بازی Cyberpunk 2077 در مقابل نسخه بعدی تنها یک دست گرمی است
شاید CD Projekt RED برای تکمیل Cyberpunk 2077 به سه سال زمان نیاز داشت، اما اکنون که بازی کامل شده طرفداران منتظر محتوای بیشتر هستند و این بازی را به عنوان شاهکار دیگری از این استودیو لهستانی به حساب میآورند.
حال که CDPR تمرکز خود را معطوف به دنباله بازی Cyberpunk 2077 تحت عنوان Project Orion کرده است، ایگور سارزینسکی، کارگردان روایت بازی، طرفداران را نسبت به آینده بازی امیدوار میکند.
سارزینسکی با گفتن اینکه «Cyberpunk 2077 فقط یک دست گرمی برای Project Orion بوده است و تیم بوستون CDPR مشغول پیشتولید دنباله بازی شدهاند» طرفداران را به وجد آورد.
«اولین روز کاری در شعبه بوستون، ملاقات با دوستان قدیمی و استارت زدن پروژه Orion حس خوبی دارد. من به شدت برای کار روی پروژه هیجانزده هستم و مطمئنم که میتوانیم یک بازی خاص تحویل دهیم. ۲۰۷۷ فقط یک دست گرمی بود.»
از طرفی این صحبتها درباره عنوانی که بیش از یک دهه به تمرکز اصلی CDPR تبدیل شده بود، چندان جالب نیست، خصوصاً که طرفداران انتشار مسئلهدار بازی را فراموش نکردهاند. از طرف دیگر Cyberpunk 2077 یکی از بهترین نقش آفرینیهای بازار است و اگر همان کیفیت و انرژی فانتوم لیبرتی روانه پروژه اوریون شود، شاید بتوان در آن صورت بازی نخست را تنها یک دست گرمی به شمار آورد.
بیایید امیدوار باشیم حق با سارزینسکی باشد! نظر شما در این خصوص چیست؟ برای دنباله Cyberpunk 2077 هیجان زده هستید؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
🔶 باز شروع شد هایپ بیش از اندازه فقط یک آدم احمق میتونه یک اشتباه رو چندبار تکرار کنه مشخصه هنوز عبرت نگرفتن
هرچند مطمئنم سی دی پی شرکتیه که درس میگیره از اشتباهاتش و این بار خراب نمیکنه
🔶 (هیربد): ببین رفیق من آدمی نیستم آرزوی شکست یک بازی رو داشته باشم یا خودمو گول بزنم و بگم نه ایندفعه دیگه اشتباه نمیکنه، من واقع بین هستم خب ببین سی دی پراجکت یک استودیویی بوده که خیلی خب با ویچر ۳ شاهکار کرده دمشم گرم ولی ببین سر سایبرپانک انقدر هایپ انقدر هایپ کرد گفتیم یا خدا قراره چیکارکنه میگفتن قراره مثل جی تی ای بشه فلان بشه حالا این هایپو در نظر بگیر هایپ موفقیت ویچر رو هم در نظر بگیر یعنی خیلیا بر استناد موفقیت ویچر ۳ گفتن حتما شاهکار میشه خیلیا اعتماد داشتن بهش
🔸بعدم زرنگی کرد اومد چیکار کرد فقط نسخه PC رو داد به منتقدین چون میدونست پورت کنسولیش فاجعه خواهد بود نمراتش هم که دیدیم چی شد خب این یعنی چی این یعنی که آقا با مردم رو راست نیستی پس توقع هم نداشته باش بهت اعتماد کنند حالا اومد چیکار کرد بعد سه سال بازی رو به ثبات رسوند ببینید این لطف نیست وظیفش بوده شما یه کلاه برداری یه زرنگی کردی حالا باید جبرانش کنی خیلیا میگن دمش گرم که بازی رو دوباره زنده کرد این تشکر یا تشویق نداره وظیفش بوده هیچ لطفی نکرده، اگر ازش دفاع کنیم اینطوری هر شرکتی بازیشو ناقص عرضه میکنه بعد چند سال درستش میکنه
