بازی Dragon’s Dogma 2 شامل فهرست مأموریتها و نشانههای روی نقشه نمیشود
شخصیتهای غیرقابل بازی (NPC) و همراهان (Pawn) در Dragon’s Dogma 2 شما را برای مسیریابی و دریافت مراحل جانبی راهنمایی خواهند کرد.
سازندگان در Dragon’s Dogma 2، غوطهوری محض را هدف گرفتهاند. بهگفته سازندگان بازی، برخلاف عنوان نخست، خبری از فهرست مأموریت یا تخته اعلانات (Quest Board) در این اثر نخواهد بود. پیش از این نیز مشخص شده بود که سفر سریع (فست تراول)، بهصورت محدود ارائه خواهد شد.
سازندگان میگویند که در این عنوان اکشن نقش آفرینی، خبری از نشانگر روی نقشه و NPCهایی که علامت یا ویژگی خاصی برای ارائه مأموریت دارند، نیست؛ اگر یک NPC مأموریتی برای شما داشته باشد، به شما نزدیک میشود و اگر در مسیر یا خلال مأموریت سردرگم شدید، همراهان شما را راهنمایی خواهند کرد.
همچنین اگر از Pawn (نام همراهان درون بازی) بازیکن دیگری استفاده کنید که در خصوص مأموریتهای آتی اطلاعات دارد، میتوانید او را از دادن اطلاعات منع نمایید تا تجربه کاوش آزادانه و خاص خودتان را داشته باشید.
بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳)، برای پلتفرمهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و PC منتشر خواهد شد.
برای تجربه این بازی مشتاق هستید؟
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
باب بیخیال
لابد قراره بین هر میشن ۳۰ دقیقه دنبال طرف بگردیم
ایده جالبیه ولی ریسک بالایی داره اگر نتونن خوب پیاده سازی کنن تجربه بازی زهرمار میشه. کاش مکانیزم سنتی رو هم تو بازی قرار بده
متاسفانه اخیار هفته اخیر این بازی اصلا مثبت نبوده !
الان این خبر منفیه؟
خدایا صبر :/
خب میتونستن یه حالت guided بذارن مشکلی پیش نمیومد که
این Suicide Squad نیست داداش، اشتباه گرفتی
۳۰ فریم ، یک اسلات سیو
اینا برای این بازی بود یا دراگون دوگما ۲ ؟؟!!
تک سیو بودن واقعا اشکال هست ، اما سی فریم بودن(احتمالی) و نبود علامت گذاری همه جا روی نقشه، به هیچ عنوان اشکال نیست.
من خودم با ۳۰ فریم بودن مشکل ندارم و برام مهمم نیست ولی دارم رو فاکتوری که دقیقا باید عُرف نسل نهم باشه تاکید می کنم ،
یکی از مهمترین دلایل طرد شدن بازیایی مثل استارفیلد (حتی قبل از لانچ) و گاتهام نایت به نظرتون غیر از این بود ؟!
استارفیلد به هیچ وجه طرد نشد بلکه بیشتر به خاطر مشکلات اساسی مثل هایپ زیاد، لودینگ های طولانی، باگ های نسبتاً زیاد و… تحت فشار قرار گرفت و همین مشکلات باعث شدن که ۳۰ فریم بودن بازی بیشتر به چشم بیاد و تبدیل بشه به یه نقطه فشار (به قول معروف مشکلات اساسی تر روی هم تلنبار شدن و ۳۰ فریم بودن هم اومد روشون) درحالی که اگه یه بازی تمیز از آب درمیومد هیچکس ۳۰ فریم بودن رو حتی نقطه ضعف هم نمیدید، بلکه اگه ثبات داشت، به نقطه قوت هم تبدیل میشد (کاری که راکستار میکنه و مورد تمجید هم قرار میگیره)
درمورد GN هم که اصلاً نقطه قوتی نمیشه دید توش که بخوایم ۳۰ فریم بودن رو فاکتور بگیریم
هیچکس از ۶۰ فریم بودن بازی ها بدش که نمیاد. اما از کنسول ها انتظارات زیادی به وجود اومده که درست نیستن، اینا نمی تونن هر بازیی رو ۶۰ فریم اجزا کنن، همین حذف شدن مشکل لودینگ های طولانی بزرگ ترین مزیت کنسول هاست. ما نمیدونیم این بازی دقیقا چه تا چه اندازه تجربه ی نسل نهی عمیقی ارایه میکنه ، ممکننه ۶۰ فریم بودن بازی واقعا ممکن نبوده براشون یا نخواستن برخی از ویژگی های بازی رو از بین ببرند برای رسیدن به ۶۰ فریم.
بازی هوایی مثال استارفیلد اگر به اون چه که تصور میشد میرسیدن کم ترین صحبتی از ۳۰ فریم بودن نمیشد. جی تی ای ۶ به احتمال ۹۹/۹۹ درصد ۳۰ فریم خواهد بود اما آیا کسی به این موضوع اهمیت خواهد داد؟. مشکل استارفیلد این بود که موضوعات کم اهمیت تری باعث این شدن که بازی روی ۳۰ فریم قفل بشه.
