شمار بازیکنان همزمان Helldivers 2 در استیم به بیش از ۱۵۵ هزار نفر رسید
بازی شوتر کواپ محور Helldivers 2، ساختهی مشترک استودیوی Arrowhead Game و سونی، همچنان به جذب بازیکنان بیشتر در استیم ادامه میدهد.
Helldivers 2 برای سونی و استودیوی Arrowhead Game به موفقیتی بینظیر تبدیل شده و در روزهای ابتدایی پس از عرضه، تعداد بازیکنان زیادی را جذب کرده است. این اثر شوتر سوم شخص به طور ویژه روی PC، مخاطبان قابل توجهی را جذب کرده و تا به امروز به بزرگترین عرضهی یک بازی پلی استیشن بر روی این پلتفرم تبدیل شده است.
این بازی در روز یکشنبه به نقطه عطف قابل توجهی در استیم دست یافت. طبق دادههای SteamDB، آمار حداکثر تعداد بازیکنان عنوان مذکور اکنون به ۱۵۵,۹۲۶ بازیکن رسیده که بیش از دو برابر بیشترین تعداد کاربران همزمان God of War، دومین عرضهی بزرگ سونی روی PC، است. در زمان نگارش این مطلب، Helldivers 2 توسط بیش از ۹۳ هزار بازیکن در استیم بازی میشود.
Helldivers 2 هماکنون بر روی PS5 و PC در دسترس قرار دارد. به گفتهی مدیرعامل Arrowhead Game، تاکنون حدود یک میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چه اتفاقی افتاده که یک بازی ایزومتری رو تبدیل کردن به سوم شخص ، معلوم نیست ولی چیزی که معلوم هست اینه که جواب داده اونم به بهترین شکل .
گیم پلی نسخه اولش برای من به شخصه جذاب تره ولی دومی هم خوبه. امیدوارم اولی رو هم ساپورت کنن
متا هم خیلی تاثیر داره تو پلیر ها، احتمالا نمرات پایینی می گیره
پرفکت چرا دنبال اینی که بازی های سونی شکست بخورن چه چیزی بهت اضافه میکنه
کی من 🤨 خودم تاپ تن بهترین بازی هام سه تاش مال سونیه
این واقعا اورتیده
۸۳ پایینه؟
این ملاک نیست
ملاک اینه ببینیم آیا یه ماه دو ماه بعد بازم بازی پلیر داره؟یا اصطلاحا dead میشه؟
https://s8.uupload.ir/files/img_20240212_141808_b1wm.jpg
از کی تاحالا حرف حق زدن میشه هیتر بودن؟بازی لایو سرویس باید به مرور زمان خودشو نشون بده نه یکی دو هفته
من از خدامه این بازی بفروشه چون سودش میره برا سونی بازی های خفن تری میسازه.من اصلا ایکس باکسی ندارم که آمار فروش استارفیلد رو نشون من میدی شما😂
نگفتم هیت دادی عزیز
داشتم نمونه یه بازی dead شده رو نشونت میدادم
ضمناً دقت کن، این آمار فروش نبود، اشتباه متوجه شدی
این که گفتن تمام محتواش بعد عرضه رایگانه به نظرم میتونه خیلی پلیر جذب کنه
فقط باید خیلی خفن پشتیبانی کنن
تب تند زود عرق می کند…
فورتنایت:جدی میفرمائید؟
بازی عالیه دوستان pc پلیر بازی تحریمه یا نه ؟ میخوام بازی بخرم بهم بگین مشکلی نداره یا باید از exit lag هم موقع بازی کردن استفاده بشه ؟ بعد این همه بازی نچسب از ps بلاخره بعد از گاد گیم returnal یه گیم خوب از انحصاری های ps دیدم 😍😍😍 ( من ترول نمیکنم فقط از بازی های سینماتیک خوشم نمیاد )
یکی میگفت تحریمه
ولی باید با نتای مختلف تست کنی
اگرم باشه فکر کنم با الکترو و رادار تحریمش دور زده شه
اگه نشد هم راحت میتونی پولتو refund کنی
سونی بتاز ک داری خوب میتازی
فراتر از انتظارات عمل کرد
بازی فضا سازیش محشره
چرا این بازی تو هیچ سایتی برای دانلود نیست؟
