بازی Rise of the Ronin شامل چندین درجه سختی مختلف میشود
Rise of the Ronin برخلاف آثار اخیر استودیوی تیم نینجا (Team Ninja)، شامل سه درجۀ سختی مختلف میشود و برای مخاطبین بیشتر طراحی شده است.
استودیوی تیم نینجا در مصاحبهای با Jeuxvideo تایید کرد که در زمان لانچ، Rise of the Ronin سه گزینۀ سختی خواهد داشت که رویکردی متفاوت از آثار سولزلایک اخیر استودیو است. سازندگان در ادامه توضیح دادند که بازیهایشان اصولاً آسان نیستند، اما تصمیم گرفتند Rise of the Ronin را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهند.
این عنوان اختیار انتخاب میان سه درجۀ سختی Intermediate ،Narrative و Hard را به شما میدهد. درجۀ سختی Narrative برای کسانی است که تنها میخواهند متوجۀ داستان شوند و زیاد درگیری با سیستم مبارزات را دوست ندارند. Intermediate همان سطح سختی نورمال را ارائه میدهد و Hard چالشی مشابه با Nioh و Wo Long: Fallen Dynasty را در بر میگیرد.
Rise of the Ronin در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای PS5 منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- شایعه: Halo: Infinite به پلی استیشن خواهد آمد
- سیستم مورد نیاز Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد + تریلر نسخه PC
- منبع داخلی: Halo: The Master Chief Collection به PS5 میآید
نظرات
چه چیز جدیدی انگار نه انگار خیلی از بازیا الان این قابلیتو دارن
قبل از این، بازیهای سولزلایک اورجینال این استودیو شامل درجۀ سختی نمیشدن، برای همین اعلام کردن، وگرنه مشخصاً کسی نمیخواست بگه بازی ما برای اولین بار گزینه های سختی ارائه میده.
بازی سولز لایکه؟
نظرم عوض شد 😂
من اگر درجه سختی داشته باشی بدون شک پلی میدم واقا با بازی سولزلایک هیچ جوره نمیشه ارتباط گرفت مگه یه گیمر با اعصاب فولادی باشی که بعدا ذوانتو از دست بدی
چیه بخدا این همه پیشروی کنی دوباره با یه ضربه کشته شی بیای نقطه اول یبار دوبار سبار ده بار بشه تحمل کرد اصلا تکرارش از بازی خستت میکنه ولی این میشه اینو یطوری تنظیم کرد زیاد سخت نباشه .دسته برا سولز لاک بازا خوب نباشه ولی بدون شک تعداد فروشش زیادتر میشه چون سولزلایک بازا زیاد نیستن.
اصن بازی سولزلایک ب گوشِت خورده؟! بازی سولز که درجه سختی نباید داشته باشه
سولزلایک!!! مگه شبیه نینجا گایدن نیست.
تو سبک بازی nioh هستش
احسنت بر تو
واقعا بازی بدون درجه سختی رو درک نمی کنم بازی باید برای مخاطب ارزش قائل بشه و بهش حق انتخاب بده
خوب بازی های سولزلایک هم بهت حق انتخاب میده دیگه
یا بخر یا نخر 😂
تو هنوز از وجود سبک سولزلایک داری فشار میخوری ؟؟؟ این همه بازی خوب امسال اومد که از بینشون فقط ۴ تا سولزلایک بودن در ضمن فکر نکن چون این بازی درجه سختی داره برای کژوال گیمرهایی مثل تو مناسبه همونطور که همه بازی های قبلی تیم نینجا حتی نینجا گایدن هاردکور بودن رایز او در رونین هم همون اول که معرفی شد اعلام کردن هاردکوره
در ضمن یه چیزی بهت میخواستم بگم : الدن رینگ به جای رگناروک گوتی و پرافتخارترین بازی تاریخ شد
این که داری حق خوری پارسال رو به این بحث ربط می دی مشخضه کی داره فشار می خوره
قبلا هم برات توضیح دادم معنای کژوال گیمر با اون چیزی که تو توی ذهنت هست فوق می کنه
