بازی Indiana Jones and the Great Circle دارای نقشههای گسترده و مارها خواهد بود
طبق توضیحات رسمی ارائه شده توسط بتسدا (Bethesda)، بازی Indiana Jones and the Great Circle دارای ترکیبی پویا از گیمپلی خطی و نقشههایی با مناطق باز در قالبی روایت محور خواهد بود.
موارد زیادی تا به این لحظه از بازی Indiana Jones and the Great Circle توسط استودیوی ماشین گیمز (MachineGames) فاش شده است. از مبارزات تن به تن و شلاقِ کاملا شبیهسازی شده گرفته تا تمرکز آن بر مجموعههای سینمایی و این واقعیت که قرار است یک تجربه اول شخص باشد. اگرچه، استودیوی سازنده هنوز به برخی از سوالات پاسخ نداده است. به عنوان مثال، ساختار بازی چگونه است؟ آیا این اثر یک تجربه خطی خواهد بود یا فضایی برای کاوشهای بی پایان خواهد داشت؟
همانطور که مشخص شده، این بازی قرار است مقداری از هر دو ویژگی را ارائه دهد. طبق یک نمای کلی از بازی در صفحه استیم، Indiana Jones and the Great Circle ترکیبی از گیم پلی خطی، سینمایی و نقشههای گسترده و باز را برای بازیکنان به نمایش خواهد گذاشت. همچنین، وجود مارها در بازی نیز تایید شده است.
در توضیحات کلی آمده است:
در ترکیبی پویا از گیمپلی خطی، تجربه روایت محور و نقشههای سندباکس ماجراجویی کنید. به کاوشگر درونی خود دل ببندید و دنیایی از اسرار جذاب، تلههای مرگبار و پازلهای شیطانی را کشف کنید، جایی که هر چیزی به طور بالقوه میتواند قطعه بعدی رمز و راز و مارها را پنهان کند. علت وجود مارها چیست؟»
در رویداد شب گذشته Developer Direct ایکس باکس، نگاهی اجمالی به عنوان Indiana Jones and the Great Circle را داشتیم. مکانهای زیادی که شخصیت اصلی داستان به عنوان یک باستانشناس، در طول سفر خود از شهر واتیکان و قلههای برفی هیمالیا گرفته تا اهرام مصر و معابد سوکوتای در تایلند بازدید خواهد کرد. بنابراین، به وضوح محیطهای مختلفی وجود دارد که بازیکنان قادر به کشف آنها خواهند بود. امیدواریم در ماههای آینده شاهد موارد بیشتری از آنها باشیم.
Indiana Jones and the Great Circle اواخر سال ۲۰۲۴ برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. ماشین گیمز اعلام کرده است که تروی بیکر (Troy Baker) در این بازی نقش ایندیانا جونز را بازی خواهد کرد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
چیزی که راجبه سریه جونز بهش بی محلی شده شخصیت های فرعی و ویلنای معرکشن
مارهارو با شلاقت بزنی ..
یا بگیری پوست تنشون رو با چاقوت بکنی (ولفن اشتاین بازی کرده باشین میفهمین که ماشین گیمز تو پیاده کردن خون و خونریری تخصص خاصی داره …).
.
