استودیوی ترن ۱۰ به شکایات مربوط به بازی Forza Motorsport میپردازد
کارکنان ارشد استودیوی استودیوی ترن ۱۰ (Turn 10) بیانیهای را در رابطه با بازی Forza Motorsport برای طرفداران صادر کردهاند که تغییرات برنامهریزی شده برای ماههای آینده را مورد بحث قرار میدهد.
این بیانیه توسط مدیر بازی اندی بودوین (Andy Beaudoin)، کارگردان خلاق کریس اسکی (Chris Esaki) و تهیه کننده اجرایی تروور لاپمانیس (Trevor Laupmanis) امضا شده است و به صورت مستقیم به سه موضوع خاص اشاره میکند که از نظر آنها مهمترین بازخورد طرفداران در سه ماه اول انتشار بازی است. بر این اساس، استودیو اعلام کرد که بازخورد هیئت مدیره را در مورد پیشرفت اتومبیلها، مقررات مسابقه و رفتار هوش مصنوعی رانندگان در بازی را پذیرفته و مورد بررسی قرار داده است.
همانطور که ممکن است مطلع باشید، Forza Motorsport دارای یک سیستم پیشرفت برای هر یک از خودروها است که از شما میخواهد هر کدام از وسایل نقلیه را به سطح بالاتری برسانید تا بتوانید قفل ارتقاها و امتیازها را برای خرید باز کنید. این به مدت زمان قابل توجهای نیاز دارد.
استودیوی ترن ۱۰ گفت:
ما میدانیم که سیستم پیشرفت در Forza Motorsport یک موضوع تفرقهانگیز در بین بازیکنان ما است. از نگاه کردن به بازخوردها مشخص است، در حالی که بسیاری از بازیکنان ما از آنچه که هست لذت میبرند، برای بسیاری دیگر، تجربهای که از ارتقاء Forza Motorsport انتظار دارند را ارائه نمیدهد. با این حال، تیم ما به دنبال تغییرات است تا به شکایات رسیدگی و در عین حال آنچه را که در مورد مکانیک اساسی بازی کار میکند حفظ کند و آنچه را که مورد انتقاد قرار میگیرد را تغییر دهد. اما بازیکنان نباید به زودی انتظار حرکت بزرگی در این زمینه داشته باشند. این موضوع برای تیم یک اولویت اصلی است و اقدامات به زمان نیاز دارند تا کدها را تغییر داده و سپس برای ارزیابی صحیح، آن را به طور کامل آزمایش کنند.
این استودیو همچنین اعلام کرد که به عملکرد ناصحیح مقررات مسابقه در بازی کاملا آگاه بوده و همیشه آنطور که باید عمل نمیکند. به عنوان مثال، سیستمی که تخلفات در پیست مسابقات فورزا را شناسایی و جریمه میکند نیز، باید تغییر کند. Turn 10 گفت که بازیکنان از این بابت شاکی هستند که قضاوتها عادلانه عمل نمیکنند. بنابراین در چند ماه آینده با انجام مسابقات طولانی مدت توسط خود بازیکنان، این مسئله را مورد سنجش قرار میدهند تا در صورت نیاز آن را بهینهسازی کنند.
آخرین موضوع که در این بیانیه مطرح شده، هوش مصنوعی رانندگان در مسابقات است که ظاهرا عالی عمل نمیکند. بازیکنان همچنین از رفتار رانندگی با هوش مصنوعی، از جمله ترمزگیری ناگهانی و کاهش سرعت، شتاب نگرفتن خودروها از خروجیها و رانندگانی که خطوط مسابقه را خیلی نزدیک دنبال میکنند، شکایت کردهاند.
استودیو سازنده خاطرنشان کرد:
ما درک میکنیم که داشتن هوش مصنوعی منصفانه و رقابتی در مسابقات اتومبیلرانی چقدر مهم است و اولویتهای اصلی تیم ما در اوایل سال ۲۰۲۴ پرداختن به هوش مصنوعی خواهد بود.