به نظرم کژوال گیمر ها درکی از هنر واقعی بازی سازی ندارن و به گیمینگ به چشم یک تفریح بی هدف و ساده نگاه می کنن و اکثرا از داستان و شخصیت بازی ها هم سر در نمی یارن
این که شما بتونی با صرف ۱۲۰ ساعت تایم الدن رینگ و سکیرو رو پلات کنی نشون نمی ده شما گیمر بهتری هستی احتمالا هر کسی با صرف وقت و انرژی می تونه هر بازی سولز لایکی رو پلی بده
مسئله اینه من گیمینگ رو چیزی بیشتر از پشتک زدن های متوالی می بینم و این که نمی خوام وقت و اعصابی که می تونه برای یک بازی با داستان اموزنده و شخصیت های دلنشین و دیالوگ های خفن در کنار صحنه های سینمایی صرف بشه رو برای بازی سولز لایک بزارم
مگه من روزی چند ساعت می تونم بازی کنم که بخوام ۳ ساعت برای زدن یک باس وقت بزارم
این بازی هم همون طور که نوشته شده درجه سختی داره همون طور که توی متن به وضوح نوشته شده کسانی که نمی خوان زمان زیادی برای مبارزات بزارن هم می تونن از این بازی لذت ببرن
تعریف کردن از درجه سختی داشتن این ، دقیقا برام مثل بدگویی از کاراکتر بیصدای (بقول شما لال) استارفیلد میمونه
یزمونی کژوال گیمرا ب همین دلیل از فالوت۴ دفاع میکردن
دقیقا کژوال گیمر چیزیه ک اون دوستمون گفت
منم سولزباز نیستم ، ولی قرار نیست همه بازیا برای سلیقه من درست شن ، واضحه ک این حرکت مثبتی برای فنبیس اصلی بازی نیست
قرار نیست چون من مثلا فیفابازم ، بگم همه چیز فیفایی بشه خوبه
Skill Issue
اقای کریمی اگه قابل بدونی اکانت پی اس ان بدم فیفا و نورتال بازی کنیم تا ببینیم کی بازیش بهتره
مشکل از مهارت نیست وگرنه هیچ وقت به سطح لیگ ۱ فیفا نمی رسیدم
مشکل از وقت هست که ندارم ضمن اینکه باختن توی قیفا و وارزون به مراتب قابل حضم تره تا یک باس در دنیا ی سولز
واقعا داری خودتو بخاطر خوب بودن توو فیفا پرو حساب میکنی؟
ببین پرو کلا کسیه هرچی بدی بهش تووش خوب باشه حالا ۴ تا گل با مسی یا رونالدو زدن به معنای پرو بودنم نیست
هن؟
فیفا مسابقات جهانی داره ولی حرفه ایی بودن توش حساب نیست ولی توی زدن باس های الدن رینگ حسابه؟
به مسابقات جهانی بودنه مگه؟
درضمن نگفتم هرکی تو سولز لایک خوبه پرو هستش
گرفتم پرو کسیه که تو همه چیز خوبه نه اینکه داد بزنی بگی:
آره من میتونم تو فیفا بهت گل بزنم پس من پروام
درود دوست عزیز اگه بنا به حق خوریه که تو بخش روایت حق پلیگ تیل بود نه رگناروک و گوتی هم حق الدن رینگ بود البت اینم بگم رکناروگو بازی کردم بی علت و یا طرفا برا طرفداری اینو نمیگم.
شرمنده داش که اینو میگم اما کسی که سه ساعت سر هر کدوم از باسای سولز گیر کرده باشه مشکل ذهنی داره احتمالا. یه چکاپ برو
پس۹۰ درصد یوتویبر ها هم مشکل ذهنی دارن دیگه
یکیشون می گفت من ۵ روز داشتم اون مرد ژاپنی یک دسته توی سکیرو رو می زدم
۵ روز من یک گیم تموم می کنم
زمانی به اون مرد ژاپنی یک دست میرسی که تقریبا تو همه چی سکیرو وارد شدی
حتی باس فایت سختی هم نیست فاز اولش رو میشه با stealth جمع کرد فاز دومش اسپم mortal draw کافیه
پس بازم به مشکل ذهنی بر میگردیم
لذت سولز به همون باس فایت های چالش برانگیزه که وقتی میزنیشون به خودت افتخار میکنی و بازی هم پاداش خوبی بهت میده ولی بازی های سینماتیک چی ؟ پاداشت برای زدن باس فایت چیه ؟ نیم ساعت کات سین ؟ در مورد درجه سختی رونین هم باید بگم که خود تیم نینجا قبلاً گفته که بازی همچنان قراره هاردکور باشه یعنی قرار نیست مثل بازی های سینماتیک همش دو دقیقه ای باس بزنی درست مثل نینجا گایدن که هاردکور بود
