معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین

پست گیمفا
۱۱:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

حتما اسم اتاق فرار به گوشتان خورده است. اتاق های فرار در چند سال گذشته به یکی از مهم‌ترین تفریحات جوانان در تمام دنیا، به ویژه در ایران بدل شده‌اند. اگر یک گروه حرفه‌ای اتاق فرار باشید یا به تازگی قصد تجربه این تفریح جذاب را دارید، باید ژانر مورد علاقه‌یتان را در نظر بگیرید.

شهر کرج تعدادی از با کیفیت‌ترین و جذاب‌ترین اتاق فرارهای ایران را در خود جای داده است. تمامی ژانرهای اتاق فرار در کرج به کمال رسیده‌اند. اگر اهل تهران یا کرج هستید و یا قصد سفر به کرج را دارید، بهتر است که با عجله انتخاب نکنید و اول خوب اتاق فرارها را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر ببینید: با ترسناک ترین اتاق فرارهای کرج آشنا شوید

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین اتاق فرارهای کرج را برایتان دستچین کنیم و آن‌ها را با جزییات به شما معرفی کنیم. آدرس و لینک رزرو آنلاین اتاق فرار هم در این مقاله در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اتاق فرار رز

معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

اتاق فرار رز در ژانر مهیج، فانتزی و ماجراجویی طراحی شده است. این بازی بسیار دشوار است و سطح سختی معماهای آن ۱۰ از ۱۰ برآورد شده است. به همین دلیل برای رزرو این بازی گروه شما باید تجربه حداقل ۱۰ اتاق فرار را داشته باشد. برای شروع این بازی به یک گروه ۵ تا ۱ نفره نیاز دارید تا در ۹ دقیقه معماهای بازی را شکست دهید.

کاربران به شدت از این بازی راضی هستند و امتیاز ۹.۹ از ۱۰ را به بازی اهدا کرده‌اند. نظرات آن‌ها نیز بسیار مثبت بوده است:

به نظر بابک، دکور و فضاسازی عالی و باورپذیر بوده. تعامل بازیگران هم حرفه‌ای در بازی گنجانده شده بوده است.

فاطمه هم گفته که این بازی حس وارد شدن به دنیای انیمیشن را بازیکنان ارائه داده و یک روز متفاوت را برای آن‌ها ساخته است.

به قول طاها این بازی رویایی و فانتزی بوده و یک تجربه سراسر لذت برای او. گروهشان به ارمغان آورده است.

داستان بازی: خیلی نگرانیم… نگران افتادن آخرین گلبرگ! اگر این اتفاق بیوفتد چه؟

آدرس: اتاق فرار رز در ۳۰ متری صنعت گران در کمالشهر کرج قرار دارد. دقیقا بعد از پمپ گاز خیابان کاج.

اتاق فرار مونیخ

در اتاق فرار مونیخ که در ژانر وحشت، مهیج و اکشن طراحی شده است، روزی متفاوت را در سناریویی که در آن هیتلر دیوانه قرار است دنیا را نابود کند، بگذرانید.

این بازی درجه سختی ۷ از ۱۰ دارد که یعنی معماها دشوار نیستند و شما با هر تجربه‌ای می‌توانید به این اتاق فرار بروید و خاطره‌های هیجان انگیز بسازید. اگر افراد گروه شما کم سن و سال هستند یا ژانر وحشت را دوست ندارند، مجموعه می‌تواند المان ترس را از سناریو حذف کند.

گروه شما باید ۵ تا ۱۲ نفره باشد تا بتوانید در ۹۰ دقیقه بازی را تمام کنید. امتیاز کاربران به این بازی ۹.۴ از ۱۰ بوده که به طور کلی امتیاز خیلی بالایی محسوب می‌شود:

نیما معتقده که کادر بازی خیلی حرفه‌ای بودن و فضای بازی بسیار هیجان انگیز بوده. معماها هم شدیدا منطقی بوده و حل کردنشون لذت زیادی به همراه داشته.

مصطفی هم معتقده که بین ۱۰ اتاق فراری که تا حالا رفته سناریو و اکت‌های این اتاق فرار رو تا به حال هیچ جا ندیده!

