بسته الحاقی بازی Sea of Stars در مرحله توسعه کامل است
Sabotage Studio، توسعهدهنده عنوان Sea of Stars، اخیراً اعلام کرده است که روی ساخت بسته الحاقی برای عنوان مذکور کار میکند.
این توسعهدهنده کانادایی که دفتر آن در شهر کبک مستقر است، با انتشار پیامی در X (توییتر سابق) این خبر را به اشتراک گذاشت و در عین حال تأیید کرد که بحثهای اولیه در حال حاضر برای ساخت بازی بعدی این استودیو در حال انجام است.
بازی Sea of Stars ابتدا به عنوان یک پروژهی کیکاستارتر (KickStarter) کار خود را آغاز کرد. این اثر نقشآفرینی مستقل در آگوست سال گذشته برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC منتشر شد. داستان این بازی هزاران سال قبل از ساختهی قبلی Sabotage Studio یعنی The Messenger جریان دارد. بازیکنان کنترل دو قهرمان به نامهای Valere و Zale را به دست میگیرند که از نیروی خورشید و ماه برای مبارزه با یک کیمیاگر استفاده میکنند. این دارای حل معما و مبارزات نوبتی است که بازیکن می تواند تا شش شخصیت را کنترل کند. اثر مذکور با عملکرد خوب خود توانست تحسین منتقدین را برانگیزد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
این سبک گیم واقعا خوراک دی ال سیه
بعد از حدود ۴۰ ساعت بازی میتونم بگم از نظر داستانی با بازی بسیار خوش ساختی طرف هستیم طوری که گاها المان های نقش آفرینی به شکل پازل های به هم پیوسته روایت میشن که این شکل روایت شاید بسیار شبیه به grandia 1 در نظر گرفته بشه(مخصوصا تغییر شخصیت های داستانی و رشد شخصیتی و گاها تضاد های درونی صحبت و عمل آنتاگونیست های بازی). با این حال جنبه گیم پلی، اصلی ترین حرف رو در بین سایر بخش های بازی به میون میاره؛ بالاخره بعد از حدود بیش از دو دهه میتونیم بگیم یک بازی تونسته تا حد بسیار زیادی سیستم مبارزات و گیمپلی بازی Chrono Trigger رو نه تنها دوباره با همون جذابیت، بلکه با اضافه کردن چندین بخش و قابلیت جدید، باز آفرینی کنه. در بخش موسیقی هم باید گفت با توجه به اینکه استودیو بسیار نوپا حساب میشه ولی موسیقی های متن بازی خیلی خوب کار شدن؛ از نظر من ترک “Dance of 1000 Suns” شاهکار بازی رو شامل میشه که در ادامه بازی *اسپویلر* بار احساسی بسیاری هم به این ترک بخشیده میشه که در نهایت فوق العاده صحنه های احساسی اواسط داستان رو پوشش میده.
از نظر گرافیکی هم درسته گرافیک هنری بازی شاید نتونه به پای موتور گرافیکی HD-2D اسکوئر انیکس برسه ولی قطعا یکی از جذاب ترین جلوه های بصری رو در خودش جای داده که این قابلیت در ادامه بازی *اسپویلر* با به دست گرفتن کنترل روز و شب میتونه تصویر های بسیار زیبایی رو خلق کنه!
در نهایت شاید میتونیم بگیم سالی که گذشت، سال به شدت جذابی برای بازی های نقش آفرینی ژاپنی بود؛ اگر فکر میکنین این بازی تقلید ساده ای از بازی Chrono Trigger هست و چیزی برای اضافه کردن برای خود ندارد، شدیدا در اشتباه هستین این بازی نه تنها سعی بر تقلید از سبک و سیاق بازی دیگری رو نداره بلکه با الهام گرفتن از بازی های نقش آفرینی موفق ژاپنی سعی بر بوجود آوردن طعم جدیدی در بین طعم های آشنا کرده.