بازی Indiana Jones and the Great Circle شلاق کاملاََ شبیهسازی شده دارد
جرک گوستافسون (Jerk Gustafsson)، کارگردان بازی Indiana Jones and the Great Circle، میگوید که علیرغم تمام دشواریهای فنی، شلاق بازی عملکردی کاملاً شبیهسازی شده دارد.
در Xbox Developer_Direct شب گذشته، ما شاهد رونمایی از بازی ایندیانا جونز بودیم. یکی از ویژگیهای بارز تریلر رونمایی از این عنوان، شلاق نمادین شخصیت اصلی بود. شلاق در Indiana Jones and the Great Circle کاربردهای متعددی دارد؛ از مبارزه گرفته تا حل معما و جابهجایی در محیط.
به نقل از کارگردان بازی، شلاق ایندیانا جونز کاملاً شبیهسازی شده است و حس باورپذیر و واقعگرایانه دارد. هدف و کاربرد اصلی این شلاق در ابتدا جابهجایی و صخرهنوردی بوده، اما سازندگان در ادامه کاربردهای دیگری نیز برای آن تعریف کردهاند. به عنوان مثال، شما میتوانید در مبارزات، مخفیکاری و حل معماهای بازی نیز از این وسیله استفاده کنید.
استودیوی MachineGames، سازنده بازی Indiana Jones and the Great Circle، پیش از این عنوان کرده است که بازی عمدتاً بهصورت اول شخص تجربه میشود. البته در هنگام کاتسینها و صخرهنوردی، نمای دوربین سوم شخص میشود. همچنین مشخص شده است که تروی بیکر (Troy Baker)، صداپیشگی شخصیت اصلی بازی را بر عهده دارد.
بازی Indiana Jones and the Great Circle قرار است در سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس و اس و PC منتشر شود.
شما برای تجربهی این بازی مشتاق هستید؟
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
برای پی سی ندین همون بدین ابکس باکس و گیم پسیا بازی کنن
از طرف ما اظهار نظر نکن
امیر علی مورگان با شلاق طلایی نمیخوای هیترا و ترولا رو بترکونی؟
دیگه مهم ترین بخش ایندینیا شلاقشه و بس
یه چیز واقعا عجیبه ،واقعا …
اینا چجوری تونستن بازی رو تا این مرحله برسونن و هیچ اطلاعاتی ازش درز نکنه …. 🤨🤨🤨
حتی تا قبل نمایش نمیدونستیم اول شخصه یا سوم شخص …..
قبول دارین این ندونستن ،لذت تماشای اونت ها رو بیشتر کرده …
شاید شما نمیدونستی اما همه میدونستن ترکیب اول شخص و شوم شخصه . تو لیک ها گفته شده بود.
لیک شده بود 🤔 من چیزی نشنیدم جیگر
جدا از لیک خود تاد توی یکی از مصاحبه ها گفته بود که ترکیبیه
پاپوش درست نکن من کی گفتم
فقط همین یه موضوع لیک شده بود
لیک نبود ، خودشون گفته بودن
قدیم همینطور بود و واقعا لذت دو چندانی داشت الان دیگه انقدر لیک و هک اینا میشه که کارگردان بازی چه ساعتی میره دستشویی هم معلوم میشه و خب آسیب میزنه ، قبلا بازی معرفی میشد تازه خیلی اوقات هم خبر نداشتیم و بعد یک یا دو تریلر میومد و بعدش منتشر میشد، تازه این برا دوران نسل شش و اوسط اون به بعد هست ( نسل های قبلتر که فقط بازی رو تهیه و پلی میدادیم 😁 ) که مجلات بازی شروع به رشد کردن و من اکثرا تریلر ها رو از dvd مجله بازی رایانه خبر دار میشدم یادش بخیر چه مجله باکلاسی بود چقدر کارشون ارزشمند بود به خاطر همینه بعد از این همه سال بازم ازشون یاد میشه، کار ماشین گیمز هم در مخفی نگه داشتن بازی تا این حد واقعا عالی بود ولی خب از الان تا منتشر بشه باید خیلی مراقب باشن چون الان بازی کاملا تو چشم اومد و یکسری روانی حتما تلاش میکنن برای دزدی اطلاعت…
من اخبار رو از جام جم مجله کلیک
از مجله و dvdهای باز نما
و از مهیار فیروز آبادی عزیز که هر جا هست خدا حفظش کنه دنبال میکردم …
دیگه نسل ما قدیمی ها و لذت هامون تمون شده ، گهگاهی که یه همچین چیزی و هایپی میبینیم و میشیم رفرنس میگیریم به گذشته 😂😂👍👍👍
ازون لذت بخش تر دورانی بود که هنوز اینترنت فراگیر نشده بود ،،،یادمه هفته ای یکبار میرفتم خیابون سعدی مشهد تا ببینم بازی جدید چی امده ،،،اکثرا با عناوین جدید تو خود فروشگاه روبرو میشدیم از خوشحالی زمین رو گاز میزدیم
وای نگو….