داستان بازی: هیتلر یک سلاح وحشتناک ساخته که قادره به جنگ پایان بده! اون میخواد دروازه جهنم رو بازی کنه و شیاطین رو به دنیای ما دعوت کنه! اون عقلش رو از دست داده! اصلا نباید اجازه بدیم این اتفاق بیوفته! تو گروهبانی! سربازات رو جمع کن و به اونجا برو! زود باش! همین الان هم خیلی دیره!

آدرس: اتاق فرار مونیخ در خیابان خیام غربی در مهرویلای کرج، درخیابان ۱۲ متری حافظ، نبش خیابان کاج قرار دارد!

** برای رزرو آنلاین اتاق فرار مونیخ در کرج روی این لینک کلیک کنید.

اتاق فرار جوغن

معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

در اتاق فرار جوغن قرار است طمع، شما و دوستانتان را به سمت داستانی وحشتناک بکشاند! این اتاق فرار که در ژانر وحشت و ماجراجویی پلی می‌شود، معماهای سختی هم دارد و قرار نیست به این راحتی ها از پس آن‌ها بربیایید.

البته باید گفت که اگر طرفدار ژانر وحشت نیستید، مجموعه می‌تواند بازی را بدون المان ترس نیز برای شما اجرا کنند تا بتوانید از این تجربه عالی لذت ببرید. گروه شما باید ۵ تا ۱۰ نفر عضو داشته باشد. ۱۰۰ دقیقه هم وقت دارید تا خود را از مهلکه نجات دهید. کاربران تایم فورفان به این اتاق فرار نمره‌ی ۹.۶ از ۱۰ را داده‌اند:

عرشیا میگه که با تجربه بیش از ۱۰۰ اتاق فرار، اتاق فرار جوغن ترسناکترین و مهیج ترین بازی عمرش بوده و پرسنل این بازی هم شدیدا با اخلاق بودن!

ماهان هم معتقده که این بازی از همه نظر، چه از لحاظ سناریو و چه از لحاظ اکت و دکور، عالی و بدون نقص است!

داستان بازی: در شهریور ۱۴۰۱، نقشه گنجی را پیدا می‌کنید و به سختی مکان دقیق آن‌ را می‌یابید! بله! گنج در یک شهر زیرزمینی است! شما و دوستانتان به سمت مکان گنج حرکت می‌کنید و به آن جا می‌رسید! بعد از مدت زیادی حفاری گنج را پیدا می‌کنید، اما همان لحظه حارس ظاهر می‌شود! همان موجود وحشتناک قدیمی!

آدرس: اتاق فرار جوغن در بلوار گل‌های کمالشهر، نبش کوچه نهم شرقی قرار دارد.

اتاق فرار کابوس

در کابوس در خیابان الم، دعوتید به زندگی یک قاتل! قاتلی که قربانیانش را از میان کودکان برمی‌گزیند. معماهای این بازی دشوار است اما محدودیتی برای حضور گروه‌های مبتدی وجود ندارد. گروه شما باید حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ نفره باشد تا بتوانید ۹۰ دقیقه بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید. امتیاز بازیکنان به این بازی ۹.۷ از ۱ بوده است:

مهرشاد معتقده که این بازی همه چیز تمومه! هیچ ایرادی نداره و هر کسی که طرفداران اتاق فراره باید این بازی رو در لیستش قرار بده!

پیمان هم میگه که اکت بازیگرا حرفه‌ای و غیر قابل پیش بینی بوده و معماها هم سخت بوده و بک‌ها فوق‌العاده‌ای داشته!

داستان بازی: در اوایل دهه ۸۰، یک قاتل دیوانه به اسم فردی کروگر با دستکش‌های که به آن‌ها تیغ اصلاح چسبانده بود، تعدادی کودک را به قتل رساند! اما قاضی پرونده حکم آزادی او را صادر کرد! تا مدتی از این بیمار روانی خبری نشد تا این که افرادی که در این پرونده درگیر بودند، درگیر کابوس‌های وحشتناکی شدند! روح فردی در خواب به آن‌ها حمله می‌کرد و کارشان را می‌ساخت!

