توسعهدهنده: صدای اسلحهها در Silent Hill 2 Remake بسیار خوب و قوی خواهد بود
طراح صدای Silent Hill 2 Remake اعلام کرده که صدای اسلحهها در بازی بسیار خوب و قوی خواهد بود.
پس از نمایش Silent Hill 2 Remake در رویداد State of Play پلی استیشن، بسیاری از کاربران نسبت به گیمپلی این بازی انتقاد فراوان نمودند و آن را عقب گردی کامل در برابر نسخه اورجینال تلقی کردند.
در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق) یکی از کاربران برای طراح صدای بازی پیامی ارسال کرده مبنی بر اینکه محصول مورد بحث به پولیش بیشتری نیاز دارد و تمامی موارد گیمپلی اعم از صداگذاری و صدای تیراندازی تا انیمیشنها باید بهبود پیدا کنند.
طراح صدای بازی نیز دلیل صداگذاری بد تریلر را کات کردن فرکانس صدا برای پخش موسیقی در تریلر اعلام کرد و همچنین گفت که بازیکنان نگران نباشند، زیرا صدای شلیک و اسلحهها بسیار خوب و قوی کار شده است.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
امیدوارم بیشتر رو المان های ترس کار کرده باشن
🔶 داسک گالم (لیکر معتبر) : طرفداران بازی نگران نباشند تریلر گیم پلی که تو State of Play نمایش داده شد مربوط به بیلد قدیمی بازی است و نسخه نهایی دارای تغیرات زیادی است، بازی اخیرا برای سهامداران سونی به نمایش در اومده و با ستایش اکثریت همراه بوده است
خب سوال پیش میاد ،
برای چی گیم پلی بیلد قدیمی رو به نمایش گذاشتن ؟ 😐
🔶 (Black Swordsman): متاسفانه خودمم هنوز جوابی براش پیدا نکردم
میتونه باشه چون واقعا گیم پلی (تیراندازی)خشکی داشت
خب این چه کاریه، تریلر باید مربوط به بخش های پولیش شده و نهایی شده بازی باشه ، اگه میخواستن نسخه اولیه بازی رو نشون بدن که همون لیکر ها و هکر ها زحمتش رو میکشیدن
ماله است سهامداران قرارنیست بازی رو درنایت بخرن مهم این بود طرفداران رو راضی کنند
آه خوبه…
ولی بازم به بلوبر اعتماد نیست…
دقیقاً
دوستان از بابت بازی نگران نباشید تریلر بازی واسه بیلد اولیه بوده و بازی تا حالا پیشرفت های زیادی به خود دیده
چرا خب بیلد قدیمیو نشون دادن وقتی جدیدش اماده بوده(به سهامداران سونی نشون دادن) مگه چند وقت از مراسم گذشته یک هفته نشده که. نشون میدادم ما هم ستایش میکردیم
🔶 (Cambyses The Third): من مثل شما دنبال جواب این سوال میگردم سونی سر اسپایدرمن ۲ همچین کاری کرد واقعا نمیدونم چ رازی تو این کار هست
عذر میخام تگ کردم ولی این سهام داران پخش شده تریلر بازی رو من خبرشو نشنیدم.چی بوده دقیقا؟اخه انقدر سهام دارا رو به فن های تندرو دو اتیشه گفتن ادم نمیدونه تیکه هست یا واقعا سهام داران پلی استیشن دیدن یا سونی😂
یکم بالاتر کاربر sie توضیح داده و خبرشم گیمفا کار کرده سرچ کن silent hill میبینی اخبارشو
چ دلیلی داره ک ی تریلر مربوط ب بیلد اولیه بازی به نمایش بزارن؟ اونم اولین تریلر از گیمپلی بازی؟!
