OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد

OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد

سجاد عرفانی
۱۷:۵۵ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد

در مراسم TGA 2023 تعداد زیادی بازی مختلف به نمایش درآمد که بدون شک یکی از غیرمنتظره‌ترین آن‌ها OD از هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بود.

در The Game Awards 2023 شاهد معرفی ۶۱ بازی مختلف بودیم. حال طبق گفته‌ی وبسایت FanCensus و آنالیز‌های انجام شده، به نظر می‌رسد که بیشتر حجم پوشش خبری امسال، مرتبط با آخرین ساخته‌ی هیدئو کوجیما بوده است.

در حالی که انتظار میرفت تا در مراسم امسال کوجیما تریلر دیگری را از بازی Death Stranding 2 به نمایش بگذارد، این سازنده‌ی معروف که بیشتر برای فرنچایز Metal Gear شناخته می‌شود، عنوان جدیدی با نام OD، که با همکاری Xbox Game Studios در حال ساخت است را رونمایی کرد.

در این بازی شاهد هنرنمایی سوفیا لیلیس (Sophia Lillis)، بازیگر عنوان‌های It ،Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves و Asteroid City، در کنار هانتر شفر (Hunter Schaffer)، بازیگر فیلم‌های Euphoria ،The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes و اودو کایر (Udo Kier)، شناخته شده برای عنوان‌های Hunters ،Flesh for Frankenstein و Martha Is Dead هستیم. همچنین با اینکه شاهد حضور او در این تریلر نبودیم، اما شایعاتی مبنی بر حضور مارگارت کوآلی (Margaret Qualley) نیز در این عنوان وجود دارد که هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

به نظر می‌رسد که کوجیما قصد دارد تا با استفاده از تکنولوژی Microsoft Cloud Gaming بازی OD را به «یک شکل جدیدی از رسانه» تبدیل کند. همچنین کوجیما در ساخت این بازی با جوردن پیل (Jordan Peele)، کارگردان فیلم‌های ترسناکی مانند Get Out و Us، در کنار دیگر داستان‌سرایان شناخته شده، همکاری خواهد کرد.

در عکسی که پایین قرار گرفته است می‌توانید ده بازی که بیشترین پوشش خبری را به خود اختصاص داده‌اند را مشاهده کنید:

OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد

هنوز تاریخی برای انتشار OD اعلام نشده است اما احتمالا باید چندین سال، تا عرضه‌ی این عنوان صبر کنیم.

ata.expressPeterParkerᚱ.ᚻ人Acker益man人A.AjokerMosimphonyAlireza1882DARKSIRENیه گیمر سادهاقای گربه (از منتظران تیک آبی 😁)mhmteamImmortal SpartanfarshadxHELLO.BROTHERSAlan Wakeسبحان کورلئونهTahaicViboroܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد
OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یکی از بی معنی ترین تریلر هایی که دیدم.

    PeterParker人Acker益man人HajEsiSepehr.ژنرال اردک∞farshadxYasin𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰more
  • خیلی کنجکاوم بدونم چیه این بازی od سبکش چیه گیم پلی ش چیه اصلا چه هدفی رو دنبال میکنه و….
    هم خیلی تحت تاثیر هوش مصنوعیه و هم قراره بخشی از پردازش سنگین بازی بر عهده سرورهای ابری باشه (چیزی شبیه به فلایت سیمولیتر). ترکیب عجیبی میشه خیلی باید سنگین باشه

    人Acker益man人Young boy∞YasinRezaxbox gamerهمسایه ( فن بوی = پنچری )سبحان کورلئونهRedm0ndy.xboxTahaicmore
  • Hoseein گفت:

    عملا هیچ چیزی از بازی نشون نداد!
    و دیگه همه با این نوع از رفتار های غیر منتظره و خاص کوجیما آشنا شدیم
    هیچ چیزی هم از دث استراندینگ ۲ هم نمایش نداد
    امیدوارم دث ۲ گیم پلی خیلی وسیعتری نسبت به بازی قبلی خودش داشته باشه

    HajEsiHesamܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓYasinTahaicSpider-Manarminevgeny grinkoAvelone
  • بدون شک یه حرف و سخنی برای گفتن خواهند داشت

  • Starfaild گفت:

    فکرشو بکن دی ال سی رگناروک از بلید و هلبلید ۲ بالاتره 🤣
    راستی اون جعبه فنایی که دارین سنگ این بازی رو به سینه میزنین بدونین فقط از طریق کلود گیمینگ در دسترس خواهد بود که تو ایران هستین و باید قیدشو بزنید

    RexonOld fashion GAMERسگ پرستFineGamerMoHAمترسک ( pc gamer ) 💚Dark NightMILADEVILSمهرانMinecrosoftmore
  • از دید من یه بازی ترسناک و بقامحور خواهد بود

    Redm0ndy.xbox
  • این نشون میده همین اسم کوجیما چقدر بار تبلیغاتی پشت ی بازی میاره و اعتبار خاصی بهش میده
    دی‌ال‌سی رگناروک هم با داستان جدید و حالت روگ‌لایک ترکوند
    بلیدم منو یاد تریلر ولورین انداخت و خیلی ناب بود
    رتبه هلبلیدم عجیبه ، به نظرم جزو سه تریلر برتر بود

    mhmteamRoyalknightImmortal Spartanهمسایه ( فن بوی = پنچری )Redm0ndy.xboxکاکاسنگیTahaicمترسک ( pc gamer ) 💚Matin BarkatBehzad zargarymore
    • Starfaild گفت:

      آخه جعبه فنا بازیای اکشن ادونچر سینماتیک دوست ندارن واسه همون کم ویو خورده تو چنل یوتیوب ایکس باکس کمتر از ۱۵۰ هزار ویو خورده

      Leper KingMoHAGeralt of RiviaReza PMDark NightBoy GamerمهرانmhmteamRoyalknight∞more
    • Mahdi Sam گفت:

      تریلر دادن برای ولورین؟ من فقط تیزر رونماییش رو یادمه که کلا یه دقیقه هم نبود،

      هلبلید هم به نظرم جالب نبود، خیلی منتظر گیم‌پلی بودم ولی از قرار معلوم قرار نیست گیم پلی بهتر از اونی که هست بشه،

      تیزر والهالا خیلی خوب هرچند انتظار من یه DLC داستانی کامل بود ولی باز دستکم نوید اینو میده که تیم اصلی بالاسر یه پروژه دیگه است

      ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓRoyalknight.halkerRedm0ndy.xboxTahaicWalleR MaNCharlie Chaplinمترسک ( pc gamer ) 💚شادمن 3more
      • Longtail گفت:

        هل بلید جالب نبود والهالا جالب بود؟
        عجب!!
        دقیقا چی رو دیگه باید نینجا تئوری نشون بده که نداده؟
        این تریلر قشنگ فضاسازی و نحوه مبارزات و … رو قشنگ نشون داد.
        مبارزاتشم فوق العاده جذاب و واقع گرایانه کار شده بود.
        به نظر من دیگه نینجا تئوری هیچ تریلر خاصی رو نباید نشون بده تا وقتی که دیگه خود بازی بیاد.

