Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا

Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود

محمد حسین کریمی
۱۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا

در ماه اکتبر گذشته، ساخت ادامۀ بازی Lies of P تایید شد، اما مطمئناً چندین سال تا انتشار این عنوان فاصله داریم و حتی شاید روی کنسول‌های نسل بعدی آن را ببینیم. به لطف موفقیت تجاری‌ای که Lies of P کسب کرد، احتمالاً نسخۀ دوم بودجۀ بیشتری خواهد داشت.

Lies of P با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ توسعه پیدا کرد، اما با توجه به آگهی شغلی منتشر شده از سوی Neowiz، گویا بازی دوم با بهره‌گیری از آنریل انجین ۵ ساخته خواهد شد. بنابراین، احتمالاً شاهد یک جهش قابل توجه در بحث بصری باشیم. همچنین، یک بستۀ‌الحاقی بزرگ نیز برای Lies of P در دست ساخت قرار دارد که امیدواریم در سال ۲۰۲۴ اطلاعات بیشتری پیرامون آن منتشر شود.

Batman Arkham knight人Acker益man人milad saDARKSIRENگیمرِ روان شناسMinecrosoنیون اکانت بسازKURD WARRIORMehran.BaGhostDKzeroCodeName:666ViboronobodysorenaMohsen bakhtiari.✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧fanboy hunterکاکاسنگیMHNmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا
Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Porfosor گفت:

    واقعاً سولز خیلی خوبی بود دم سازنده هاش گرم

    AMOGUSlul-bookAnnyNOO.BDARKSIRENMinecrosoنیون اکانت بسازKurosAMIR 007.RockMR.NULLmore
  • Daniallox😃 گفت:

    بازی بیشتر تمه اکشن ادونچر داشت ولی در عین حال سولزه خوبیم بود

    lul-bookAnnyNOO.BKratosکاکاسنگی
  • dbanished04 گفت:

    خیلی عالی بود این بازی امیدوارم قسمت دوم زودتر بیاد

    NOO.BMohsen bakhtiari
  • “حتی شاید روی کنسول‌های نسل بعدی آن را ببینیم”

    ۵ سال دیگه هم طول بکشه ، نهایتا بین نسلی میشه !

    lul-bookAnnyMinecrosoنیون اکانت بسازKratosRondaMR.NULLSpider-ManکاکاسنگیnooriBrainiac( خداحافظ )more
  • سلام و روز بخیر خدمت جناب آقای کریمی.
    حال که صحبت از یک اثر مشابه آثار شرکت FROMSOFTWARE گردید بیایید تا با هم یک چیز جدید یاد بگیریم، شاید مفید و موثر واقع گردد.
    به چه آثاری Soulslike و به چه آثاری Soulsborne می‌گویند؟
    آیا می‌توان Elden Ring را Soulsborne خطاب کرد؟ در مورد Lies of P چطور؟
    تفاوت آثار Soulslike با آثاری که صرفاً از درجه سختی بالاتری استفاده می‌کنند چیست؟
    به Dark Souls trilogy و Demon’s Souls و Bloodborne در اصطلاح Soulsborne گفته می‌شود اما به آثار مشابه که از هسته‌ای مشابه برخوردار می‌باشند Soulslike گفته می‌شود.
    با توجه به توضیح فوق پس Elden Ring یک Soulslike محسوب می‌شود. بالتبع آن نیز عنوان Lies of P یک اثر Soulslike است.
    تفاوت آثار Soulslike با سایر آثار با چاشنی چالش بالا در چیست؟
    همه ما می‌دانیم آثار FROMSOFTWARE اولین آثار ویدیویی با درجه سختی بالا نیست و این مهم با اثری Super Mario Bros. 3 به خوبی قابل لمس است. (آن دسته از عزیزانی که با تاریخ بازی‌های ویدیویی آشنایی دارند اطلاع دارند اصولاً شخص Miyamoto با آثاری که Gamer را به راحتی و تنبلی در تفکر و نداشتن چالش دعوت می‌کنند مشکل دارد)
    تفاوت آثار Soulslike با سایر آثار با درجه و چالش سختی بالا به شرح زیر (به صورت کلی) عنوان می‌گردد:
    1 – تنبیه: مرگ در یک اثر Soulslike همواره با تنبیه خواهد بود ب این حال سایر آثار فاقد این موضوع هستند
    2 – کاوش: تمامی آثار Soulslike از محیط‌هایی به هم پیوسته برخوردار هستند که به زیبایی هر چه تمام با داستان آن در هم تنیده شده است.
    3 – محدودیت: احتمالاً نیازی به توضیح این مسئله نیست که شما توانایی ذخیره در هر جایی را که اراده کنید نداشته و بایستی در مکان‌هایی خاص فعالیت خود را ذخیره نمایید.
    حال به غیر از موارد فوق چه چیز‌های دیگری را می‌توان نام برد که عناوین Soulslike را از سایر آثار با درجه سختی بالا متمایز می‌کند؟