چون بازیش لایو سرویس و انلاینه بازی های لایو سرویس و انلاین کرک نمیشن
الان باز کاربر گاد اف وار میاد دوتا تیکه و ترول میکنه بازی میگه نه بازی شته بازی سرویس محور مسخرن فقط فقط بازی باید سینگل پلیر باشه بنده خدا فکر کنم تو ۱۰ ۱۵ سال پیش گیر کرده
موفق ترین لایو سرویس سونی: ۱۵۵ هزار پلیر همزمان
عادی ترین لایو سرویس مایکروسافت(Palworld): ۶۰۰ هزار پلیر همزمان
اگه مال مایکروسافته پس پرا تو پشتیبانی از بازی به استودیو سازندش کمک نمیکنه؟
حالا خوشم میاد palworld نه تنها توسط استودیوهای ایکسباکس درست نشده بلکه حتی قرارداد انحصاری هم با ایکسباکس نداره. صرفا قرارداد داره برای عرضه روی گیمپس. تازه palworld الآن تو حالت early access هستش و تنها دلیلی که روی پلیاستیشن نیست به خاطر اینه که قابلیت early access روی پلیاستیشن اصلا نیست. حالا تو از دکل یه بازی مولتیپلتفرم که هیچ ربطی به مایکروسافت نداره بالا برو. Palworld نه فرستپارتیه و نه سکندپارتی. حتی تردپارتی دارای قرارداد انحصاری هم نیست
مهم ترین عامل توی بازی های لایو سرویس شروع طوفانی شون نیست بلکه تداوم همیشگی اونها هستش
اینکه این بازی میتونه دو ماه بعد هم همچین تعداد پلیری داشته باشه خیلی مهم
البته اینکه دو ماه بعد همچین تعداد پلیری داشته خیلی دو از انتظاره ولی اگه پلیر هاش بین ۴۰ تا ۷۰ هزار باقی بمونند میتونیم بگیم شاهد یک لایو سرویس موفق هستیم
به شخصه خیلی طرفدار بازی های لایو سرویس هستم
مهم ترین علتی که منو مجبور میکنه بازی رو ادامه بدم محتوایی هستش که به مرور زمان به بازی اضافه میشه
متاسفانه هنوز موفق به تجربش نشدم اما بنظرم چیزی که مشخصه اینه که این هایپ زود گذر هستش و نمیتونه در حد بازی های معروفتر مثل فورتنایت و وارزون عمر کنه ، فکر میکنم حداکثر تا ۳ ماه دیگه تعداد پلیر هاش به کمتر از ۵۰ هزار میرسه (باتوجه به اینکه پولی هم هست)
این بازی تبلیغات خاصی هم نداشت که هایپ درست کنه
خب دیگه با موفقیت این بازی سونی مروژه لست انلاین رو دوباره استارت می زنه و ب زودی منتظر معرفی گاد اف وار انلاین و دیزگان انلاین و ریترنال انلاین گوست اف سوشیما انلاین رچت و کلنک انلاین و… هستیم
توی اسناد لو رفته از اینسامیاک معلوم شد اون ها هم روی یک بازی انلاین کار می کنن
هورایزن انلاین هم ک تایید شده
دی اس فقط مونده ک اونم زورش ب کوجیما نمی رسه وگرنه الان جای تحلیل تریلر و تئوری های داستانی داشتیم پوسنه ها و ابزار ارات سرویس محور می دیدیم
وقتی سونی ک نماد بازی سینگل پلیر داستانی هست داره این راه رو می ره از بقیه ناشر ها چ انتظاری داریم؟
امید وار زودتر جلوی پیشرفت این سبک بازی گرفته بشه و گیمر ها قدر بازی های داستانی رو بیشتر بدونن وگرنه که اینده گیمینگ از نظرم جالب نیست اصلا هم جالب نیست
سونی قرار نیست بازی های تک نفره رو ول کنه
از سودی که از بازی های سرویس محورش به دست میاره هزینه ی ساخت بازی های تک نفره رو میده
یه اسپایدرمن فقط ۳۰۰ میلیون خرجش شده بود،به مرور هزینه ساخت بازی ها بیشتر هم میشه و خیلی سخت میشه براشون که بخوان بودجه ی این همه استودیو رو تامین کنن
مثال خوبی زدی چون اسپایدرمن بودجه زیادی داشت
300 میل دیگه درسته!
