سازنده Disco Elysium اخراج کارکنان را تأیید کرد
توسعهدهنده Disco Elysium، یعنی استودیوی ZA/UM، تایید کرده است که تصمیم به اخراج کارکنان در بحبوحه لغو پروژه X7 گرفته.
اگرچه استودیو تعداد افرادی که اخراج میشوند را مشخص نکرده است، اما میگوید که از دست دادن این افراد بسیار سخت خواهد بود؛ به خصوص در هنگام تغییر پروژههای داخلی.
مانند تمامی استودیوها، ما نیز اندازه تیم خود را با کارهای در دست اجرا تطبیق میدهیم. زمانی که پروژه جدیدی را شروع کنیم رشد میکنیم و در صورت لغو پروژه، کوچک میشویم. از دست دادن همکاران با استعداد همیشه سخت است و ما از کسانی که میروند، برای کمکهای فراوانشان به ZA/UM تشکر میکنیم.
علاوه بر این بیانیه، متن کامل یادداشتی که ایلمار کامپوس (Ilmar Kompus)، مدیرعامل استودیوی ZA/UM، با کارکنان شرکت به اشتراک گذاشته، منتشر شده است:
عزیزان، علیرغم تلاشهای هماهنگ طی هشت ماه گذشته توسط تیم مدیریت ما و متخصصان X7، پس از مشورت با تیم مدیریت، تصمیم سخت لغو X7 را گرفتهام. این تصمیم برخلاف توقف پروژه P1، متأسفانه به احتمال زیاد منجر به از بین رفتن تعدادی موقعیت شغلی در استودیوی ما خواهد شد. با لغو X7 ما قصد داریم که تیم خود را برای حمایت از دو بازی باقیمانده تغییر شکل دهیم.
این تغییر تقریباً به طور قطع منجر به تعدیل نیرو خواهد شد که بیشتر بر تیم X7 و کمی نیز بر دیگر تیمها تأثیر میگذارد. ما با نهایت دقت و احترام با این موضوع حساس برخورد میکنیم. طبق قوانین بریتانیا، یک روند مشاوره رسمی برای تعدیل کار با کارکنان Zaum Studio Limited که در معرض خطر تعدیل کار هستند، آغاز خواهیم کرد.
اگر شما یکی از این کارمندان هستید، بهزودی یک پیام، ایمیل و یک دعوتنامه برای ملاقات با رهبر منابع انسانی خود برای بحث در مورد مراحل بعدی دریافت خواهید کرد. بیایید در طول این دوره از انتقال، حرفهای بودن خود را حفظ کرده، از یکدیگر حمایت کنیم و به حفظ ارزشهای استودیو کمک نماییم.
اخبار اخراج توسعهدهندگان Disco Elysium اولینبار در روز پنجشنبه توسط GLHF گزارش شد.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
نظرات
معلوم نیست در آینده چه خواهد شد😑😑
این اخراج کارکنان بدجوری افتاده به جون استودیوها .
کارکنان که اخراج میشن
روز به روز گرافیک و سطح گیما بالاتر میره
روند توسعه گیم طولانی تر میشه
رزیدنت ایول ۲ و ۳ “اگه اشتباه نکنم” با فاصله کمتر از یکسال عرضه شدن😁
اگر اشتباه میکنم مطلعم کنید ممنون میشم🙏🏻
Oh my god 🥲🤩 منم کاربر تیک آبی شدم
مبارک باشه🔥🥳
مرسی عزیزم ایشالله قسمت همه 🤝
چقدرم بدخواه دارم منفی گرفتم 😑 بهرحال بچه ها بیایین رفیق هم باشیم تا بدخواه!
چه خبره هی اخراج اخراج اخراج…😮😪
قدیم گیمفا بهتر بود ۱۲ ساعت صبر کردم کامنتم بیاد
دلیلی نداره😁
عجب دشمنی بی دلیلی!!😑😑
متاسفانه یه سیستم جدید پیاده کردن ، که فقط اونایی که تیک آبی دارن درجا کامنتشون اضافه میشه ، ماهایی که نداریم باید صبر کنیم تا ادمین چک کنه کامنتو تایید که کردن ، اونوقت کامنتمون اضافه میشه ، من خودم این همه سال عضو هستم ، ولی کامنت زیاد نمیزارم هنوز تیک آبی نگرفتم ، ۱۰۰۰ تا کامنت باید گذاشته باشی در مجموع .
منم یک سال پیش تو سایت اومدم خیلی زیاده ۱۰۰۰ تا کامنت
متاسفانه اخراج کارکنان دیگه تنها به استودیوهای بزرگ محدود نمیشه و حتی به سازنده ایندی ها هم رحم نکرده !
مشتیا تمومش کنید سیرک نیس اینجا که😂
بخشیش بخاطر توسعه هوش مصنوعی هست خیلی شغل ها را نابود می کنه