بازی Death Stranding از مرز ۱۶ میلیون بازیکن عبور کرد
این اعداد شامل فروش در PS5 ،PS4 ،PC و همچنین بازیکنانی است که از طریق PlayStation Plus و PC Game Pass بازی Death Stranding را تجربه کردهاند.
بحثبرانگیز نخواهد بود اگر بگوییم Death Stranding یک بازی برای همه نیست، اما با این وجود، عنوان جهان باز استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹، همچنان تعداد زیادی بازیکن را به خود جذب کرده است.
به وسیله پستی در وبسایت رسمی کوجیما پروداکشنز که از همکاری استودیو با A24 برای فیلم آینده Death Stranding خبر داد، سازنده اعلام کرد که این بازی تا به امروز توسط بیش از ۱۶ میلیون بازیکن تجربه شده است.
این تعداد شامل فروش در PS5 ،PS4 ،PC و همچنین بازیکنانی میشود که از طریق PlayStation Plus و PC Game Pass وارد بازی شدهاند. آمار قبلی شامل ۱۰ میلیون بازیکن در تمام پلتفرمها بود و در نوامبر سال گذشته (آبان ۱۴۰۱) منتشر شد، بنابراین بازی پیشرفت ثابت خود را حفظ کرده است.
دنباله Death Stranding نیز در حال حاضر برای PS5 در حال توسعه است، اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن وجود ندارد. کوجیما پروداکشنز همچنین در حال کار بر روی یک محصول ترسناک با نام OD بوده که در انحصار پلتفرم ایکس باکس قرار دارد و در همکاری با کارگردان هالیوود، جردن پیل (Jordan Peele)، ساخته میشود.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ببین تو یک بازی مجازی ۱۶ میلیون مهاجر رو جا دادن، اون وقت ما رو توی یک کشور حقیقی ۸۰ میلیون نفر نمیتونن جا بدن.
گرچه خیلی بی ربط بود ولی حق 😂😂🤦
اون وقت یه مشت جعبه فن حقیر. مثل سیروس و سامان که دستشون ب این بازی نرسیده میان هیتش میکنن. اره شماها خوبید و ۱۶ میلیون نفر هیچی سرشون نمیشه.
چه جالب. من این بازی رو روی پی اس۴ یک سال پیش تموم کردم. تصمیم داشتم نسخه پی اس ۵ این بازی و همین فردا استارت کنم. واقعا عاشق این بازی هستم حضور هنرپیشه مورد علاقم مدس میکلسونم که دیگه سنگ تمامی بود که بره این بازی جزو بهترین تجربه هام
حس نمیکنید ولی خیلی کرینجه که بازیو برای گیم پس پورت کنی ولی برای ایکس نه ؟
منتغ موج میظنه
بازی برای گیم پس پورت نشده برای پیسی شده و عمو فیل هم به پیسی پلیرا لطف کرد و آوردش گیم پس
یادش بخیر رفیق جعبه فن خودم بعد خبر اومدنش گفت چرا هر چی میگردم تو گیم پس هم پیدا نمیکنم بزور بهش فهموندم که فقط رو گیم پس پیسیه ایکیو جعبه فن جماعت پایینه
😒😒😒بازی در انحصار سونی هست و سونی مالکشه انتظار داری واسه ایکس باکس پورت بشه گیم پس هم منظورش گیم پس پی سی هست
فکر کن استارفیلد تو ۲ ماه به ۱۲ میلیون پلیر رسید
این تو ۴ سال به ۱۶ میلیون تازه هم رو گیمپس بوده هم رو پلاس هم دو بار تو اپیک گیمز رایگان شده😂😂😂😂😂
ته خنده ای سونی
استارفیلد چهار سال دیگه ۶۰ میلیون پلیر هم رد کرده
به دث استردینگ ۱ به عنوان یه بازی متوسط نگا کن نه درجه ۱ سونی
بازی های شاهکار سونی عرض ۲۴ ساعت ۳ میلیون پلیر پیدا می کنن
عرض یه هفته ۶ میلیون
نه دروغه رفتن توش بعد ۱ دقیقه پاک کردن 😂
#منتغ_سونی_فن
تعداد پلیر هیچ وقت ارزشی نداره
یا امار فروش یا پلیر فعال
بقیش به هیچ درد نمیخوره
والا جعبه فنو ول کنی میگه پلیر بهتر از فروشه چون تنها چیزیه که عمو فیل و مایکروسافت اعلام میکنن و جرعت ندارن آمار فروش بدن چون انحصاریای ایکس باکس فلاپای کم فروشن
