیت بینظیر Rainbow Six Siege اظهار داشت که این عنوان تقریباً از همه بازیهای شوتر سطح بالا در بازار کنونی قدیمیتر است:
من با اطمینان بالا ادعا میکنم که ما دارای یکی از بهترین موتورهای بازیسازی جهان در زمینه محصولات تیراندازی PvP هستیم. تیم ما که از گروهی مجزا برای اصلاح عملکرد موتور بازی بهره میبرد، با تلاشهای فراوان خود سعی بر این دارد که هر ماه به طور تدریجی روشهای تولید محتوا برای بازی را سریعتر، قویتر و پایدارتر کرده و میزان محتوای ارائه شده را به حداکثر برساند.
با سابقه کار ۶ ساله در عنوان Rainbow Six Siege، کارپازیس این فرصت را داشته تا از تماشای پیشرفتهای این بازی و قرار گفتن آن در میان برترینها لذت ببرد. بیشک یوبیسافت هم نگرش فوقالعادهای در قبال انتشار منظم بهروزرسانیهای محتوا و حمایت از جامعه فعال و جهانی این بازی داشته است. در بخشی از مصاحبه، کارپازیس به طور خلاصه در مورد ایده ساخت عنوانی مرتبط با بازی به اظهار نظر پرداخت. او اذعان کرد که ساخت یک دنباله برای Rainbow Six Siege چندان ضروری به نظر نمیرسد؛ زیرا «شما هرگز نمیتوانید آن را دقیقاً با همان کیفیت نسخه اول بسازید». او ادامه داد:
ایده جابجایی موتور ساخت بازی به چیزی کاملاً جدید، نمیتواند پاسخگوی نیازهای یک بازی رقابتی و پرطرفدار مثل Siege باشد. من ترجیح میدهم نامی نبرم؛ اما شما بازیهایی را میبینید که در ساخت دنباله کاملاً مرتکب اشتباه شدهاند؛ زیرا باید تکتک جزئیات موجود در اولین نسخه را بازسازی میکردند و در این امر، ناموفق بودهاند.
در پایان سخنان خود، کارپازیس تاکید کرد که Rainbow Six Siege بازیای است که میتواند به واسطه افراد، استعدادها و ابزارهایی که امروز در اختیار داریم «برای همیشه پابرجا باقی بماند». با در نظر گرفتن گفتوگوی اعضای رسانه اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) با کارمندان یوبیسافت، میتوان قاطعانه بر این ادعا صحه گذاشت و تمایل این شرکت برای زنده نگه داشتن Rainbow Six Siege در سالهای آینده را تایید کرد.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
“من ترجیح میدهم نامی نبرم؛ اما شما بازیهایی را میبینید که در ساخت دنباله کاملاً مرتکب اشتباه شدهاند”
نیازی به نام بردن نیست همه فهمیدن کیارو میگی D:
اورواچ ۲😐
Gow Ragnarok
بنظر من با اپدیتاشون رینبورو خراب کردن، رینبو اولش یک بازیه تاکتیکال بود که باید کاملا گروهی میرفتی جلو اونام با یک تم جدی، ولی بعد چندتا سیزن بازی رو بچه گانه کردن، شخصیت های عجیب، قدرتهای تخیلی، اسکینای عجیب، کلا بازی رو ترکوندن، البته این نظر منه چون آمار تعداد پلیرا نشون میده خیلی ها راضین از بازی
واقعا حق نواختی بازی از سال ۲۰۲۰ به بعد کلا هر اپدیت که دادن بازی رو تخیلی تر کردن و مپ جدید هم نمیومد و سلاح اپراتور ها هم همش تکراری بود جا داره از لانچر زباله یوبیسافت و سیستم فوق مسخره انتی چیت رینبو هم یاد کنیم
دوستانی که میخوان بخرن الان تخفیف خوبی تو استیم خورده
درود بر شما
روزنیک
به به
به نظرم این درسته
بازی مولتی پلیر احتیاجی به سری نداره مگر نیت تامین مالی برای ناشر داشته باشی بجاش احتیاج به پشتیبانی هست
حالا مثلا یک دهه گذشته باشه شاید سری منطقی باشد
از سال ۲۰۱۸ که دارم پلی میدم بازی مینم بوده و خواهد بود. این خبر هم خیلی خوشحالم کرد چون بازی نیازی به ارتقا گرافیکی نداره. البته یک موردی که باهاش مشکل دارم انتشار اپراتور برای هر سیزن هست که از یک جایی به بعد ایده هاشون تموم شد یا مثل قبل جالب نبود( به جز این آخری که واقعا خوب بود). در کل بازی خوبی هست و پشتیبانی خوبی هم ازش میشه. همینکه مثل کالاف هر سال یک نسخه نمیده جای شکرش باقیه.