    Big Bosslul-bookهیربدꕥMinecrosoنیون اکانت بسازAliDKzeroObi wanMR.NULLCodeName:666Viboromore
    • Fume knight گفت:

      عناوینی که صرفا تو قسمت تنظیمات درجه سختی تغییر میدن صرفا در بیشتر شدن نوار سلامتی دشمنان یا حساس شدن و دقیق تر شدنشون خلاصه میشه، توی سبک سولزلایک تمام دشمنان بازی الگوی حرکتی و نقاط ضعف و قوت خاصی دارن که رویارویی با هر کدوم نیاز به استراتژی و ارتقای کاراکتر و سلاح ها داره و هر مکان و دشمنی پیش نیاز می خواد. باز بودن دست پلیر برای پیاده کردن سبک مبارزه دلخواه هم به لطف انواع سلاح ها از ویژگی های شاخص این سبک به حساب میاد.

      موضوع دیگه هم سبک روایت هست که عموما در آثار سولزلایک روایت، محیطی و غیر خطی هست البته سکیرو از این قاعده پیروی نمی کنه.

      Anny
    • خیلی قشنگ نوشتید و توضیح دادید واقعا👌
      یکی دیگه از چیزایی که به نظر من آثار سولز رو میتونه متفاوت جلوه بده نحوه روایت داستان بازی هستش برای مثال در این آثار(به خصوص آثار اصلی که مربوط به میازاکی هستش) نحوه روایت داستان به طور مستقیم نیست و خیلی از قسمت های داستان مربوط به ایتم هایی هست که تو بازی ما پیدا میکنیم
      یا باید با بسیاری از شخصیت های بازی تعامل داشته باشیم تا بتونیم متوجه اصل قضیه بشیم و اینطوری نیست که کل داستان در چند کاتسین یا چند مکالمه خلاصه بشه
      البته منظور بنده هم این نیست که هر بازی ای نحوه روایت گوییش به این شکل باشه سولز محسوب میشه اصلا اصل یک بازیه سولز به ویژگی هایی که شما گفتید ولی خب این مورد و نحوه روایت داستان یکی از عناصر این بازی ها به شمار میره

    • 🔶 (ابوالفضل چمنی):سلام و درود خدمت آقای چمنی عزیز ممنون بابت توضیحاتتون استفاده کردیم قربان 🙏❤️

      🔸من میخواستم در راستای حرف شما یک موضوعی رو مطرح کنم که البته نظر شخصیم هست پس امیدوارم به طرفداران سبک سولز بر نخوره ببینید شما قاعدتا گیمر قدیمی هستین پس باید یادتون باشه که اکثرا هرکدوم از بازی های قدیمی که ما پلی میدادیم حالا بازی های سگا، نینتندو، پلی استیشن وان برای ما حکم سولز رو داشتن که البته یک دلیلش برمیگرده به سن کمون چون اون موقع هیچ پیشینه ای از ویدیو گیم نداشتیم و چون اینترنتم هنوز همه گیر نشده بود اطلاعاتمون محدود بود

      🔸حالا میخواستم بگم از نظر من به شخصه سختی یعنی همونا یعنی بازی های قدیمی علاوه بر چالش مثلا مبارزه با یک باس فایت، معما هم داشتن، یا یک چالش برای پیدا کردن راه اصلی بازی بهت میدادن مثال: رزیدنت اویل رو شما در نظر بگیرین نسخه سوم رو مثال میزنم اون کنترل سخت شخصیت بازی (جیل)، سختیه مبارزه با نمسیس، معماها زیاد و سخت، پیدا کردن آیتم های مختلف برای باز کردن در یا راه انداختن قطار برای ادامه بازی یا سایلنت هیل ۱ هم همینطور برای پیدا کردن راه هی باید نقشه رو نگاه میکردیم با نگاه کردن به اون نقشه بازم نمیتونستیم راه رو پیدا کنیم یا سری تومب ریدر که با یک دکمه اشتباه سقوط میکردیم از ارتفاع و میمردیم این سختی واقعا لذت بخش بود عذاب نمیداد آدمو