🔶 (هادی صفائی): سوال منم همینه واقعا مث اینکه جدیدا مد شده سونی هم سر اسپایدرمن ۲ همین کارو کرد نمیدونم هدفشون از این کار چیه
همون دلیلی که اسپایدرمنو با بیلد اولیه نشون دادن
فکر کنم برای اینه که انتظارات رو بیارن پایین
انتظارات رو بیارن پایین که بعدش بگن نه این بیلد اولیه است و نسخه نهایی با ستایش اکثریت همراه بوده. خب این چه حرکتیه؟
نمیدونم
مثلا خود شما
دیدن داون گرید بازیو دوست داری
یا اینکه تریلر با بازی یکی باشه
یا بهبود گرافیکشو؟
قطعا همه دوست دارن گرافیک بازی بیشتر بشه
ولی تو هر ۳ حالت گرافیک بازی یکیه
🤷🏻🤷🏻🤷🏻
خود تریلر هم خیلی مشخص بود عجولانه و غیر حرفه ای آماده شده بود
مشکل اصلی بازی گرافیکش نبود بلکه هویت بازی بود ک از بین بردنش . کدوم نسخه نسخه سایلنت هیل این حجم از آنمی و مهمات در اختیار گیمر قرار داده بود ک این نسخه هم انجام بده . . بازی RE شده بود تا یه سایلنت هیل .
روزی خبر ساخت این بازی توسط بلوبر تیم اومد ، فاتحه این بازیو خوندم .
امیدوارم اشتباه کنم و یه بازی موفق باشه . ولی ۵۰,۵۰ روش حساب باز کنید
🔶 (Lu Bu): واسه همینه که من هیچوقت هیچ ریمیک یا ریمستری رو بازی نمیکنم چون یک بار تاثیرشونو گذاشتن روم تموم شده رفته، مثل این میمونه که بیای یک فیلم رو دوباره نگا کنی خب اون مزه اولیه رو دیگه بهت نمیده به شخصه الان فقط راجع بهش تحلیل میکنم قرار نیست بازیش کنم، دقیقا متاسفانه قبلا هم گفتم بلوبر تیم درجه بازیاش در درجات خوب، متوسط و ضعیف در گردش هستن دادن بازسازیه بهترین نسخه یک فرنچایزی مث سایلنت هیل ریسک بزرگی بود
🔸 تریلر هم که وقتی دیدم رزیدنت اویل طور بود تا سایلنت هیل اتمسفر بازی هم بی روح و مصنوعی بود که نصف بیشترش بخاطر این آنریل انجین لعنتیه که ظاهر کار رو مصنوعی جلوه میده، سایلنت هیل مثل رزیدنت اویل نباید ریتمش تند باشه و ترساش لحظه ای سایلنت هیل هسته اصلیش ترسناک روانشناختیه یعنی اتمسفر و محیط سنگین بازی باعث میشد ما بترسیم، اگر بخوام پیش بینی کنم میتونم بگم یک ریمیک خوب میشه همین نه بیشتر مگه اینکه نسخه نهایی زمین تا آسمون با این تریلری که دیدم فرق بکنه
والا من ریمیک رو میپسندم و گاردی جلوش ندارم ولی جوری باشه ک به اثر اصلی ضربه وارد نکنه . بلوبر اصلا در حد اندازه ریمیک سایلنت هیل۲ نیست .
یه بازی مثل دیمن سولز ریمیک فوقالعاده بود یا رزیدنت ایویل چهار ، دد اسپیس و…
این بازی اگر توسط بلوپوینت توسعه میافت به مراتب اثر با کیفیت تری تبدیل میشد تا توسط بلوبر تیم .