        Royalknightاپوزوسیون گیمفاTomRedm0ndy.xboxTahaicSpider-ManKieblack
        • *به نظر من دیگه نینجا تئوری هیچ تریلر خاصی رو نباید نشون بده تا وقتی که دیگه خود بازی بیاد*

          سال بعد تو شوکیس ایکس باکس یه تریلر درست حسابی باید بدن از گیم پلی بازی و یه تاریخ عرضه دقیقم بدن( به احتمال زیاد شوکیس ایکس باکس قبل عرضه هلبلید ۲ برگذار میشه

        • Mahdi Sam گفت:

          والهالا تیزر بود نه تریلر، محتواش هم واضحه که خیلی زیاد نیست (با توجه به مجانی بودن) ولی هلبلید یه بازی هست که گرافیک و کارگردانی ثابت شده است، سوال اینه که آیا گیم‌پلی خوبی هم داره یا نه که هیچی ازش نشون نمیدن و احتمالا یعنی یا تا زمان انتشار خیلی مونده یا گیم‌پلی حرفی برای گفتن نداره که هردو حالت نگران کننده است

      • همین هلبلید ۲ سطح مراسم برد بالا وگرنه بقیه گیم ها ۹۰ درصدشون زباله بودن

        بهترین نمایش مراسم هلبلید ۲ و OD بود

        بیشترین بازدید از نمایش ها تو یوتیوب و توییتر هلبلید ۲ خورده

        AmirgamerDrogonMinecrosoftarmin.
      • مهدی داداش اصلا سلیقه هامون شبیه بهم نیست و راستشو بخوای از این مورد خیلی خوشحالم 😊
        واقعا برام قابل درک نیست یکی تریلر گیم پلی هلبلید رو ببینه و از شگفتی پر ریزونش به وجد نیاد. چیزی که نشون دادن به معنای واقعی کلمه بی مانند بود.
        با اینکه رسانه ها نسبت به اکس باکس و بازیاش زاویه دارن اما نتونستن در این مورد جلوی خودشون رو بگیرن و یکصدا در تجلیل از گیم پلی و کمبت سیستم سوپر واقعی این بازی براومدن.
        https://www.altchar.com/game-news/new-senuas-saga-hellblade-2-trailer-is-packed-with-combat-and-gorgeous-visuals-aHTdY1E3NvYO
        ان فقط یک نمونه شه

        AmirgamerDrogonHajEsiRoyalknightBioshockarmin𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰A,,sh.Tommore
          • چقدر جدی ایی تو کودک، چرا کبیرهای سطح پایین سایت همه متحد توو همه کامنتشون این ایموجی 😅 انقدر استفاده میشه، میگن فشار رو زیرش مخفی میکنن آره؟
            انور که گفتم این بازی فشار جدید فنبویای سونیه

            arminHajEsiمهرانMinecrosoftRoyalknight.
            • کم کم داری به سطح امثال Master و Cyrus نزدیک میشی :)) ادامه بده بیشتر بخندیم.
              گیمپلی سوپرفراشاهکار و بی مانند :)) حالا همین هلبلید اگه گیم سونی بود دهنمون رو سرویس می کردین با کاتسین کاتسین گفتن. دو رو تر از امثال تو وجود نداره.

              AmirgamerarminHajEsiاپوزوسیون گیمفاStarfaildمهرانMinecrosoftRoyalknight.
              • . گفت:

                کل کامنت های این ریتارد رو ببینی خلاصه میشه به همین چند تا دیالوگ
                “وای تو خیلی خوبی اصلا کامنتاتو میبینم دلم شاد میشه”
                “وای تو چرا بزرگ نمیشی”
                “وای شما ها چرا مدرسه هاتون هی تعطیله”
                کلا از نظر دانش بحث کردن و جواب دادن به کامنت زیر خط فقره
                سر هلبلید هم که خودت شاهدی چجوری آدمی که میگفت با ژانر اکشن ادونچر و گیم های سینماتیک حال نمیکنه چجوری رنگ عوض کرد یا بلید و و ژانر ابرقهرمانی
                الان هم طفلک از اونجایی که نمیدونه چی بگه از شدت موندن تو بحث مجبوره روی بیاره به این تکرار کلمات و جملات تا مثلا بگه من خیلی خفنم شما دارید فشار میخورید 🤦‍♂️

                AmirgamerMinecrosoftarminHajEsiاپوزوسیون گیمفا
                • من گفتم با سینماتیک حال نمیکنم بچه کوچولو؟
                  اسکرین این کامنتم رو همین الان بزار اینجا تا لفت بدم یا بزار یا طبق معمول یه دروغگوی کوچولویی و کسی که سر همچین موضوع پیش و پا افتاده ایی حاضر میشه دروغ بگه واقعا برای جامعه خطرناکه.
                  یعنی با رد دد و یه دنیا بازی دیگه حال نکردم خودم خبر نداشتم؟؟ عاشق این خزعبل گوییاتم.
                  تنها و تنها سبکی که حال نمیکنم بازی کنم مبارزه نوبتیه و بس.
                  یا بازی هایی که شدیدا پازل محور اند. یسری ها مثل آر پی جی و شوتر بیشتر مورد علاقم اند ولی
                  تمااااام سبک های ویدیوگیم رو دوست دارم، خیلی فرق هست بین پلتفرمی که در تمام سبک های موجود بازی میسازه با پلتفرمی که توو یه نسل فقط یک سبک سینماتیک اکشن ادونچر میسازه.
                  کودک دلبندم من حداقل یک سوم بهترین بازی های زندگیم اکشن ادونچر یا سینماتیک اند. از رد دد بگیر تا آنچارتد تا الن ویک و کوانتوم بریک و کنترل و مکس پین.
                  میخوای از پلتفرمر و مترویدوانیا و بیت ام آپ و سولزلایک و پوینت ان کلیک و استراتژیک و شبیه سازی هم مورد علاقه هام رو بگم؟ فکر کردی همه مثل تو تک بعدی اند؟
                  البته در حال حاضر که هیچ بعدی ایی

                  AmirgamerMinecrosoft.
              • تو خیلی وقته به سطح starfaild رسیدی عزیز دل دقیقا همون حرفارو میزنی فقط از لفظ هایی مثل جعبه فن استفاده نمیکنی الان دیگه لقب کبیر رو یدک میکشی استادشکسته نفسی نکن، بدبختی اینجاست که گروه شما حتی خنده دار و بامزه هم نیستید هیتر جماعت هیچگونه جذابیتی ندارن. باز اتزیو از همه تون بهتره حداقل با مزه و ساده ست