علاوه بر بهبود این بخشهای بازی، ترن ۱۰ متعهد شد که بهروزرسانیهای فصلی را منتشر کند. اولین DLC رایگان فورزا موتور اسپرت یعنی Yas Marina Circuit در ماه نوامبر به بازی اضافه شد. این پیست محل فعلی جایزه بزرگ ابوظبی بوده و قبلا در نسخهی ۵، ۶ و ۷ فورزا موتور اسپرت به نمایش درآمده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بیخیال پس از کل گیمینگ باید شکایت شه
واقعا فورزا موتور اسپورت یه فلاپ کامل بود همش دارم اخبار ناامید کننده میشنوم از گرافیک و فیزیک نسل هفتی و هوش مصنوعی منسوخ تو استیم درصد رضایت ۳۰ برابر با ردفال که نارضایتی طرفداران رو نشون میده و ریزش پلیر شدید با کمتر از ۵۰۰ تا پلیر و از یه طرف دیگه در مقایسه دیجیتال فاندری. از گرن توریسمو بهترین سیلیموتور ریسینگ تاریخ عقب بود و الان دارن تلاش میکنن کمی به استانداردهای گرن توریسمو ۷ نزدیک کنن متاشم شد ۸۴ پایین تر از گرن ۷ از اونور پولیفونی یه آپدیت همه جانبه داد و پلیرای گرن چند ۷ برابر اینم شد یکی از فلاپای مایکروسافت مث استارفیلد و ردفال بود و اون رئیس استودیوش که میخواست گرن رو تخریب کنه ولی به خودش برگشت
اونوقت اسپادرمن شکست خورده بدون سود حتما فلاپ نشده ؟
اسپایدرمن رو یه پلتفرم تو ماه اول دوبرابر لودینگفیلد فروخته فعلا بیشترم میشه
برای همینه این بازی حتی یک ریال هم سود نکرده! البته تو به آشغالی به نام اسپایدرمن ببخش که حتی سونی فنا هم گردنش نمیگیرن
باز تو شروع کردی
دقیقا داداش من کاملا باهات موافقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
که یه راس باس بری تیمارستان کارت از مشاور گذشته
همینکه استارفیلد رو گذاشتی کنار ردفال و بعد بازی ای که دوتا گیم اواردز برده رو فلاپ میدونی ، از سواد زیادت حکایت میکنه 😂
جایزه کم ارزش بهترین بازی ورزشی ریسینگ که رقیب نداشت بدرد خودتون میخوره دوما جوایز ربطی به شکست یا موفقیت تجاری و متای بازی نداره برو پلیرای استیمش رو ببین با درصد رضایتش البته از جعبه فنا انتظار منطق ندارم
حالا مگه اسپایدرمن تونست حتی یه جایزه با ارزش بگیره ؟ حتی موز هم نبرد بیا ببینم چطوری اینو ماله میکشی ! راستی سونی هم حتی به نبرد
از قدیم گفتم به بچه هاتون گوشی ندید ولی کو گوش شنوا
خسته نمیشی اینقدر چرت پرت مینویسی تابحال ندیدم یه کامنت مفید بزاره اینو حتی سونی فنا هم گردن نمیگیرن
(استارفیلد)داداش تو تا حالا رفتی یوزر اسکور گرن توریسمو ۷ رو ببینی؟ از ۱۰ نمره ۲ بهش دادند یعنی صد برابر فورزا موتور اسپورت جدید ازش ناراضی هستند. چرا؟ چون هر جایی از مسابقه حتی دور ۹۹ هم نت قطع بشه از بازی میندازتت بیرون! چون سیو بازیو نمیشه پاک کرد.چون وقتی میخای آپدیتش کنی باید هفت خان رستم رو بگذرونی! همینطور خیلی وقتا اگر بخای تو فلان مسابقه شرکت کنی باید فلان ماشین رو داشته باشی با فلان تایر که بازی کلی مکافات داره.به من میگفت اگه میخای وارد بازی بشی باید بری فلان ویدئو که از فلان بازی گرفتی رو پاک کنی!بعد اومدی از فورزای جدید ایراد میگیری؟!
تبارک الله
فشار اگه کامنت بود
دادا اولا برو بازیو ببین و بازی کن بعد راجب گرافیک و هوش و… حرف بزن..
گرافیکش یمقدار داون گرید داشته اما گرافیک بازی فوق العادست..
صداگذاری بازی و ماشینها بینظیره…
مشکلاتی داره که رفع میشه در آینده احتمالا چون بازی سرویس محوره..
من خودم تجربش کردم…
چرا اینقدر دوست داری بقیه کاربران حرفای مسخرت رو با یه چیز قهوه ای بهت برگردونم..
خدایی خوست میاد یا عمدا دنبال این چیزایی که ۲۴ ساعت تو سایت اینجور کامنت ها میزاری..