چقدر خوب بود 😥😢😢😢
منم همیشه تو سعدی بودم.
جالبه جفتتون تو مشهدین مثل من😂
اوه پس بچه های مشهد جمعشون جمعه تو سایت….
همه چیزش ب کنار، اینکه تروی بیکر قراره صداپیشه اصلی باشه😍
جزو صداپیشه های بشدت محبوبم هستن ایشون و واقعا ستایشش میکنم. از صداپیشگیش تو نقش جوئل بگیر تا بوکر دویت و آسلات و.. هر کدوم جذاب تر از دیگری👌❤️
واقعا تو کارش خیلی حرفه ای
نمیدونم چه حسی داشته باشم.
اصلا ایندیانا جونز بازی نیستم و فیلماشم ندیدم آنچارتد و دومی ریدر هم بازی نکردم در نتیجه آشنایی با این سبک ها ندارم …
ولی بهترین نمایش دیشب برام اوود بود.
به نظر منم اوود بهترین بود ، بعد ایندیانا ، بعد بازی اسکوئرانیکس ، بعد آرا آن تولد هیستوری و سر آخر با احترام به همه فن های بازیهای سینماتیک هل بلید ۲
امیر جان رتبه بندی بنده هم دقیقا مثله شماست متسفانه هیچ احساسی به هل بلید ۲ ندارم با اینکه حسابی خوش رنگو لعابه ولی من آدمی نیستم بشینم قصه ببینم
باید به این موضوع که نظرات به اوود به دو گروه تقسیم بشه عادت کنید. اوود با احتمال بالا بازی موفقی میشه و از نظر من عالی هست چون چیزهایی که ازش انتظار داشتم رو بهتر از انتظارم نشون داد. منتها یک سری مشکلات کیفی هم داره که ممکنه برای همه قابل چشم پوشی نباشه بخصوص که بازی یک عنوان انحصاری هست.
من شخصاً هیچ وقت از یه بازی ار پی جی انتظار گرافیک پر جزئیات و موشن کپچر تک تک کارکتر ها رو (که شدنی هم نیست) ندارم اما خوب میتونن مطرحش کنن و کاری هم نمیشه کرد. اما خوشبختانه تو مواردی که باید خوب میبود حقیقتا خوب هست.
به گرافیک بازی ایراد گرفتن؟ گرافیکش که خوب بود تو تریلر
به کیفیت موشن کپچر و تکسچر ها. گرافیک بازی خوش آب و رنگ هست منم ایرادی درش نمی بینم حتی در مورد موشن کپچر هم با این که قبول دارم اما خوب چیز مهمی برای یه بازی rpg نیست کسی بازی از پی جی رو بخاطر مدل صورت بازی نمی کنه.
این چیزا بقول خودتون زیاد مهم نیس تو این ژانر ولی خب ب هر حال همیشه بعضی افراد گیر میدن. مثلا من خودم دیدم افرادیو ک میگن گان پلی سری فالوت تو دیواره. در صورتی که اینطور نیس، گان پلی سری فالوت برا ژانر خودش تازه خیلی هم فیت و مناسبه و کسی نباید انتظار گان پلی در حد هف لایف یا هیلو داشته باشه چون ژانر بازی شوتر نیس آر پی جیه. این چون ژانر چندین ژانر مختلف رو تو خودش جا داده بعضی افراد میان ب اون زیر ژانرای بازی گیر میدن و میگن ضعیفه.
اوود رو هم من بجز انمی هاش دیگه مشکلی توش ندیدم.
یکی از زیبا ترین بازی های rpg که بازی کردم kenshi بود هیچوقت از یادم نمیره همیشه برمیگردم بهش
چیزی به نام موشن کپچر نداره اصلا :)) شخصیتا هم شبیهه سیب زمینی ان :)) ولی آخرت گیمه
خب اونایی که ایراد میگیرن احتمالا نه با توانایی های آبسیدین آشنا هستن و نه میزان فعالیتی که این استودیو داره انجام میده و همچنین نه با خود بازی اوود …
بازی اوود در اصل برشی از یک جهانه ، سایز کوچکی رو پوشش میده و توسط عده کمی هم ساخته میشه ….
