کوجیما: گرافیک Death Stranding 2 بهبود بیشتری خواهد یافت
هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) طی مصاحبه اخیر خود در یوتیوب، به ارائه جزئیات جدیدی از بازی مورد انتظار Death Stranding 2 پرداخت.
نکات برجسته
- هیدئو کوجیما به لطف ویدیوی جدیدش در یوتیوب، اطلاعات بیشتری را درباره Death Stranding 2 اعلام کرده است.
- او میگوید که تریلر اخیر تماماً در پلی استیشن ۵ ضبط شده بود.
- توسعهدهنده همچنین گفت که گرافیک بازی تا زمان عرضه بهبود بیشتری خواهد یافت.
- به گفته کوجیما، بازی دارای تغییر شکل زمین برای به تصویر کشیدن زمینلرزه، آتشسوزی جنگل، سیل و موارد دیگر است.
Death Stranding 2، عنوان مورد انتظار استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، در رویداد اخیر State of Play ظاهر قابل توجهای داشت و با محتوای نمایشیاش فراتر از حد انتظارات بود.
عرضه این بازی برای سال ۲۰۲۵ پیشبینی شده است و هر روز اخبار زیادی از آن منتشر میشود. اخیراً هیدئو کوجیما اطلاعات بیشتری در مورد این دنباله به اشتراک گذاشته است و بیان کرده که گرافیک آن با ادامه توسعه بیشتر خواهد شد.
چرا این موضوع اهمیت دارد: Death Stranding پس از انتشار سریعاً به محبوبیت رسید و مورد تحسین طرفداران و منتقدان قرار گرفت؛ به همین دلیل است که Death Stranding 2 شدیداً مورد انتظار واقع شده.
در آخرین قسمت HideoTube، هیدئو کوجیما به تصاویر چشمگیر نمایش داده شده در Death Stranding 2 پرداخت. با این حال، کارگردان هنوز از گرافیک بازی راضی نیست.
من فکر میکنم آن [گرافیک] حتی بیشتر پیشرفت خواهد کرد.
Death Stranding 2 در حال حاضر به نظر میرسد که قرار است استاندارد جدیدی برای کیفیت تصاویر ایجاد کند، اما بیانیه کوجیما طرفداران را بیشتر هیجانزده کرده.
این بازی بر موتور دسیما (Decima) متکی است. اخیرا، این موتور به Horizon Forbidden West قدرت بخشید؛ بازیای که هنوز هم بسیاری آن را معیاری برای تعیین گرافیک بالای عناوین پلی استیشن میدانند.
بنابراین، دیدن اینکه هیدئو کوجیما با این موتور در پلی استیشن ۵ چه کاری میتواند انجام دهد، هیجانانگیز خواهد بود. او همچنین اشاره کرده که Death Stranding 2 دارای تغییر شکل زمین است که منجر به تحت تاثیر قرار گرفتن جادهها توسط زلزله، آتشسوزی جنگلها، سیل و رویدادهای دیگر میشود و واقعگرایی بازی را افزایش میدهد.
کارگردان همچنین اعلام نمود که تریلر منتشر شده در رویداد State of Play اخیر، توسط پلی استیشن ۵ ضبط شده بود و جزئیات بیشتری در مورد خط داستانی بازی ارائه کرد و تعدادی از اسرار موجود در فیلم را توضیح داد. علاوه بر این، هیدئو کوجیما اشاره کرد که سم (Sam) توانایی برداشتن کوله پشتی خود را برای افزایش تحرک و مبارزه خواهد داشت.
بازی Death Stranding 2 در رویداد اخیر پلی استیشن در مرکز توجهات قرار گرفت و نزدیک به ۱۰ دقیقه از گیمپلی بازی را مشاهده کردیم. به نظر میرسد که این دنباله نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفتهای قابل توجهای داشته باشد.
با ویژگیهای امیدوارکننده و بازگشت بازیگران مشهوری مانند نورمن ریداس (Norman Reedus)، عنوان Death Stranding 2 به دنبالهای برجسته تبدیل میشود. همراه با میلیونها طرفدار، ما مشتاقانه منتظر یک ماجراجویی عالی دیگر از استودیوی کوجیما پروداکشنز هستیم.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
کولبراسلا D
گرافیک همون تریلرا هم واقعا نسل نهی بود
عالی بود
یارو فک کنم واقعا میخواد یه فیلم قابل بازی کردن درست کنه !
