مدیرعامل یوبیسافت از قیمت ۷۰ دلاری Skull and Bones دفاع میکند
ایو گیلمو (Yves Guillemot)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، از قیمت ۷۰ دلاری Skull and Bones دفاع کرده و آن را یک بازی AAAA خوانده است.
در طی یک جلسه پرسش و پاسخ به عنوان بخشی از یک کنفرانس تلفنی که در مورد آمار فروش سه ماهه سوم یوبیسافت در سال مالی ۲۰۲۴ صحبت میشد، یکی از تماس گیرندگان به این موضوع اشاره کرد که اکنون به نظر میرسد Skull and Bones از رویکرد سرویس محوری بیشتری استفاده میکند. برای مثال، نقشه راه سال اول بازی اخیراً منتشر شده است.
تماس گیرنده از یوبیسافت پرسید که چرا این شرکت اصرار دارد که برای بازی Skull and Bones هزینه ۷۰ دلاری دریافت کند و به طور بالقوه حجم بازیکنان خود را محدود میکند. او همچنین یک مدل رایگان برای بازی پیشنهاد میکند که با مکانیکهای سرویس محور مطابقت داشته باشد و به آن شانس بیشتری برای ایجاد جامعهای از بازیکنان بدهد.
آقای گیلمو در پاسخ گفت که Skull and Bones به دلیل مقیاس آن سزاوار این است که یک بازی با قیمت تمام شده باشد. وی در این باره گفت:
شما خواهید دید که Skull and Bones یک بازی تمام عیار است. این یک بازی بسیار بزرگ محسوب میشود و ما احساس میکنیم که مردم واقعاً خواهند دید که این اثر چقدر گسترده و کامل است. این یک بازی واقعاً کامل و AAAA است که در درازمدت نتیجه خواهد داد.
بتای عمومی این بازی از روز گذشته کار خود را آغاز کرد و تا ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) ادامه خواهد داشت. این نسخه از قابلیتهای Cross-progression و Cross-play پشتیبانی میکند. Progression در رتبهی Brigand (رتبه ۶ رتبه ۱) قرار میگیرد و به بازی کامل منتقل میشود.
اثر مذکور که تا به حال با تاخیرهای متعددی مواجه شده، قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر شود.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به نظر من جدا از حرف های رییس یوبیسافت ، این که بازی پولیه حداقل باعث میشه به پشتیبانی از این محصول متعهد باشن به خاطر همین با توجه به سابقه یوبیسافت حداقل میشه گفت پشتیبانی ۵ سال آیندهش تضمین شدهس . ولی اگه فری بود میشد یه مثال واضحی همچون Hyper Scape
اینکه دولوپرا از بازی پشتیبانی بکنن و این پشتیبانی باعث پیشرفت بشه دوتا چیز میخواد : بازی که پایه و اساسش قوی باشه و دولوپرا بازی رو دوست داشته باشن.پایه و اساس بازی در بهترین حالت تکراری و ضعیفه و دولوپرام اگر بری تو یوتیوب میبینی خودشون نمیدونن دادن چیکار میکنن ، هدفشون چیه اصلا این پروژه چیه ، فقط میگن یه بازی خیلی خفن داریم میدیم بیرون💀
اینجا ۲ تا نکته وجود داره !
.
۱_ قیمت ۷۰ دلار بازی در بهترین و خوشبینانه ترین حالت با دلار ۵۰ هزار تومن ( ۳.۵ میلیون ) قابل خرید هستش ، به نظرم قیمت ۵۰ تا ۶۰ دلار منطقی تر و بهتر بود ، هر چند که بازی در طول زمان شامل آپدیت های مختلف و انتشار DLC های متفاوت قرار میگیره ولی خوب این هزینه حداقل برای یک گیمر ایرانی سنگینه !
مدل بتای عمومی خیلی به ما کمک میکنه که بفهمیم
( بازی ارزش خرید و تجربه کردن رو داره یا نه ) !
.
۲_ سابقه و تجربه شرکت های بازی سازی مثل یوبیسافت و امسال اون نشون داده که لزوماً هر بازی که منتشر میکنن قرار نیست خیلی عالی یا مثلا فوقالعاده باشه ، چون متاسفانه زیاد جلو جلو ذوق کردیم و در انتها یکم دلسرد کننده شد
( منظور این نیست که بگم گیم بدی قراره از آب در بیاد اصلاً ، منظور اینکه هایپ و شور و انگیزه برای تجربه کردن به قبل و بعد از نقد و بررسی و دیدن گیم پلی تقسیم میشه ) و همونطور که گفتم مدل بتای عمومی واقعا خیلی کمک میکنه و امیدوارم ارزش این همه تاخیر و صبر کردن رو داشته باشه !
( به شخصه منتظرم و امیدوارم هیجان انگیز و خوب باشه ! )
نسل نهمیما 😐
این دو حالت داره یا همون AC: black flag هست ولی چند نفره که همون چیزیه که ملت میخواستن ولی خب الان هم خیلی دیره هم ارزش ۷۰ دلار هزینه رو نداره، یا جدا نشستن روش کار کردن و یه چیزی ساختن که ارزش ۷۰ دلار رو داره که خب اون چیزی نیست که ملت ازشون میخواستن
چیزی که ملت دارن میگن اینه که قابلیتایه همون بلک فلگم نداره ، یعنی پی وی پی و نبرد و اینا هیچ ، نمیتونی وقتی یه کشتی رو میگیری بپری رو عرشه ، فقط میتونی غرقش کنی ، خب این که اصلا معنایی نداره…
خب این یه لول دیگه از فاجعه است اگه جدی باشه
سر ی ماه dead میشه
این خط _____
این نشون ☠️
داداش من فکر میکنم از همون اول کسی بازیش نکنه که بعدش بخواد دد بشه💀
AAAA😂
🔶 (𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰): وضعیت آخرین استودیوهایی که گفتن ما داریم بازی AAAA میسازیم
☠️ Striking Distance Studios (The Callisto Protocol)
☠️ The Initiative (Perfect Dark)
🔸یکیشون که ترکید اون یکی هی دم به دقیقه داره کارگردان عوض میکنه 😁
استودیو دویشن هم به لیستت اضافه کن. اونا هم گفته بودن شوتر اول شخص AAAA
ولی استودیو ترکید بنیان گذارش رفت ، سه سری اعضا هم جداشدن رفتن سونی
🔶 (عشق پژو): آفرین دیویشن گیمز هم بود
راستی از بانجی چه خبر ؟ همون که بزرگترین اعضاش توسط سونی دکمه شون زده شد
کی به کیه
یه a دیگه هم بهش اضافه کن
اینجوریاس؟🤭خوب به درک رو کامپیوتر با کرک دانلودش میکنم🤣تو با ۷۰ دلار بفروش من با ۷۰ هزار میریزمش🤭🤣
نمردیم بازیAAAA هم دیدیم ! زارت 😂😂
منطقیه این قیمت
بالا ۷۰ بشه باید کلاشو بندازه بالا