                Minecrosoft.مهران
              • دیگه چرت و پرت نگو کی دیدی من بیام از گیم پلی بازی های سونی ایراد بگیرم؟ هربازی یسری نقاط قوت داره، یکی بیاد بگه مثلا لست دو فیزیک بدی داره فقط باید خندید و رد شد چون دست گزاشته روو یکی از نقاط قوتش، حالا بازی هلبلید دو بنظر میاد که نقاط قوتش گرافیک بالا و واقع گرایانه و مبارزات بسیار واقعی و فیزیک عالی و کراکترپردازی بسیار عمیق سنوآست فعلا انگار اینا برتری هاشه. حالا شما میتونی بیای بگی ممکنه کاتسیناش زیاد باسه و توو کاتسین هاش نع پرفورمنسی انجام میشه و نع داستانی گفته میشه که میگم اوکی بازی اومد و اگر این ایراد هاوجود داشت باهم حرف میزنیم،
                اینکه بیای نقاط قوت یه بازی رو کتمان کنی فقط کودکانه بودن و عنادتفکرتر رو نشون میدی

                AmirgamerMinecrosoftMoHA.مهران
                • من خودم طرفدار این بازیَم و یه مدت عکس پروفایلم هم هلبلید ۲ بود. منتظر بودم یه گیمپلی گسترده تر تو تریلر نشون بدن که نشون ندادن. بله بازی تو بخش هایی که گفتی واقعا شاهکاره ولی گیمپلی همچنان اون چیزی نبود که فکر می کردم و الکی بزرگش کردی. البته گفتم که برا قضاوت زوده و شاید این سنگین بودن گیمپلی لذت بخش تر از چیزی باشه که فکر می کنم. ولی شما همین گیمپلی و مبارزات رو با گیمی مثل رگناروک مقایسه کن و همون تریلر DLC والهالا رو ببینی مشخصه که در برابر پادشاه این سبک حرفی برا گفتن نداره.

              • این یکی کامنتتم که این یکی تمزادت اتزیو ریپلای کرد 😊
                نگفتم بهت حرفهای همین بچه هارو میزنی 😕

                Minecrosoft.
  • smd گفت:

    بازی عجیبی به نظر میرسید، تقریبا به غیر از ژانر بازی هیچ چیز بیشتری ازش نمیدونیم اما خب کوجیما کارگردان بزرگیه و همیشه یه حاشیه امن بزرگی به خاطر سابقه خوبش پشت بازی هاش هست.
    تاریخ عرضه هم فک کنم ۲۶-۲۷ بیاد.

    Boy Gamer
  • پوزش درباره هرزنامه یا اسپم
    دوستان انگار میخوان از باب اسفنجی یه انیمه بسازن (کوتاه ولی بسیار مخرب)
    ببینید ، انیمه خوب هست ولی باب اسفنجی و انیمه با هم دیگه ناهماهنگی بسیاری دارن (انیمه و باب اسفنجی، مگه همچین چیزی میشه)
    چرا مردم دوست دارن دوغ هارو بریزن تو ماستا؟!

    Boy GamerLove GameTomAvelone
  • sky reaper گفت:

    راستیتش من که تریلرشو دیدم هیچی متوجه نشدم نمیدونم سطح درک من پایینه یا واقعا بقیه ام عین من هستن.

  • از اون در ورود و شباهتش به در pt میتونم انتظار گیم pt رو داشته باشم تو این گیم با تغییراتی که اعمال شده و اون سبک فیلم بودنش چیز خوبی رو میبینم ازش با کلی دیالوگ و داستان

    MinecrosoftRoyalknight.
  • کلاود بالاخره تو این بازی حکم یک آپشن رو داره یعنی میشه بازی هم دانلود و رو کنسول نصب کرد یا این که صرفا باید با سروزهای ابری بازی کرد ؟

    RoyalknightTahaicSpider-ManBrainiac( خداحافظ )
  • Starfaild گفت:

    همونطور که گفتم خندم از جعبه فنا میاد تا قبل اینکه وقتی کوجیما فقط پارتنر پلی استیشن بود میگفتن کوجیما شبیه ساز پیاده روی و کولبری ساز و کوجیما اورریتده ولی وقتی خبر ساخته شدن بازی با ایکس باکس اومد همشون استاد استاد میکردن فقط ریاکاری و درویی این جماعت رو ببینید
    دقیقا یه مورد دیگم سر گیم اواردز و جوایز که تا سال های پیش عناوین پلی‌استیشن همیشه برنده بودن میگفتن جف کیلی سونی فنه و گیم اواردز مراسم سونی و هشتگ xboxtax میزدن ولی امسال که مایکروسافت یکی دو جایزه بیشتر برد همشون رنگ باختن

    AmirgamerDrogonسگ پرستLeper KingHajEsiمهرانfarshadxRoyalknightاپوزوسیون گیمفا∞more
  • Hamed گفت:

    سر سایلنت هیلز (P.T) که یک دمو بود کلی سازنده ازش الهام گرفتن و بازی هایی مثل Visage، Madison، Martha is Dead و… عرضه شدن وای به حال این بازی که دیگه کامله و مثل اسمش قراره Overdose کنیم، فقط ای کاش برپایه کلود نبود با این وضع نت ایران فکرنکنم بتونیم ما بازی کنیم و یک چیزی دیگه هم اینکه با آنریل انجین ساخته میشه و ریسک کار رو میبره بالا ولی در کل من هنوز منتظر یک بازی از کوجیما مثل همون سایلنت هیلز هستم
    .
    عاشق همین کارای کوجیمام اینکه دنبال غیرممکن هاس انگار از آینده اومده از ریسک کردن نمیترسه چیزایی میسازه که خاص هستن واسه همینه خیلیا با دث ارتباط نگرفتن تو این دنیا این چیزا طبیعیه قرار نیست همه راضی باشن بخاطر همینه که داره دث دو رو میسازه
    .
    یک چیزی جالب راجع به دث استرندینگ بگم تا بفهمین چه نابغه ایه کوجیما، نسخه اول بازی درباره طناب و کمک انسان ها بهم دیگه و ارتباطاتشون بود یعنی روزهای اولیه دنیا که چجوری زندگی میکردن، حالا جالبیش اینجاس که میگه تو نسخه دوم علاوه بر طناب چوب هم هست و میگه مضمون داستان نسخه دوم اینه که یعنی ما اشتباه کردیم و فهمیدیم یک سری از انسان ها خطرناک هستن و باید باهاشون مبارزه کنیم، در واقع اینکه تو نسخه اول مبارزات کم بوده از عمد اینکارو کرده وگرنه نمیتونست داستان و هدف بازی رو به گیمر بفهمونه بنابراین نسخه دوم متفاوته و ما شاهد مبارزات بیشتری هستیم، لعنتی مخیه ها استاد کوجیما 🔥