دیگه گرافیک از اینم میخوای بالاتر ببری !؟
از لحاظ داستانی هم که مشخصا عالیه ، فقط واقعا امیدوارم این نسخه گیم پلی بهتر و سرگرم کننده تری داشته باشه ، شاهکار میشه
جدی می فرمایییید؟ په ما اینا رو از کجا آوردیم؟
من همون اول گفتم ک نسخه نهایی گرافیک بالاتری هم خواهد داشت
آفرین گل پسر
.بعد از عرضه این گیم و GTA و ip جدید ناتی داگ تازه نسل نه شروع میشه
خوبه فقط گیم پلی رو مولایی کن سید🗿
۶۰ فریم هم باشه هااا
زیرنویس فارسی فراموش نشه🗿
نوشیدنی هم کولا میخوام
این دفعه طرف قرار داد با دوغ ابعلیه😂
🔶 استاد بخدا ما راضی به زحمت نیستیم از این بالاترم مگه میشه؟ فکرکنم این بازی قراره PS5 PRO رو بترکونه 🔥
داداش تو مغازه داری بخواب صبح بری همش آنلاینی سایت رفرش میکنی مطمئنی اوک هسی؟!
من منتظر میمونم رو pc بیاد یه مدت بعد،احتمال زیاد زیرنویس فارسی بدن خیلی جذابتر میشه فهم داستان
یعنی از این بهتر؟
گیم پلی رو بیشتر کن و گسترش بده تا همه حال کنن.
قطعا گیم پلی اونقدر اکشن نمیشه، شاید یکم مراحل اکشن و مبارزات بیشتر بشه ولی تمرکز اصلی گیم پلی مثل نسخه اول باقی میمونه
“شاید یکم مراحل اکشن و مبارزات بیشتر بشه” خب ما هم همینو میخوایم دیگه.
در ضمن چرا وقتی صحبت ازین بازی میشه همه دوست دارن قضیه رو الکی پیچیده نشون بدن؟!
کل گیم پلی بازی نهایتا ختم میشه به مسیرهایی که باید طی کنیم. حالا چه تو این مسیرها هیچ مبارزه و دشمنی نباشه و چه مثل کالاف پر از اکشن باشه.
ولی بهترین حالت اینه که تعادل حفظ بشه که تو نسخه اول اکشن کار کم بود و این با تجربه کلی ضربه زده بود.
((تو نسخه اول اکشن کار کم بود و این به تجربه کلی ضربه زده بود.))
این بازی از همون اول هم قرار نبود همه پسند باشه ، اومده بود که یک قشر خاصی رو پوشش بده، تو همچین بازیی کوجیما دنبال تعادل بین پیاده روی و اکشن نبود، از همون اول قرار بود حس یک porter رو انتقال بده اینکه یه گیمر چطوری از نقطه A به B میره
یک سری اکشن هایی هم که تو بازی بود بیشتر برای تنوع بود و نشون دادن خطرات مسیر برای کسایی که این شغل رو تو اون دنیا دارن
تو همچین بازیی با اهدافی که کوجیما داره اصلا تعادل بین اکشن و پیاده روی معنی نداره
بنظر من که این توجیه های فلسفی بی معناست.
همین چیزی که شما اسمش رو گذاشتی “تنوع” اصلا خوب پیاده نشده و اتفاقا تکراری و تا حدودی حوصله سربر کار شده.
در حالیکه که اکشن کار اگر عمق و تنوع و میزان بیشتری داشت بازی واقعا خروجی بهتری پیدا میکرد.
ببین با این حرف های بی معنی میشه کمبود اکشن هر بازی رو توجیه کرد.
اگه مثلا یوبیسافت یه فارکرای بیرون بده که اکشنش کمتر از سطح انتظار و بی جون هست خیلی راحت میتونه بگه هدف بقا تو فلان جزیره و زندگی تو زیست بوم اونجا بوده نه اکشن. ☹️🤷🏻♂️
وقتی تعداد زیادی از کسایی که بازی رو تجربه کردن میگن اکشن کار کم بوده و راضیشون نکرده دیگه تکلیف روشنه.
اون کسایی که میگن اکشن بازی کم بود میتونن بیخیال این بازی بشن، همون طوری که گفتم بازی قراره قشر خیلی محدودی رو پوشش بده
بعدشم فارکرای کاملا یه چیز متفاوتی از این هست، هدف هر بازی فرق داره اگه تو فارکرای میخوای اکشن رو کم کنی بعدش باید دقیقا تو بازی چی کار کنی؟ فقط زنده بمونی که تهش چی بشه؟؟
اما تو این بازی هدف اصلی رسوندن محموله ها و اتصال جا های مختلف به هم هست ، اکشن بازی کم شده بخاطر اینکه یه کار مهم دیگه تو بازی وجود داره که گیمر انجام بده کاری که با داستان بازی هم ارتباط مستقیم داره نه اینکه الکی اکشن رو کم کنه
مثل اینکه بگی تو بازی شبیه ساز اکشن کمه
هدف هر بازی متفاوته، حالا چون این یه بازی AAA بود همه میخواستن گیم پلیش هم مثل بقیه بازی ها AAA باشه
دیگه این حرفایی که میگید یه بخشش سلیقه شخصی شماست و یه بخشش فرار از حقیقت.