خسته نمیشی
چند سالته کلا؟
مشکل روحی روانی چیزی داری؟
درحالی که گرن توریزمو یوزر اسکورش ۲ نیمه موتور اسپورت فکر کنم ۸ خورده ای بود نمیدونی برو ببین از توی سایت متاکریتیک
پس هشت سال چه غلطی می کردین که دوباره همه چی رو از اول درست کنین ؟؟
تجربه بازی واقعا عذاب آور شده چ بخش آنلاین چ آفلاین !
بازی بسیار خوبه چی میگی /:
هر وقت دستت بهش خورد می فهمی همین مقاله هم بخونی می فهمی چند تا کانال یوتیوبی هم ببینی می فهمی. چنل i suck at driving مثال خوبیه برات.
با ۳ روز تایم پلی (: من که میدونم تو دستت بهش نخورده آره چنل گرن توریسمو فنارو خوب بلدی
وقتی بخاطر سری اس دانگرید میشه معلومه شکایت میکنن فن بیس بازی
بخاطر سری اس رو سری ایکس و پیسی دانگرید میشه؟
اینا کلا همینن
حتی بخاطر سری اس قراره gta vi هم دانگرید بشه و به حداکثر پتانسیلش نرسه xD
حق میگی سید
دانگرید شده
برو ویدئو منتشر شده یکسال قبل انتشار روببین مقایسه کردن با عنوان منتشر شده بعد بیا صحبت از دانگرید کنیم
خود من هایپ بودم واسش ولی منتشر که شد خورد تو ذوقم
منکرش نیستم
ولی اینکه ربطش دادی به سری اس برام خنده دار بود
دانگرید که شده. ولی این وسط مقصر اصلی به نظرم تیم تبلیغات ایکس باکسه که خواستن از موقعیت گرن توریزمو یکم سو استفاده کنن و تبلیغ فورتزا رو بکنن در حالی که بازی هنوز با نسخه نهایی فاصله داشت.
و اما خود بازی. تا جایی که من میفهمم فورتزا مشکل خاصی نداره. از زمان عرضه صرفا کمی آپدیت و محتویات و ایونتای منظم تر می خواد. حتی گرن توریزمو هم اوایل سعی و خطا هایی کرد تا یکم بهتر شد. امیدوارم بازی حالا حالا ها ساپورت بشه.
باز ایرانی تحلیل کرد🤣🤣🤣
بازی مشکل فنی نداره، مشکلات قوانین پنالتی، هوش مصنوعی عقب افتاده و ساختار مسابقات بی هیجان هست.
چه ربطی داره این حرفت داره از سیستم هوش مصنوعی و پیشرفت میگه که دارن بررسی میکنن مگه از گرافیک بازی ایراد گرفته شده ؟
سلام و احترام خدمت حضرتعالی.
لازم است تا بدانید تمامی شکایات از عنوان جدید Turn 10 صرفاً حول و حوش مسائل فنی و سیستم مسابقات میچرخد و در هیچیک از جوامع طرفدار این عنوان شکایتی از بابت Downgrade این عنوان به دلیل وجود پلتفرمی ضعیفتر نشده است.
مواردی که بخش زیادی از جامعه این عنوان از آن شاکی هستند به شرح زیر میباشد:
1 – عدم وجود سیستم مجازات یا Penalty
2 – عدم وجود یک سیستم Rank مناسب عناوین رقابتی یا به اصطلاح Competitive
3 – سیستم پیشرفت یا Progression مناسب
به غیر از مورد سوم که بالاتر به آن اشاره کردم، گمان نمیکنم موارد اول و دوم توسط شرکت Turn 10 تصحیح گردد.
و در نهایت برای آن دسته از عزیزانی که میخواهند بدانند GT یا F-Motorsport باید عنوان کرد با اختلاف GT به دلیل نگاه خالقین آن که صرفاً معطوف به شبیهسازی و خلق یک رقابت منصفانه برای عاشقان شبیهساز اتومبیلرانی است به راحتی بالاتر از F-Motorsport قرار خواهد گرفت. با این حال بایستی عنوان کرد در مبحث محتوا و دریافت License عنوان F-Motorsport دست بالاتر را دارد، با این حال بایستی توجه داشت که License سری عناوین FORZA (چه HORIZON و چه MOTORSPORT) صرفاً برای مدت محدودی در اختیار ناشر این عنوان است و بعد از مدتی از فروشگاه حذف میگردد پس اگر تمایل به تجربه این عنوان دارید بهتر است تا آن را به کتابخانه خود اضافه کنید.