حالا مردم سعی می‌کنند بیدار بمانند و راز تاریک فردی را پیدا کنند! اما در یکی از این شب‌ها، گروهی از فرزندان آزار دیده، زورشان به خواب آلودگی نرسیده و به خواب می‌روند! آن‌ها خود را درون خانه‌ای در‌خیابان اِلم می‌بینند که رازهای پرونده فِرِدی در آن مخفی شده و برای از بین بردن نفرین کروگر مجبور به ورود به آن خانه و مواجهه با روح فردی کروگر هستند، خانه‌ای با رازهای مخوف.

داستان بازی: اتاق فرار کابوس در خیابان الم در بلوار مطهری کرج، کوچه گلزار شهدای حاجی آباد، طبقه زیرزمین ساختمان مهدی قرار دارد!

** برای رزرو آنلاین اتاق فرار کابوس در کرج روی این لینک کلیک کنید.

اتاق فرار پری

در اتاق فرار پری، شما و دوستانتان باید راز گم شدن دختر دانش آموزی را کشف کنید! ژانر اتاق فرار وحشت، دلهره آور و راز آلود گزارش شده است. درجه سختی بازی ۹ از ۱۰ گزارش شده که یعنی معماهای بازی دشوار و سخت هستند اما محدودیتی از طرف مجموعه برای شرکت گروه‌ها مبتدی اعلام نشده است.

برای استارت این بازی گروهتان باید ۴ تا ۱۰ نفره باشد تا در ۹۰ دقیقه بتوانید این معماهای سخت را شکست دهید. کاربران تایم فورفان به این بازی امتیاز ۹.۶ از ۱۰ را داده‌اند:

مهدی معتقده که فضاسازی دکور مدرسه عالی است و اکتور نقش اصلی هم خیلی حرفه‌ای بازی کرده! آخر بازی نیز بی نقص و عالی بوده است!

تارا هم میگه که سناریو عالی بوده و معماها هم منطقی بودن و با کمی فکر حل میشدن!

داستان بازی: در سال ۱۳۶۰، عجیب ترین و مرموزترین پرونده جنایی به دست فرمانده نیروی انتظامی میرسه! این پرونده یک ساله که حل نشده! پرونده راجع به مدرسه دخترانه آسیه است و دانش آموز شانزده ساله‌ای به اسم پریچهر امینی! اونجور که خانواده امینی میگن، دخترشون در دی ماه ۱۳۵۸ از خونه به سمت مدرسه رفته و دیگه هرگز برنگشته!

اما مسئولین و دانش آموزای مدرسه میگن که شخصی به اسم پریچهر امینی رو نمیشناسن! سه ماه در در فروردین ۵۹، آقای فتحی، مدیر مدرسه، که وضع مالی خوبی هم داشته در ۵۵ سالگی با خوردن اسید خودکشی میکنه! حالا یک سال گذشته و مدرسه آسیه متروکه و ترسناک شده!

ماموریت شما و گروهتون به عنوان جمعی از بازرسان و نیروهای حرفه‌ای پلیس، ورود به دبیرستان آسیه و بررسی این مدرسه‌ی متروکه جهت مختومه کردن پرونده‌ی مفقود شدن پریچهر امینیه. آیا حق با خانواده‌ی امینیه و دخترشون پریچهر در این مدرسه مشغول به تحصیل بوده؟ یا حق با دبیرستان آسیه است و هیچ گاه فردی به نام پریچهر امینی در این مدرسه ثبت نام نکرده؟ اصلا چرا مدیر مدرسه به طرز وحشتناکی با خوردن اسید خودکشی کرده ؟ باید بگردید و بگردید و پاسخ این سوالات را پیدا کنید.

آدرس: اتاق فرار پری در دهقان ویلای دوم کرج، بین دوازده و چهاردهم کافه آف قرار دارد.

اتاق فرار بدقدم

معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

در اتاق فرار بدقدم که در ژانر وحشت، مهیج و تئاتر تعاملی طراحی شده، قرار است شما و گروهتان به عنوان یک گروه روانپزشک ظاهر شوید. درجه سختی این بازی ۹ از ۱۰ است و معماها سخت و چالش برانگیز هستند. ۱۲۰ دقیقه وقت دارید تا بازی را تمام کنید و گروهتان هم باید ۴ تا ۱۰ نفره باشد.