به نظر من اگر بخوان این ایرادها رو بگیرن باید رو اوتر وردز ۲ بیشتر انرژیشون رو بزارن هیتر ها …چون اوتر وردز ۲ قرار بزرگترین بازیه آبسیدین باشه ،نه اوود
اون چیزایی که میگی توی دنیای قبل Baldur’s gate 3 برای طرفدارای ژانر مهم نبود. تک تک دیالوگ های اون موشن کپچر شده ن. الان واسه ی همینه که انتظار کمتری از RPG های AAA دیگه نمیره ولی متاسفانه فکر نکنم تا ۲۰۲۶ هیچ گیمی به استاندارد BG3 برسه. مخصوصا Dragon age بعدی که بنظرم با سر میخوره زمین
والا الانشم مهم نیس ، فقط من شمارو دیدم تو کامنتا برات مهمه اینا
اخه کدوم هوادار rpg ب موشن کپچر گیر میده😂😂
شاید بهتره رو ژانرای دیگ تمرکز کنید ، بجای اینکه از همه ی بازیای این ژانر (بجز بالدرز گیت) دلگیر باشی
باشه 🙂
با همین انتظارات پایین انتظار پیشرفت هم داری حتما. شما شاید دوست داشته باشی استودیوها همه ش درحال درجا زدن باشن من علاقه ای ندارم.
کی گفته انتظارم کمه؟
شما اگ ژانرو میفهمیدید ، بجای انتظارای بیخود داشتن ، میومدی نقاط قوت اصلی بالدرزگیتو میگفتی ، مثلا میگفتی سیستم انتخابو باید کپی کنن، سیستم پاداش و تنبیه بازیکن باید فلان باشه ، فلان تئوری ارتقاع کامبت و اسکیل رو باید کپی کنن ، ولی وقتی دیدت همون موشن کپچره ، جوابت همونه ک گفتم
واقعا باید بری سمت ژانرای دیگ ، باور کن تیکه ام نمیندازم ، جای درستی نیومدی
بحث کردن با شما بی فایده ست چون اصلا متوجه نمیشی حرفم رو. حالا به من بگو ژانر رو اشتباه اومدی :))
عذر میخوام چرا دراگون ایج بعدی بنظرتون با سر میخوره زمین؟
یعنی میگی تو دنیای بعد بالدوز گیت، گیم پلی بی اهمیت شده و موشن کپچر اهمیت پیدا کرده؟
بالدوز گیت یه بازی AAA هست که در مواردی مثل مبارزاتش( هرچقدر هم طرفداران این سبک تعریف و تمجید کنن) اصلا قابل قیاس با سایر rpg ها مخصوصا دراگون ایج اینکویزیشن یا حتی ویچر و حتی اسکایریم دوازده سال پیش هم نیست. پس این که در موارد دیگه ای از اینا بهتر باشه طبیعی هست. متقابلاً هم اوود تا اونجا که اطلاع دارم یه اثر AA هست و مقایسه ی اینا از همه جهت نمیتونه منطقی باشه. لارین هم اول یک بازی با همین وسواس اما با گیم پلی real time و سیال و انعطاف پذیر بسازه بعدا راجع به برتریاش در سایر بخش ها راحت تر میتونیم صحبت کنیم…
دارگون ایج بعدی هم ممکنه مثل نسخه دوم ظاهر بشه که خوب این شکست میشه.
برادر عذر میخوام
بالا هم پرسیدم اما رفیقمون جواب نداد
چرا نسخه جدید دراگون ایج رو میگین احتمالا شکست میخوره؟ نکنه چیزی لیک شده و من نفهمیدم
یه گیم پلی کوتاه ازش بود که به سمت اکشن شدن رفته و خیلی هم بد فرم اجرا میشه، شایعاتی بود که حتی یبارم ریبوت شده و البته تیم بایوور هم متاسفانه دیگه اون تیم فوقالعاده قدیمی نیست. از این جهت انتظار شکست بازی بیشتر از موفقیت هست و در حالت خوب میشه مثل نسخه دوم که باز هم شکست هست اما آبرو ریزی نیست .