🔸این اصلا بخاطر گیمرا نیومده بازی رو فیکسش کرده یا مشکلاتش رو حل کرده سی دی پراجکت بخاطر منافع شرکتشون اینکارو کرد چون واسه سایبرپانک برنامه داشتن و دارن چندتا نسخه بسازن اگر به داد نسخه اول نمیرسیدن هیچکس دیگه بهشون اعتماد نداشت و دیگه کسی بابت نسخه دوم پول نمیداد، اما حالا ببین دوباره دارن همون اشتباه رو تکرار میکنن داره میگه نسخه اول برامون یک دست گرمی بود این یعنی چی؟ یعنی نسخه دوم قراره چند برابر بزرگتر و بهتر از نسخه اول باشه واسه همینه که میگم هنوز از اشتباهاتش درس نگرفته بحث اینبار یا اونبار نیست دوست من این اگر نتونه با این نسخه حتی کوچیکترین انتظار یک گیمر رو برآورده نکنه این یعنی شکست این هایپ کردنا فقطو فقط دودش تو چشم خودشون میره کار خودشونو سخت میکنن به منه گیمر هیچ فشاری نمیاد
از این دید نگاهش نکرده بودم و نظرم احساسی بود، حرفت درسته
هیچ وقت هایپ قبل از عرضه ی سایبرپانک یادم نمیره حتی درباره ی قالپاق ماشین یه npc بی اثر هم خبر میومد همه هایپ میشدن
اوه اوه نسخه بعدی چقدر باگ داره پس :xd
مطمئن باش سی دی پراجکت دیگه عجله ای برای عرضه بازی هاش نمیکنه چون طرفدار هاش هم زیاد شده
سیدی پراجکت واقعا استدیو خوبیه
سایبرپانک موقع عرضه کلی فروخت و آمار پلیر همزمانش تو استیم به شدت بالا بود( فک کنم نزدیک یک میلیون پلیر همزمان موقع عرضه داشت)
به این آمارا ک نگاه می کنی میبینی سیدی پراجکت کلی از خود گذشتگی کرده( با توجه به معیار های امروز ما از توزیع کننده ها مخصوصا ea و activision) که اومده گیم رو از اون وضعیت داغون که لکه ننگ بود تبدیل کرده به یه شاهکار که تا ده سال بعد هنوز میشه پلیش داد و لذت برد.
امید وارم سر ویچر بعدی و سایبر پانک بعدی دیگه اینکارو باهامون نکنن
خودگذشتگی نکرده
باید این کار میکرد
تازه به شاهکار نکرده
صرفا باگ هاشو گرفت
اون قولایی دادن کجا و بازی فعلی کجا
امیدوارم تو سری بعد جبران کنن
مثل اینکه از استارفیلد درس عبرت نگرفتین نه
اخرین نسخه با ۴۰۹۰ رو ببینید.
فوق العادس لعنتی
باز شروع کرد سی دی پراجکت امیدوارم این بار بازیو ناقص عرضه نکنن
نه دیگه cd project از اون استادیو هایی هست که از اشتباهاتش درس می گیره.
امیدوارم
دوباره قراره یک هفت هشت سالی بخندیم
رو آب بخندی
اب هست اما کم است
باز شروع کردن 😐
یا بازی رو همونجوری که تعریف میکنین تحویل بدین یا اصلا تعریف نکنین
چرا اینا آدم نمیشن؟🤔
خیلی سواله برام
جوابت دست منه
غرور و البته اعتماد به نفس
چون هایپ شده بخشی از وجودشون
خب چرا سعی می کنن سطح انتظارات بالا ببرن از خودشون
سایبرپانک بازی خوبی بود ولی حالا اینا دارن می گن فقط یک دست گرمی بود یعنی بازی بعدیش باید از عالی هم عالی تر باشه جز این نمیشه از حرفشون برداشت کرد
نسخه ۱ به خودی خود اگر روز اول درست و بدون نقص مثل الان منتشر می شد عالی می شد حالا بیای بگی نسخه بعدی چندین لول قرار بالاتر بره قطعا امیدهارو فوق العاده می کشه بالا – مثل بازی استارفیلد که یکی از دلایل اصلی که اونجوری باید پذیرفته نشد هایپ بیش از حد بود –