گفتی حق خوری پارسال ؟ با این جوکت روحم رو جلا دادی یعنی میگی گیم اواردز حق خوری کرد ؟ پس اون بالای ۳۵۰ سایت دیگه هم حق خوری کردن و اون ۷۰ تا سایتی که به رگناروک دادن کار درستو کردن ؟ یعنی میلیون ها نفر کاربر استیم هم که الدن رینگ رو به عنوان گوتی انتخاب کردن هم حق خوری کردن ؟ ( گاد او وار ۲۰۱۸ هم پارسال جزو نامزد های استیم بود ) حتی سایت سونی فنی مثل پلی استیشن لایف استایل هم گوتی رو به الدن رینگ داد
تو که فکر میکنی ویدئو گیم اصلش صحنه های سینماتیکه معلومه از شاهکار هایی مثل سولز و الدن رینگ و حتی بایوشاک سر در نمیاری لعنت به کسی که اولین بار بازی سینماتیک ساخت و باعث شد بعضیا توهم بزنن که داستان یعنی کاتسین
در ضمن یه چیز دیگه هم بهت بگم : آرمورد کور ۶ جایزه بهترین بازی اکشنو امسال برد ولی اسپایدرمن ۲ موز هم نبرد
پاداشت برای زدن باس فایت چیه؟
داستانی مثل لست ۲ و گاد اف وار و هلبلید که تا ابد تو ذهنم می مونه
پاداش تو برای زدن باس فایت ها چیه.؟
اکس پی؟
لول اپ؟
افرین ولی همه این ها رو وقتی بازی تموم می شه باید پشت سر بزاری احتنالا تا اخر عمرت یادت دیگه به یادت هم نمی یاد ولی من تا ابد فایت تور و کریتوس رو فراموش نمی کنم
یه چیزی که هست اینه که خودت می دونی بخوام راجع به جایزه و افتخارات بازی های داستانی صحبت کنم باید ساعت ها بنویسم پس اگه جای تو بودم اصلا راجع به جوایز حرفی نمی زدم
در جواب ادعا جوایز تو همین بس که افتخارات ناتی داگ به تنهایی اط کل فرام سافر که مثلا بهترین سولز ها رو می سازه بیشتره
حالا نمی خوام راجع به کلی استودیو که بازی های داستانی می سازن مثل سانتا و راکستار و … حرف بزنم
نفهمیدم بایوشاک کات سین نداره چرا حرف بی منطق می زنی چرا بایوشاک رو در کنار بازی های سولزلایک قرار می دی
اتفاقا بایوشاک هم درجه سختی داره هم کات سین
پیش نهاد دوستانه من به شما اینه وقتی داری راجع به بازی های داستانی حرف می زنی و داری اون ها رو نقد می کنی بحث رو سمت جوایز و متا نکشون که بد جوری پشیمون می شی
الدن رینگ داستان به یاد موندنی نداره ؟ همینه دیگه وقتی داستان قوی رو تو کاتسین میبینی معلومه از این حرفا هم میزنی اگه فایت با ژنرال رادان یا راداگون رو دیده بودی دیگه به باس تور نمیگفتی به یاد ماندنی هر وقت این گاد او وار های نورس طراحی باس هایی به خوبی بلادبورن یا دارک سولز ۳ داشتن بیا حرف از فایت های به یاد موندنی بزن اصلا باس های بلادبورن پیشکش باس های گاد های نورس حتی در حد نسخه های یونان هم نیستن چه برسه به دارک سولز و بلادبورن یه باس گرمن میرزه به کل باس های رگناروک حداقل فرام سافتور نیومده برای جذب مخاطب بیشتر المان های کمدی به یه بازی جدی و حماسی اضافه کنه
در ضمن برو مقاله سه قسمتی گیمفا برای داستان الدن رینگ رو بخون بعد میفهمی که داستان های فرام سافتور از هیچ نظر کمبودی نسبت به امثال راکستار ندارن
نمی دونم واقعا منظورمو نمی فهمی یا خودت رو زدی به اون راه
بحث من از نظر داستانی هست نه این که کدوم باس فایت بزرگ تر بود و زدنش سخت تره
مثلا توی همون گاد نورث و فایت تور به دیالوگ ها دقت کن {البته تو که فقط دنبال کلید زنی هستی و افتخار رو در زدن یک باس فایت می بینی دقت نمی کنی}