🔶 (Lu Bu): این نشانه مدیریت درخشانه کونامیه عزیزه دیگه همه رو از خودش روند و استودیو Team Silent رو منحل کرد و حتی باعث شد کوجیما بره، دیگه کسی نموند براش مجبور شد برون سپاری کنه حتی همین برون سپاریش هم عین آدمیزاد انجام نداد داد به استودیویی که فقط بلده کلون هایی ضعیف از سایلنت هیل درست کنه وگرنه به قول خودت دوست عزیز بلوپوینت بهترین گزینه بود
اگه طرفدار ژانر بازی باشی و با این بازی خاطره داشته باشی آرزوی یک ریمیک داری، ولی یک ریمیک خوب، نه مثل رزیدنت ایول سه ریمیک
🔶 (H): ببین دوست عزیز من با ژانر ترسناک بزرگ شدم خب حالا چه وحشت بقا چه روانشناختی من با بازی هایی مثل تنها در تاریکی، رزیدنت اویل، سایلنت هیل بزرگ شدم یعنی اولین ژانر مورد علاقم ترسناکه
🔸بهترین و ترسناک ترین نسخه از رزیدنت اویل هم برام نسخه سوم بوده که رو PS1 به اندازه موهای سرم تموم کردم ببین بحث طرفدار بودن نیست بحث اینکه تو دنیا هرچیزی یک بار مزه میده نمیگم بار دوم یا سوم مزه نمیده نه، میده منتها مثل دفعه اول نیست یعنی چی؟ یعنی ریمستر یا ریمیک بدرد اونایی که نسخه های اورجینال رو تجربه کردن نمیخوره چون ناخودآگاه با نسخه های اورجینال مقایسه میشن فقط بدرد کسایی میخوره که نسخه های اورجینال رو تجربه نکردن این بازی ها برای من تاثیرشونو گذاشتن اون حسی که میخواستم ازشون گرفتم دیگه بدرد من نمیخورن هیچ دلیلی نداره سمتشون برم وقتی میدونم با بازی کردنشون اذیت میشم و عذاب میکشم چون حتی اون خاطرات گذشتمم که با نسخه اورجینالشون داشتم هم خراب میکنن من هیچوقت آرزویی برای ریمیک کردن یک بازی قدیمی ندارم چون میدونم هرکاری بکنن هیچوقت نمیتونن مثل نسخه اورجینالش درست کنن
🔸اولین ریمیک زندگیم ریمیک رزیدنت اویل ۲ نیم ساعت نشد دراپش کردم چون زمین تا آسمون با نسخه اورجینالش فرق میکرد تغییراتی داشت که من نتونستم تحمل کنم تنها ریمیکی که تا آخرش رفتم اویل ۳ بود چون نسخه اورجینالش نسخه مورد علاقم و بهترین نسخه بود که واقعا به زور و با فوشو ناسزا به کپکام تمومش کردم فقط میخواستم تموم شه حتی تصمیم داشتم دراپش کنم اویل چهار هم مثل اویل دو یکی دوساعت بازی کردم دراپش کردم من تنها در صورتی ریمستر یا ریمیک بازی میکنم که ۱- هسته اصلی بازی، داستان و… رو تغییر نداده باشن مثل ریمیکایی که سونی انجام میده مثل دیمنز سولز، لست، شداو اف د کلوسوس ۲- محتوای اضافه داشته باشن مثل ریمستر لست ۲ در غیر صورت پشت دستمو داغ کردم که سمت هیچ ریمستر و ریمیکی نرم
🔸شاید باورت نشه من حتی اگر یک بازیی رو تو قدیم تجربه نکرده باشم و الان نسخه ریمستر یا ریمیکش رو ساخته باشن هیچوقت سمت این نسخه هاش نمیرم میرم همون نسخه اورجینالش رو تجربه میکنم چون میدونم خیلی از سازنده ها انقدر تغییرات و حذفیات اعمال میکنن که دیگه بدرد نمیخوره فقط نسخه اورجینال یک بازی برام مهمه
داداش من اصلا نمیتونم این حرفارو درک کنم، البته طبیعیه هر کس سلیقه متفاوتی داره، مگه میشه آدم رزیدنت دو ریمیک رو یکم بازی کنه دیگه بازی نکنه؟ اونم زمانی که خیلی کم بازی ترسناک اینجوری ساخته میشه ،حالا که میگی آنقدر فرق داشت فکر میکردی یه بازی دیگست، مگه این بازی میخواست جایگزین اون خاطرات بشه؟من خودم الان وقتی ریمیک a lone in the dark رو میبینم قشنگ متوجه میشم اصلا حس اون نسخه اورجینال رو نداره ولی بازیش میکنم، تا آخرش رفتم با بازی که حال کردم با خودم میگم نسخه اورجینال یه چیز دیگه بود . البته میگم قرار نیست آدما مثل هم باشند استدلال شما هم اینه دیگه