    .Alireza1882Royalknight∞Tahaic
  • Savage گفت:

    بازی با تکنولوژی کلود چه فرقی قراره داشته باشه؟

  • god of war گفت:

    نمی فهمم این کلود گیمینگ ازش بازی خوب در می یاد یا نه؟
    مگه کوجیما بتونه براش کاری بکنه وگرنه گیم رو باید روی کنسول بو پی سی خودت ران کنی تا بهت لذت بده
    گاد اف وار هم دوم شده اصلا بعید نبود که اول بشه ولی این ساخته کوجیما اینقدر بحث بر انگیز بود و اینقدر سلبریتی نشون داد که همه توجه ها رو به سمت خودش جذب کرد

    سگ پرست.RoyalknightRezasiavashRedm0ndy.xboxܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓCharlie Chaplinاپوزوسیون گیمفاMatin Barkatmore
    • نع بد متوجه شدین، فلایت سیمولیتر رو بازی کردین؟ بازی روی کنسول ران میشه اما برای پردازش های سنگینش از کلود هم بهره میبره و اینترنت خیلی سریعی هم نمیخواد، فلایت سیم ۲۰۲۰ درواقع یک تست و آزمایش انقلابی با نتیجه بسیار مثبت بود، تا حدی که مایکرو در کنیول بعدیس خیلی میخواد از این سیستم استفاده بکنه، مساله ایی که هست بک اتفاق ضد رقابتی بوجود میاد چون فقط کمپانی های بزرگ اند که میتونن سرورهای ابری خیلی بزرگ چون آژور و آمازون کلود و سرورهای گوگل داشته باشن

      Immortal SpartanLeper King.Boy GamerRoyalknightRezaIliyaRedm0ndy.xboxTahaicSpider-Manmore
  • . گفت:

    اینا همش قدرت کوجیما رو نشون میده
    حالا باز یه عده دلقک بیان مسخره کنن بهش بگن فیلم سینمایی میسازی

    Boy GamerRoyalknight∞farshadxهمسایه ( فن بوی = پنچری )Redm0ndy.xboxSpider-Man
  • Detective گفت:

    این مرده چقدر شبیه شخصیت رو ویلچری black ops 2 هست

  • اگه بخوام بگم از چیا بدم اومد تو مراسم ، میتونم با رتبه بندی بگم که :
    ۱. نبودن استارفیلد تو بخش بهترین موزیک
    ۲. نمایش هل بلید ۲
    ۳. کل محتوی و همه چیز در مورد od
    ۴. رایز آف رونین
    ۵. نمایش های احمقانه بازیهای نامربوط کوچک …

    دوستانی که در مورد رایز آف رونین و هل بلید شک دارن هنوز ، بدونین که با همین دو تریلری که این دوبازی نشون دادن مشخص شد که چیزی تو چنته ندارن ! … من نقطه عطفی تو این دوبازی ندیدم که متمایز کننده چیزی باشن ، این مورد درباره هل بلید ۲ حتی نگران کننده هم میشه ! بازی شدیدا رو سینماتیک بودن تاکید داره و حتی نمایش گیم پلی بدون هاب نشون دهنده اوج تاکید سازنده روی سینماتیک بودن گیمه !
    فرض کنین استودیویی که میتونه دویل می کرای بسازه بیاد و هل بلید ۲ رو نمایش بده
    و یا استودیویی که میتونی نینجا گایدن بسازه بیاد برای چندمین مرتبه بدون خلاقیت یک گبم پلی از بازیهای قبلا ساخته شده خودش رونمایی بکنه ! خیلی شدید شبیه به نیو بود !

    𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔RoyalknighthalkerRedm0ndy.xboxTahaicCharlie Chaplinشادمن 3اپوزوسیون گیمفاMatin Barkatjohn117more
    • منم با دوتاییشون حال نکردم ولی هلبلید قابل تحمل تر بود فقط من الان موندم اینا واقعا تو بخش مبارزه با انمی گیمپلی رو محدود کردن یا واقعا روی نبرد تن به تن مانور دادن ..
      از صدای سه بعدی جیغ زدنای سئونا اون حرف زدن درونش هم خبری نبود …
      بلید هم امیدوارم گیمپلی اش واقع گرایانه باشه . بصورت کارتونی و فانتزی درش نیارن حالا اول شخص یا سوم شخصش ، شخصا برای من مهم نیست .
      .
      استدیو تانگو معلوم نیست داره رو چی کار میکنه ؟.🤔

      ÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔ
    • Lu Bu گفت:

      عزیز دل هلبلید هیچوره قرار نبوده ک گیم پلی درحد DMC ارائه بده واگر شما توقع این چنینی داشتی مطمعنا مقصر خودتونید . بازی هلبلید مثل خیلی از گیم های دیگ و حتی نسخه اول این حماسه ک عرضه شدن اولویت اصلی بازیش براساس داستان و حل معما و درگیری های ذهنی سنوا بوده تا گیم پلی .
      در ثانی بازی تریلر دو دقیقه ای دریافت کرد از زیست بوم ها ، گرافیک ، موسیقی و مطمعنا داستان در بهترین حالت ممکن قرار داشتن . و سیستم گیم پلی شاید همون باشه ولی بازم یه سرگردن طبیعی تر و زنده تر از نسخه اول نبردها داره انجام میشه .
      حالا بعد از این تریلر شما اونو ناامید کننده دیدی مطمعنم تحت تاثیر اراجیف یه عده راجب بازی قرار گرفتید و بس
      از تمام اینا مهم تر ، هلبلید مطمعنا واسه کسایی از نسخه اول این سری لذت بردند ازاین نسخه هم لذت خواهند برد .
      پ ن : من خودم یکی از کسایی ام ک علاقه ای به هلبلید ۲ چ قبل این تریلر چ بعد تریلر نداشتم و ندارم .و فقط دیدم خیلی ها دنبال یه گیم پلی هک اند اسلشی از این بازی هستن گفتم راجبش نظری بدم

      یه گیمر سادهhalkerRedm0ndy.xboxTahaicشادمن 3nero son of v
      • اشتباه برداشت نکن ، من از هل بلید توقع ندارم ، من از بودنش بدم میاد ، من میدونستم ماهیت هل بلید چیه ،من نمیخوام استودیو درگیر چنین عنوانی باشه وقتی اون توانایی رو داره ! اگر هل بلید رو یک استودیو میساخت که اولین بازیش صرفا هل بلید میبود ،چنین ایرادی نمیگرفتم ! با توجه به سابقه استودیو من ابن نمیپسندم

        MinecrosoftRezaRedm0ndy.xboxChiefشادمن 3اپوزوسیون گیمفاStarfaild
        • بعد بازی های “نامربوط” کوچیک رو ترجمه میکنی یعنی چی؟ نامربوط به چی؟ به ویدیوگیم؟؟!!! به گیم آواردز؟!! یا به سلیقه شخصی!!؟ بازی های بزرگ که معمولا خودشون توجه رو میگیرن و به لطف مارکتینگ های بزرگشون دیده میشن، مهمترین خاصیتی که یه همایش مثل tga میتونه داشته باشه همینه که از تعداد بینندگانش استفاده کنه تا بازی های کم بودجه دیده بشن که اتفاقا منبع اصلی خلاقیت و نوآوری اند.