سایبرپانک الان بازی خوبی شده اره
ولی دوباره دارن الکی اوورهایپ میکنن با استفاده ازین جمله ها
به این جمله هم مثل جمله زیر عادت داشتیم :
“هلبلید یک هم در مقابل نسخه دو یک سرگرمی است”
گیمی که «ایندی» بوده بخواد بشه «فرست پارتی یه کنسول» و «از مورد انتظار ترین گیمای سال» ، نباید درمقابل نسخه اولش همچین چیزی بگن ؟ مقایسه درستی نیست
همین الانشم ویچر ۴ حداقل تا ۲۰۲۶ نمیاد
بعد اینو میخوان کی عرضه کنن معلوم نیست
الان سایپربانک روی ps5 میشه گفت بهترین گرافیک تو کل بازی هارو داره تا قبل ۲۰۲۵
و نسخه دومش میتونه یک رقیب خیلی خوب برای GTA VI باشه اینطوری به نفع جفت شرکتای و باعث پیشرفت میشه
البته که هیچ جوره سی دی پراجکت به راکستار نمیرسه
ولی خدایی بعد راکستار بهترینه
فک کنم اونقدری بزرگ باشه که بتونه رو جفت ای پی ها کار کنه
میدونم شاهکار میشه ولی هایپ الکی کارو خراب میکنه
از همین للان شروع کردن
سی دی پراجکت راجع به بازی قبلی هم همینو میگفت. نمیدونم چرا ترک عادت نمیکنن
تو رو خدا یه بار قمپوز اومدی سه سال طول کشید تا اون چیزی که گفته بودید رو عرضه درست کنید الکی وعده ندید که هایپ زیاد بشه از راکستار یاد بگیرید ۱۰ سال سکوت کرد یه تریلر داد کل حرفی هایی که شما تا انتشار بازی می زنید تو ۱:۳۰ ثانیه نشون دادند مثال دمو ۲۰ یا ۳۰ دقیقه ای که الکی ساخته بودید که دهن همه باز مونده بود بعد موقع لانچ نصف اون هم توش نبود بعد مشخص شد برای ساخت همون دمو ۶ ماه الکی از نیروی کاری استودیو هدر رفته بود
خب دوستان دوباره شروع شد
من مطمئنم استودیوی سی دی پراجکت از اشتباهات گذشتش شدت درس گرفته یقین دارم که قراره بهترین نسخه ممکن از جهان سایبرپانک رو داشته باشیم
حالا هنوز اول ساخته شروع کردن
خب تبریک میگم شروع شد… استارت هایپ کردن شروع شد. … اما از اون حرفاییه که میدونی ۹۹ درصد میتونه دروغ باشه …
با گندی که سر نسخه قبل زد کم کم اینو باید ۱۵ سال روش کار کنن . تا قبلی رو بشوره ببره یعنی اگر حتی کوچکترین باگی و کوچکترین مشکل که حتی اهمیتم نداشته باشه .. تو نسخه بعدی نمایان بشه باید بازی رو شکست خورده دونست … باید بی نقص باشه از همه نظر … یکم از راکستار یاد بگیرید … اونا بازی نسل ۹ در حد نسل ۱۰ میسازن … این سی دی پراجکت بازی نسل دهم رو در حد نسل نهم میسازه شایدم هشت
سایبرپانک بیش از ۸۵ ساعت بازی کردم لول ۶۰ استریت کارت۵۰
بازی تو زمینه گیم پلی خیلی عالی عمل کرده یعنی قشنگ کار با هر اسلحه گیم پلی بازی متفاوت میکنه و لذت بخشش میکنه مثلا من خودم در طول بازی با سه بیلد متفاوت بازیو تموم کردم ( هیچکدوم لذت بخش تر از نایف و هفت تیر نبود 👌) .
داستانش هم من نسخه لیبرتی رو به مراتب به نسخه اصلی ترجیح میدم
ولی انتخاب های تاثیرگذار در بازی خیلی محدوده و شما به راحتی جز پنج شش کوئست میتونی مابقی کوئست هارو با اسکیپ و چشم بسته انتخاب دیالوگ کنی و بازی رو پیش ببری و بنظرم سی دی پراجکت برای جذب مخاطب بیشتر داره بازیهاشو بیشتر سمت کژوال پسند میبره و هیج جوره مثل آثار قدیمیش مثل ویچر دو نیست .