تور وقتی داره گذشته کریتوس رو بهش یاد اوری می کنه مو به تن هر گیمری سیخ می شه چیزی که هیچ وقت توی یک بازی سولز لایک پیدا نمی کنی
در لست ۲ و مبارزه پایانی تو نمی دونی باید طرف کدوم رو بگیری و اینجوری با روان و اعصابت بازی می شه ایا یک بازی سولز لایک می تونه این کار رو بکنه
در همون بایوشاکی که اسمش رو در کنار الدن رینگ می یاری در نسخه اینفینت ۳۰ دقیقه اخر فقط راه رفتن و کات سین بود ولی مغزتو منفجر می کنه و باعث می شه به فکر فرو بری
کدوم بازی سولز لایکی همچین کاری می تونه باهات بکنه؟
بازی های سولز لایک تنها تاثیری که روی تو می زارن اینه که فشاریت می کنن و احتمالا بعد از زدن فلان باس یه حس غرور هم درت ایجاد می کنن
فکر می کنی باس باید خیلی بزرگ و قوی باشه که به یاد موندنی بشه/؟
توی مدرن وارفر ۲ اورجینال هیچ باس بزرگ و موندنی ایی یادم نمی اد ولی هنوزم در یاد ها به دلیل خیانت شفرد مونده
در مکس پین چه باس بزرگی بوده؟ در سری ایتزیو چه باس بزرگی بوده حتی شخصیت منفی اصلی بازی فارکرای ۳ یعنی واس نه به دلیل سختی مبارزه بلکه به دلیل شخصیت پردازی قوی در یاد ها موندگار شده
اگه به دیالوگ ها دقت نمیکردم و فقط دنبال دکمه زنی بودم اصلا داستان بازی های فرام رو نمیفهمیدم دانشمند
بازی های سولزلایک فقط ادمو فشاری میکنن ؟ چون خودت فشاری شدی اینو میگی دیروز اتفاقا خونه رفیقم بودم و داشتم بلادبورن میرفتم و سر باس میکولاش موندم ولی هی میرفتم سراغش چون لذت بخش بود چون داستان خیلی قوی پشتش بود چیزی که باسی مثل ژنرال رادان رو موندگار کرده داستانیه که پشتش داشته نه ظاهر بزرگش اگه بخوای میتونی داستانش رو تو همین گیمفا بخونی
تو که راست می گی
اصلا بازی ایی که نمی تونه خودش خودش رو روایت کنه و نیازمند شخص دیگه ایی هست که داستانش رو برات بگه چه فایده ایی داره؟
حالا می شه دو تا از اون دیالوگ های ماندگار رو که حین فایت گفتن و شما یادته بگی استفاده کنیم؟!
There is no path.
Beyond the scope of light, beyond the reach of Dark…
…what could possibly await us?
And yet, we seek it, insatiably…
Such is our fate.
فعلا با همین خوش باش و سعی کن معناشو برای خودت اکسترکت کنی
دیالوگ بی معنی و نا مفهکمیبود دقیقا مثل خود بازی های سولز که هزار تا برداشت می شه ازش کرد
حالا اینم کنار بزاریم داشتم در مورد دیالوگ های حین فایت صحبت می کردم این که برای کات سین بوده اصلا
شاید جالب باشه بدونی همین دیالوگ به قول تو بی معنی یه رفرنس به نمایشنامه هملت شکسپیر داره که البته تو متوجهش نمیشی :))
“دیالوگ بی معنی و نا مفهکمیبود دقیقا مثل خود بازی های سولز که هزار تا برداشت می شه ازش کرد”
حتی نخوندی چی نوشته، فک کن به یکی از فلسفی ترین دیالوگ های تاریخ ویدئو گیم بگی نامفهوم یعنی تو خود دلقکی
لیاقتت همون دو نات بی ساری بی بتره 😂
قضیه دیالوگ حین فایت هم نفهمیدم نمیدونم چه انتظاری داری وقتی داری با یکی فایت میدی طرف باهات فلسفی صحبت کنه.
قبلانم بهت گفتم زیبایی سری سولز به اینه که هر کس میتونه ازش به یه مدل برداشت کنه
برا کات سین باشه مگه مشکلی داری؟
تو که عادت داری به دیدن کات سین های ۳-۴ ساعته :دی
اینقد سر هر پست گریه نکن فهمیدیم توانایی درک و بازی کردن سولز لایک رو نداری.