رفیق من خودم برنامه نویس بازی و سازنده ی زیرنویس بازی هستم اینایی که از انریل به به چه چه میکنن باید بگم به درد نخورترین انجین هستش بعد این یونیتی کلا دوربین و انیمیشن گرافیک یه جور مصنوعی هست هنگام چرخش دوربین تو بازی سوم شخص انگار یه جور ازار دهندس من الان میگم شما نمیدونید چی میگم
🔶 (Artorias): تجربه و تخصص لازم نداره رفیق آنریل انجین تو چند دهه اخیر انقدر گند زده به بازی ها که دیگه اکثرا فهمیدن بدرد همون خود اپیک میخوره، خودت توضیح دادی دیگه من خلاصش میکنم آنریل انجین ظاهر بازی رو مصنوعی و خشک جلوه میده چجوری بگم بازی انگار روح نداره اتمسفرش درگیرت نمیکنه مشکلات فنی هم که اضافه میکنه بماند بدبختی اینجاس که ریشه کرده یعنی اکثر استودیوها دارن ازش استفاده میکنن
Mass effect
Batman arkham
Days gone
The callisto protocol
Gears of war
Final fantasy vii remake
Mortal kombat های نسل ۷ ، ۸ ، ۹
Injustice
اینا همه با انریل انجین ساخته شدن.
داداش تو نسخه اصلی هم این تفنگ ها بود، بعد تازه این حجم از مهمات رو شما کجا دیدی چیزی معلوم نیست تو گیم پلی،
من که خیلی بهش امیدوارم
🔶 دوستان عزیز کیا Silent Hill Short Message رو بازی کردن میخوام بدونم دلیل اینکه انقدر متاش پایینه (۴۹) چی بوده 🤔
فقط ۱ ساعت گیم پلی داره ، فقط راه میری ، فقط یه دکمه میزنی و …
کلا اگه اشتباه نکنم ۹۰ دقیقه هست…
خیلی هممثل اینکه کرش میکنه و باگ داره (تو گروه ps شنیدم)…
🔶 (Brainiac): تایمش که معقوله امین جان چون بازی رایگانه و به نظر مث دمو میمونه درست مثل P.t، ولی متای به این داغونی فقط نباید بخاطر مشکلات فنی و تایم کمش باشه اگر اشتباه نکنم چندتا از کاربرا بازی کردن اینجا باید صبرکنیم بیان بگن مشکل کلیش چی بوده
نه ترسناکه نه معما داره نه داستان دندون گیری داره لایو اکشناش در حد فیلمی که کوجیما با رفیقاش تو بچگی ساخته بودم نیست بازی یه جوراییم واقعا دهن کجی به کوجیماس
🔶 (Avalon): ممنون بابت توضیحاتت عزیز، اینا انگار میخواستن اون ایده کوجیما رو بردارن استفاده کنن منتها عرضه نداشتن درست پیادش کنن، رایگان هم کردن که بگن ما خیلی خفنیم اینجاس که باید قدر خالقایی مثل کوجیما رو دونست
بازی خیلی خوبیه ( نسبت به قیمتش)
ولی خب اثرات کونامی جدید خیلی روش مشخصه
فکر کنم ۲ ساعت شد تمومش کنم
از خود سایلنت هیل ۲ ریمیک فضای سایلنت هیلیو بهتر بهت القا میکنه
بازی رایگانه بعد میگی نسبت به قیمت 😑
چی بگم 😐 برای این که رایگانه میگم بازی خوبیه
حرفت مثل این می مونه من یه بازی گوشی مجانی دانلود کنم بعد بگم چقدر ارزون بود 🤣
😂😂😂
یک ربع بازی کردم پاکش کردم
فکنم سازندها کلا یک هفته روش کار کردن
🔶 (Cambyses The Third): تریلرش که مشخصه کپی پیست P.t بود بازیه کوجیمای بیچاره رو برداشتن فقط مرحلشو تغییر دادن
چرا؟ دلیلات چی بوده
من خوشم اومد ازش به عنوان یه بازی free
بازی خوبیه من دارم بازی میکنم حدودا یکساعت میشه.
