پچ جدید Cyberpunk 2077 مشکلات بازی را بر طرف می کند
پچ ۲.۱۱ بازی Cyberpunk 2077، انیمیشنهای پایاندهنده را اصلاح و ویژگی تغییر رنگ را به ماشینهای اسپرت اضافه میکند. همچنین، به تعدادی از مشکلات فنی و موارد دیگر میپردازد.
در حال حاضر، سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED)، به پشتیبانی خود از بازی Cyberpunk 2077 پایان داده است، اما اگرچه این عنوان اکشن RPG، محتوای قابل توجهای برای گیمپلی دریافت نمیکند، سازنده همچنان به انتشار پچهای آن ادامه میدهد، که تجربه بازی را بیشتر از قبل بهبود میبخشند. هفته گذشته، استودیوی مذکور پچ جدیدی را تایید کرد که هماکنون منتشر شده است.
پچ ۲.۱۱ برای Cyberpunk 2077 تا حد زیادی روی رفع اشکالات در بازی متمرکز شده است، به طوری که اکثر بهبودهای آن شامل برطرفسازی مشکلات فنی و باگهایی است که در بازی پایه و گسترشدهنده آن، Phantom Liberty، وجود داشتند.
برخی از مشکلات رایجتری که بازیکنان با آنها مواجه میشوند نیز برطرف شدهاند، مانند پایاندهندهها که گاهی به درستی کار نمیکنند. همچنین، CD Projekt RED ویژگی CrystalCoat را نیز به بازی اضافه کرده است که به شما امکان میدهد رنگ خودرو را تغییر دهید. با این حال، این ویژگی فقط در خودروهای رِیفیلد (Rayfield) در دسترس است، زیرا این فناوری منحصرا توسط تولیدکننده بریتانیایی Rayfield توسعه یافته است. همچنین، برخی از وسایل نقلیه، از جمله خودروها و کامیونها، اکنون بهتر از قبل، هنگام پرشهای بزرگ فرود میآیند.
شما میتوانید یک سری از یادداشتهای پچ را در زیر مطالعه کنید:
گیم پلی
- فینیشرها اکنون به درستی کار میکنند
- مشکلات مربوط به آیتمهای سلامتی رفع شدهاند
- اکنون میتوان کلیدهای Z و W را به درستی برای صفحه کلیدهای AZERTY تغییر داد
- هنگام استفاده از الگوی کنترل کلاسیک، انجام جاخالی به صورت سریع دیگر منجر به نشستن نخواهد شد
- رفع مشکلی که در آن همچنان نیاز بود از کلید F (پیشفرض) برای تعامل استفاده کنید، حتی اگر به صورت دستی، عمل را به کلید دیگری الحاق کرده بودید
- اتصال دکمه سمت راست ماوس به عملی متفاوت از هدفگیری، دیگر منجر به هدفگیری و انجام همزمان عمل جدید نمیشود
- ظرفیت سایبرافزار اکنون به ۴۵۰ محدود خواهد شد
- مشکلی را که میتوانست باعث شناور شدن لوت در هوا و همچنین ظاهر شدن مجدد آن در همان نقطه پس از برداشتن شود، برطرف شد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن ممکن بود در زمانی که Berserk فعال است، با یک هک سریع کشته شوید، علیرغم اینکه ویژگی آن تضمین میکند، سلامتی به زیر ۲۵٪ کاهش نمییابد
- اکنون میتوان در صورت جنگیدن، سایبریافزار ساندویستان را در حین هولوکالها فعال کرد
- توضیحات مربوط به سایبرافزار Biomonitor را اصلاح کرد تا به درستی بیان کند که وقتی سلامتی به جای ۳۵ درصد به زیر ۵۰ درصد میرسد، شما را درمان میکند
- مشکلی که در آن مشتها پس از رسیدن به سطح ۲۰ در مهارت انفرادی، شانسی برای اعمال Bleeding نداشتند، برطرف شد
جستجوها و جهان باز
- تعقیب و گریز ماشین طوری تنظیم شد که زیاد تکرار نشوند و با هم تداخل نداشته باشند