به نظرم ساختن دنباله برای بازی های آنلاین کار احمقانه ایه
اگر دقت کرده باشید نصفی از بازی های آنلاین که براشون دنباله ساخته شده با سر خوردن زمین……
خیلی از بازیا چون پلیراشون با نسبتایی که خودشون میسنجن زیاده یا حداقل کافی به نظر می رسه ، نیازی به دنباله ندارن : از جمله همین بازی ، فورتنایت ، سیآوتیوز ، حتی فور آنر و …
البته یه استثنا هم وجود داره و اون هم وارزونه ، چیزی که واقعا به ۲ و ۳ نیاز داره چون دنیاهای هر نسخه با نسخه بعدی کاملا متفاوته نه این که همه چیز رو بریزه تو همدیگه یا به قول معروف قیمه ها رو بریزه تو ماستا !
فورتنایتم بارها بوده دنیاش شامل تغییراتی شده
ربطی نداره وارزونم لشتباه کرد
اگر بخوان نسخه ۲ بسازن امیدوارم طوری بسازن که ساختار کلی عوض نشه، وگرنه صد سال سیاه نسازن بهتره. ولی اگر قرار باشه نسبت نسخه اول و دوم یک نسبتی مثل نسبت csgo و csgo2 باشه قطعاً میتونه عالی باشه و سر و روی بازی رو تازه کنه.
کار خوبی هم میکنن اتفاقا . راستی تو استیم هم تخفیف خورده اونایی که میخوان بخرن الان وقت خوبیه 🙏💚
با سیزن پس همین میشه
این بازی واقعا بینظیر و شاهکاره
نیازی به دنباله هم نداره
والا راستش الان دو سه سالی هست همین Rainbow six siege زده جاده خاکی از لحاظ طراحی اپراتور جدید
فقط دارن امپراتور های قدیمی رو ترکیب میکنن به اسم جدید میدن
طراحی هاشون هم اصلا جالب نیست
اپراتور های سال های اول و دوم و سوم رو نگاه میکنی همه ظاهر هاشون نظامی و حرفه ای هست
الآن بیشتر شبیه اعضای سیرک هستن اپراتور های جدید همه رنگارنگ
مپ جدید هم که نمیدن
آن چنان آش دهن سوزی هم نیست 😑
نه👍🏻
آها lmao
یکی از دولوپرای قبلی یوبیسافت چندسال پیش گفته بود که دلیل اصلی چیترها انجین outdated عه و کسی باورش نکرد. الان سال نهم بازیه غیرممکنه یه مچ Rank بالای گلد بدون چیتر باشه، با هر آپدیت کوچیکی هم که میدن باگ جدید اضافه میشه بازی عملا با چسب زخم وصله به هم.
بماند که هیچ ایده جدیدی برای اپراتور ندارن دو ساله که ایدشون برای اپراتور یه ریاسکین از pathfinderهاست یا یه ایده برای ریورک به اپراتور قدیمی رو به اسم اپراتور جدید میدن بیرون.
دیگه هر آدم عاقلی باید تو این دوره و زمونه بدونه که حرفی که از یوبیسافت میاد بلااستثنا جفنگه
ولی نسبت به بقیه ببازی های انلاین هنوز سرتره واقعا
گرچه باف و نرف هایی که میکنن فاجعست اما هنوزم قابل بازیه
رو پیسی اولا و اخرای سیزن همه چیترن اما اگر وسط سیزن بزنی چیتر نیست خیلی
نه.
آره.
من خریدم استفاده هم نکردم ، برای فروش هم گذاشتم کسی نخرید 😶😶😶
به مدت ۳ سال هر روز با دوستان پلی می دادیم اما متاسفانه مشکلات باگ و اپراتور های فانتزی و ضعیف کردن اپراتور های اصلی و قدیمی و وجود پینگ بد برای ما ایرانیا ناچار به ترک این بازی شدیم
سه بازی دیویژن ۱ و رنبو و بتلفیلد ۱ جز بهترین های انلاین نسل ۸ برای من و دوستام بودن اوقات خوشی برامون رقم زدن
میگن چیتر خونس رینبو درسته؟