به دختری که خودکشی کرده پیامک میدن میگه find it هنوز معلوم نشده find it چیه و دختره دنبالشه و بنظرم بازی بدی نیست.
باگ هم داشت بازی و افت فرم هم داره . ولی انجور نیست که مشکل پیش بیاد.
🔶 (امیر عزیزنژاد): عجب پس میتونیم بگیم بازیه قابل قبولیه انقدرام که میگن بد نیست و متاشم انگار بی دلیل انقدر پایینه
🔸میدونی چرا بازی به این کوچیکی با این تایم کم انقدر مشکلات فنی داره؟ بخاطر اینکه رایگانه یعنی سازنده به خودش زحمتی نمیده که حتی همین بازیه کوچیک رو بهینه کنه برای چی خیلی از بازی هایی که رایگان هستن حالا چه سرویس محورا چه داستانی ها شکست میخورن علتش اینه که تیم سازنده از زیر کار در میرن با خودشون میگن ول کن بابا ما که بازی رو رایگان داریم میدیم پول نمیدن مردم بزار یک چیز توف مال درست کنیم بره
🔸ممنون بابت توضیحاتت عزیز ❤️
بله در مورد بازی رایگان این موارد که گفتید هست.
دلیل خاصی نداشت بازی نتونست منو جذب خودش کنه
فضا سازی و محیطش تکراری بود
و اشکالات فنیش توی همون اول بازی مشخص بود
بنظرم اتلاف وقت بود و از اونجایی که وقت گیم زدنم محدوده دیگه بازی نکردم
وقتی استدیو ها مجبورن بجای نیروی زبده نیروی کیلویی بگیرن وقتی مجبورن ۵۰ درصد کارمند زن بگیرن یا کارمندی که گرایش جنسی براش مهمتره از شغلش همین میشه که همون استدیو که بتمن ساخته حالا سویساید اسکواد بسازه اونم با سخت افزار قوی تر ولی مخصول اشغال …
کونامی هم قصه اش همینه …نیروی کار مجرب رفته حاشیه نیروی کار کیلیویی میره جایی که حقش نیست
یعنی خودشون نمیدونن بازیشون مشکل داره یا نه ؟ اینقدر بدم میاد از این استدودیو هایی که میدونن بازیشون مشکل داره ها ولی باز منتشر میکنن هر استودیویی میخواد باشه
این گیم هم باید منتشر شه و تجربه کرد بعد نظر داد هیچ بازی قبل تجربه نمیشه گفت بده یا خوب
انیمیشنو هم بد ساختن که چیز دیدنی جذابی نداشته باشه چشاتو ببندی و بیشتر به موسیقی متن گوش بدی
چیزی که ما توو تریلر دیدیم از معیار ایده آل خیلی فاصله داشت .
اتفاقا صدای شلیک اسلحه ها تو تریلری ک اخیرا منتشر کردن به معنای واقعی فاجعه بود
افتضاح بود
اثرشم خیلی بد بود
فقط سوراخ میکرد 😂
🔶 (هادی صفائی): دقیقا الان که رفتم دوباره نگا کردم تریلرشو انگار از این تفنگای ترقه ای بود 😂
🔸 کلتش که رو انگار صدا خفه کن روش گذاشته بودن صداش درنمیومد شاتگانش هم ترقه ای بود انگار، امیدوارم تو نسخه نهایی درستش کنن
صدای شلیک اسلحهها خیلی خیلی افتضاحه
یه چیز رو مخ دیگه تریلر اون آهنگ مضحکش بود.
من خودمو آماده کرده بودم برای یه موزیک حماسی و ترسناک یهو این موزیک پخش شد بدتر خندم گرفت!!
من خودم به شخصه خیلی انتظاری ازش ندارم،ببینم میتونه یه ریمیک عینه سری رزدینت کپکام بده یا کونامی دیگه دورانش تموم شده.
