توسعهدهندگان Final Fantasy 7 Rebirth نقش گستردهتر Sephiroth را توضیح میدهند
کارگردان بازی: «ما احساس کردیم که نیاز است تا تصویری بسیار واضح از اینکه او چگونه به شخصیتی که اکنون در Rebirth تبدیل شده، ارائه دهیم».
جای تعجب نیست که Final Fantasy 7 Rebirth قرار است با نقشه جهان باز، محتوای بزرگتر و مدت زمان بازی بیشتر، به روشهای مختلفی نسخه کلاسیک PS1 را گسترش دهد و دوباره تفسیر کند. این به معنای محتوای روایی بیشتر برای تعدادی از شخصیتها خواهد بود، که در میان آنها، به نظر میرسد Sephiroth شرور مورد علاقه طرفداران، یکی از برجستهترینها باشد.
توسعهدهندگان این اکشن نقشآفرینی، بهتازگی در صحبت با Game Informer به طور خاص به این موضوع اشاره کردند. در Final Fantasy 7 اصلی، اگرچه Sephiroth آشکارا حضور دائمی داشت، اما او برای بخشهای زیادی از بازی نقش پسزمینهای را ایفا میکرد، قبل از اینکه در یک سوم نهایی بازی به خطری بسیار بزرگ تبدیل شود. با این حال، در Final Fantasy 7 Rebirth، او تهدیدی به مراتب ملموستر خواهد بود.
در واقع، به گفته کارگردان بازی، نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کاوش در داستان گذشته Sephiroth و روشن کردن اینکه چگونه او به آن شرور کنونی تبدیل شده است، بخش حیاتی داستان این دنباله خواهد بود.
Hamaguchi گفت:
ما احساس کردیم نیاز است تا تصویری بسیار واضح از اینکه او چگونه به شخصیتی که اکنون در Rebirth به آن تبدیل شده است، ارائه دهیم. حتی به عنوان توسعهدهندهای که این بازی را میسازد، دیدن Sephiroth که حقیقت را کشف میکند و بیشتر و بیشتر به سمت تاریکی سقوط میکند و به تصویر کشیدن این موضوع در حالات چهره، باعث شد واقعاً برایش احساس بدی داشته باشم. به اعتقاد من، در طول Rebirth، بازیکنان نه تنها با Cloud ارتباط برقرار میکنند و او را درک خواهند کرد، بلکه Sephiroth را نیز از طریق این بازی بسیار بیشتر خواهند شناخت.
تهیهکننده بازی، یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، گفت:
Remake، برخورد شما با Sephiroth را پوشش میداد و اکنون در Rebirth، ما میخواستیم Sephiroth را به عنوان این دشمن آشکار و هدفی برای شخصیتها حول رفتن و دنبال کردن سفر خود در Rebirth بسازیم. در بازی اصلی، Sephiroth در نقشه خیلی دیده نمیشد، اما در این عنوان، این عنصر را گسترش دادهایم.
Teruki Endo، کارگردان مبارزات، نیز در مورد قابل بازی بودن Sephiroth در Final Fantasy 7 Rebirth و اینکه چگونه تلاش شده تا تعادلی بین قدرتمند کردن او و شکستن تعادل سیستم مبارزه ایجاد کنند، صحبت کرد:
هنگام طراحی Sephiroth، به عنوان شخصیتی که بازیکنان میتوانند در یک منطقه محدود کنترل کنند، من واقعاً مراقب بودم تا منابع و هزینههایی برابر با هزینههای سایر شخصیتهای قابل بازی، برای او در بخش مبارزه ارائه دهم.
Final Fantasy 7 Rebirth در ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) برای PS5 عرضه میشود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- رسمی: سونی بازی سرویس محور God of War از بلوپوینت و پروژه جدید Bend Studios را لغو کرد
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
- مقایسه آمار فروش پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس تا سال ۲۰۲۴
- بازیهای ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم مشخص شدند
نظرات
اگه بشه در قالب اون باسه اخرش بازی کرد خیلی خوب میشه خدایی
برای انتشار این بازی لحظه شماری میکنم😃
شاهکاررر…
حتما پارت اول و کرایسیس کور رو بازی کنید واقعا شاهکاره این بازی و ریمیکش…
بیا که پیش خریدت کردم🥰 (البته توی قلبم❤️)
وای سفیروثو دوس دارممممممم
بیا و به قلبم فرمانروایی کن