یکی از بهترین خبرایی که میشد از بازی شنید همین بود
دیگه خسته شدم از Open World هایی که همش همه چیز رو با علامت تعجب و سوال بهت نشون میدن
این که عالیه. مخصوصا برای Morrowind فن ها 🙂 اکسپلوریشن توسط خود پلیر انجام میشه. فقط امیدوارم Journal خوبی داشته باشه مثل Morrowind. توی الدن هم اینطور بود ولی Journal نداشت متاسفانه
فک کن یه مپ خالی بهت بدن و تهش بشه این.
https://s8.uupload.ir/files/6b593uic2dz61_12o0.jpg
لذت فراوان. فقط امیدوارم اون سیستم استامینا رو هم یه دستی بکشن. اون موقع عالی میشه
فک نکنم بتونه اون حس اکسپلورشن ماروویند رو القا کنه. ماروویند یچیز دیگه بود لعنتی🙂 ولی خب چنین توقعی هم کسی نداره از این گیم
ماروویند لعنتی فکر نکنم دیگه هیچوقت تکرار بشه ولی حداقل الهام بگیرن ازش با Twist خودشون خیلی خوب میشه
این بازی همه نکات مثبتی رو داره که داخل یک گیم اپن ورلدی یوبیسافتی مثل هورایزن نیست👌
جالب ولی کمی گیج کننده
ما که زبانمون خوب نیستتتتتتتتت
سخت میشه
ولی اگه درست در بیاد خیلی خفن میشه
درک نمی کنم چرا یه بازی به وسعت بزرگی این بازی که قطعا کلی ماموریت های جانبی و بزرگ داره نباید صفحه ای برای لیست ماموریت ها داشته باشه!
این بیشتر آدم رو گیج میکنه تا یه تجربه مثلا غوطهور رو به مخاطب برسونه :-/
آدم ممکنه چند روز وارد بازی نشه و اینکه همچین لیستی این بازی نداره ممکنه آدم گیج بشه
محدود بودن فست ترول هم گیمر رو ممکنه خسته کنه آدم ها توی بازی های اوپن ورد از بازی که بیشتر خوششون میاد که بهشون حس آزادی و حق انتخاب بیشتری بده ، کل این بازی تا اینجا ریسک بود
🔶 (A.Off): این بازی دیگه زیاد از حد داره حق انتخاب رو از گیمرا میگیره اون از فست تراول اینم از این، ریسکای بزرگی داره انجام میده که ممکنه موفق نشن
انگار بازی رو فقط برای فن هاش ساختن نه افراد جدید این سری
واقعا بازی محدود کنندست!
از یه بازی بزرگ اوپن ورد اصلا انتظار نمیره که دیگه اینقدر محدود کننده باشه 🫤
🔶 (A.Off): دقیقا، کارگردانش هم هی گنده برمیداره که آقا فست تراول رو حذف کردیم فلان کردیم، من به شخصه انتظاری از این بازی ندارم یعنی نسخه اولشم که اون زمان بازی کردم انقدر خسته کننده بود و مشکلات فنی داشت که دراپش کردم، به نظرم در حد یک بازی خوب میشه همین نه بیشتر
برن گم شن بابا این ژاپنی ها بازی رو با کار تو معدن اشتباه گرفتن، فست ترول درست و حسابی که نداره، نشانه نقشه هم نداره. نمیدونم ژاپنی ها این همه کار میکنن چرا بازی هاشون اینقدر سخته و شامل وقت کشی فراوانه
این بازی نماد کل صنعت گیم ژاپن نیست!
نماد کل صنعتشون نیست ولی عمدتا بازی هاشون زمان خیلی زیادی میطلبه که ممکنه این زمان شامل گیم پلی جذابی هم نباشه
دارک سولز یک هم همینطوری بود سر یه باس می مردی باید چهل دقیقه پیاده روی میکردی تا دوباره برسی به باس فایت..😂 ولی توی الدنرینگ این مشکلو حل کردن..
اینم مثل اینکه خیلی خودشو جدی گرفته بدم میاد بازی به وقت کاربر احترام نمیزاره
این ژاپنیا میخوان بگن ما خیلی خاصیم.. اینجور کارها اسمش چالش نیست و اتفاقا بیشتر حس غوطه وری رو از بین میبره… مشکلی که دارک سولز هم داشت فاصله نزدیکترین بونفایر تا محل مبارزه با باس فایت سه هزار سال نوری بود.. حالا میازاکی توی الدن رینگ این مشکلو حل کرد ولی سازنده های این بازی میخوان با اینجور کارا نواوری کنن و متفاوت باشن و یجورایی امضا داشته باشه اثرشون ولی نتیجه عکس میده….
نسخه اولش با اینکه بازی سال شد ولی حداقل توی کشور ما و غرب یه اثر فراموش شده اس حالا مقایسه اش کنید با ویچر ۳ که اونم بازی سال شد.. ولی اینکجا و اونکجا
این بازی نماد کل صنعت گیم ژاپن نیست :))))
یکماین صحبت خطرناکه!
یعنی شخصیت نقش اول، یک دفترچه یادداشت نداره درخواست مردم رو توش بنویسه. مثل اینکه طی بازی باید یه دفترچه برا ثبت ماموریت کنار دستمون باشه. کسایی ام زبانشون خوب نیست با دفترچه ام کارشون راه نمی افته. این چیز ها باید انتخابی باشه، تو تنظیمات فعال یا غیر فعال کنی، تحمیلش به همه کار اشتباهیه. ولی خود ایده جالبه.
چرا همش داره خبرای بد ازین بازی میاد؟ 😁🤦🏻♂️