میخوای بحث و برات ببندم؟ انجامش میدم
سولز لایک فقط برای یه عده خاص از کامینیوتی گیمینگ ساخته شده که توانایی درک و هضم جهانشو دارن، بقیه که نمیتونن باید فقط دنبال دکمه خروج باشن، مشکل تو هم همونیه که کاربر Fedora بالاتر گفت.
اینقدم خودتو به نفهمی نزن خوشت اومده از سولز لایک یا نیومد به جهنم فقط اینقد ناله نکن چون تاثیر روی روند کار فرام نمیزاره.
چه بخوای چه نخوای در کنار ناتی داگ و راکستار فعلا جز بهترین استودیو هاست و قرارم نیست برای یه مشت کژوال پلیر روند کاری خودشو تغییر بده.
به خدا این جوری دفاع کردن شما از بازیای سولزلایک خراب کردن شون هست ….
این بنده خدا چیز بدی نمیگه داره میگه ای کاش برای بازی های سولزلایک هم درجه سختی میذاشتن چون هر کسی جذب یا بعضی یا همه ی ابعاد یه گیم میشه مثلا من جذب داستان بازی های سولزلایک میشم پس باید مبارزات آسون تر باشه تا منم بتونم لذت ببرم …
به خدا که اگه بازی آسون تر هم باشه میشه ازش لذت برد
بازی نیازمنده درجه سختیه
پلیر بازیو خریده که اونطور که دوست داره بازیش کنه
در این سبک درجه سختی انتخابی حس یکپارچگی تجربه بازی بین پلیرها رو از بین میبره
همونطور که قبلا گفته بودین
بعضی پلیرا فقط داستان میخوان و بعضی به دنبال چالشن
نباید همه رو یک طور دونست.
نقطۀ قوت استودیوی Team Ninja، طراحی سیستم مبارزاته. عملاً یکی از تک بعدیترین استودیوهای موجود هست که به طور متمرکز روی سیستم مبارزات تمرکز داره و سایر بخشها در خدمت این موضوع هستند. و جایی سیستم مبارزات میدرخشه که به طور مستقیم و فعال، بازیکن درگیر سیستمهای این بخش از گیمپلی باشه. به طور متوالی بیلدها و سلاحها رو تست کنه، سیستمهای نقشآفرینی رو طوری جهت بده که به پیروزی ختم بشه، سعی کنه در مبارزات بهینه عمل کنه و در نهایت از بزرگترین نقطۀ قوت استودیو (طراحی مبارزات) لذت ببره. کسی که روی درجههای سختی دیگه بازی میکنه، متوجۀ نقطۀ قوت و تخصص اصلی استودیو نمیشه، به عنوان مثال حالت «narrative» عملآً درگیری با گیمپلی رو به صفر نزدیک میکنه و اکثر تمرکز بازیکن رو همونطور که قصد داره، به سمت روایت میبره. اصولاً بازی هایی که یک درجه سختی مشخص دارن، خواهان درگیری حداکثری پلیر با گیمپلی هستن و میدونن که نقطه قوتشون در این بخش بنا شده و با دادن گزینه، هایلایتی برای مخاطبین درجه های سختی آسانتر باقی نمیمونه و فقط و فقط یه بازی باقی میمونه که جمع بزرگی از پلیرها درک نمیکنن چرا خوبه! چون عملاً با گیمپلی درگیریای نداشتن.
در نهایت، بازیکنی که این گزینه رو انتخاب کرده، میگه بازی چیز خاصی نداشت و خوب نبود. چون در قالب «آسان» یا «نورمال» با نقطۀ قوت استودیو دست و پنجه نرم نکرده و متوجۀ ساختارش نشده، صرفاً با داستانی تعامل داشته که نقطه قوت استودیو نیست.
این بازی اگر درجۀ سختی «Narrative» داره، بهتره که تیم سازنده یه داستان کم نقص و بینظیر اارئه داده باشن. وگرنه اگر قراره مثل Nioh و wo long روایت بشه، عملاً قرار جمع زیادی از نارضایتی رو به خودش جلب کنه، چون افرادی که روی درجه های سختی دیگه بازی استودیو تیم نینجا رو تجربه میکنن، قرار نیست تحت تاثیر گرافیک یا داستان قرار بگیرن.
برای ۹۰ درصد بازیهای ویدیویی اضافه کردن گزینه برای درجۀ سختی هیچ مشکلی نداره! اتفاقا رویه مثبتی هست که دسترسیپذیرتر میکنه بازیها رو. اما آثاری که درجه سختی یگانه و یکپارچه عامل درخششون هست، اضافه کردن سطوح سختی صرفاً باعث میشه نقاط ضعف این آثار مثل داستان یا گرافیک تکنیکال ضعیف تر بیشتر در معرض دید قرار بگیرن.