عزیز، اینا هیچکدوم شبیه ساز دقیق نیستن
با این حال حتی تو بخش حرفه ای تر با استفاده از فرمون و صندلی مخصوص فورزا دقیق تر عمل کرده، gt به هیچ عنوان تجربه جالبی نداره، همه چی اغراق شده
از تاریکی شب و گرافیک و رنگ بندی…
فقط یه مقدار سایه ها بهتر به نظر میرسن داخل gt
از رانندگی داخل بارون، چه گرافیک چه حس رانندگی
تا نورپردازی و پیست ها و فیزیک گرفته فورزا چند بول بالاتره
ویدیو ign میتونی ببینی
فورزا تو زمینه داخل ماشین یکم کم کاری کرده برای یه سری ماشین ها و سیستم پیشرفت خسته کننده که واقعا عذاب اوره
اینم باید عنوان کرد وجود VR تو gt خیلی خوبه که فورزا کمبودش حس میشه
خلاصه اگه ps5 دارین که هیچی، فقط همین عنوان هست برای تجربه و اینکه کدوم بهتره معنی نداره
ولی pc خیلی از شبیه ساز های دقیق تر وجود داره مثل assetto که vr پشیبانی میکنه
ولی خیلی ماشین های محدودی داره
و با ماد گرافیکی یه تجربه خیلی جالب داره
من با فرمون G923 لاجیتک بازی می کنم کی همچین حرفی زده ؟ فورزا اصلا فورس فیدبک به فرمون نداره الکی فکت در نیارین از خودتون چنل های ایرانی تو یوتیوب هم جوکی نمیگن. بازی برای دسته ساخته شده نه فرمون و اصلا داشتن فرمون تو فورزا برتری بهت نمیده در قیاس با گرن و آستو و خیلی از شبیه سازهای حرفه ای که تو ایران از دسترس خارجن. تنها نکته مثبت فورزا نسبت به گرن حس گرهای لاستیک هست که ۸ تا هست و گرن ۳ تا که اونم بخاطر مدل سازی عقب افتادش تاثیرش نمود پیدا نمی کنه و اصلا سیستم کالیبراسیون پیست و ماشین گرن و بقیه نداره. بقیه جوک هایی که هم تعریف کردین راجب آب و هوا مشخصه که هیچ کدوم حتی بازی نکردی و صرفا چهارتا ویدیو یوتیوب دیدی. تو هوای بارانی گرن شما یه پیچ هم نمی تونی رد کنی اما تو فورزا من به راحتی با حفظ رنک میرم تو پیت استاپ و اصلا تاثیری در استراتژی پلیر نداره.
فورزا و تیم سازندش هنوز جای کار بسیار زیادی داره و تا زمانی که تو گیم پس عرضه شه هیچ پیشرفتی نمی کنه. خارج از بحث های کنسولی چند تا خردسال که حتی تجربه هم نکردن این عناوین جامعه ریسینگ شبیه ساز حتی نگاه نمی کنه به این بازی و عنوانی کاملا تو حاشیه هست.
فقط یه جا درست گفتی گرن و آستو شبیه ساز دقیق نیستن چون چندین کلاس خودرویی دارن، بازی های مثل iracing و rfactor حرفه ای تر هستن که برای ما دسترس نیست که تو این مسئله هم فورزا جایی نداره.
SinaBiohazard
200 ساعت FM استیم، و ۳۰ ساعت GT با همین ایدی PSN
جوک و دسته فرمون بزار کنار و چنل یوتیوب ایران فارسی هم تو زباله
Sensitivity بزار رو max بعد مقایسه کن قرار نیست برتری داشته باشه
برای ما در دسترس نیستن هم من درکی ندارم از وضع ویران
ممنون از نظر کارشناسانه و اندیشمندانتون، حتما به استودیو Turn 10 منتقل میشه.
مشکل که گرافیک داره
ولی اینا الان میخوان گیم پلیو درست کنن
بالاخره یکی فهمید حرف مارو
آقا یک مشکلی که توی همه بازیهای ماشین من دیدم اینه که وقتی شما وسط هستید ؛منظور وسط اینکه مثلاً از بین ۱۰ نفر ۵ام هستید، فاصله شما و نفرات قبلی کم میشه اما فاصله شما با نفرات حلویی خیلی زیاد میشه. یکجوری که عین مهرههای تسبیح از هم جدا میشید. عقبیها در تعقیب هستند ولی حلویی ها خیلی جلو افتادند. چه تو این بازی و چه تو گرن توریزمو یکی مونده به آخری (آخری رو بازی نکردم) این مشکل وجود داشت. اهل فن میتونند توضیح بدن که چرا این اتفاق میافته؟
این که دلیل علمی نداره شما اون قدر سریع نیستی که هم فاصله خودتو با جلوییات کم کنی و هم با عقبیات زیاد کنی.