صدا فقط صدای کلت توی تریلر 😂😂 انگار بوق بردی کف استخر داری بوق میزنی
والا من که از تریلر همه انتظاراتم ازش نابود شد کلن داغون بود صدای اسلحه ها ک نگم فاجعه بود
Sound effect ها رو انگار از یه جایی رایگان دانلود کردن گذاشتن تو اسلحه ها 😑. واقعا بد بود امیدوارم حرفشون درست باشه
به نظرم از لحاظ فضا سازیش مثل نسخه اصلی نمیشه
آره مثل تریلرش
احساس میکنم رئیس بلوبر از رئسای این شرکت های بزرگ آتویی چیزی داره که انقدر راحت با اینا همکاری میکنن. محض رضای خدا این استودیو از زمان تاسیسش یه بازی واقعا درست درمون نساخته. مشتی بازی بی هویت و کپی پیست که نهایتش یوتیوبر بازی کنه ادای گرخیدن دربیاره ویو بگیره. تنها بازی قابل تحملشون observer عه که اونم باز ایرادات زیادی داره. مقایسه بشه با فریکشنال گیمز. بنده خداها هرچی ساختن درجه یک بوده. عین آدم حمایت نشدن. چجور قراره استودیویی که اعضای بی استعدادش روی یک بازی خوب کار نکردن یه دفعه بیان شاهکار کنن؟ در بازی اورجینال همه اجزای بازی روح داشتن. طراحی هنری بازی محشر، گیم پلی در خدمت فضای کار، موسیقی شاهکار یاماوکا حتی طراحی چهره شخصیت ها کاملا دستی بوده و بخاطر همون حالت چهره شخصیت ها یک حس عجیب رو به بازیکن انتقال میداد. در نهایت پکیج کلی تبدیل به یک اثر کالت واقعا شاهکار شد که هنوز هم قابل بازیه
نمیدونم چرا ازش وایب re4 گرفتم. انگار اومدن از اون کپی کردن
بازی رسما اکشن شده بود. بیشتر رزیدنت اویل بود تا سایلنت هیل. جیمز رو هم ک میدیدم حس میکردم دارم لیان رو میبینم😐
این اکشن شدن کاملا در تضاد با هویت سایلنت هیل هس. تو پست قبلی هم توضیح دادم چرا
گیمپلی بازی خیلی داغونه بهتره هیچی نگن درباره بازی داغونشون
والا چیزی که ما میشنیدیم بیشتر شبیه اون تفنگ پلاستیکیا بود که اون پلاستیک قرمزارو که توشون چاشنی بود ، میزاشتی جای چکشش تا صدا در بیاد
این چه صداهایه دیگه!؟
صدا کلت انگاری تفنگ ساچمه ای بود.
شاتگان هم انگاری شبیه به این تک تیر های عتیقه بود انگاری صداش.
ولی انصافا خیلی احساس می کنم دارن اکشن می کنن آخه خیلی فک دارم می کنم می بینم دارن از هسته بازی دور میشن.
میگم یه چیزی
من یه ذره ناامید شدم بعد دیدن تریلر
فقط من حس کردم گیم پلی و گرافیک بازی نسل نهمی نیست یا بقیه هم باهام موافقن ؟!
البته گفتن که تریلر مال قبله
ولی خب یعنی تریلر جدیدی ندارن که نشون بده بازی الان در چه حالیه
یه مقدار این قضایا نگران کننده است
خصوصا سر همچین عنوانی که برای خیلی هامون نوستالوژی محسوب میشه
آره شتر مرغ ها هم پرواز می کنن
خود بازی اصلی که فاقد اهمیت بود چه برسد به نسخه ی (بازسازی) شده اش!
صدا بخوره تو سرت گان پلی چرا اونقدر بد بود یارو انگار یه چوب دستشه در کنار انیمیشن فوقعلاده بد ماله چند نسل قبل
این بازی با مغز خورده زمین
فک کتم بازیو منتشر نکنن فقط یه mp3از صدای اسلحه بدن خیلی بهتر باشه تا خود بازی
مثلا سازنده ای داره درباره طبیعت به یه بازی میسازه میگه همه چی این بازی ریده هست فقط صدای وزیدن باد این بازی قشنگه