Nioh رسما یکی از عمیق ترین داستان هارو داشت
Nioh یکی از بدترین و فراموششدنیترین روایتهای تاریخ گیمینگ رو داره. حاضرم شرط ببندم اکثر کسایی که حتی بالای ۲۰۰ ۳۰۰ ساعت بازی رو تجربه کردن، نمیتونن بدون سرچ کردن، سه شخصیت یا باس رو نام ببرن، مگر عدۀ محدودی که فن اصلی هستن و مدام با پیج های فنبیس تعامل داشتن. بازی عملاً از نظر روایی و lore عقیمه.
آقای کریمی این رحمان رو ولش کن زیادی حرف فلسفی میزنه در صورتی که حتی تو این گیم قدم هم نزده چه برسه بخواد تمومش کنه
شما پلاتش کردی خیلیه
عمیق vs عقیم
من پارسال nioh 1 رو تموم کردم و نزدیک ۶۰ ساعت بازیش کردم فقط اسم شخصیت اصلیش یادم مونده از داستانش
رحمان جان نیوه در مقابل سری سولز عملا داستان نداشت داستانش صرفا بهونه بود برای ادامه دادن گیم پلی فوقالعادش این مورد برای وولانگ به مراتب بدتره نینجا گایدن رو هنوز نرفتم ولی اینطور که شنیدم داستان اونم چیز خاصی نیست با توجه اطلاعاتی که از رونین هم اومده اونم مثل اینکه قراره یک روایت تاریخی دیگه در کنار یک گیم پلی ناب ارائه بده
به این بازی امیدوارم چون احتمال داره سونی تو باقی بخشا یه مقدار بهشون کمک کنه و به نتیجه مطلوب برسه
شما هم ازش وایب سکیرو دریافت میکنید؟ احساس میکنم قراره بازی مثل اون باشه
وولانگ بیشتر مثل سکیرو بود تا این
این بازی بیشتر ترکیبی از nioh و گوست هستش
من خیلی دنبالش نکردم ، واقعا تیکه نمیندازما ، واقعا سوالمه ، چیش شبیه گوسته جز اوپن ورد بودنش؟
برای من اصلا گوست تداعی نشده با دیدن تریلراش ، من بیشتر وایب سکیرو میگیرم مثل این دوستمون
آرت بازی ،استایل اپن ورلد مشابه گوست ،گرپلینگ هوک ،اسب سواری خیلی از گوست الهام گرفتن
سکیرو مبارزاتش سریع بود و بر حسب دفلکت کار میکرد مثل وولانگ
این بازی سبک مبارزاتش خیلی بیشتر ترکیبی ازگوست و Nioh میزنه
استفاده از کمان ها و تپانچه های مختلف استفاده از گرپلینگ هوک در مبارزات
سکیرو یه چیز تکرار نشدنیه، به جرئت میگم تنها بازی که سیستم مبارزاتش قابل مقایسه است فور هانره
این نکته خوبیه،تمام
من نمیدونم چرا سبک خودشونو با اینکارا خراب میکنن. وقتی درجه سختی قرار میدی میشه یه بازی معمولی مث بقیه دیگه سولزلایک نیست. وقتی استودیویی تو این سبک انقد موفقه و هوادار داره دیگه لزومی نداره ارزش سبک و بازیاشونو با این چیزا بیارن پایین
همون بهتر که سونی بلادبورن رو ول کرد. اصلا نمیخوام درجه سختی ایزی بلادبورن رو ببینم.
خوبه بالاخره بحث سر حوصله و زمان هم هست
امیدوارم درجه سختی آخر خوب بالانس شده باشه که اگه اینجوری باشه خیلی تصمیم خوبی گرفتن هم فروش بیشتر میشه و هم گیمرهای هاردکور میتونن خودشون رو به چالش بکشن.
مثلا star wars jedi survivor درجه سختی متوسطش برای من زیادی آسون و بدون چالش بود و تصمیم گرفتم روی درجه سختی jedi survivor تجربه کنم که الحق تجربه لذت بخشی بود و به نوعی تداعی کننده سکیرو بود بماند که باز هم چالشش نزدیک سکیرو هم نمیشد.
عالیه … مخاطبین غیر از سولزبورن هم میتونن تجربه کنن…