الان رفتم چک کردم دیدم آره لیک شده
من نفهمیده بودم
یعنی فقط بگم ک خدا بایوور رو لعنت کنه
هر نسخه بجای اینکه دراگون ایج تر بشه داره از بقیه گیما الگو برداری میکنه😑 اصا اعصابم بدجور خورد شد، کلا ناامید ناامید شدم. منو بگو چقد ذوق داشتم واسه دراگون ایج جدید🤦♂️
ب یاد دوران اوج بایوور
دورانی ک الگوبرداری وجود نداشت، همش نوآوری بود.
نسخه Origins بهترین آر پی جی عمرم و جزو ۵ بازی برتر عمرمه.
بنظرم بایوور یبار دیگه باید بره اورجینز رو بازی کنه بفهمه دراگون ایج بودن یعنی چی ن اینکه بیاد بره از بقبه گیما الگو برداری کنه😑
چرا مغلطه میکنی عزیز؟ ابسیدین مگه استودیو Indie هست؟ BG3 یه استاندارد جدید برای َRPG های AAA گذاشته. Avowed انگار یک نسل عقبه. بعد کسی به انیمیشن ها و موشن کپچر اهمیتی نمیده؟ فکر کنم استارفیلد یادت رفته.
با سلام . بنظر شما واسه یه بازی ای مثل استارفیلد موشن کپچر شدنی بود ؟ اگر بود چقدر وقت میگرفت ؟ آیا ۲۰۲۳ عرضه میشد . موشن کپچر عالیه ولی باید دید آیا به هزینه و وقتش می ارزه یان .
بنظرمن بجای موشن کپچر برگردن به ریشه های ارپیجی به مراتب من خوشحال تر میشم تا یه بازی مثل سایبرپانک با گرافیک امروزی ولی فاقد چهارتا کوئست خوب و روایت های تاثیرگذار .
ابسیدین گروه کوچیکه باتوجه به همین کوچیک بودن اینطور ک معلومه دارن تقسیم کار میکنن و همزمان روی دو پروژه یا حتی سه پروژه جلو میبرن
پس مطمعنا اگر قرار بود اوود یه موشن کپچر هم ان پی سی هاش بگیرن کم باید تا ۲۰۲۵ منتظر بازی میبودیم
ما تو بقیه ژانر ها هم موضوع رو داریم راکستار داره استاندارد واسه ژانر اکشن ادونچر جهان باز عرضه میکنه چرا هیچ استدیویی همراه نمیشه ؟ چون نمیصرفه واقعا . حتی گیمرها هم راضی نخواهند بود
استارفیلد حتی توی مراحل اصلی ش هم موشن کپچر نداره و شدیدا توی بخش انتقال دادن احساسات رنج میبره. حتی از تکنولوژی JALI AI که سایبرپانک استفاده کرد و مایکروسافت بهش دسترسی داره هم استفاده نمیکنه. حالا شما بهونه بیار
عزیز جان من مغلطه میکنم یا شما زیادی اغراق ؟
اوود یه نسل عقبه؟ صرفا بخاطر موشن کپچر از بالدوز گیت عقبه؟ دیالوگ های سینمایی ترش رو فاکتور بگیریم گرافیک کلیش چه فرقی با divinity original sin 2 definitive edition داره؟ جدا از این که طراحی هنری خیلی ضعیف تری هم نسبت به DOS2 داره.
بعدشم ابسیدین همیشه پروژه های AA داشته مگه یادت رفته؟ outer worlds و grounded و بازی های کوچیک تر مثل pentiment و دقیق نمیدونم poe1 هم AA بود یا نه؟ . الان بازی AAA که دارن outer worlds 2 هست که هنوز چیزی ازش نشون ندادن. استارفیلد هم سر این موضوع بیشتر بخاطر فضای سمی که سر کنسول ها هست از طرف مردم هست میشد وگرنه تو نقد تاثیر خاصی نداشت و جدا از این که مال استارفیلد دیگه خیلی که منسوخ شده بود. انصافا مقایسه ی اوود و استارفیلد در این مورد بی رحمی به اووده 😑
من میگم گیم توی این بخش ضعیفه و باید پیشرفت کنه شما میگی پس گیمپلی مهم نیست؟ اون دوستمون هم که به من میگه ژانر رو اشتباه اومدی :))))) اصلا حرف من یه چیز دیگه ست، برداشت شما یه چیز دیگه.