کاربران تایم فورفان هم امتیاز بالایی به این بازی داده‌اند:

به نظر پگاه این بازی عالی بوده! موزیک پس زمینه با سلیقه انتخاب شده بود و فضاسازی بزرگ هم شامل ۷ تا اتاق بزرگ بوده که فضاسازی عالی‌ای داشته!

احسان معتقده که همه جیز عالی و ترسناک بوده و در انتخاب این مجموعه اصلا نباید تردید کنید!

داستان بازی: با سلام خدمت شما! جنون و بیماری روانی یکی از عزیزانم جانم را به لب رسانده! هیچ متخصصی نتونسته بیماری اونو تشخیص بده! شما و تیم روانپزشکیتون قراره برید و بیماری این مجنون رو تشخیص بدید! شاید تشخیص بدید و درمان نکنید!

آدرس: اتاق فرار بدقدم در کرج، بلوار مطهری، بعد از پل روحانی، پلاک ۵۶۸ قرار دارد.

** برای رزرو آنلاین اتاق فرار بدقدم در کرج روی این لینک کلید کنید.

اتاق فرار خونه مومی

معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

در اتاق فرار خونه مومی قرار است به دنبال حقیقت بگردید. این اتاق فرار در ژانر وحشت، دلهره آور و تئاتر تعاملی طراحی شده است. درجه سختی معماهای این بازی ۹ از ۱۰ است که یعنی حسابی معماهای سختی در این بازی انتظارتان را خواهد کشید. یک گروه ۴ تا ۱۲ نفره نیاز دارید تا در ۱۰۰ دقیقه معماهای این بازی را حل کنید. نظرات کاربران هم به شدت مثبت است:

رضا معتقده که اکتورا عالی واقعا ترسناک بودن و گیم مستر حرفه‌ای بوده! معما عالی، فضا عالی و همه چیز بی نقص بوده!

سعید هم گفته که دکور، تئاتر، سناریو، اکتور و هر چیزی که باید و شاید تو این بازی عالی بودن و شدیدا این اتاق فرار رو پیشنهاد میکنه!

داستان بازی: این خانه هیچ وقت خانه‌ی قبلی نشد. دیگر هیچ نور و روشنایی‌ای در آن وجود ندارد. همه جای آن تاریک است؛ حتی شکل افراد نیز تغییر کرده است. همه چیز از آن حادثه آغاز شد، یک واقعه‌ای که هیچگاه متوجه آن نشدم. اصلاً نفهمیدم چگونه این اتفاق افتاد.

آخر کدام فرد عاقلی وسط روز روشن، شمع را روشن می‌کند؟ می‌دانم که این موضوع برای شما نیز گیج‌کننده است. من به آن شک دارم، همه چیز به آن برمی‌گردد، به پدرم.

اون فردی است که منجر به بدبختی من شده است؛ او اجازه نمی‌دهد بفهمم چه بلاهایی سرم آمده، اما باید چکار کنم؟ او پدرم است. به همین دلیل از شما کمک می‌خواهم. می‌دانم که شما می‌توانید به من کمک کنید. لطفاً… من جز پیدا کردن حقیقت چاره‌ای ندارم.

آدرس: اتاق فرار خونه مومی در شاه عباسی، میدان توحید، اصفهانی ها، رو به روی امام زاده حسن، بن بست گلستان ۱ قرار دارد.

نحوه رزرو اتاق فرار

بهترین کار برای رزرو اتاق فرار کرج مراجعه به وبسایت تایم فورفان و مشاهده تمام اتاق فرارهای کرج به تفکیک ژانر، قیمت و سطح بندی است. در این وبسایت به راحتی می‌تونید تعداد زیادی اتاق فرار را به صورت آنلاین رزرو کرده و همچنین نظرات کاربران در در مورد آن‌ها بخوانید.

اگر به دنبال اتاق فرار در دیگر شهرهای ایران هستید، می‌توانید به قسمت شهرهای وبسایت تایم فورفان مراجعه کرده و بهترین اتاق های فرار را مشاهده کنید.

ARSHIAAAAo0ashil0o

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا