کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا

کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند

علیرضا نظری
۰۰:۰۱ ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا

کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2 معتقد است که فقط بازی‌های خسته کننده به Fast Travel اتکا می‌کنند.

ژانر نقش‌آفرینی، در سال گذشته نسخه‌های موفق مختلفی را پشت سر گذاشت. Baldur’s Gate 3 جایزه بازی سال را به خانه برد، Starfield میلیون‌ها بازیکن را جمع‌آوری کرد و Cyberpunk 2077 یک تجدید حیات تاریخی را پشت سر گذاشت. سال ۲۰۲۴ نیز شروعی قوی دارد.

عنوان Dragon’s Dogma 2، از سال ۲۰۲۳ با تمرکز بر سفر و اکتشاف‌ها طرفداران زیادی را جمع‌آوری کرده است. بازیکنان خواهان آزادی بیشتر و جهان‌های باز معنادار در بازی‌های نقش آفرینی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا دنیاها و جهان‌های متعددی را کشف کنند.

هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2، در مصاحبه‌ای با IGN، نظر خود را در مورد پیمایش و رسیدن از نقطه A به نقطه B در بازی‌ها بیان کرد. او توضیح داد، دنیای بازی برای ایجاد برخوردهای تصادفی و به یاد ماندنی ایجاد شده است.

کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا

بازیکنان در هر قسمت از نقشه، به موردی خاص از جمله NPCها و ماموریت‌های جدید برخورد می‌کنند. ایتسونو، همچنین به تأثیر رو به رشد Fast Travel پرداخت؛ به طوری که Dragon’s Dogma 2 به بازیکنان اجازه نمی‌دهد در هر لحظه، به هر نقطه از نقشه سفر کنند.

او در این باره گفت:

جابه‌جایی و سفر در دنیای بازی خسته کننده است؟ این درست نیست. این به یک مشکل تبدیل می‌شود، زمانی که بازی را خسته‌کننده طراحی کنید.

بنابراین، هیدیاکی ایتسونو معتقد است بازی‌هایی که به Fast Travel اتکا دارند، کسل‌کننده هستند و بازیکنان را از کاوش با سرعت خود منصرف می‌کنند. Dragon’s Dogma 2 امیدوار است از این مشکل جلوگیری کند و اسرار زیادی را در سراسر دنیای باز خود قرار دهد تا بازیکنان آن را پیدا کنند و دشمنان را شکست دهند. برای معنادارتر کردن این کاوش، بازی صفحه‌های بارگذاری را برای حداقل وقفه حذف کرده است.

Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه می‌شود. این بازی اولین انتشار بزرگ هیدیاکی ایتسونو پس از Devil May Cry 5 است.

AMIRALI MORGAN ⭐ استارفیلد فن شدمmajedneysilul-bookایسگاه ۵Charlie Chaplinirinos𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞v-alkalineMario_41✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧AQUARIUSsnowgirlامیرمحمدRichmanDARKSIRENLone wolfکاکاسنگیHaj_Hosseinsaeed KhKENOBImore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • گیم فا جان لطفاً تیتر ها رو خوب بزار که کسی گیج نشه
    بدبخت گفته که (گشت و گذار در دنیایی بازی خیلی خوبه و نباید زیاد از فست ترول استفاده کرد مگر اینکه دنیایی بازی خسته کننده طراحی شده باشد) من که اینجوری فهمید شما رو نمی‌دونم

    Fashanmajedneysilul-bookKURD WARRIORسگ غمگینجان قماربازCharlie Chaplinلطفاً منو بن کنیدirinosدرخت خورده شده توسط کربیmore
  • تیکه سنگین کارگردان Dragon’s Dogma 2 به سری زباله Horizon 🙌
    غیر مستقیم هورایزن رو با خاک یکسان کرد👌🤝

    majedneysilul-bookG.o.a.tCharlie ChaplinJoel Morganلطفاً منو بن کنیدRezzMario_41snowgirlYoung boymore
  • sorena گفت:

    بستگی به جهان بازی هم داره. همه ی بازی ها آنقدر کشش ندارند که گیمر ترقیب به پیمودن مسیر های طولانی و پر تکرار بشه. معدودن بازی هایی که ارزش این رفت و آمد ها رو داشته باشن مثلل مناسبش رد دد ۲ هست.

    lul-bookجان قماربازCharlie ChaplinJoel Morganلطفاً منو بن کنیدRichmanHaj_HosseinKieblackAmscدکتره گیمفاmore
    • البته فقط اینها نیست برای افرادی که وقت کم برای بازی دارن(مثل خودم) فست تراول خیلی کارآمده چون نیاز نیست بخاطر یک کوئست هی از اینور به اونور برم و در وقتم خیلی صرفه جویی میشه.

      بهزاد سالمیCharlie Chaplinلطفاً منو بن کنیدvitto corleone
    • Lu Bu گفت:

      والا یکی از دلایلی ک ردد دو رو دراپ کردم همین مورد بود .
      محیط بزرگ باشه هرچقدر هم اتفاقات تصادفی بازی جالب باشه بازم فست تراول لازمه . مثلا میگم من منطقه a رو کاووش کردم رفتم به منطقه b . بعد یادم میفته یه کار نیمه تموم رو انجام ندادم چرا باید سوار اسب ،ماشین و سفینه و…. سه هزار متر راه یا بیشتر رو طی کنم ! .
      یکی از بهترین قابلیت هایی ک تو بازی های جهان باز به وجود اومد فست ترواله و من کلا با صحبت این کارگردان مخالفم
      خود فست تراول یعنی آزادی عمل و آزاد گذاشتن بازیکن
      یه نمونه تصور کنید اساسین والهالا یا اودیسه فست تراول نداشتن 🤣.

      جان قماربازCharlie Chaplinلطفاً منو بن کنیدloghainکارمند خستهSoulکاکاسنگیKieblacksaeed Khدکتره گیمفاmore
        • احتمالا ایشون بازی ها رو واسه فست ترول انجام میدن. Rdr2 رو ریخته دیده برای فست ترول باید کمپ آرتور رو ارتقا بده بیخیال شده. البته از همون اول قابلیت فست ترول با قطار و واگن وجود داره ولی خب ایشون یه مقدار زیادی فراخ هستن

          سگ غمگین
      • WalleR MaN گفت:

        رددد۲ یادمه فست تراول داشت
        توی کمپ اگه میرفتیم یه نقشه روی میز بود و جایی رو که میخواستی بری رو علامت میزدی، آرتور سوار اسب میشد میرفت
        یا اینکه خود مپ بازی رو باز کنی و جایی رو که میخوای رو علامت بزنی، بعدش بازی رو روی سینماتیک میذاشتی خودش مسیرو میرفت
        به نظرم رددد۲ بهترین مدل فست تراول رو داشت…لذت میبردی

        𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞جان قماربازCharlie Chaplinلطفاً منو بن کنیدسگ غمگینMinecrosoنیون اکانت بسازبهزاد سالمیکارمند خستهکاکاسنگیدکتره گیمفاmore
      • sorena گفت:

        رد دد رو نباید به چشم یک بازی صرف نگاه کنی و بری سمتش ، رد دد کلا یه چیز دیگه اس تو دنیا سازی. لذتی که در حرکت کردن تو جهان رد دد۲ هست رو من شخصا تو هیچ بازی دیگه ای ندیدم. اون موسیقی پس زمینه، اون محیط های طبیعی فوق‌العاده ، اتفاقا تصادفی در مسیر، آواز خواندن آرتور. بازوی کهکشان تو آسمون شب. اگه بگم نشده یک بار مسیری رو مستقیم از a به b طی کنم بی اون که چیزی نظرم رو جلب نکرده و از مسیر منحرفم نکرده باشه بی راه نگفتم، همیشه چیزی بوده.

        کایزر شوزهبهزاد سالمیجان قماربازCharlie Chaplinلطفاً منو بن کنیدسگ غمگینMinecrosoنیون اکانت بسازWalleR MaNloghainvitto corleonemore
      • Dastan گفت:

        اساسین والهالا جهانش چیزی نداشت ولی ادویسه یا اورجین واقعا خوب بودن شکار داشت و میشد چیزی جمع کنی
        از لحاظ محیطی هم خسته کننده نبود

        evgeny grinkoبهزاد سالمیلطفاً منو بن کنید
  • Dark Fantasy گفت:

    نسخه اول Dragon’s Dogma رو بازی کردم، اصلی ترین مشکلش برای من مسیرهای خسته کننده و طولانی بازی بود، چندین بار هم باید مسیر رو طی میکردی برای انجام ماموریت‌هاش، Fast Travel همیشه در دسترس نبود
    البته بازی به طور کلی خوب عمل کرد ولی مشکلات هم کم نداشت
    امیدوارم این حرف‌شون صحت داشته باشه و بازی خوش‌ساخت‌تری نسبت به نسخه اولش دردسترس گیمرها قرار بدن، بطوری که منتقدان و گیمرها Dragon’s Dogma 2 رو به مانند مجموعه های دیگر کپکام یه شاهکار تلقی کنند

    بهزاد سالمیلطفاً منو بن کنیدvitto corleone
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    جالب شد، بازی منتشر بشه ببینیم چه کردید. از طرفی اگر fast travel هم نباشه یا خیلی محدود باشه میتونه خودش به نوعی خسته کننده بشه…

    Joel Morganلطفاً منو بن کنیدmatinesfMario_41کاکاسنگیبهزاد سالمیBrainiac( خداحافظ )Mad_GodDKzeroS Ghost of Spartamore
  • یادش بخیر موقعی که ویچر ۳ و هورایزن و گوست آف سوشیما و اساسین ادیسی پلی میدادم یادمه فقط داشتم بدو بدو مپ رو باز میکردم fast travel میزدم به علامت تعجب و علامت سوال بعدی تو نقشه
    ماموریت شروع می‌شد دوباره بدو بدو مپ باز میکردم fast travel میزدم به جایی که تو ماموریت گفته باید بری
    تنها کاربرد اون اسب داخل این گیم ها هم فقط برای رسیدن به اون لوکیشن هایی که بهت اجازه fast travel میدی بود که تو گوست همونم احتیاج نبود

    راست هم میگه کارگردانش از این چند تا گیم فقط همین کارا رو یادم مونده از بس خسته کننده بودن

    evgeny grinkoبهزاد سالمیلطفاً منو بن کنید
  • استفاده نکردن از فست تراول بستگی به موارد زیادی داره
    من خودم به شخصه اصلا از فست تراول در بازی ویچر ۳ یا سایبر پانک ۲۰۷۷ استفاده نکردم چون محیط بازی کلی جزئیات داشت همچنین جالبه جایی با وسایل نقلیه به مراتب لذت بخش تر بود ولی در یکسری از بازی ها واقعا نیازی به طی کردن دوباره محیط نیست مثل بازی اسکایریم
    شما فرض کن از نقطه a به نقطه b رسیدین و مواردی هم که باید کشف می کردین،کشف کردین حالا چرا دوباره باید این محیط دوباره رفت مگر مگر اون محیط دارای جذابیت محیطی زیادی باشه مثل red dead redemption 2 که بگید خوب بزار دوباره با رد شدن ازش و دیدنش لذت ببرم
    ولی مثلاً تو بازی dying light 2 که محیط با دردسر پیدا می کنی چرا باید دوباره محیط تکراری بری و کلی زامبی بهت حمله ور شن راحت میزنی fast travel
    یک سری از بازی ها من از فست تراول استفاده نکردم همه مسیر ها طی می کردم به گونه ای که بعضی ها نمی دونم اصلا فست تراول داشتن یا نه

