کوجیما اطلاعاتی از عروسک زنده Death Stranding 2 به اشتراک گذاشت
در بازی Death Stranding 2: On the Beach، نقش عروسک زنده را که هنوز نامش فاش نشده است، جاناتان رومی (Jonathan Roumie) ایفا میکند.
تریلر اخیر Death Stranding 2: On the Beach، مملو از موارد عجیب و غریب بود که هیاهوی خاصی در فضای رسانهای با انواع نظریهها و بحثها به دنبال داشته است. از میان همهی چیزهایی که در تریلر طولانی این اثر نمایش داده شد، یک عروسک زنده و سخنگو که شخصیت سم (Sam)، قهرمان داستان، را همراهی میکند، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
کوجیما به تازگی، در توییتر جزئیات بیشتری از این شخصیت ارائه کرد که نامش هنوز مشخص نیست. شخصیت این عروسک بر اساس فاتح آکین (Fatih Akin)، کارگردان ترکی-آلمانی، توسعه یافته و صدایش توسط بازیگر آمریکایی، جاناتان رومی (Jonathan Roumie)، ضبط شده است. به طور کلی، کاراکتر این عروسک، توسط کوجیما بسیار پُرانرژی و خندهدار توصیف شده. همانطور که کوجیما میگوید، او با وجود ناراحتی، از سم حمایت میکند.
کوجیما نوشت:
از زمانی [۲۰۱۸] که فاتح آکین برای تبلیغ فیلم In the Fade به ژاپن آمد و مصاحبهای برای یک رسانه ژاپنی داشتیم، با او دوست بودم. در آن زمان، او به من گفت که دوست دارد به یکی از شخصیتهای بازی تبدیل شود، بنابراین من شخصیتی برای فاتح پیدا کردم؛ یک «عروسک زنده» تا سفرش را با سم به اشتراک بگذارد. شخصیت او بسیار پرانرژی و بامزه است و با وجود ناراحتی، از سم حمایت میکند. من قبل از انتشار Death Stranding 1، یک پیشنویس کلی از طراحی و تنظیم کاراکترها داشتم، اما پس از تجربه ویروس همهگیر در زندگی واقعی، تصمیم گرفتم تمام سناریوهایی را که قبلا آماده کرده بودم کنار بگذارم و آنها را بازنویسی کنم، اما عروسک زنده را به همان شکل خود نگه داشتم. صداگذاری و بازیگری توسط جاناتان رومی انجام شده است که به خاطر کارش در درام تلویزیونی The Chosen محبوبیت دارد.
عنوان Death Stranding 2: On the Beach قرار است تعدادی شخصیت جدید را معرفی کند، البته چندین چهره آشنا نیز باز خواهند گشت؛ از جمله شخصیت فراگیل (Fragile) و سم (Sam) فوقالذکر. با این حال، یکی از بازیگران کلیدی بازی اول که بازنمیگردد، مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) خواهد بود.
بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال ۲۰۲۵ برای PS5 عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
منو یاد میمیر توی گاد اف وار میندازه
مخصوصا اونجای تریلر که اول میخواست آویزونش کنه پشتش عروسکه رو ولی نکرد. جالب بود اونجاش
🔶 واقعا طراحیش فوق العادس تو همون تریلر عاشقش طراحیش و شخصیتش شدم فقط امیدوارم در حین سفر مثل میمیر زیاد حرف نزنه رو مخ بره 😁
شما دیگه از هایپ هم فراتر رفتی
🔶 (AAACE): طبیعیه دوست من هرکسی برای بازی موردعلاقش ذوق داره و دوست داره همش ازش تعریف کنه
با اینکه حدودی با حرفتون موافقم اما خب صحبت های میمیر در جهت پیشبرد داستان بود.ولی خب واقعا بعضی مواقع دیگه خیلی زیاد میخواست داستان رو پیش ببره یکم میرفت رو مخ😂
🔶 (smd): میدونم عزیز درست میگی ولی تو رگناروک خیلی حرف میزد مخصوصا زمانی که آترئوس هم بود یهو جفتشون عین طوطی سر منو میخوردن باور کن طوری که گاهی وقتا هدست رو از گوشم درمیاوردم و فقط زیر نویس رو میخوندم تا بفهمم چی میگم من موندم چجوری کریتوس خودشو کنترل میکرد تا اینارو تیکه پاره نکنه 😂
🔸تو نسخه قبلی انقدر زیاد حرف نمیزدن اما تو رگناروک دیوانه شدم خدایی مخصوصا زمانی که پامو تو قایق میزاشتم سر سام میگرفتم چون میدونی من یک مشکل بدی که دارم اینه گوشام خیلی تیزه و به صدای زیاد و شلوغی خیلی حساسم واسه همین تو اینجور موقعیتا تحملم خیلی کمه و کلافه میشم
چجوری همون حسی که من داشتم شما هم داشتی دقیقا منم همین فکرو داشتم بعد دیدن تریلر
🔶 (Love story games): خب طبیعیه خیلیا تو دنیا هستن که هم فکر و هم عقیده هستن
میمیر خیلی غیر قابل تحمل بود
وقتی میخوای از mimir اسکی بری
دقیقا نقش میمیر
یا همراه تو گاد و لستو داره
یا خدا شخصیت وراج موقع سفر
توی تریلر سم میخواست مثل کریتوس ببندتش پشت سرش که عروسکه اعتراض کرد بدبخت😅
احتمالا از میمیره گاد الهام گرفتن که موقع پیاده روی ها حوصلمون سر نره
اینجور ایدا هارو دوست دارم چون نمیزارن تو بازی حوصلت سر بره و هم کلامی همیشه هست مثل کلنک تو rachet and clank و چارلز تو atomic heart(البته چارلز یه اسیده☠️)
با همون چند ثانیه حضورش میشه فهمید شخصیت جالب و به یاد موندنی میشه.
به امید اینکه کوجیما بازم با one last delivery اشکمون رو در نیاره :-))
یاد الن ویک میفتم
این کارشون عالیه حوصله ادم سر نمیره وسط بازی بدون دیالوگی مثل بازی قبلی. مثل میمیر که انقد دوست داشتنی بود اینم همونجوری میشه فک کنم
یکی از مشکلات من با بازی اول همین بود
یه بخش طولانی بدون یه کلمه حرف از سم رو باید میرفتیم
خیلی خسته کننده میشد
با این عروسک این کار خالی جذاب تر میشه
من موندم مردم چرا اینقدر حرف دوست دارن! بابا از محیط از اطراف لذت ببرید آخه چیه این حرف هی ور ور ور !
توی واقعی هم همینه پدر من در اومده از ملت که چقدر عاشق حرف ان!
من تو دنیای واقعی سکوت رو بیشتر ترجیح میدم😂
ولی تو بازی باید یکی باشه که حرف بزنه وگرنه حوصلت سر میره
به نظرم خیلی تصمیم هوشمندانه ای بود شاید باعث بشه تو خیلی از قسمت های بازی که خب به خاطر گیمپلی حوصله سربر میشه یا فاقد جذابیته این شخصیت همراه باعث سرگرمی و تنوع بشه
حتی تریلرش رو یکبار هم نگاه هم نکردم
اینم معلومه یکچیزی ساختن داستان حسین کرد شبستری تعریف کنه موقع کولبری
تلفظش فرجایله
توی تریلر اول که دیدمش خیلی منو یاد میمیر تو گاد اف وار انداخت(البته شبیه اون عروسکه تو فیلم های Goosebumps هم هست) طبیعتا باید کار هایی که میمیر هم میکرد انجام بده مثلا درمورد دشمن ها هشدار بده ، تو بعضی از نقاط بازی به بازیکن کمک کنه یا فقط یه همصحبت خوب باشه .
شاید میشه گفت تنها نقطه ظعف بازی رو با این کار از بین برد، البته به نظر من اینطوریه
🔶 (H): به شخصه من این رو نقطه ضعف نمیدونم این برمیگرده به سلیقه آدم مثلا خود من دوست دارم تو دث حین سفرم صدای طبیعت یا صدای حیوانات مثل صدای پرنده ها، آب و سنگ ریزه ها که از کوه غلت میخورن پایین و صدای باد اینارو گوش بدم تا صدای حرف زدن یک آدم یا عروسک، ولی هستن کسایی که مثل من نیستن و تو بازی حوصلشون سر میره همونطور گفتم به سلیقه برمیگرده
🔸 یعنی این عروسک هم نباشه من لذتمو میبرم از بازی فقط نگرانیم از این بابت که مث یک شخصیت همراهی نباشه که هی پشت سر هم حرف بزنه و آدم رو کلافه کنه مثل گاد او وار که میمیر یا آترئوس زیاد حرف میزدن یا مثل دیزگان که وقتی رو موتور میشستیم صدای بیسیم هی دم به دقیقه در میومد وگرنه عاشق طراحیه این عروسک و شخصیتش شدم
پس اگه بشه خودمون کاری کنیم که حرف بزنه یا نزنه، یعنی یک دکمه on off داشته باشه هوشمندانه تره، که فکر نکنم همچین کاری کنه
🔶 (H): نه همچین کاری که نمیکنه ولی امیدوارم مثلا بیشتر تو کات سینا حرف بزنه تا تو خود گیم پلی یا هم حق انتخاب بزارن که با خودمون ببریمش یا نه چون به شخصه از همین الانم نگرانم که حرف زدنش انقدر زیاد باشه که باعث بشه خیلیا اعتراض کنن
فراگیل😑
میخواد با این حرکت از حس شدید تنهایی کاسته بشه…
این بشر از متحیر کردن من دست بر نمیداره 😁😁
خدا کنه زیاد زر زر نکنه