          A.Off.Minecrosoft𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔
          • گیم اواردز محل تبلیغ گیم های شومبوسکومبولی نیست ، یک شوکیس صنعت گیمه ، حتی اگر میخوان بازی های آرکید و ایندی هم تبلیغ کنن باید آس هاشون نمایش داده بشن ، مثل هیدس ،اوری ، ماریو و امثالشون …. نه اون بازیه که اصلا معلوم نبود چیه ! فرمول داشت چی داشت …

            Minecrosoft𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔A.Off.
        • Lu Bu گفت:

          خب امیرجان قرار نیست ک همه بازیهای ک عرضه میشن بر وقف دل ما باشن . این سبک هم پلیرهای خیلی زیادی داره و مطمعن باش از استارفیلد بیشتر بازیش نکنن کمتر بازی نمیکنن فقط هم بخاطر همون گرافیک بازی :d
          اینایی ک میبینی الان دارن از بازی ایراد میگیرن ک گیم پلی نداشت و … موقع دث و بازیهای دیگ تو غار تشریف داشتن .
          اینا بکنار مایکرو کمبود بازی های اکشن ادونچر اونم سیستم سلر و باکیفیت داره و باید باشن . منم به همین دلیل میگم خوبه ک دارن میسازن ،
          واقعا دیگ راضی نیستم همه برن سمت ارپیچی و شوتر
          فن هک اند اسلش و استدیویی ک ماهره اون کاره بره اکشن ادونچر سینماتیک درست کنه واقعا فشار داره بهت حق میدم .

          ÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔ
          • خوشحالم متوجه مطلب شدی ….
            میدونی مایکروسافت یا بهتر بگیم بخش ایکس باکس دستش خیلی بازه ، حالا من این مطلب رو هم قبول دارم که شاید خود نینجا تئوری بوده که خواسته ساخت هل بلید ۲ رو شروع بکنه ، در این مطلب بنده فقط صرف اظهار نظر قصد نشون دادن مخالفت خودم رو دارم و ایرادی بر کار نینجا تئوری نیست ! باالشخصه نمیتونم با گیمی سرکار داشته باشم که کاراکترش نصفه صفحه نمایش رو پوشونده و من از تمام اتفاقاتی که پیرامون در حال رخ دادنه محروم بشم که چی ، گیم میخواد من حالت سینماتیک رو درک کنم !!!!! شدیدا متنفرم …. مخصوصا تو بازیهایی که به کومبو و حالت های درگیری فیزیکی خلاصه شدن ! نه مثل رزیدنت اویل که تیراندازی و درگیری از فاصله دور رو تداعی میکنه ! ….
            در مورد اینکه ایکس باکس نیاز داره که این قشر سینماتیک پسند رو هم جذب کنه ، قبول دارم ، اما میترسم از اون روزی استودیوهای دیگه درگیر ساخت چنین چیزهایی بشن !

        • Reza گفت:

          منم دوست ندارم نینجا تئوری رو هل بلید کار کنه ولی دلایلی هست ک میکنه و قابل اجتناب نیست
          ۱. چهل تا استودیو داره اکس باکس ، ک یکیشم نمیتونه این کارو کنه و دستش تو این ژانر خالیه جلو رقیب
          ۲. نینجا تئوری موقع خریده شدن توسط مایکروسافت ، له شده بود ، دوازده نفر مونده بودن تو استودیو ، معلوم نیست چقد از تلنتایی ک از دست دادن تو هک ان اسلشو تونستن برگردونن ، شاید ب این نتیجه رسیدن ک باتوجه ب داشته های الانشون اگ تو مسیر قبلی برن اتفاق خوبی نمیوفته

          .ÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔ
    • خب آخه فقط سلیقه شما که مطرح نیست، شما حتی یک پست تووی ردیت هم نمیتونید پیدا کنید که از ساخت هلبلید ناراضی باشن، خیلیا مثل من به وجد اومدن و روزی چندین بار گیم پلی رو میبینن و برای عرضه ش لحظه شماری میکنن، الان که تا دلتون بخواد هک ان اسلش سربع توو بازار ریخته اما چندتا بازی با مبارزات تا این اندازه واقعی سراغ دارید؟ و واقعا حیف بود که استودیویی که توانایی همچین موشن کپچر و خلق همچین اثر واقعی و بسیار منحصربفردی رو داره وقتش رو برای یه هک ان اسلش سریعه تکراری بزاره. من خودم همیشه چندتا هک ان اسلش سریع روو کنسول دارم و خیلی این سبک رو دوست دارم اما نمونه با کیفیت ازش خیلی بسیارهزیاده از استرال چین بگیر تا بایونتا و غیره.. اما مثل هلبلید چندتا داریم؟؟ چندتا استودیوی هک ان اسلش سازه داستانی توانایی این موشن کپچر و خلق مبارزات تا این اندازه واقعی رو دارن؟ اصلا نمونه ایی توو ذهنت هست مثل این بازی؟

      .Redm0ndy.xboxMinecrosoft
      • Niroomand گفت:

        چند تا نکته درمورد کامنت خودت و البته این دوستمون.

        اول شما به من بگو موشن کپچر واقع گرایانه چه ربطی به گیمپلی خوب داره؟
        اینم بگو که چرا عناوینی مثل ردد ۲ و دث استرندینگ با همچین رویکردی، این سطح ضعیف از گیمپلی رو به نمایش گذاشتن؟
        اصلا بگو چرا بازیی مثل گاد که موشن کپچر واقع گرایانه نداره تونسته این سطح از سیستم مبارزات و کمبت رو به نمایش برسونه؟
        اره سابقه نینجا تئوری اگر مثل ناتی داگ بود میتونست یک گیم پلیی رو به اجرا بیاره که در عین واقع گرایانه بودن تکرار پذیر و استانداردی برای سبک خودش باشه، ولی متاسفانه سابقه نینجا تئوری همون گیمپلی خسته کننده نسخه اوله.

        اینم بگم زیاد دلت رو به جو مثبت قبل از عرضه خوش نکن.
        چون درواقع مایکروسافت هدفش فقط همین جو مثبت قبل از عرضه هست.
        لاین آپ امسالش رو دیدم دیگه.
        ۱: ردفال قرار بود بشه همون تجربه ی ارکینی و خود شما داشتی با آقای کریمی سرش شرط می بستی.