بحث اینجاست که ابسیدین یک تیم دونفره Indie نیست که فقط بخواد توی یک زمینه فوکس کنه. استودیوی FIRST PARTY مایکروسافته ولی انگار نه انگار. موشن کپچر به درک اصلا. نه استارفیلد و نه Avowed حتی از تکنولوژی JALI AI که سایبرپانک برای ّFacial Animation استفاده میکنه و مایکروسافت بهش دسترسی داره هم استفاده نمیکنن. موشن کپچر قاعدتا برای یه cRPG ساخته ی یه استودیوی کوچیک بکار نمیاد ولی توی گیم هایی مثل استارفیلد و Avowed برای انتقال دادن احساسات نیازه. توی سال ۲۰۰۶ زندگی نمیکنیم که. تا وقتی گیمرها انتظارات شون رو بالا نبرن، استودیوها هم پیشرفتی نمیکنن.
اون PoE هم کیک استارتر بود بودجه ش ولی خود کارگردانش گفته اگه بودجه ی BG3 رو بدن بهش یه گیم مثل اون می سازه برای Sequel
اینطور نیست که متوجه نشده باشم اتفاقا شدم. منتها بحث اینه که بازی از اون بازی کوچیک تر هست در جایی اگر ضعف داره در عوضش نقطه قوت هم داره. اون دوستمون هم که بهت گفت ژانر رو اشتباه اومدی شاید حواسش نبوده یا نمی شناسه شما رو.
Bg3 هم همچنین بی ایراد نیست اخه، کلی مشکل داره همون مکالمات بازی خارج از کات سین ها هیچ حس و منتقل نمی کنه و یک حالت خشکی داره. اون چه که باعث جذاب شدن مکالمات بازی در روند داستانی شده سینمایی بودنش هست که ریل تایم نیست بازی اختیار رو از گیمر میگیره و فقط اجازه میده دیالوگ انتخاب کنی حتی یه حرکت ساده ای دوربین هم قفل هست و با این حال باگ ها و ایرادات فنی درش کم نیست، مخصوصا در اکت سوم.
ابسیدین تیم دو نفره نیست اما تا به حال فکر نمی کنم پروژه ی AAA و پر هزینه ای داشته باشه بزرگ ترین کارشون فال اوت نیو وگاس بود که اونم نسخه فرعی از فال اوت هست. ابسیدین درسته تیم دو نفره نیست اما چند پروژه ای هست، از طرفی گراندد رو پشتیبانی میکنه از طرفی روی outer worlds 2 کار میکنه و در این بین pentiment رو منتشر میکنه و درکنار اینا درحال ساخت Avowed هست. چیزی که شما انتظار داری دست کم باید توسط ۳۰۰ نفر و بودجه بالا ساخته بشه. انتظاری باید از outer worlds 2 داشت. بهرحال بعید میدونم بود و نبود موشن کپچر بتونه تاثیر خاصی رو تجربه ی ما از اوود بزاره بشرطی که گیم پلی به همین اندازه خوب باشه و المان های نقش آفرینی دارای پیچیدگی های خوبی باشن.
اصلا بی نقص نیست BG3 قبلا هم راجع ش حرف زدم ولی Evolution ژانر RPG هست بنظرم یا حداقل مسیری که میتونه باشه. از Avowed خیلی انتظار بیشتری داشتم واقعا. البته بازم بنظرم گیم خوبی میشه. قاعدتا از owlcat با بودجه ی پشمک انتظار همچین چیزی رو ندارم ولی انتظار داشتم ابسیدین با بودجه ی مایکروسافت پیشرفت بیشتری داشته باشه
از طرفی Clockwork Revolution رو پیشرفت خیلی بیشتری میبینم در مقایسه با گیم های قبلی Inxile و انتظارم از ابسیدین همین بود.
اون دوستمون که کلا متوجه نشد حرف من رو. منم انقدر ناراحت شدم میخوام برم شوتر پلی بدم :))
منم اول انتظار AAA پر هزینه داشتم تا موقعی ای که خبر اومد بازی کواپ بوده و بعد ریبوت شده، اونجا دیگه انتظارم رو کم کردم ازش تا فکر میکنم خودشون گفتن بازی AA هست، نمایش قبلی خوب بود اما این سری بهتر از قبل شده و دوباره انتظارم ازش بالا تر رفت. فکر میکنم چیزی که انتظار داری با ow2 و برآورده بشه و ابسیدین بالاخره به حقش برسه. انصافا تیم عالی هستن و لایق بودجه های بالان.