وگرنه من فقط خودم و یسری گیمر خاص رو مثال نزدم که به کمبود و کم عمق بودن اکشن و مبارزات بازی ایراد گرفتن که بگیم بازی خاص پسند بوده.
دیگه جمع زیادی از منتقدان هم تو نقدهاشون به این ضعف اشاره کردن که اونا دیگه از هدف و سبک بازی خبر دارن دیگه.
و بله فارکرای اگه اکشنش کم باشه معنی نداره حتی با وجود کلی فعالیت دیگه برای بقا ولی تو این بازی حتما باید مبارزات و دشمنان و اکشنی که بین رسوندن بسته ها هست سطحی و کم باشه!
حالا دقیقا اگه این مبارزات و دشمنانی که وجود دارن پرداخت و عمق و جذابیت بیشتری داشته باشن، چه چیز این بازی خراب میشه فقط مغزهای بزرگ مثل استاد کوجیما حتما میدونن 😁🤦🏻♂️
باوووو الکی از هیچ شخصی بت نسازید. کوجیما فوقالعاده ست ولی جایی بازیش کمبود یا اشکال داره باید نقد بشه دیگه.
دث استرندینگ ۱ هم شاهکار بود ، هم از لحاظ گیم پلی چالشی هم شخصیت پردازی تکرار نشدنی و داستان هم موسیقی فوق العاده و گرافیک زمان خودش عالی …
عزیزانی که عادت کردن بازی های کلیشه ای و با فرمول تکراری بازی کنن نباید میرفتن سمتش که ایراد بیخودی بگیرن و مزه بپرونن … اون سبک طرفدارهای خودشو داره و خود کوجیما هم برای ساختش سلیقه عوام رو در نظر نگرفته بود
حالا همون تیم با تجربه بیشتر دورهم حمع شدن دیگه ببین محصول نهایی چه قدر قوی میشه خدا میدونه !!
لحظه شماری میکنم تا سال دیگه
بازی انقدر جهان زیبایی داره که باور کردنی نیست ولی فقط تو visual خلاصه نمیشه Sound design بازی هم تو یه لول دیگه هست کلا پرفکت و فوق العاده 👌
تا به حال یه بازی نساخته این بشر فقط وراجی های کرکترها رو به سبک سریال های آبکی رو باید تماشا کنی.تماشا کردنیه بازی زیاد نمیشه گفت
از اونم بیشتر 😐
دسیما چه میکنه
دسیما انجین وقتی کوجیما کارش باهاش تموم میشه و پسش میده به گوریلا گیمز:
https://biaupload.com/do.php?imgf=org-cb7d28bc087f1.jpg
😂😂😂
نسخه ی اولش که فوق العاده بود از هرنظر
به شدت هایپم واسه این نسخه حتی بیشتر از gta
لامصب قراره چی بشه🔥🔥
شاهکار هنری …
با همین فکمون باز موند کوجیما جان
ایکاش بجای گرافیک روی گیمپلی بازی تمرکز میکردی
اگه دسیما بتونه روی ps5 از این فراتر بره دیگه ببین رو ps5 pro چطوری میشه!
فکر کنم کوجیما میخواد از نهایت قدرت کنسول استفاده کنه
بیشتر از این میشه دنیای واقعی 😆
احتمالا افکت محیط بیشتر بشه
تریلرشو امروز برا اولین بار دیدم کرک و پرم ریخت. گرافیکش تا اینجا با اختلاف بهترینه
او میگوید که تریلر اخیر تماماً در پلی استیشن ۵ ضبط شده بود
قدرت پلتفرم برتر 👌👌👌
گرافیک عالیه من تیزرشو دیدم ولی سمتش نرفته چون میگفتن بازی کولبریه
یکی از بهترین انجین های صنعت گیم بی شک دسیماست
تو Horizon Forbidden West که میان نسلی بود اونجوری داشت دلبری میکرد دیگه اینجا چیکار قراره بکنه 🔥
گرافیکش خیلی خفنه تازه قراره بالاتر هم بره. وای ۲۰۲۵ چه سال خفنیه. هم gta 6 و هم death stranding 2 😎🔥
ولی فک کنم بازی بهبود گرافیکی لازم داشته باشه
بیشتر بخش های دیگه کار کنه بهتره