        ۲: استارفیلد قرار بود بشه انقلاب، قرار بود بشه بزرگترین بازی ایکس باکس، قرار بود رکورد ها جابجا کنه و البته که بازم در صحنه حضور داشتی و زیر پست پرافتخار ترین بازی تاریخ شدن الدن رینگ، براش شانس شکوندن رکورد الدن رینگ رو قائل شدی.

        ۳: از موتور اسپورت هم که قاتل گرن بود حرفی نزنم بهتره.

        درمورد این دوستمون هم حرف زیاده.
        انگاری شده مرحم دل ترول های ps و دشمن فن های Xbox.
        من که جای ترول های ps بودم بهش دیس میدادم و اگر جای شما بودم بهش لایک میدادم.
        چون درواقع این اصلا نگران نینجا تئوری نیست.
        نه کاری به این داره که چه بازیی رو الان داره می سازه.
        و نه کاری به این داره که چه بازیی رو قبلا می ساخته.
        اگر کامنت هاش دلسوزانه بود، همین تفکرش رو زیر پست های بیلدینگ اج هم می دیدیم.
        این فقط دوست نداره نینجا تئوری توی سبکی بازی بسازه که استودیو های سونی بهترین شخصیت پردازی رو به نمایش گذاشتن، بهترین داستان رو روایت کردن، بهترین کیفیت فنی رو به رخ کشوندن و از همه مهم تر بهترین گیم پلی رو ساختن.
        اره فقط همینه!!

        از این به بعد هم بهش لایک بدین که حداقل یکدست بشین.
        دیگه بنده خدا باید چجوری بهتون بگه؟
        توی کامنت هاش داره رسما داد میزنه.

        AmirgamerMinecrosoftarminاپوزوسیون گیمفا.
        • داداش اول بحث بیا که آدم روو مودش باشه بخونه کامنت هارو، آخر بحث اومدی من اصلا یادم نیست بحث سر چیه بعد الان باید بشینم اینو بخونم؟ غروب میخونم پاسختون رو میدم مرسی

          AmirgamerMinecrosoft
        • بعضی از شماها رو آدم میبینه میمونه چی بگه 🤌
          از شدت کرینچ بودن ..
          من بارها گفتم از اکشن ماجراجویی و سوم شخص متنفرم ، همه میدونن ، آیا تا به حال گفتم بازیهای سونی بد بودن ؟! یعنی سطح منطق و درک مطلبتون زیر صفره ،حتی صفرم نیست !

          چرا من به بلیدینگ اج واکنش نشون ندادم ، اون زمان عضو سایت نبودم ،خیلی واضح ، اگر میخوای واکنشم رو زیر پستش ببینی ، لینک بزار برم زیر پستش واکنش نشون بدم ، 😂 ، ناموسا به این فکر افتادم رفتی تک تک واکنشهای من رو مرور کردی 🤌

          #این فقط دوست نداره نینجا تئوری توی سبکی بازی بسازه که استودیو های سونی بهترین شخصیت پردازی رو به نمایش گذاشتن، بهترین داستان رو روایت کردن، بهترین کیفیت فنی رو به رخ کشوندن و از همه مهم تر بهترین گیم پلی رو ساختن.
          اره فقط همینه!!##

          این مطلب رو خودم بارها گفتم که سونی ، اکشن سوم شخص ماجراجویی رو آسفالت کرده ، البته در مورد قسمت ،داستان ،شخصیت پردازی ها و غیره باهات موافقم به جزء گیم پلی ، اگر سونی یکم به گیم پلی بیشتر اهمیت میداد ،کمتر شاهد عناوین سینماتیک بودیم ! …

          در مورد لایک ها 🤣🤣🤣 بهت فشار اومده چرا لایک میدن ! … چیکار کنم حرف دلم رو زدم ، شما بعد از این زیر پستها بیا روشنشون کن و بگو لایک ندن 🤌🤌🤌🤌🤣🤣

          AmirgamerMinecrosoft
          • Niroomand گفت:

            “من بارها گفتم از اکشن ماجراجویی و سوم شخص متنفرم ، همه میدونن ، آیا تا به حال گفتم بازیهای سونی بد بودن ؟! یعنی سطح منطق و درک مطلبتون زیر صفره ،حتی صفرم نیست !”

            اره میدونم، ولی سوالی که پیش میاد اینه که چرا مثل پستی که درمورد GTA بود، یکبار برای همیشه نفرت رو ابراز نکردی و قول ندادی که دیگه کامنت نزاری؟
            چوری کامنت میزاری که انگار استعداد نینجا تئوری داره تو این سبک تلف میشه و همش هم تقصیر این سبکه، نه خودش.

            این خودش دو حالت داره.
            ۱: ماله کشی برای روزی عرضه.(درصورتی که متاش بد بشه)(اره این سبک، استعداد  استودیو ها رو نابود میکنه. دیدین گفتم؟)

            ۲: هموار کردن راه هیت بازی های سونی. (با استفاده از جمله هایی مثل، من  خود به مایکروسافت هم بابت هلبلید انتقاد داشتم)

            “چرا من به بلیدینگ اج واکنش نشون ندادم ، اون زمان عضو سایت نبودم ،خیلی واضح ، اگر میخوای واکنشم رو زیر پستش ببینی ، لینک بزار برم زیر پستش واکنش نشون بدم ، 😂 ، ناموسا به این فکر افتادم رفتی تک تک واکنشهای من رو مرور کردی 🤌”

            حالا فرض میکنیم اصلا اون موقع اکانتی هم نداشتی.
            آیا اون موقعی که (در جواب آقای کریمی گفتی فقط توی هیلو اینفینت گروگان ها رو آزاد کردم و به نوعی اوپن ورد یوبیسافتی رو تجربه کردم) هم اکانت نداشتی؟
            آیا اون موقع انتقاد نداشتی؟
            استعداد ارکین تلف نمیشد؟
            آیا سوء استفاده ابزاری از اسم سلطان لول دیزاین رو ندیدی؟ (چقدر این جمله اشناس)
            نه برادر من انتقادت ربطی به دلسوز بودنت برای نینجا تئوری نداره.

            “این مطلب رو خودم بارها گفتم که سونی ، اکشن سوم شخص ماجراجویی رو آسفالت کرده ، البته در مورد قسمت ،داستان ،شخصیت پردازی ها و غیره باهات موافقم به جزء گیم پلی ، اگر سونی یکم به گیم پلی بیشتر اهمیت میداد ،کمتر شاهد عناوین سینماتیک بودیم ! …”

            دقیقا موضوع همین گیمپلی هست.
            استودیو های سونی تو این سبک بهترین گیمپلی رو ارائه دادن و هیچ بازی دیگه رو نمیتونین معرفی کنین که گیمپلی بهتری داشته باشه تو  این سبک.