      🔸علتی که نمیتونم با سبک سولز ارتباط بگیرم (فکرنکنین بخاطر اینکه نوب هستم نه 😁)یکیش بخاطر اینه که سبک سولز فوکوس کرده رو مبارزه با دشمنا و باس فایتا یعنی چالشش رو برمبنای همین گذاشته که طوری برنامه ریزی کنی طوری سیو کنی طوری دشمنا رو شکست بدی که بتونی بازی رو تموم کنی ولی من به شخصه سختی یا چالش برام یک کتگوری داره معما، مبارزه سخت با باس فایتها، پیدا کردن آیتمها خاص برای ادامه راه اصلی بازی دلیل اینکه امثال بازی های رزیدنت اویل مخصوصا نسخه های کلاسیک، سایلنت هیل و… رو دوست دارم بخاطر همینه که این کتگوری رو کامل دارن

      🔸علت دیگه ای که نمیتونم ارتباط بگیرم اعصاب ضعیفه خیلیا الان شاید متوجه نشن سن که میره بالا دغدغه ها و مسئولیت ها که زیاد میشن مخصوصا تو این کشور که هر روزش برامون حکم مراحل بازی های سولز رو داره شما ناخودآگاه حوصلت کم میشه اعصابت ضعیف میشه در صورتی که من یک دلیلی که ویدیو گیم پلی میدم بخاطر اینکه یک چند ساعتی از دنیای بیرون از مشکلاتم فاصله بگیرم و ذهنم رو استراحت بدم اما سبک سولز بدتر اعصابمو ضعیف میکنه کاری میکنه که از بازی لذت نبرم و بدتر از دنیای واقعی عذابم میده سختیی که داره مثل بازی های قدیمی لذت بخش نیست برعکس عذابه خب این قاعدتا دلیل های محکمیه که نخوام این سبک بازی هارو تجربه کنم و در آخر بازم میگم امیدوارم به طرفداران این سبک برنخوره استدلال من و نظر شخصیم در رابطه با این سبک اینه وگرنه بازی های سولز هم طرفداران خاص خودشو داره و من بهشون احترام میزارم ❤️

      AnnyPerfect
  • احتمالا نسخه بعدیش یک بازی میان نسلی باشه

    Anny
  • Lu Bu گفت:

    امیدوارم تا آخر این نسل عرضه بشه . واقعا بازی سولزلایکی ندیده بودم ک آنقدر ارزش تکرارش واسه من بالا باشه .
    بااینکه کنسول الان افلاینه یه دلم میگه تموم بازیهارو ک ریختم پاک کنم و برم دوباره سمتش 🥲

    lul-bookKingSpider-ManBrainiac( خداحافظ )geralt
  • Dark Night گفت:

    من که لذت بردم از این بازی و یکی از بهترین بازی های امسال بود که تجربه کردم.

    Anny
  • Artorias گفت:

    نه ول کن نیستن اینا یه نمره ی ۸۰ گرفته سازندش دیگه از ذوق خودشو نکشه خوبه این میازاکی بود چیکار میکرد بازی بعدی با مخ میاد زمین حالش میاد سرجاش🤣🤣

    .Anny™PatrickAmirمحمد حسین کریمیMatoriasآقای پلاستیک
  • Anakin گفت:

    سه تا بازی رو دوس دارم کرک شن لامصبا اصن انگار نه انگار
    Lies of p
    Hi firush
    Ac mirage

    KURD WARRIOR
    • امپرس که رفته زیر گل رس معلوم نیست چه غلطی میکنه اخرین چیزی که توی چنلش گذاشته ویدیو پیانو زدنه با استفاده از یه نرم افزار و معلوم نیست خداحافظی کرده با این ویدیو یا چیز دیگه/این ویدیو هم مربوط به شهریور ماه هست و از اخرین ک ر ک ی که کرده ۴ ماه گذشته تقریبا.بازی های اساسین میراژ و های فای راش هم بعید میدونم قفل دنووشون حذف بشه.باید آیا اپرس تا دو ماه آینده حرکتی میزنه یا خیر که بعید میدونم بخاری ازش بلند بشه/هر چند ممکنه قفل دنوو دو عنوان کالیستو پرتکل و dead space remake برداشته بشه/البته بازی takken 8 قفل دنوو نداره طبق گفته کارگردان بازی/بازی شاهزاده ایرانی جدید هم معلوم نیست قفل دنوو داره یا نه.

  • Matorias گفت:

    یکی از بهترین “گیمای فرام‌سافتوری که فرام‌سافتور نساخته”

  • به به/امیدوارم اپتیمایز باشه.

Lies of P 2 با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود - گیمفا