با انتشار پچ ۱.۰۵، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon ویژگی Ranked Match را دریافت میکند
پچ جدید Armored Core 6، ویژگیهای دیگری مانند نقشههای PvP جدید، قطعات جدید AC، شخصیسازی نامپلاک و موارد دیگر را نیز به بازی اضافه خواهد کرد.
در پایان سال، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از استودیوی FromSoftware با معرفی سیستم رتبهبندی برای بازیهای PvP به پایان میرسد. بازیکنان میتوانند در مسابقات رقابتی با یکدیگر مبارزه و برای کسب جایگاه در جدول رتبهبندی تلاش کنند و حتی نام پلاکهای خود را برای تثبیت حضور خود شخصیسازی کنند.
آپدیت ۱.۰۵ همچنین قطعات جدیدی برای شخصیسازی Armored Core اضافه میکند و سه نقشه جدید PvP برای مبارزه در آن ارائه میدهد. علاوه بر رفع اشکالات معمول و تغییرات، باید تغییرات تعادلی اختصاصی PvP نیز وجود داشته باشد، بنابراین منتظر باشید تا اطلاعات کامل پچ فردا منتشر شود.
Armored Core 6: Fires of Rubicon برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در دسترس است. این بازی یک داستان جدید دارد که در Rubicon 3 اتفاق میافتد، جایی که شرکتهای مختلف برای کنترل Coral، یک ماده قدرتمند اما ناپایدار، رقابت میکنند. به عنوان انسان تقویت شده C4-621، بازیکنان ماموریتهایی را برای گروهها انجام میدهند و سرنوشت سیاره را تعیین میکنند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خوشحالم که فراموشش نکردن …
برای رنک یه بالانس هم نیازه
داش یکم زوده ها بیشتر استراحت کن 😂
هیچ وقت از رنک تو هیچ بازی خوشم نمیومد، رنک فقط خوراکه هارد کور پلیراست
عرض ادب و احترام خدمت حضرتعالی.
سیستم رتبهبندی یا Rank صرفاً مخصوص بازیکنهای حرفهای نیست بلکه برای Gamerهای مبتدی نیز کاری است تشویقی به جهت ادامه دادن در بازی و فرآیند رقابتپذیری.
مثال عینی:
عنوان محبوب FORZA Motorsport که یک عنوان در زمینه شبیهساز مسابقات اتومبیلرانی محسوب میشود فاقد سیستم Rank بوده که این مهم منجربه از دست رفتن علاقه به رقابت جدی بین Gamerهای حرفهای و طرفداران سرسخت این عنوان شده است. به دلیل قرار گرفتن این عنوان در سرویس Gamepass و حجوم Gamerهای مبتدی برای تجربه این عنوان، سیستم رقابت Forza Motorsport عملاً یک سیستم ناقص و عقیم نسبت به رقیب خود یعنی Gran Turismo شده است. یک Gamer حرفهای همیشه در کنار تعدادی Gamer مبتدی قرار میگیرد که این موضوع علاوه بر عدم پیشرفت در نحوه بازی، ضربه شدیدی به بازخورد اولیه Gamerهای مبتدی نیز میزند. در کنار مورد فوق عدم وجود یک سیستم Penalty در حین رقابت منجربه از دست رفتن انگیزه Gamerها برای ادامه رقابتها شده است و هر شخصی با هر نوع نیتی حتی با این نیت که صرفاً برای برهم زدن لذت دیگران وارد بازی شود به هیچ وجه خوشایند نیست. در عنوان Gran Turismo 7 هر دو سیستم Rank و Penalty به خوبی در کنار هم قرار گرفتهاند تا رقابت در این عنوان جولانگاه Gamerهای غیرحرفهای نباشد.
یکی از دلایل حذف سیستم Rank از سری عناوین FORZA (چه در سری Motorsport و چه در سری Horizon) که پایهگذار آن نیز Playground Games میباشد، تجربه حدأکثری تمامی Gamerها از بازی است جایی که با وجود عرضه این عناوین در سرویس Gamepass نیز این مهم به راحتی محقق میگردد با این حال Turn10 و مایکروسافت باید برای عناوین خاص خود تمییز قائل شوند و عناوین شبیهساز را که برای قشر محدودتری از Gamerها طراحی شدهاند را از سایر عناوین جدا نمایند.
قابلیت Rank برای عناوینی که حالت رقابتپذیری بیشتری نسبت به سایر آثار دارند حکم متعادل نمودن تجربه کاربری Gamer را به ارمغان میآورد که جلوی آشوب و به هم ریختن حس رقابت و در نهایت زنده ماندن یک بازی رقابتی را دو چندان میکند اگر به درستی و به دقت پیاده شود.
حرفای شما درسته ولی حقیقتا بیشتر از اونکه بازی بخواد زنده بمونه،این برام مهمه که من از اون بازی لذت ببرم،(نا گفته نماند من یه گیمر نرمالم شاید از دیده گیرمای دیگه قضیه متفاوت باشه) شما از اون جهت داری میبینی،حالا من از دیده خودم بهتون میگم،من از اوایله ۲۰۱۳ دوتا ۲ بازی میکردم،خیلی خوش میگذشت،با دوستا میرفتیم یا حتی با غریبه ها،همیشه اوکی بود و اگه میباختی هم اتفاقی نمیافتاد،تا وقتی که سیستم رنک پاش به بازی باز شد،یواش یواش بالای ۹۰درصد پلیرای بازی کامل سوییچ کردن رو رنک(چون بازی با سیاستاش پلیرها رو مجاب میکرد)از اون موقع تا امروز شاید بعضی ها بگن دوتا فان هم داره ولی از نظره من کلا فان تو دوتا از بین رفته و فقط فقط و فقط عدده رنکه که مهمه،تو تک تک بازی ها فحش و درگیری و غیره هست،حتی اونایی که تجربه کردن میدونن که خیلی از دوستی ها سره رنک از بین رفت،دیگه دوتا از اون حالته نرمالش تبدیل شد به تلاش های بی پایان برای بالاتر رفتنه عدد به هر قیمتی،نمونه ی دیگش بازی کال آو دیوتی،که تقریبا همین مسیرو رفت و میره که بخوام ادامه بدم حرفام خیلی طولانی میشه،شاید تو کامنت قبلی باید بجای هاردکور از سوئتی و ترای هاد و فشاری و این مدل کلمه ها استفاده میکردم نمیدونم،ولی واسه منه گیمره نرمال رنک مثل سمه
رنک اتفاقا واسه هاردکور پلیرا نیست چون زیاد با چیزای مختلف بازی آزمایش میکنن، خیلی درگیر بهترین بیلد متا و OP ترین تاکتیک ممکن نیستن، خودشون کسایی هستن که کشفش میکنن ولی به یه دونهاش نمی چسبن برای رنک آپ کردن، رنک بیشتر جای tryhardها و فشاریهاست
منظوره من همین بود شاید از کلمه ی اشتباه اسفاده کردم
امیدوارم ای پی های قدیمیشو احیا کنه