ولی شهر نایت سیتی فوقالعاده بود
سیستم رانندگیش تو حالت اول شخص افتضاح تو دروبین اولی خوب. . دوربین های دورتر افتضاح
شخصیت پردازی داخل لیبرتی به مراتب بهتر از نسخه اصلی کار شده و حتی کیفیت کوئست ها هم چ فرعی و اصلی در لیبرتی بهتره
نسخه اصلی پلی ندادم ولی اینجور ک دوستان میگفتن ۷۰ درصد نکات مثبت ک در سایپرپانک دیده میشه بخاطر آپدیت و این بسته الحاقی بوده و واقعا کارشون قابل تحسینه
دقیقا
نایف با هفت تیر با اون ویژگی که اسلوموشن می کرد (اسمش یادم نیست) خیلی گاد بود
تو phantom liberty یه تبر برقی اومده بود که دمیج خیلی بیشتری نسبت به نایف می داد و خیلی سوپر بود
ریوولوری که دوست silverhand به v می ده هم خیلی خوبه چون بعد دو یا سه تا headshot، حریف stun می شد
سی دی پراجکت اولین تجربه بازی سازیشون به این سبک بود یعنی از ویچر با اون تم بخوای بیایی داخل جی تی ای طور بازم خوب در اوردند و جمع کردند کار را ولی بازم سایبرپانک کلی کمبود داره که قابل درکه ولی از اون بازی هاست که پتانسیل بالایی داره یعنی جهانی ساختند که جای قصه گویی و پیشرفت خیلی داره چندتا ماموریت جانبی دارک و مرموز داشت که می تونند ادامه بدند داخل بازی بعدی نمونه اون زن و شوهره که با امواج کنترلشون می کردند در کل امیدوارم شرکت تجربه ها و دلایل شکست را غنیمت بشماره و بازی بعدی را اونجور که باید تحویل بده
نسخه بعدی.
باگ بیش از حد و اف پی اس ۱۰ در خدمت شما.
چه ایرادی داره آروم و بیادعا بشینین یه گوشه کارتونو بکنین… کسی مگه زورتون کرده بیخودی هایپ ایجاد کنید
از همین الان تضمین شده هست که قراره یه سایبر باگ دیگه عرضه بشه و بعد از چند سال شاهکار بشه . باز این سیدی پراجکت گنده گوزی کرد . میگن ادمو سگ بگیره جو نگیره دقیقا برای سیدی پراجکت میشه از این ضربالمثل استفاده کرد .
به به چه خوب ببینیم بعدیش چی میشه
باز شروع شد :))
درسته که سایبرپانک الان یک بازی کامل و عالی شده، ولی اینا هم دیگه الکی شروع کردن به ایجاد هایپ . مرد حسابی تو بزار مراحل توسعه بره جلو، یکی دوسال دیگه بیا اینو بگو
Ah shit… Here we go again!
دوباره شروع کردن اینا کم هایپ واسه سایبر درست نکردین که عبرت بگیرین
مرد حسابی همین بازیتون بعد ۳ سال تازه شد بازی
روکنسولی که عرضه شد هم نه
رو کنسول نسل بعد
بازم هایپ الکی میکنی؟
تو اول بازیتو بساز بعد هایپ ملتو ببر بالا
راکستار تو این مورد خیلی خوبه
امیدوارم دوباره بازی رو پولیش نشده عرضه نکنن و درست بدن بازی رو ولی سی دی پراجکت از اشتباهاتش درس می گیره امیدوارم بازی بعدی واقعا خوب باشه
هایپ جی تی ای ۶ که بیشتر از اینه
مثالت اشتباهه
جی تی ای وی آی هم که صد البته هایپش بالاتر از اینه پست درمورد جی تی ای نیست که من بیام درمورد جی تی ای صحبت کنم🤝🏻😅
خیلی هم عالی🎈
بازم بزرگ نمایی هایه الکی اقا تا زمانی ک بازیاتون مثه راکستار نشد الکی گنده گوزی نکنین تهش فقط پچو ابدیت بدینو عذر خواهی کنین
باز شروع شد…دوستان لطفا بدون هایپ قبلی برید سراغ همه ی بازی ها. سایبرپانک یک هم بسیار بازیه عالیی هست فقط هایپ و اون جو که همه میگفتن باگ باگ بازیو خراب کرد.
یاد گرفتن دیگه
هایپ رو میبریم بالا خراب کرد تا دو سال میخوابونیم تو اب نمک اپدیت میدیم پچ میدیم درست میشه به به چه چه کنن😑
سایبر ۲۰۷۷ در مقابل ورژن جدید یک نوع باگ است🗿💀
آقا هایپ نکن
دوباره شروع شد
همون آش و همون کاسه
اینا آدم بشو نیستن
خداروشکر از نظر کارشناس(گیم و فیلمو …) غنی هستیم . میتونیم بعدا بجای سوخت های فسیلی استفاده کنیم