            فن بیسی که بدون توجه کردن به ژانر بازی های ps، از گیمپلی شون ایراد میگرفتن الان دارن سنگ بازیی رو به سینه میزنن که تو همین ژانر، گیمپلیش چند لول پایین تره.

            البته همشون مثل تو و بهرام باهوش نیستن که بدونن چی مینویسن.
            این تفکر تو و بهرام درباره ی هلبلید هم از وقتی شکل گرفت که تقریبا مشخص شده بود که  کل وقت و بودجه مایکروسافت برای جلوه های بصری خرج شده، مگرنه تا قبلش که دیدگاه مثبتری داشتید.

            بخاطر همین میگم باید ایکس باکس فن ها از همین الان بهت لایک میدادن که اگر بازم هم خواستن هیت کنن، دستشون باز باشه.

             

            “در مورد لایک ها 🤣🤣🤣 بهت فشار اومده چرا لایک میدن ! … چیکار کنم حرف دلم رو زدم ، شما بعد از این زیر پستها بیا روشنشون کن و بگو لایک ندن”

            نمیدونم چرا باید به بعضی از کاربران بگم که برن کامنت های خودشون رو از اول بخونن.
            الان کامنت هات لایک گرفتن؟
            اتفاقا گفتم فن های ایکس باکس لایک بدن که حداقل یک دست بشین.
            دیگه روز عرضه متا قراره یا اینور فن بیس ایکس باکس فاز بگیرن یا اونورش، گفتم که کم کم  هماهنگیش رو داشته باشید.

            AmirgamerMinecrosoft
      • سلیقه م قابل تغییر نیست ، تقصیر من نیست دیگه .. اما در مورد هک اند اسلش ، چندتا نمونه هک اند اسلش در حد دویل می کرای تو سالهای اخیر نام ببر ؟! ….
        اما من میتونم در حد هل بلید چند نمونه نام ببرم ، البته مشابه بگیم بهتره ، همین گاد آف وار ، گوست آف سوشیما و حتی اگر بخوایم کلی تر در نظر بگیریم ، میتونیم سری نیو ۱ و ۲ ، سکیرو و یه چند تا دیگه مثل لایز آف پی و امثالشون رو تو این کتگوری بباریم ، گرچه سبکاشون به اکشن ادونچر و سولزلایک متمایز میشن ، اما در کل یک ماهیت کلی دارن و اون استفاده از ابزار برای از بین بردن یک انمی در مقابل شخصیت هست ، صرفا یک انمی ،نه بیشتر … حال اینکه هک اند اسلش بحثش از این ها کلا جدا میشه و چالش های دیگه ایی رو برای بازیکن پیش میاره … دیابلو تو رسته هک اند اسلش هست ، اما بازهم متفاوت از چیزی به نام دویل می کرای قرار میگیره ….. من چیزی تو حد دویل ندیدم تو این سالها ،اگر شما دیدی خوش به حالت 😉 البته میدونم خودتم ندیدی

        AmirgamerMinecrosoftاپوزوسیون گیمفا
        • بعله نمیشه سلیقه رو تغییر داد اما خب همه بازی ها که نباید سلیقه من و شما باشن، مثلا من سی آو تیوز سلیقه م نیست نمیام بگن چرا وقت rare رو هدر میدین
          “هک اند اسلش در حد دویل می کرای تو سالهای اخیر نام ببر”
          همین الان دوتاش رو نام بردم astral chain و bayonetta, بازیشون کردی؟ فوق العاده با کیفیت اند،
          دو نسخه آخر nier رو بازی کردین؟
          با کمی تسامح بازی هایی مثل scarlet nexus و tales of arise هم همون گیم پلی رو ارائه میدن. بازی معمولی تر هم که تا دلت بخواد.
          در حال ساخت هم که بیشمار داریم حتی همون کپ کام هم یه path to goddess داره میسازه که گیم پلی ش وایب مشابه میده.
          بعد امیر الان یهو نمیای بگی جلو دوربین مخفی ام؟؟ گوست آو سوشیما و لایز آو پی و نیوه و سکیرو سیستم مبارزاتیشون مثل هلبلیده؟
          باز لاقل سیستم مبارزاتی مثل میدل ارث رو میگفتی که حداقل به نسخه اول شبیه باشه.
          چی بگم والا کوپ کردم از مثال هات فکر کنم داریم راجع به دوتا هلبلید مختلف حرف میزنیم.
          اوروز منم براش هایپ نیستم و بعید میدونم باهاش حال کنم ولی خیلی کنجکاوم از ماهیتش خبردار بشم

          Amirgamer.Minecrosoft
          • #همین الان دوتاش رو نام بردم astral chain و bayonetta, بازیشون کردی؟ فوق العاده با کیفیت اند،
            دو نسخه آخر nier رو بازی کردین؟
            با کمی تسامح بازی هایی مثل scarlet nexus و tales of arise هم همون گیم پلی رو ارائه میدن. بازی معمولی تر هم که تا دلت بخواد#

            ببین نمیخوام ملغطه کنم ،از این کار خوشم نمیاد … اما خدا وکیلی به جز بایونتا (که همونم با توجه به اینکه گیم نینتندو هست و تو راست کار من نیست ) کدومشون یک هک اند اسلش تریپل a هستن ، گرچه خود بایونتا هم نتونست اونجور که بایو شاید تو دید جامعه گیمری باشه ! در مورد نیر اتوماتا ، حقیقتا یک بازی سوپر تو همه زمینه هاست گیم پلی ، داستان ،هرچی ، اما تو قالب دویل می کرای نیست ، میدونی که منظورم چیه ، دویل یه داستان میندازه جلوت ، فضا رو میندازه جلوت ،میگه این فضای بازیه ، بعد میگی اینم کسی که روش عقده هات رو میخوای خالی کنی ! حالا خالی کن خودت رو …. منظورم رو متوجه شدی دیگه ! ..

            در مورد مثال هایی که زدم ، خودم گفتم سبکاشون متفاوته ، منظورم کلیت مبارزات با شمشیر و حالت فیزیکیه مبارزات بود که برای کشتن یک نفر ،گیمر باید جون بکنه ، تو کدوم یکی از اونهایی که نام بردم ،این قضیه درشون پیدا نیست ؟! ….