Inxile خیلی کار بزرگی کرد کلا چیز متفاوتی، رو کرد و این نشون از پیشرفت شون داره.
راجع این کامنت ها هم به دل نگیر کلا پیش میاد. من شخصاً همیشه کامنت های شما رو میخونم و همینطور پست های خیلی خوبت رو در تلگرام دنبال میکنم. نظراتت هم بسیار برام ارزشمند و بحثهای همیشه محترمانه باهات چالش برانگیز و آموزنده هست…
روز خوبی داشته باشی عزیز.
سورنا ابسیدین با اوترز هم همینه . تنها دلیلش هم بخاطر همین چند پروژه همزمان کار کردنشونه .
من تو چندین پست قبلی هم گفتم . حاضرم تموم اعضای ابسیدین رو یه پروژه کار کنن تا اینکه دو پروژه کوچیکتر .
نمیدونم مقایسه گیم اسپات رو دیدی یان بازی تو بخش گیم پلی خیلی اسکایریمه
الان از کاربر سرونا پرسیدم و فهمیدم لیک شده از بازی و رفتم چک کردم(من خبر نداشتم لیک شده)
تموم ذوقم و شوقم واسه این نسخه از بین رفت و کاملا ناامید شدم، لعنت ب بایوور اصا اعصابم بدجور خورد شد.
هر نسخه بجای پایبندی ب ریشه های دراگون ایج، بیشتر الگو برداری میکنن از گیمای دیگه😑
اوریجینز دیگه تکرار نمیشه.
بایوور بازی شبیه اورجینز دیگه نمیتونه بسازه و این شکی درش نیس اینو خودمم چندین بار تو گروه های مختلف و پستای مربوط ب دراگون ایج ۴ گفتم ولی اگه بجا الگو برداری از گیمای دیگه ی یادی کنه ببینه تو سال ۲۰۰۹ چی ساخت!!!! اینطوری میفهمه باید دراگون ایج بعدی رو چجوری بسازه. اما خب همش بحث پول، پول و بازم پوله، الگو برداری میکنن بازی عامه پسندتر بشه پول بیشتر بزنن ب جیب🤦♂️ حالا نمیدونم EA مجبورشون کرده اینکارو کنن یا اینکه خودشون دارن اینکارو میکنن.
من یکی ک واقعا از دیشب تا الان اعصابم خورد شده ولی ب هر حال امیدوارم ک آبروریزی نشه.
گرافیک بازی ک فوق العاده بود هیچ جوره نمیشد بهش ایراد وارد کرد مگه اینکه ۴۸۰ دیده باشید موشن کپچر هم خوب بود
حسرت هر سونی فن
نه راستش
این بازی دیشب خیلی ها رو شگفت زده کرد، کمتر کسی به این بازی فکر میکرد
حالا اگه جرات دارن دشمن سیاه پوست اضافه کنن به بازی 💀
یاد کامنتای اولیه خودم تو گیمفا افتادم….
آخرش همیشه میگفتم دوستان ، شما چی فکر میکنید ؟.😢
یاد دورانی که توی اینترنت مردم همه همینقدر با ادب و قشنگ و دوستداشتنی حرف میزدن.. یادش بخیر.
بعضی وقتا میرم آرشیو انجمنهای قدیمی و اون چتها و غیره رو نگاه میندازم و دلم میگیره از این روزگار…
(البته این نقد یا چنین چیزی نیست خودمم طرز بیانم خیلی فرق داره با این ولی خب)
احترام که خیلی گذاشته میشد …
مشکل اینه که میگیم (میشد)
کاشکی تا الان هم ادامه داشت ، توی فضای مجازی الان هر جاییش همه دارن به هم توهین هایی میکنن که قابل گفتن نیست …..
احساس میکنم داده بات براش نوشته 😂
هر جور تلاش میکنم نمیتونم با صدای سروش رضایی نخونمش😂
🤣🤣🤣
میگم که ثبت در تاریخ بشه
این بازی برخلاف تصورات متای بالای ۹۰ دریافت خواهد کرد
ای بابا بازم اول شخص ؟
روی این اِنمی ها اثر نداره چون اینا سفید پوستن. 💀
به به عالی
من فقط چیزی که برام سوال برانگیزه اول شخص بودن این بازی هست شایدم مشخصا نمیخواد با آنچارتد و توم رایدر رقابت کنه و یه تجربه خاص خودشو ارائه بده باید بازیو دید