    لطفاً منو بن کنیدWalleR MaNMario_41کارمند خستهبهزاد سالمیBlack SwordsmanOverlordBrainiac( خداحافظ )Mad_Godnero son of vmore
  • این قضیه بستگی به نحوه استفاده از فست‌تراول و خیلی چیزای دیگه داره! الکی الکی ک نمیشه بگیم همه بازیای این مدلی خسته کننده هستن آخه
    خنده داره

    لطفاً منو بن کنیدMalekHaj_Hosseinبهزاد سالمیA.OffsorenaBrainiac( خداحافظ )Mad_Godvitto corleonenero son of vmore
  • 🔶 اتفاقا اعتقاد اشتباهیه Fast Travel یک حق انتخاب به گیمر میده چون خیلیا دوست ندارن و یا حتی وقت اینو ندارن که بخوان پیاده یا با وسیله نقلیه چه اسب چه ماشین نقشه بازی رو پیمایش کنن که به ماموریت های اصلی و جانبیه بازی برسن نمونش استارفیلد الان خیلیا رو من تو همین سایت دیدم که بخاطر نبود وسیله نقلیه دارن گله میکنند یا حتی رد دد ۲ برای خیلیا خسته کننده بوده که هی با اسب فاصله زیادی رو تا ماموریت اصلی طی کنند

    🔸 و دوم اینکه این ادعای بزرگیه که کارگردان یک بازی بیاد همچین حرفی بزنه چون باید طوری جهان بازیش رو طراحی کنه که برای گیمر خسته کننده نباشه، ریسک بزرگی کرده چون به اعتقاد خودش زمانی برای یک بازی فست تراول میزارن که خسته کننده طراحیش کنین، فشار زیادی رو دوش خودش گذاشت با این حرف اگر نتونه از این آزمون سربلند بیرون بیاد اعتبار خودش رو نابود کرده و ممکنه به خاطر حذف فست تراول به بازی ضربه بزرگی بخوره

    بهزاد سالمیآقای پلاستیکلطفاً منو بن کنیدvitto corleone
  • AQUARIUS گفت:

    کلا جهان باز خسته کننده است

    کایزر شوزهبهزاد سالمیایسگاه ۵لطفاً منو بن کنید
  • شاعر میگه بیا پایین…

    Dragon Dogma داستان غنی داره قبول ولی یه نفر میاد همچین تز های رو میده که تو کارنامه اش فال اوت نیو وگاسی…الدر اسکورولزی…ویچری چیزی باشه نه Dragon Dogma که از نسل هفت تا به الان هنوز نتونسته به یه ثباتی برسه بعد از دها بار ادیشن جدید اومدن…😁

    چند وقت پیش Dark Arisen پلی دادم انقدر افت فریم داشت رو ۳۰۸۰ اصلا قابل تحمل نبود… حالا باگ های سمی شو در نظر نمیگیریم اصلا…

    بهزاد سالمیلطفاً منو بن کنیدMalek
  • Malek گفت:

    فست تراول که ۱۰۰ درصد لازمه ولی بعضی از بازی ها آنقدر محیط غنی دارند مثل ویچر یا رد دد که خودم به شخصه کمتر استفاده می کردم یا مثلا سوشیما محیط هاش اینقدر زیبا بود خسته نمی شدم از دور دور زدن . یه بازیی هم هست مثل اساسین که صرفا فقط مپ بزرگی داره و ۹۰ درصد منطقه ها شبیه همدیگست و غنی نیست معمولا فست تراول استفاده می کنی.
    کلا استفاده کردن فست تراول به محیط بازی بستگی داره و حرف کارگردان بی ربط بود.

    کایزر شوزهبهزاد سالمیButcher of blaviken7لطفاً منو بن کنید
  • saeedgreat گفت:

    یکی از دلایلی که نسخه قبلی رو دوست نداشتم همین سختی رفت و امد تو جهان باز بود. فست تراول با شرایط خاص. نبود اسب. وجود خط استانینا موقع دوییدن تو جهان باز چنتا از اشتباهای طراحی بازی بود که بنظر درس نگرفتن. یکم از الدن رینگ یاد بگیرن.