بازی تا الان حداقل ۵ میل فروخته
البته این امار برای ماه پیشه و قطعا فروشش بیشتره
تخفیفی هم نخورده نسخه های کالکتورز و اسپشال و دیلاکس و… بماند
با یک حساب کتاب ساده بازی ب راحتی ۳۵۰ میل درامد داشته و قطعا با تخفیف ها و …. خیلی خیلی بیشتر هم می شه
تازه این بازی یک پرچم دار و به کنایه کنسول سلر محسوب می شه و حتی اگه ضرر هم بده باز هم دلیلی برای خرید کنسول پلی استیشن و وارد کردن مخاطب ها به این کنوسل هستش
پس بازی های داستانی توسط گیمر هایی مثل ما حمایت می شن و سونی نیازی به بودجه از منبع فرعی برای تامین بودجه این بازی های داستانی نداره
مگه نسل ۸ با اون حجم از بازی های داستانی با کیفیت نیازی ب بازی های سرویس محور داشتن تا بودجه شون تامین بشه
مشکل دندون گردی سونی هست و وای به روزی ک سونی یقین پیدا کنه بازی های سرویس محور بهتر از بازی های داستانی پول در می یارن
۳۵۰-۳۰۰=۵۰
سود اینو نگاه کن و سود یه بازی سرویس محور که میتونه تا سال ها فروش داشته بشه رو ببین مثل wow
تازه این آمار مال وقتیه که پروژه فلاپ نشه. اگه بازی داستانی در حد انتظار نفروشه چی . اینا همه چیزایی که تو شرکتا دارن بهش فک می کنن و می بینن که سرویس محور ها سود بیشتری برای خودشون دارن. بخاطر همین منطقیه اگه فک کنی یه چیزی مثل god of war ascension همین الان در حال ساخت باشه
البته این برای گیمر ضررو برای شرکت سوده در نهایت
🔶 (god of war): داداش تو خسته نشدی هی این کامنتای تکراریتو زیر پست این بازی میزاری؟
🔸چرا انقدر غیر منطقی صحبت میکنی بارها گفتیم سونی به درآمد نیاز داره برای ساخت بازی های داستانیش عوض اینکه خوشحال باشی بابت موفقیت این بازی هی ساز مخالف میزنی همون اسپایدرمنی که میگی ۳۵۰ میلیون دلار درآمد داشته رو فکرمیکنی کل این درآمد خرج پروژه های بعدی میشه؟ نه عزیز من حداقل نصفش میره برای جبران هزینه تبلیغات و پاداش کارمندا و…
🔸سونی نیازی بودجه از منبع فرعی نداره؟ اینو دیگه شما تعیین نمیکنی عزیز من مایکروسافت به اون بزرگی با اون سرمایش به مشکل خورده بخاطر کاهش هزینه ها و… داره یه سریا رو اخراج میکنه تازه ممکنه دی وان های گیم پس رو هم برداره بعد سونی که نصف سرمایه مایکروسافت رو نداره میگی نیازی به بودجه از یک منبع فرعی نداره؟ خارج از بحث درآمد بازی های سرویس محور سلیقه بخشی از گیمرا هست هر کمپانی برای اینکه بخواد کاتالوگ بازی هاش زیاد و متفاوت باشه باید هر سبکی رو پوشش بده که الان همه کمپانی ها چه مایکروسافت چه نینتندو چه یوبی سافت چه اکتیویژن چه تیک تو بازی سرویس محور دارن پس مشکلی نداره
🔸مگه نسل ۸ نیازی به بازی های سرویس محور داشتن؟ پسر گل خودت داری میگی نسل ۸ تو نسل ۸ کرونا داشتیم؟ جنگ اوکراین و روسیه رو داشتیم؟ جنگ اسرائیل و فلسطین رو داشتیم؟ فقط کرونا تو آخر نسل اومد حالا بگو ببینم با این اتفاقات هزینه های ساخت بازی هزینه ساخت کنسول و تولید قطعات الان مثل نسل هشته؟ نه نیست
🔸هنوز نه به باره نه به داره عوض اینکه خوشحالی کنی بابت موفقیت این بازی داری قصاص قبل از گناه میکنی سونی انقدر احمق نیست همچین کاری بکنه تو چجور طرفداری هستی واقعا، بیزارم از طرفدارهایی مثل شما که با یه قوره سردیتون میکنه با یه ممویز گرمیتون اون از طرفدارای مایکروسافت که هنوز نه باره نه به دار خودشونو باختن اینم از شماها به شماها میگن طرفدار نما نه طرفدار واقعی و وفادار که هنوز بعد این همه سال کمپانیهای محبوبتون رو نمیشناسین و سریع به رگبارشون بستین