چون شما اینطوری تصمیم گرفتی اینا مهمن؟
تعداد پلیر یه بازی که روی سرویس بوده به چه درد میخوره؟
هرکی یه بار زده دانلود شده دوست نداشته حذف کرده به عنوان پلیر ثبت شده
مایکروسافت حتی کسانی که حواسشون نبوده دستشون خورده بازی دانلود شده رو جزو آمار پلیر حساب میکنه
خرید بازی به چه دردی میخوره؟
هرکی یه بار خریده دوست نداشته حذف کرده به عنوان پلیر ثبت شده
تو برای پولی که میدی بیشتر حواست هست
برای همین کمتر پیش میاد همچین اتفاقی بیفته
سرویس مفتیه؟
مجبورن مگ دانلود کنن
مهمترین امار برای بازی همین تعداد بازیکنه ، حالا اصلا شما دلت نمیخواد بهش بگو تعداد دانلود ، بهرحال مهمترین امار از موفقیت بازیه
هرچقد سرویسا قویتر شن ، امار فروش بی ارزشتر میشه و امار تعداد بازیکن(دانلود) ارزشمندتر
حالا شما میخوای بهتر دنبال کنی ، کنار این امار ، متوسط ساعتای پلی هم میذاری ک دقیقتر باشه
امار فروش اینا ک کاملا شعره
سرویس جلوی خرید بازی مفت حساب میشه
همه یا امار فروش میدن
یا امار پلیر فعال
بازیایی که رو سرویسن نه فروششون معلومه نه پلیر فعالشون
برای همین تعداد کسایی که دکمه دانلود زدنو میگن
امار فروش تو کوتاه مدت میگه چقدر اون بازی طرفدار داره
تو بلند مدت میگه چقدر اون بازی تو جذب پلیر موفق بوده
من اینطوری نگاه میکنم
ک بازی رو سرویسی مثل گیمپس میاد
سرویسی بسیااار غنی
ب هیچ وجه مجبور نیستی بهاطر کمبود بازی ، بازی ای رو دان کنی
اگ کسی بین اونهمه بازی بره دث استرندیگ بازی کنه ، نشونه کیفیت بازیه
امار فروشم میشه انقلت اورد ، مثلا بعد چند سال قیمتش ک یک دهم میشه ، امار فروشو اعلام میکنن…
حالا میگم دیگ ، هرچی سرویس پرطرفدار بشه ، بازیای پرطرفدار روشون قابل اعتمادترن
مثلا گیمپس پیسی بشه صد میلیون نفری ، دیگ امار فروشای بازیای روش خنده دار میشه (الانم هست)
چون احمق نیستن بخرن بازیه رو سرویسو
امار پلیر فعال بحثش چیز دیگس
چرا فالوت ۴ ده برابر گاد اف وار ۲۰۱۸ پلیر فعال داره؟ بخاطر ده برابر کیفیتشه؟
تو امارای پلیر فعال چیزای زیادی دخیلن ک مربوط ب کیفیت نیستن
چیزی که داری میگی برای بازیی مثل دث استرندینگ که بعد چند سال رفته رو گیم پس اره این نشون میده که مردم بازی کردن
ولی یه بازی که با کلی تبلیغ روز عرضه رفته رو گیم پس هم همینطوره ؟ مثلا فکر کن کالیستو پروتکل روز عرضه رفته رو گیم پس
یه سال بعدش میان میگن ما ۱۰ میلیون پلیر داریم
خب این یعنی بازی موفق بوده؟
یعنی پول در اورده؟
الان چیکار کنیم که ۱۰ میلیون نفر دانلود کردن بازیتو؟
ولی وقتی طرف بعد یه سال میگه ۱۰ میلیون فروش داشتیم این یعنی مردم به بازی جذب شدن
یا وقتی پلیر فعال میده یعنی بازی زندس
سر بازی های سونی باشه اینها آمار و پلیر فعال مهم میشه ولی بازی مایکروسافت مثل کالاف باشه اینها بی ارزش میشن
همزمان منو تام که داریم میگیم پلیر کم ارزشه حتی زیر پست انحصاری سونی
فکر کردی جعبه فنیم که آفتاب پرست باشیم و دروبازی دربیاریم
بازی ماکروسافت ؟
برای بالا رفتن از دکل کال اف ده سال دیگه مونده. عجله نکن
تعداد پلیر برعکس خیلی ارزش داره . این گارد گرفتنتون راجب این موضوع درک نمیکنم
بازیساز دنبال اینه ک حداکثر افراد بتونن بازیشو تجربه کنن .تا حتی اونایی ک علاقه به اون سبک هم ندارن رو جذب کنن .