    کایزر شوزهبهزاد سالمی
  • حرفش می تونه درست باشه ولی بدون شک نمیشه گفت هر بازی ای رو که متکی به این ویژگی هست ، خسته کننده شمرد !

    لطفاً منو بن کنیدBrainiac( خداحافظ )Malekبهزاد سالمی
  • Kratos گفت:

    یوبیسافت ده سال اخیر همینه

    بهزاد سالمیCharlie Chaplinلطفاً منو بن کنیدBrainiac( خداحافظ )vitto corleone
  • Doctor گفت:

    فست تراول یه انتخابه . مگه دنیای آزادو گرفتن از پلیر ؟
    یکی میخواد زودتر استوری لاینو تموم کنه ببینه ته بازی به چی میرسه یکی میخواد آروم آروم بازیو تموم کنه از تک تک جزئیات راه لذت ببره سبک بازی کردن هر پلیر با پلیر فرق داره

    KratosCharlie Chaplinلطفاً منو بن کنیدRichmanبهزاد سالمی
  • Richman گفت:

    شخصا مشکلی با Fast Travel ندارم . خوبه که این مکانیزم یک حق انتخاب باشه . عموما هم به یک اهرم نیاز داره و این طور نیست که هر جا دلت خواست فست ترول بزنی .
    در Days gone باید بنزین کافی داشته باشی .
    در Red dead 2 باید نزدیک ایستگاه قطار باشی .
    در Assassin’s creed نسخه های دریایی باید نزدیک اسکله باشی ‌.
    ماجراجویی در تک تک این بازی ها حقیقتا لذت بخشه .

    سگ غمگینبهزاد سالمیلطفاً منو بن کنید
  • ابر بازی ای مثل الدن رینگ که زیبایی محیط هاش غیر قابل توصیفه ، صد ها نقطه برای فست تراول داره

    کایزر شوزهبهزاد سالمیCharlie ChaplinMalekلطفاً منو بن کنیدvitto corleone
  • Parsmira گفت:

    دقیقا – با این که به بازی های آنلاین و اف پس اس علاقه دارم و البته ام ام بی ای – اما فست تراول ۲تا مفهموم دار ۱- اینکه طی مسیر هیچ لذتی نداره برای شما و خالی و پوچ هست محیط ۲-میزان مسیر و زمان مورد نیاز منطقی نیست – یادم نمیره در ردد دد ۲ و ویچر ۳ حتی در حال ماموریت اصلی انقدر زیبا بود محیط و فضا و صد البته غنی و پر بار ک در مسیر منحرف میشدم از کار اصلی میرفتم جهت محیط و یا پویایی بازی – دزد – راهزن – محتاج کمک و یا منظره زیبا – خیلی خیلی کم این مورد در جی تی ای سان آندرس و این آخری هم اتفاق میوفتاد

    بهزاد سالمیMalekلطفاً منو بن کنید
  • راس میگه خوب مثلا الدن رینگ نباید فست تراول میذاشت تا از لیم گریو تا کوهستان جاینت ها هفت هشت توی راه باشیم.. یه چرتی هم بین راه بخوریم میشه ده ساعت!!

    بهزاد سالمی
  • عجب چرتی گفت. اتفاقا خیلی نیازه فست تراول. من دارک سولز یک رو بخاطر همین‌ نتونستم ادامه بدم، سر باس bed of chaos فاصله از نزدیکترین بونفایر دویست کیلومتر بود فک کن حالا ده بار بمیری سر این باس و بخوای برگردی… ادم بازی میکنه که لذت ببره نه اینکه زجر بکشه..

    بهزاد سالمی
کارگردان Dragon’s Dogma 2: بازی‌های متکی بر Fast Travel خسته‌کننده هستند - گیمفا