- رفع مشکلی که در آن وسایل نقلیه خریداری شده در وبسایت Autofixer به لیست وسایل نقلیه متعلق به آنها اضافه نشدند، حتی اگر پول خرج شده بود
- امکان دستیابی به سلاح نمادین BFC 9000 را برای بازیکنانی که AV از دست رفته در Rancho Coronado را از دست دادند
- رفع مشکلی که در آن نگهبانان بلافاصله پس از انتخاب گزینه گفتوگوی صلح آمیز Street Kid، به بازیکن حمله میکردند
مانند تمام بهروزرسانیهای Cyberpunk 2077، جدیدترین پچ فقط برای نسخههای PS5، Xbox Series X/S و رایانه شخصی بازی در دسترس است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
برگام هنوزم مشکلاتی داره
همه بازیا مشکلاتی دارن مشکلات سایبر الان خیلی کمن
سال ۲۰۳۵:
آپدیت جدید Cyberpunk 2077 بسیاری از مشکلات بازی را بر طرف می کند
بعد جالبه میان از این trash واسه هیت استارفیلد بالا میرن ؛ بازی بعد سه سال آپدیت هنوز تو دیواره
ترش؟ واقعا برات متاسفم
یه جوری میگی انگار گیم موجود زندس و خودش رشد و نمو پیدا کرده xD از این نظر باید شرکت سازنده رو هیت کنی
اولا چون تو فن بوی ایکس باکسی دلیل نمیشه برای توجیه بازیت یکی دیگه رو خراب کنی دوما بری مقایسه ها رو نگاه کنی می بینی سایبرپانک از هر لحاظ استارفیلد رو له میکنه اصلا چجوری به سایبر گفتی ترش الان یکی از بهترین بازیای تاریخه
مظلوم نمایی نکن روز های اول عرضه هم اینو با جی تی سن آندریاس مقایسه میکردن ولی الان خیلی بهتر شده بازی
استارفید هم میتونه بهتر بشه ولی خود بتسدا هنوز هیچ اقدام جدی نکرده
یه street kid باید حتما برم توی عید
فکر میکردم فقط مشکل منه که فینیشرم فرق داره
تو اسکیل تری میدیدم فینیشر طرف جذاب و پر از خشونته تعجب میکردم چرا فینیشری که من میزنم انقد مسخرس، کجا رو دارم اشتباه میرم؟
ولی چرا همش دارن نرف میکنن
از ۲.۰ تا الان فقط مشغول نرف کردنن نمیذارن از بازی لذت ببریم
بعد از ۲.۱ که extended time سندویستن از ۲۰ درصد شد ۱۰ درصد دیگه نتونستم مثل آدم بازی کنم
قبول دارم مگه گیم آنلاینه آخه قشنگ باید زمان و صد در صد آهسته کرد که پوکه های اسلحه ات رو هوا بمونه 🤝
الان اوردنشون دیگه
اینا هنوز دارن پچ میدن مشکلاتشو از بین ببرن 🤦
قرار بود آپدیت ۲.۰ آخرین آپدیت باشه، از اون موقع تا حالا دو سه تا آپدیت دادن
تا ۲۰۷۷ برای این بازی اپدیت میاد
واسه مشکلات بازی نیست بازی الان دیگه مشکل نداره واسه بهتر کردن بازیه
دمشون گرم حسرت میخوردم که نمیشه رنگ ماشینو عوض کرد که اونم اضافه کردن🥳🥳
مشکل گیر کردن توی اجسام رو حل کنن از همه مهمتره.
اسمه بازی باید میشد پچ پانک یا ابدیت۲۰۷۷ اما جدا از شوخی خیلی راجبش تعریف شنیدم تو فکرم هست بگیرمش
سایبر باگ مگر هنوز بازی کننده دارد؟
پشمام فکر میکردم دیگه باگ ماگ نداشته باشه
بعد از ۱۰۴ ساعت تجربه نسخه ۲.۱ بازی، تنها مشکلی که من پیدا کردم باهاش، تعداد زیاد ماموریت gigهاست. درسته کار کردن برای فیکسرها مبنای داستانی داره ولی تعداد ماموریتهای مشابه خیلی زیاده و وقت زیادی از گیمر میگیره. اگر هم قبل از ماموریتهای اصلی تمامشون کنی، خیلی سریع OP میشی.
حقیقت رو استیم دارم سی ساعت هم بازی کردم منتها هنوز کرش میکنه بازی یه سری جاها