به پایان رساندن داستان اصلی Stellar Blade حدود ۲۵ ساعت به طول میانجامد
در عین حال کارگردان Stellar Blade توضیح داد که بازیکنان برای تکمیل ۱۰۰ درصدی این بازی به ۳۰ الی ۵۰ ساعت زمان نیاز دارند.
اخیراً در جریان رویداد State of Play ویدیوی جدیدی از بازی Stellar Blade به نمایش درآمد و سرانجام تاریخ انتشار آن مشخص گردید. همچنین جزئیات بیشتری از این اثر Hack & Slash منتشر شد که از جملهی آنها میتوان به وجود جهان نیمه باز در بازی شامل صحراهای بزرگ و زمین بزرگ اشاره کرد. سازندگان اعلام کردهاند برای ساخت بازی از NieR: Automata الهام گرفتهاند و به نظر میرسد این موضوع در مدت زمان گیمپلی نیز منعکس شده است.
Kim Hyeong-tae، کارگردان Stellar Blade، در مصاحبه با RULIWEB اعلام کرد که به اتمام رساندن داستان اصلی بازی حدود ۲۵ ساعت به طول خواهد انجامید. افرادی که به دنبال تکمیل ۱۰۰ درصدی بازی هستند میتوانند انتظار ۳۰ الی ۵۰ ساعت گیمپلی را داشته باشند. او همچنین تایید کرد که تاخیر در انتشار بازی به دلیل مشکلات کشف شده توسط سونی نیست، بلکه به علت فرایند پولیش و رفع اشکالات است.
اینطور نیست که در طول فرآیند بازرسی مشکلاتی کشف شده باشد، اما انتشار بازی به دلیل فرآیند پولیش کمی به تعویق افتاد. انتظار میرود مدت زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی حدود ۲۵ ساعت و برای همهی عناصر مجموعه ۳۰ تا ۵۰ ساعت باشد.
بازی Stellar Blade، ساختهی استودیوی کرهای Shift Up، در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
- رسمی: سونی تایید کرد که قصد دارد شرکت مادر FromSoftware را خریداری کند
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
نظرات
به امید موفقیتش.
فکر کنم بین ۸۵ الی ۸۹ بشه متاش
واقعا امیدوارم همچین متایی بگیره ولی یه جورایی بعید میدونم نه به خاطر کیفیتش بلکه به خاطر مسائل دیگه مثل woke و اینا. از همین الآن دارن به این بازی میتوپن که چرا کاراکتر اصلی انقدر خوشگل و خوشهیکل و بینقصه و این به روحیه دخترا آسیب میزنه چون نمیتونن انقدر خوشگل و بینقص باشن(الآن مثلا وجود کاراکترهایی مثل لیان و وسکر و حتی کریس یا کاراکترایی مثل دانته و کلاود استرایف به روحیه پسرا آسیب میزنه که این بخواد به روحیه دخترا آسیب بزنه. آخه چند تا پسر تو دنیای واقعی میتونن مثل اینا جذاب باشن ولی مگه پسرا میان در مورد این چیزا نظر بدن؛ نه فقط میشینن بازیشون رو میکنن و لذت میبرن) یه مسئله دیگه هم اینه که این استودیو، ۲ تا از کارمندای فمنیستش رو اخراج کرده. همه این ها باعث میشه که اگه متای این بازی حتی چیزی بین ۶۸ تا ۷۵ باشه، من تعجب نکنم
فکر کنم خیلی ربطی نداشته باشه. آره قطعا تعدادی آدم و رسانه بخاطر همین مسائل woke نمره از این بازی کم میکنن ولی تعدادشون اونقدری نیست که رو نمره کلی بازی خیلی تأثیر گزار باشه اگه اینقدر مسائل woke برای نمره دهی مهم بود بازی های Bayonetta 2 و Nier automata نمره های ۹۱ و ۸۸ رو نمیگرفتن مثال های دیگه ای هم هست مثلا سری فاینال فانتزی هم شخصیت های خیلی زیبا و بی نقصی داره ولی به فاینال فانتزی گیر نمی دن
امیدوارم یه بازی بزرگ پر از خالی نباشه فقط
همه که استارفیلد نیستن
کره میخواد تو بازی هم مثل فیلم هاش غوغا به پا کنه.
امیدوارم استاندارد مدت زمان گیم پلی بازی ها (حداقل تمام AAAها) بیان رو ۲۰ تا ۳۰ ساعت ، یعنی هم اونایی که خیلی طولانین هم اونایی که مثلا ۱۰ ساعت هم نیستن !
هر بازی با توجه به سبک و دیدی که کارگردان داره مدتش تعیین می شه
مثلا برای یه بازی مثل کالاف دیوتی ۱۰ ساعت کافی و شاید زیاد هم باشه به خاطر وجود بخش آنلاین و کلی مود دیگه
طولانی هم هست
به نظرم یه بازی AAA نهایت ۵۰ ساعت کافیش باشه برای ۱۰۰% شدن
نه اینکه بیان مثل بعضی بازیا ۸۰ ساعت فقط خط داستانی خسته کننده بذارن
مدت زمان بسته به بازی خیلی روی تجربه تاثیر گذاره
بازی ساز به جای به فکر این باشه که به هر طریقه مدت گیم پلی ببر بالا – باید ببینه پتانسیل بازی برای زنده نگه داشت حس نشاط و حس تجربه جدید بودن محیط و گیم پلی بازی چقدره هست
بازی باید بتونه رو یکی از چهار چوب های داستان و گیم پلی خیلی خوب بدرخشه تا بتونه ادم ترغیب به ادامه بازی کنه
ما بازیهای خیلی خوبی داشتم که به خاطر سیاست پول پرستانه و اضافه کردن مدت زمان داستان و گیم پلی به هر روشی نابود شدن
به شخص بازی خطی ۸ تا ۱۵ ساعت رو به بازی ۸۰ ساعت با محتوای تکراری ترجیح می دم
یک بازی مثل ردد۲ شما به خاطر حالت روایی خاصش تنوع بالا و جزئیات خیر کنندش راحت و بدون حس گذشت زمان تجربه می کنید
یا یه بازی مثل ۴ Uncharted که از لحظه لحظه بازی لذت می بری ۱۵ ساعت وقت می خواد برای تکمیل بازی وقت اضافه ازار دهنده ای تو بازی نمی بینی و باز بر می گردی و این بازی رو تکرار می کنیم و باز هم لذت می بری
حالا اساسین کرید والهالا با اینکه می تونست خیلی خوب باشه ولی تایم گیم پلی بلند مدت با مراحل تقریبا مشابه کاری می کنه که می گی ای کاش بازی زود تموم بشه و حیف که یوبیسافت یه دستی به سر و گوش این ای پی نمی کشه و دنبال شیر دوشی هست فقط – اخه نسخه های قبل مثل نسخه جدید و همه dlc های مشابه هستن
پس قراره یه تجربه طولانی داشته باشیم
هیمن شخصیتش یه مرد گولاخ پشمالو بود نمیشد براش متای بالا ۷۰ تصور کرد:d