            Minecrosoft
              • عه امیر اصلا و ابدا استرال چین رو دستکم نگیر، یکی از بهترین هک ان اسلش های زندگیمه تریپل ای هم هست و بی اندازه با کیفیت و خلاقانه ست.
                ببین داریم راجع به صرفا سیستم مبارزه حرف میزنیم که نیر هم یه هک ان اسلش ژاپنیه مثل دویل معلومه که فضاسازیشون متفاوته.
                “منظورم کلیت مبارزات با شمشیر و حالت فیزیکیه مبارزات بود که برای کشتن یک نفر ،گیمر باید جون بکنه ، تو کدوم یکی از اونهایی که نام بردم ،این قضیه درشون پیدا نیست ؟!”
                خب اینی که گفتی بازم نیوه و سکیرو و گوست آو سوشیما رو که شامل نمیشه آقا. سکیرو سیستم مبارزات سریع داره و همینطور شاهد مبارزات خیلی واقعی هم نیستیم.
                لایز آو پی و خیلی از سولزلایک های دیگه هم اگر منظورت کند بودن و سنگین بودنه ضرباته درسته اما راجع به هلبلیده دوئه که این قضیه صدق نمیکنه. هلبلید قصدش سنگین و کند کردن مبارزات نبوده، صرفا واقعی بودن هدف بوده، تمرکز زیادی روو موشن کپچر داشتن تا اینکه تا جای ممکن کامبت سیستم با یک مبارزه واقعی در جهان طبیعی مطابقت داشته باشه.
                در هک ان اسلش بازی هایی مثل ووکانگ هم جذاب بنظر میان و خیلیییی از استودیوها امروزه دارن روو پروژه ها در این سبک کار میکنن بخصوص در بین شرقی ها، اما تعداد استودیوهایی که تا این حد در موشن کپچر عالی عمل میکنن تا این اندازه میتونن مرز بین بازی و واقعیت رو بخصوص در کامبت سیستم باریک کنن بسیار اندک اند و اون تعداد کم باید ازشون در راستای استعداد نایابی که دارن استفاده بشه.
                خداییش موافقی دیگه چه خوب که دیگه اخلاف نظر نداریم ایول 😊

                AmirgamerMinecrosoft.
    • Chief گفت:

      با یه بخشی از کامنتت خیلی حال کردم
      «فرض کنین استودیویی که میتونه دویل می کرای بسازه بیاد و هل بلید ۲ رو نمایش بده»
      واقعا چرا نینجا تئوری داره اینطوری رفتار میکنه؟
      بعد هلبلید هم که میخوان رو پراژکت مارا کار کنن
      رسما دارن استعدادشون رو تو زمینه مبارزات نادیده میگیرن
      باشد که به راه راست هدایت بشوند😂

      ÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔ
    • Reza گفت:

      راجب هل‌بلید بگم ک منم خوشم نیومد ، کلا دوست دارم هل‌بلیدو ولی ن اونقد (بخاطر سبکش) ، مفتی باشه بدم نمیاد بازی کنم😂
      فک کنم ک شما عمق زیاد از هل بلید دلت میخواد ، مثلا تو مبارزاتش ک بنظرم اشتباهه ، بازی ب اون سمت بره ک خراب میشه ، بیشتر بعد روانی بازی مهمه
      رایز اف رونینم بنظرم زوده برای نظر ، ولی اره بنظر منم زیادی شبیه نیو بود ، من نیو ام دوست نداشتم…
      با بازی کوجیمام بعنوان اولین معرفی اوکی ام
      امیدوارم اون معرفیای کوچک شامل بازیای سگا نشه ، اونا برای من بهترینای گیم اواردز بودن😅

      Brainiac( خداحافظ ).ÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔ
  • من متوجه نشدم این چی بود . امیدوارم خود کوجیما بدونه .‌

    armin
  • فقط ایکاش بازیگر شخصیت اصلی گیمش یکی دیگه بود
    آخه این همه بازیگر معروف بعد هانتر شیفر لگبت🤢

    از پلی استیشن بخاطر الی و الوی فرار میکنی حالا اینجا هم ترنس تو گیم می‌بینی
    خدا به صنعت گیم و بشریت رحم کنه

    AmirgamerMinecrosoftPerfectܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓRoyalknight.Redm0ndy.xboxarmin
  • one.Aiden گفت:

    این مراسم یه دوتا سه تا بازی غیرفراسوپر بشری نیاز داشت… شبیه ساز کشاورزی دوچرخه سواری چیزی چه خبره این همه رعدو برق و موجودات فضایی

  • HannaH گفت:

    اولین گیم پلی بو رفته از بازی با مارگارت کوآلی بود. بازی سوم شخص بود، گرافیک فوق العاده ای داشت و زدن کلید در مواقع حساس مهم بود. اما فضای محیط و دست و پای کوآلی که تنگار با قیر پوشیده شده بود بیشتر شبیه به دث استرندینگ بود. شاید هم کوجیما در یک حرکت غریب، مثل همیشه برای گیج کردن جامعه یک گیم پلی تقلبی درست کرده و سپس لیکش کرده بود.
    این لینک اون ویدیو توی یوتیوب، اگر تایید بشه.
    https://m.youtube.com/watch?v=6q_OsaftT04

    .
  • xbox gamer گفت:

    بخاطر اینکه خیلی مخفی بود اکثرا رسانه میخواستن یه چیز مخفی یا تئوری درباره اش دربیارن

  • HT گفت:

    کوجیما میگه به لطف فناوری ابری تونست ایده ساخت این بازی رو اجرا کنه … ولی بیان نگاه کنیم چه کاری هستش که میتونه فضا ابری رو متفاوت جلوه بده با بازی ها حال … قطعا حافظه نیس قطعا دسترسی بهتر و بیشتر نیس قطعا ارزونی نیس …
    چی متفاوت هستش تعامل در بازی ها ___ بیشتر بازی ها یا شخصیت ثابت دارن یا شخصیتی که خودتون می‌سازید اما فضای ابری میتونه کاری کنه که خودتون چهره خودتون روی شخصیت اصلی باشه احتمالش هستش چون ۳ چهره متفاوت و با لحن متفاوت خیلی دور از ذهن از این فرضیه نیس به هرحال کوجیماس دیگه طرفدارهای خاص خودشو داره و ایده هاش باعث میشه یا از بازی واقعا بدتون بیاد یا واقعا عاشقشان باشین حد وسطی نداره

  • farshadx گفت:

    احتمال زیاد یه چیزی میشه مثل دث استرندنگ
    باز کوجیما گنده اومده باز گفته میخوام ژانر جدید بزنم؟!🤦‍♂️🤣
    این تعداد بیننده هم احتمالآ بیشتر سونی فن ها بودن
    چون هل بلید کمتر دیده شده ولی این بیشتر با این تیزر چرندی که دادن

    ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓ.HannaHMinecrosoft
  • Notrika گفت:

    یادمه انتقاد میکردن چرا پوستر dlc اساسین والهالا انقد شبیه گاد اف واره حتی اسمشم رگناروکه
    حالا رگناروکم نامردی نکرد اسم dlc شو گذاش والهالا…خخخخخ بنازوم

  • PeterParker گفت:

    OD
    مخفف یه چیزی باید باشه و تریلر جالبی هم داشت بنواز کوجیما که خوب می نوازی…

OD جدید‌ترین ساخته کوجیما بیشترین پوشش خبری مراسم TGA 2023 را به خود اختصاص داد