بازی Prince of Persia: The Lost Crown در ابتدا قرار نبود یک اثر دوبعدی باشد
اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که بازی Prince of Persia: The Lost Crown ممکن بود به جای یک عنوان دو بعدی، یک اثر سه بعدی باشد.
سری Prince of Persia همانند بسیاری از فرنچایزهای بازیهای ویدیویی کلاسیک، پیش از آنکه وارد دنیای سه بعدی شود، کار خود را به عنوان یک اثر دوبعدی آغاز کرد. هنگامی که یوبیسافت (Ubisoft) بازی جدید Prince of Persia را معرفی کرد، بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که مانند Prince of Persia: The Sands of Time یک اثر پلتفرمر سهبعدی باشد. اما استودیوی یوبیسافت مونتپلیه (Ubisoft Montpellier) با رونمایی از Prince of Persia: The Lost Crown اعلام کرد که این بازی یک اثر دوبعدی خواهد بود. با این حال مونیر رادی (Mounir Radi)، کارگردان این عنوان اخیراً در مصاحبه با وبسایت Game Informer فاش کرد که بازی آنها در ابتدا قرار نبود یک اثر دو بعدی باشد.
بازی در ابتدا قرار نبود که به صورت دوبعدی باشد. من این شانس را داشتم که روی چند نمونه اولیه به صورت دوبعدی کار کنم، اما قبل از ورود به آن، تاریخچه سری Prince of Persia را مطالعه کردیم تا مطمئن شویم که تمام میراث را درک میکنیم.
در طول آن مطالعات، رادی سعی کرد تمام چیزهایی را که طرفداران در طول ۳۵ سال گذشته در مورد این فرنچایز دوست داشتند، به صفر رساند. این شامل عناصری از بازیهای اصلی و همچنین عناوین سهبعدی مورد علاقه طرفداران است. همانطور که او تحقیق میکرد، تنها عنصری که رادی میخواست آن را بازگرداند احساس ترس بود.
وی در ادامه افزود:
من میخواستم به ترس و انزوایی که در بازیهای دوبعدی داشتم، پاسخ دهم و همچنین برای انجام آزمایشهای زیادی با جنبه قدرتهای زمانی آماده شوم.
Prince of Persia: The Lost Crown شاید به عنوان یک عنوان پلتفرمر دوبعدی کار خود را آغاز نکرد، اما سازندگان تجربه زیادی در این سبک دارند. تیم سازنده شامل چندین توسعهدهندهی کهنهکار است که روی ساخت بازیهای Rayman Origins و Rayman Legends کار کردهاند. بازیهای Rayman دو بعدی آنها پس از انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند که میتواند نوید خوبی برای Prince of Persia: The Lost Crown باشد. رادی همچنین خاطرنشان کرد که گیمپلی در پلتفرمرهای دوبعدی اشتراکات زیادی با موسیقی دارد، زیرا ریتم خاصی در گیمپلی بازی وجود دارد. در حالی که Prince of Persia و Rayman شباهت زیادی با هم ندارند، اما این درس مهمی است که تیم سعی کرد آن را به این بازی جدید منتقل کند.
مونیر رادی در این باره اظهار داشت:
برای من و برای بسیاری از افراد تیم، اکشن روی صفحه موسیقی است. وقتی روی یک بازی مانند Rayman کار میکنید، یاد میگیرید که چگونه این جنبه را به گیمپلی منتقل کنید.
بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC منتشر خواهد شد. همچنین دموی رایگان این بازی در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) در دسترس قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
بلکه قرار بود اثری تک بعدی باشد. ایح ایح ایح
هاهاها مقداری خندیدیم
هاهاها مقداری نخندیدیم
هر وقت یوبی متوجه شد که پروژه های پرآوازه را باید به دست مدیر پروژه های پرآورازه داد، می توان موفقیت بازیهایش را پیش از عرضه تضمین کرد. و هر وقت قبل از انتشار دیدیم که توسعه دهنده از یک ویژگی خاص بازی دفاع می کند، باید بدانیم که بیشترین حمله ها در بازبینی نسخه اولیه، به این ویژگی مورد دفاع شده است و این توضیحات حالت تدافعی توسعه دهنده در برابر اثر می باشد.
🔴 شاهزادمون پسر جنوب ایران هست، زیادی آفتاب خورده
میخوام دعوتت کنم به صرف شام 😁. میدونی شامی که قراره برات بپزم چیه؟؟ یه استیک آبدار 🥩. فقط بگو فردا شب دعوتت کنم یا پس فردا شب ؟
خود شاهزاده نیست، محافظ شخصیشه
آبادانیه
خودم جنوبی ام آبادانی زیاد دورم بوده
حالا که نه ۲ هست نه ۳ بلکه میانگینشه : ۲/۵ 😂😂
دقیقا درست گفتین اتفاقا 😂 به بازی دو بعدی که مدل های سه بعدی داره و فقط زاویه دوربینش دو بعدی هست ، ۲٫۵ بعدی میگن
چیزی که من فکر می کنم اینه که تو بازی ۲/۵ بعدی مدل ها و اشیا ۲ بعدی هستن ولی با تکنیک های مختلف جوری القا می کنن که انگار ۳ بعدیه مثل doom های اول و دوم و ۶۴ و… یا بازی های ریسینگ قدیمی که درخت ها عکس بودن و به سمت دوریبین می چرخیدن. فکر نکنم این ۲/۵ بعدی باشه نهایت یه ساید اسکرول ۳ بعدی شاید بشه گفت بهش.
گوله نمکی نیک حالت…😬
الان همینی که هست بهترین تصمیمه
۲.۵ بعدیه ولی
اصلا پرنس اولش ۲ بعدی بوده
به نظر من همینی که الان هست خیلی باحال و جذابه
کاش همه توسعه دهنده ها اندازه دهنشون لقمه بر دارن.
بی نقص ترین اثر یوبی سافت در کل تاریخ چند دهه ایش، بازی های Rayman هست.
پس باید قبول کنیم، بهترین تصمیم اینه که یه دو بعدی عالی بسازی تا یه سه بعدی پر اشکال و متوسط رو به پایین مثل میراژ.
والا من میراژ رو بازی کردم و حش اساسین رولیشن میداد بهم.
اصلا میراژ رو بازی کرد؟!!!!
جواب منفیه
″در طول آن مطالعات، رادی سعی کرد تمام چیزهایی را که طرفداران در طول ۳۵ سال گذشته در مورد این فرنچایز دوست داشتند، به صفر رساند″
مسواک بزن برامون ، دمتم گرم😐💔
دمتم گرم
بازی جذاب و گیرا باشه چه بخواد سه بعدی باشه دوبعدی تک بعدی فقط خوب باشه
تمام قشنگی این بازی به ۳ بعدی بودنش و پازل هاش بود اگر میخواست ترس ایجاد کنه باید یکم بازی رو سخت میکرد ولی نه سختی بی منطق
معلومه نسخه های اصلیشو بازی نکردی
من از نسخه های ۲,۳,۵ خوشم اومد با بقیش حال نکردم
همین الان هم دوبعدی کامل نیست، ۲.۵ بعدیه
بنظرم بهترین انتخاب بود
بسیار عالی می تونه اثری متفاوت باشه از این سری بسیار جذاب و امید وارم که بتونه گیم مورد قبولی باشد
امیدوارم در ۲۰۲۴ اخبار جدیدی از the sands of time remake بشنویم.این نسخه هم قطعا ارزش تجربه کردن رو داره.