سلیقه ی گیمر ها همیشه اولویت هست برای استودیو ها و کمپانی ها
شما باید این رو بپذیرید که یه بخش عظیمی از گیمر ها جدیدا فقط بازی های لایو سرویس رو تجربه میکنن و این بازی ها اگر موفق بشن یه سود خارقالعاده و زیادی رو برای کمپانی ها میارن.سونی ۱۰ تا لایو سرویس میذاره حتی اگه ۹ تاش فاجعه بشن و شکست بخورن و فقط همون یه دونه موفق بشه،همون یه عنوان موفق کلی پلیر جذب میکنه در نتیجه کلی سود میره تو جیب سونی و میتونه خیلی راحت تر پول بده به استودیو هایی مثل ناتی داگ و اینسامنیاک و سانتامانیکا که بازی های خفن تر و بزرگ تری بسازن
همین اسپایدرمن ۳ طبق لیک ها دیدن نمیصرفه تصمیم گرفتن ۲ پارتش کنن که عملا ۱۴۰ دلار بگیرن از گیمر به جای ۷۰ دلار چون ظاهرا هزینه ی ساختش ۵۰۰ میلیون تخمین زده شده بود(دقیق مطمئن نیستم راجع به این البته ولی قطعا از نسخه دوم خیلی بیشتر خواهد بود)همین اسپایدرمن ۲ کلی از بخش هاش حذف شده که بتونن به عنوان dlc و اسپین آف بفروشنش تا اولا بتونن هزینه ساخت بازی رو کم کنن و دو اینکه بتونن باز هم ۷۰ دلار پول بگیرن از گیمر ها که خب تصمیم عاقلانه ای هست.بازی های تک نفره ساختشون ریسک به مراتب بیشتری داره همونطور که دیدیم خیلی استودیو ها بازی ساختن ضرر سنگین کردن کلا منحل شدن.وجود حداقل یه بازی لایو سرویس باکیفیت و فعال تو اکوسیستم سونی برای همه لازمه و به نفع همه است
تعصب واقعی شمایی حتی نمیتونی ۱ درصد به دیگر ژانر ها فکر کنی :))
سونی باید در تمام ژانر ها بازی بسازه حتی استراتژیک
بازار سونی باید بزرگتر بشه وگرنه با کله زمین میخوره وقتی رقیبش (که میخوان بگن نه ما رقیب نیستیم :)) ) رفته تموم کله گنده های بازار رو خریده بزرگترین و بهترین های سرویس محور هارو داره بهترین های rpg ساز رو داره بهترین های استراتژیک ساز رو داره و چنتا از خوبای داستان سازم داره تازه استدیو های شاهکار ساز خودشم داره :)) بعد استراتژی شما این هست که سونی بیشتر به حاشیه امنش بره و زیر سایه بازی داستانی باز خودشو قایم کنه ؟ اینطوری دقیقا میشه چیزی که مایکروسافت میخواد و سونی با تقی به توقی از رقابت پرتاب میشه بیرون
فکر کنم با کنسل شدن لست آنلاین پروژه های اسپایدرمن و هورایزن هم کنسل شده باشن ، چون از اولش هم اشتباه بود که استودیویی که تجربه ساخت بازی سرویس محور و هم وقت و بودجه برای پشتیبانی از اونو نداره بیاد بازی آنلاین بسازه .
دوست عزیز چرا فکر میکنی همه گیمرها باید بازی داستانی بازی کنن؟ اتفاقا کسایی که بازی سرویس محور دوست دارن تعدادشون خیلی از امثال ماها که بازی سینگل پلیر دوست داریم بیشتره؟ بعدشم سونی نمیتونه فقط با ساختن بازی تک نفره پیش بره نیاز داره تا طیف وسیع تری از گیمرا رو به سمت خودش بکشونه
عالی ،امیدوارم تا چند وقت با پشتیبانی خوب صدر جداول باشه
اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده
بدان جعبه فن است و گریه کرده
چون بازیش لایو سرویس و انلاینه بازی های لایو سرویس و انلاین کرک نمیشن
گودرت😎