اینکه تو مسابقات هم می بینین ماشینا گروهی از هم جدا میشن بخاطر خلا هوا ماشین لیدر اون گروه هست که ماشینای عقب تر میان پشتش نزدیک میشن و چون ماشین جلویی هوا رو شکافته ماشینای پشتش دیگه درگیر ضریب درگ نمیشن و زودتر به حداکثر سرعت میرسن. سعی کردم خیلی ساده توضیح بدم.
خیلی خلاصه:
Vacuum یا جاروبرقی بهش میگن
خلأ درسته نه جاروبرقی
سعی کردم بفهمم چی میگی و حدود ۳۰ درصد قانع شدم. و کاملاً نه. 🧐
تو بازی ریسینگ باید یه مطالعه ای تو زمینه خودرو داشته باشی، دیگه تلاش کردم ساده بگم شرمنده.
نوبی برادر
مخلصتم
چاکرم
برو سمت هورایزن
زیاد زدم
عینک بزن
اصلاً از سربازی بخاطر همین قضیه معافیت پیدا کردم.
ولی من برا علم فیزیک عینکی شدم
عرض ادب و احترام خدمت حضرتعالی.
یک الگوریتم بسیار ساده برای هوش مصنوعی در تمامی آثار ویدیویی در نظر گرفته شده است که معمولاً اگر Gamer به هر دلیلی بخواهد از رقابت دست بکشد هوش مصنوعی به جهت تحرک Gamer عرصه را برای او تنگ خواهد کرد. اگر رقبای برتر شما با فاصله شما را پشت سر میگذارند به دلیل آن است که شما تلاش بسیار بیشتری به جهت رسیدن به آنها انجام دهید و اگر رقبای عقبتر از شما مدام به اصطلاح پشت به پشت شما حرکت میکنند به این دلیل است که شما را مجبور به حرکت بدون خطا کنند.
در نهایت اگر میخواهید تجربهای Immersive از اینگونه آثار ببرید با سایر Gamerها به رقابت بپردازید.
لازم به ذکر است در صورت ورود به مسابقات با سیستم Rank عنوان GT باید سقف اعتماد به نفس خود را پایین نگاه دارید تا ناامید نشوید چون در کنار بهترینها قرار خواهید گرفت و قبل از اولین پیچ اگر به دلیل رانندگی بد اخطار نگیرید و در انتها نیز ماشین را به سلامت به خط پایان برسانید احتمالاً آخر خواهید شد.
پیروز باشید.
*** یه پیانو، یه گل سرخ، یه چراغ نیمه روشن
*** یه شب ترانهسوز و نت به نت شکستن من
*** یاد گریه من و تو، تو شبای بیگناهی
*** واسه اون ستارههایی که میمردن اشتباهی
تسلیت به تمامی خانوادههایی که عزیزانشان را در پرواز ۷۵۲ از دست دادند.
البته ارتباطی به تلاش بیشتر نداره هوش مصنوعی بازی های ریسینگ بر اساس یه الگوریتم خطی و از پیش تعیین شده هست، در واقع به پلیر به فشار نمیاره بلکه پلیر هست که حس می کنه بهش فشار وارد میشه که اونم بخاطر سطح پایین پلیر نسبت به درجه سختی بازی هست.
تنها سیستم هوش مصنوعی که واقعا زنده هست و بر اساس رفتار پلیر و شرایط مسابقه واکنش نشون میده سوفی در گرن ۷ هست که اون هم هنوز برای همه پیست ها و شرایط تکمیل نشده و سازنده خیلی کند و با وسواس داره توسعش میده. احتمال زیاد تو گرن ۸ اولین هوش مصنوعی زنده تو بازی های ورزشی می بینیم.