در ثانی
قرار نیست چون من یه بازی خریدم بشه بهترین بازی تاریخم و برعکس چون یه بازی از روی سرویس پلی دادم بشه ضعیف . خیلی از بازیها هستن حالا چ با خریدن چ با اشتراک یه تجربه زودگذر و فراموش شدنی به مخاطب دادن (همون ارزش یه بار تجربه )
و طبق صحبت شما نتیجه میگیرم ک فروش زیاد هم ارزشی نداره . چون من خودم بشخصه بازیهایی بودن ک خریدم ک نتونستم تا وسطهای بازی برم و بعد پاکش کردم لگسی منظورمه . و بازی بوده ک با اشتراک پلی دادم و یکی از بازیهای عالی ۲۰۲۳ واسم بوده لایز آف پی رو میگم . الان منی ک بازیو از روی سرویس پلات کردم واسه سازنده ارزشی ندارم ! منی با بازی کردن این بازی هایپم واسه بازی بعدیشون . پس تعداد پلیر هم خودش یه نوع موفقیت حساب میشه و هر بازی ای نمیتونه بهش دست پیدا کنه
ک میتونیم یه نیم نگاه به بازی های گیم پس داشته باشیم بین اون همه بازی
محدود بازیهایی هستن ک بیش از ده میلیون پلیر گرفتن
پس این بازیها یه فرقی بینشون هست ک این اختلاف پلیر شدید بینشون هست .
همین امسال مانستر هانتر ک اومد روی گیم پس تو همون روز عرضه فکر کنم بیش از یک میل پلیر جذب کرد آیا اتومیک هارت هم تونست ؟ صدرصدخیر .
راجب پلیر فعال هم تام عزیز بازی داستانیه و حداکثر پلیر اون بازی تو همون دو هفته اوله به بعدش روند نزولی به خودش میگیره حالا هرچقدر هم میخواد اون بازی خفن و شاهکار باشه .
استارلودینگ سیفریمی نسل هفتی روزانه کمتر ۲ میلیون کاربر فعال داره ۱۲ میلیون پلیر هم ارزشی نداره چون پلیر همزمان نیستن فروششم ۳.۵ میلیون بوده که خود بتسدا با وجود انحصاری بودنش انتظار داشت تو کوتاه مدت ۱چ میل بفروشه پس فلاپی بیش نبوده
ترول یک بحثه میس اینفورمیشن یه بحث دیگه به قسمت ترول کامنتت کاری ندارم که کار همیشگیته ولی استارفیلد از رزیدنت ۴ که ۶ میلیون فروخته رتبه بالاتری تو فروش سالانه داره که حتی برای یه مولتی پلتفرم هم این فروش فوق العادس
بازی یه جاهایی فوق العاده بود و نمی شه انکار کرد
گرافیک ،صدا گذاری ، کاتسین ها،
ولی نمی شه اینو نگفت یکی از ایراد بازی این بود که روند بازی یه جاهای واقعا خسته کننده می شه – کارها تکراری و باربری
به نظرم در طراحی زمان صرف کردن برای جابه جایی خیلی اشتباه کردن
نمیه دوم بازی بخصوص ۸۰ درصد اخر بازی فوق العاده بود ریتم بازی تند می شه و مراحل اصلی پشت سر هم پیاده می شه که نشون می ده اگر بازی ریتم تندری به داستان سرای و گیم پلیش می داد قطعا موفق تر از اینها هم می شد
اولین سکانسی که نشون می ده و وارد بازی می شیم فوق العاده است – همه چیزی خیره کننده بود – ولی این باربری بیش از حدش یه جایی اذیت کننده می شه بخصوص اگر بخوای منابع و… به دست بیاری
بگید چند میلیون نسخه فروخته، تعداد پلیر مهم نیست
با توجه ب یونیک بودن بازی ، خیلی اماره خوب و موفقیت امیزیه
میخوام دانش کنم
ارزش وقت گذاشتن رو داره؟
