هیدکی کامیا در سال ۲۰۲۴ به دنبال شغل جدیدی خواهد بود
هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، یکی از بنیانگذاران استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، گفته که میخواهد در سال ۲۰۲۴ یک شغل جدید در صنعت ویدیو گیم داشته باشد تا بتواند «یک وعده غذا» بخورد.
هیدکی کامیا در گفتگو با مجله ژاپنی فامیتسو (Famitsu) در قسمتی از مجله که در آن از چندین توسعهدهنده بازی درباره امیدهایشان برای سال ۲۰۲۴ سوال شده بود، گفت:
میخواهم شغلی برای ساخت بازیها پیدا کنم تا بتوانم یک وعده غذا بخورم.
با وجود اینکه کامیا در سال ۲۰۰۶ استودیوی پلاتینیوم گیمز را تأسیس کرد، اما برای اولینبار کارش را در شرکت کپکام (Capcom) آغاز نمود، جایی که بیشتر به خاطر کارگردانی Resident Evil 2 و Devil May Cry شناخته میشود. او همچنین در استودیو Clover روی بازیهایی مثل Okami و Viewtiful Joe کار کرده است.
این توسعهدهنده اعلام کرده بود که میخواهد پس از دوران فعالیتش در پلاتینیوم گیمز به توسعه بازیها ادامه دهد. در اولین ویدیوی خود در کانال یوتیوباش پس از خروج از شرکت، او در یک ماشین اسپورت لامبورگینی ظاهر شد و به شوخی گفت که «به مرکز کاریابی رفته است».
در همین ویدیو، او به بند عدم رقابت اشاره کرد و گفت:
به دلایلی نمیتوانم برای یک سال در صنعت بازیهای ویدیویی کار کنم. بنابراین، مدتی طول خواهد کشید تا اخبار خوبی به شما ارائه دهم. زمان میبرد اما من این کار را انجام خواهم داد.
در ویدیویی که اواخر سال گذشته در کانال یوتیوب او منتشر شد، کامیا گفت که انتظار دارد سری Bayonetta به زندگی خود ادامه دهد و در عین حال، ابراز ناامیدی کرد که نمیتواند چشماندازش برای این فرنچایز را محقق کند.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
در رابطه با یک وعده غذا الکیم نمیگه
اونجا خیلیا سر زیاد کار کردن میمیرن
فکر کنید با ماشین لامبورگینی بری مرکز کاریابی 😂
🔶 بیا شریکی با میکامی یک استودیو بزن داداش ولی خب قول بدین بچه های خوبی باشین و دعوا نکنین چون از قدیم گفتن دو پادشاه در یک اقلیم نمیگنجند 😁 هرچند تو کپکام که باهم همکاری داشتین و رابطه خوبی داشتین فکرنکنم مشکلی پیش بیاد
فک کن اویل ویتین ۳ رو با همکاری این دو نفر ببینیم….
🔶 (Brainiac): حتی تصورشم فرا هایپ میکنه آدمو 🔥
تنها کچل ژاپنی جهان در تمام تاریخ 😂
فک کنم نسل جدیدی از خودش بجا بزاره و با جهش ژنتیکی کرده نسل ژاپنی های کچل پایه گذاری کنه
منظورت چیه
منظورت اینه خیلی سرت شلوغه وقت غذا خوردن نداری
یا الان خیلی بدبختی پول غذا گرفتن نداری؟
شفاف مشخص کن مرد
فلافلی بزن…فلافلی کامیا
فلافلی الان نمیگیره باید سوخاری کیلویی بزنه
سونی که دستش خیر بود، خوب یک استودیو هم بسازه برای کامیا. قول هم بده بازی اولش رو کنسل نمی کنه. 😂
سونی اگر مشتاق سازنده های ژاپنی بود ، ژاپن استودیو رو تعطیل نمیکرد!
خب به جاش team asobi رو تاسیس کرد که اعضای ژاپن استودیو هم بهشون اضافه کرد
استودیو ژاپن شامل چندین تیم بود مثل تیم سایلنت و همین تیم اسوبی
وقتی سونی استودیو رو بست همه این تیم ها رفتن پی کار خودشون فقط تیم اسوبی رو گذاشت بمونه که اون رو به عنوان یه هویت و استودیو جدید معرفی کرد
اعضای تیم ژاپن به تیم اسوبی اضافه شدن
بعدشم کل استودیو ژاپن رو سونی تاسیس کرده بود از تیم سایلنت کونامی
اونا بازی هاشون سودزا نبودن به علاوه جیم رایان هم الان داره میره احتمالش هست بیاد
بیا ایران اسنپ کار کن
بنده خدا تا بایونتا ۹ رو برنامه ریزی کرده بود 😔
😭😭😭😐
ببین چقدر داره زحمت میکشه که حتی نمیتونه یه وعده غذایی رو کامل بخوره
اوکامی یکی از بهترین بازیهای عمرم بود کامیا توش نبوغ زیادی خرج داده بود حیف که دوش نمیاد
بیا سونی و Japan Studio رو به نحوی احیا کن
درود بر شرفت ای بزرگ مرد…خالق دانته و دویل می کرای…خالق یکی از بهترین نسخه های رزیدنت اویل (اویل ۲ بعد از چهار بهترینه.)خداوند عمر با عظتی بهت عطا کند