شعرتون زیبا بود
تسلیت به ایران عزیزمون
متشکرم از پاسخ شما
سید طومار ننویس وقتی نمیدونی (البته بزرگواری)
ولی الگوریتم هوش مصنوعی ریسینگ موتور اسپورت اینجوری نیست که مثلا تلاش و… توش دخیل باشه
معمولا طبق تجربه
نفری که جایگاه اول رو داره سخت ترین
و نفری که اخره راحت ترینه
اوج رقابتم بین ۴ ام به بالاس
نکته مهم اینه که اصلا شما وقتی با یه سرعت ثابتی طبق یه الگوریتمی حرکت میکنی
دیگه یه تابع خطی از سرعت و پیشرفت به وجود میاد و اره خلاصه
هرچیم تلاش کنی نمیرسی
ولی در جهان حقیقی مسابقات حرفه ای
معمولا راننده ها همه فشار رو میذارن سر پیچ که سر پیچ جلو بیفتن
ولی تو بازیای حرفه ای ریسینگ وقتی میرسی سر پیچ
یه ایرادی هست که هوش مصنوعی بازی اینو به وجود اورده
اونم همون الگوریتم خطیه
یعنی سر پیچ هوش مصنوعی سرعتو میاره پایین
ولی بدون اینکه شتاب ماشین کم شه
قائدتا بر طبق اصول فیزیکی باید شتاب کم شه
ولی یهو سر پیچ من بخوام سرعت کم کنم
شتابم افت شدیدی میکنه
ولی نفر جلویی
بعد یه افت سرعت دوباره به همون شتاب ثابت دست پیدا میکنه
از طرفی این الگوریتم خطی باعث شده
راننده های مقابل هیچ برخوردی باهم نداشته باشن و همیشه ایده آل ترین حالتن
در حالی که تو بازی ارکید
حسابی میفتن به جون هم
نتیجه اخلاقی: پلی گراند>ترن تن
اینکه به بازخوردها توجه میکنه جای شکر داره
خوبه که پیگیرن راسیتش به خاطر حجم زیادش فعلا دانلود نکردم ولی لپتاپم برسه حتما رو اون نصب میکنم و پلی میدم این بازی با پشتیبانی خوب به بهترین بازی ریسینگ تبدیل میشه هرچند که هنوزم هست
منم از سونی شکایت کردم بهم ps6 بده
چه بساطیه
انتشار بازی FORZA= FIFA محتویات ارائه شده فورزا قبلی با این فورزا = محتویات فیفا تو یک سال قبل و الان تازه فیفا یک دوتا منو هم ازش عوض شده این حتی منوش هم عوض نمیشه 😂
شما به تغییرات مدام بازی های سونی اعم از گیم پلی ، داستان ، گرافیک و … ببخش
فقط میخام بدونم اونایی ک ب هر کامنت دیس لایک دادن خودشون بازی نمیکنن؟؟ گرن توریسمو رو میخاست کنار بزنه؟؟
نه بابا ۱۰۰ درصدشون حتی ایکس باکسم ندارن و با یک نوکیا میان از ایکس باکس دفاع میکنن تازه نبین ۲۰۰ تا اکانت دارن کلا ۵ ۶ نفرن هرکدوم ۱۰ ۲۰ تا اکانت میسازه تا بیاد از کنسولی که نداره دفاع کنه
سری FMS بالاترین درجه فیزیک در بازیهای ریسینگ رو در اختیار داره،شاهکار ۱۵سال اخیر بازیهای ریسنگ قطعا با فاصله زیاد،سیستم تعلیق اتومبیل در نسخه آخر Motor Sport در یک کلام تابحال در بازیهای ویدیویی دیده نشده،کیفیت و تکسچر و بافت و کلا نورپردازی در سطح دیگه ی از بازیهای ریسنگ قرار میگیره،و از همه مهمتر هندلینگ و احساسی که از کنترل ماشینها بهت دست میده قطعا مقایسه شم با برترین ریسنگهای حال حاظر خنده داره واقعا،رهگیری پرتو هم در این بازی برای اولین باری هست که در کنسولهای بازی با این کیفیت در تک تک اعضای اتومبیل ها،پیچ و مهره در قطعات موتور-دستگیره ماشین حتی(:هر قطعه ی از اتومبیل در حال بازتاب و رهگیری پرتو به صورت آنی میباشد،و برای کسانی که میخواهن GT رو با FMS مقایسه کنن،از روی واقعیت نه فن بیس بازی،فقط میخواهم برام توجیه کنن چطور میتونن GT رو که اتومبیل هاش موقعی که سر پیچ ها میخواهی بپیچی مثل قوطی کبریت خالی از کوچکترین فیزیک و تایرهاشم حتی نمیتونن واقعی بپیچن رو با FMS مقایسه کنن،که تمام اعضای ماشینها کاملا دینامیک و متغیر هست.