سعی کردن از حالت خطی هم خارجش کنن و تاحدی سندباکس شه ، قشنگ خواستن که بازیکن تفاوت رو با تومب رایدر و آنچارتد حس کنه…
فکر نمی کنم خشونتی در حد ولف داشته باشه اما بالاخره ماشین گیمز هم نمیتونه هیچ کاری در این زمینه نکنه D:
البته توجه داشته باش که تومب رایدر و انچارتد همشون الهام از ایندیانا گرفتن . بازم تومب رایدر از انچارتد قدیمی تره
دقیقا ولی چه کنیم که ایندیانا تو گیم دیر استارت زد…
ایندیانا جونز بازی های زیادی داره
اما شکست خوردن
خاطرات من با مار زنده شد 😂 . یک خاطره ترسناک از مار واست بگم من چند سال پیش فکر کنم پنج یا شیش سال پیش بود رفته بودم بالای کوه البته کوه نبود تپه مانند بود بعد تنها بودم یعنی بقیه پایین تپه بودن تپه اش خیلی بلند نبود . میخواستم برم پایین . یک دفعه یک مار دیدم از نزدیک فاصله من با متر کمتر از دو یا سه متر بود از کنارم با سرعت رد شد . از اون مارهای لاغر و با طول دو متر و سریع بود . فکر نکنم بتونم جرئت کنم این بازی رو بازی کنم
خوبه نیشت نزد…
منم کلا از موجوداتی مثل عقرب و مار و سوسک و عنکبوت هم بدم میاد هم میترسم…
همیشه عاشق اوپن میشن بودم
حتی کالاف ۳
من که احساس میکنم این بازی ی چیز باحال و جدید باشه
یعنی تجربه قشنگی بهمون بده 👍🤍
ببینیم چی میشه 😀
( باتوجه به تریلر بازی صحبت میکنم )
بعنوان اولین تجربشون تو این ژانر فوقالعاده عمل کردن .
موقعی ک بازی عرضه شد من به هیچ عنوان هایپی در مورد این بازی نداشتم و هی با خودم میگفتم یه سازنده fps شوتر چجوری قراره اکشن ادونچر از یه شخصیت محبوب رو هندل کنه ولی بعد از تریلر واقعا بنظرم فوقالعاده رسید . اونم بعنوان اولین تجربشون تو این ژانر
از زیست بوم های متنوع تا پازل های سخت و گیم پلی خوب
ریدیک هم ک ماشین گیمز ساخت همینطوری بود
ولی خب هنوز واسه قضاوت راجب بازی زوده باید صبر کنیم تا تریلر بعدی و حتی پلی دادن خود بازی . بیش از ۹ دیگ مونده تا عرضه بازی و قشنگ میتونن بهش رسیدگی کنن
نکته جالب دیگ ای دیدم این بود ک بعد از نمایش اون فشاری ک روی سنوا ساگا بود برداشته شد ، و اصلا گیمرها فراموشش کردن
کل بحث الان راجب اوود و ایندیانا هست
و حتی طبق یه نظر سنجی ایندیانا با اختلاف فراوان بالاتر از هلبلید و اوود بود و حتی اوود هم از هلبلید بالاتر قرار گرفته بود
پ ن : من خودم به اوود رای دادم 👌
دقیقا یکی از اتفاقات خوب این بود که با اینهمه انحصاری دیگه همه فشارا روی هلبلید نیست
نمیدونم میدونید یا نه ولی شخصیت ایندیانا جونز اوفیدیوفوبیا یا همون وحشت از مار داره و حسابی نسبت به این موجودات نرم اندام حساسیت داره!!!
مار😨😨😨😨😨😨😨
مجذوب این بازی شدم! نوید ی بازیِ فوقالعاده رو میده لامصب
هادی عزیز امیدوارم این حرفا رو نزنی که بعد که اومد بیرون بتونی هیت اش کنی . از همین الان چند تا فکت رو با خودمون مرور کنیم :
۱-این بازی اولین تجربه یه شوتر ساز در این ژانره
۲-بازی نه دوربینش نه نوع تعامل با جهانش ارتباطی با انچارتد یا تومب رایدر نداره
۳- تا اینجا فقط از گرافیک خوبش مطمئن شدیم
۴-فقط نویسندگی بازی به عهده تاد هاوارد عزیزه ، نه چیزای دیگه
توجه کن
من نوشتم نوید یه بازی فوقالعاده! یعنی تا اینجای کار ک همه چی خوب بنظر میرسه
من یادم نمیاد الکی الکی یه بازی رو هیت کرده باشم!
این بازی که از قضا اول شخصم هست ویآر خورش واقعا ملسه ولی حیف که جایی داره میاد که ویآری نداره حداقل فعلا !
تصویر پست رو ببینید!!!!
بعد بعضیا که شایدم قرمز باشن میگن گرافیک و فیزیک نسل نهمی نیست.