تجربه و نظر خودمو میگم، گرافیک و کارگردانی و موسیقی عالیه، پیاده روی ها اصلا زیاد نیست، تو مسیر کلی به چالش میخوری مثل صخره ها و مناطقی که BT ها هستن نمیتونی از وسیله نقلیه استفاده کنی و اگه هم زیر بارون بزاری Timefall خرابشون میکنه، همینطور این که چه چیزایی با خودت حمل کنی و البته آروم نگه داشتن BB و mule ها و دستشویی رفتن و…، من خودم ساختن پل و ایستگاه هاشو دوست داشتم که همیشه تو اون نقطه میمونن و پلیر های دیگه میتونن ازشون استفاده کنن همینطور برعکس، یه سری از مکانیک های متال گیر ۵ هم توشه که امضای کوجیما محسوب میشه، اما قوی تر از همه اون حس تنهایی توی مسیر و ترس توی مناطق BT هاست، چند وقتی هست از بازیم گذشته بخاطر همین شاید بعضی اسامی رو اشتباه نوشته باشم
ممنون
آهنگ هاش روح رو نوازش میکنه…
۱۶ میلیون نفر از بازی کردن زباله رنج کشیده و وقت خود را تلف کردند
تو دوباره برگشتی؟
بهتره برگردی به غارت و استارلودینگ و ریدفالت رو بشینی بازی کنی
۱۶ میلیون با بازی کردن death stranding باعث ایجاد فشار در چند ناحیه شما شدن
من این بازی رو دو بار تجربه کردم . تجربه ی اول به صورت فیزیکی که بعد از ۱۰ ساعت علارغم جذابیت در بخش هایی معدود اصلا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم .
سری دوم در پلاس اکسترا برای بار دوم شانس خومو امتحان کردم و باز همان نتایج .
این بازی خوب یا بد از درک من خارج بود اما به عنوان یک گیمر کهنه کار به نظرم گیم پلی یک بازی اونم در فضای جهان باز از اهمیت بسیار بالایی برخورداره که این بازی از اون بی بهره بود .
منم اولین بار بعد چند ساعت دراپش کردم گیمپلی برام خسته کننده بود و داستانش خیلی نامفهوم بعداً از رو بیکاری ادامش دادم و تمومش کردم نظرم کلا راجع بهش عوض شد. روند بازی کنده به خاطر عظمتش و گیمپلی تو طول بازی پیشرفت میکنه مخصوصا باس فایت ها (به جز اولین باس) ولی حتی اگه گیمپلی ضعف داشته باشه اثر به لحاظ فیکشنال واقعا شاهکاره اگه داستانشو درک کنی همه دیالوگها رو بفهمی و لاگ ها و میل ها رو بخونی تو جو و اتمسفرش فرو میبرتت خیلی پلات توییست جذابی داره و طوری که به کارکترهاش میپردازه رسماً هرکدومشونو برای مخاطب روانکاوی میکنه
شبیه ساز حمالی هم که با ۱۶ میلیون پلیر شده موفقیت اما فورزا با ۳۵ میلیون ، هیلو ۳۰ میلیون ، استارفیلد ۱۲ میلیون و … شده شکست برای همین میگن این شرکت انگل باید از صنعت کیم خارج بشه با هر کمپانی یا استودیویی همکاری کرد تا مرحله نابودی پیش رفت این کوجیما هم فهمید سونی هیچ شیتی نیست مجبور شد از اون لجن زار فرار کنه بیاد سمت دومین کمپانی بزرگ جهان که غول اول تکنولوژی جهان اینو خود کوجیما اعتراف کرد گفت یک عمر با سونی همکاری کردم هیچی نشدم پشیمون شدم باید بیام سمت تکنولوژی های مایکروسافت تا به آرزوهام برسم
برای این بازی واقعآ زیاده ۱۶ میلیون
۱۶میلیون انسان خاص🤩
میگم این سازه ها و علامت هایی که تو بازی ساختیم همیشه توش میمونن؟ تو یه سرور خاصه فقط؟