Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا
Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا
Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا
Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا

Microsoft: شرم بر ما!

رضا رحیمی
۲۲:۲۷ ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا

رئیس بخش تهیه کنندگی Xbox، آقای Marc Whitten خطاب به کنسول نسل بعدی Xbox One گفته است: شرم بر ما به خاطر کوتاهی کردن در ارائه خدمات و مزایای کنسول نسل بعدی Xbox One. ایشان در صحبتی که با وبسایت IGN داشتند اظهاراتی را بر زبان آوردند که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

در گذشته ایشان اظهار کرده بودند:

من فکر میکنم این بسیار ساده است. ما باید بیشتر صحبت کرده و توضیح دهیم تا مردم از سیستم کاری ما آگاه شده و برنامه های ما را درک کنند.

و اما به تازگی در جدیدترین مصاحبه ای که با وبسایت IGN داشتند اعلام کرد:

چیزی که برای ما لذت بخش است این می باشد که مردم در رابطه با هرگونه اخبار تکنولوژی و ویژگیهای آنها به هیجان می آیند و شرم این کار آنان بر ما است چون که ما گاهی اوقات نمیتوانیم کاری کنیم که آنان احساس کنند ما سکان دار همه چیز هستیم. یا گاهی نمیتوانیم هر آنچه آنان تقاضا دارند انجام دهیم.

احتمالاً شنیده اید که برخی از مردم خواستار این شده اند که مایکروسافت سیاستهای قبلی خود راجع به کنسول Xbox One  در پیش گیرد.

ایشان راجع به تصمیم آنان در رابطه با خواسته های مصرف کنندگان گفت:

بازگرداندن سیاستهای گذشته، هنوز هم از مردم پرسش میکنیم و اتخاذ سیاست هایمان را بر عهده آنان میگذاریم. همه چیز به رای شما بستگی دارد. چیزی که من میگویم آن است که ما باید بیشتر کار کنیم تا راجع به سیاستهامان سخن برانیم؛ زیرا چیزی که ما انجام داده ایم کمی با چیزی که مردم برداشت کرده اند متفاوت بوده است. مردم باید به درک درستی از اقدامات ما برسند. زمانی که من گزارشهای مشابه یک طومار را میخوانم به این دیدگاه دست پیدا میکنم که بازخورد ها از کنسولمان بسیار زیاد بوده است. زمانی که Xbox One ساخته شده تا یک کنسول بومی و دیجیتالی باشد، تا تجربه شگفت انگیزی از کلمه “آنلاین” را به شما نشان دهد؛ ما متوجه شدیم مردم هم حق انتخاب دارند و ما اعتنایی به نظرات آنان نداشتیم و از این بابت اظهار شرمندگی و تاسف میکنیم. مردم چیزی میخواهند که من دوست دارم آن را یک پل بخوانم، پلی که استفاده بیشتری از لوازم و تکنولوژی دیجیتال را وارد زندگیمان کند. آنچه ما انجام دادیم اضافه کردن حالتهای فیزیکی و آفلاین به کنسول بود. این بدان معنا نیست که ما از دید خود راجع به کلمه دیجیتال در کنسول دور شده ایم.

او اضافه کرد:

این یک انتخاب است. انتخابی که ما در اختیار مردم گذاردیم. صادقانه بگویم؛ ما باید به مردم اجازه دهیم که ببیند کنسولی که قصد خرید آن را دارند( اشاره به Xbox One) چگونه کار خواهد کرد. یا چه کارهایی با کمک آن قادر به انجام دادن هستند. من معتقدم باید با مردم روراست بود.

در ادامه ایشان گفتند که طرح اشتراک گذاری خانواده بسیار پرسر و صدا می بود اگر ما مجبور به تغییر سیاستهای خود نبودیم. با کمک آن شما میتوانستید کتابخانه دیجیتالی داشته باشید و آن را با ۱۰ نفر دیگر به اشتراک بگذارید. اگر مردم تقاضای زیادی کنند ممکن است سیاستهای ما نیز دوباره عوض شوند و این تعبیری جدید از وضعیت آنلاین و دیجیتال را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

او گفت:

اگر مردم واقعاً از آنچه میخواهند( بازگشت سیاستهای سابق) راضی بوده و هیجان زده باشند و یا زیاد پافشاری کنند ما نیز راه راست را پیدا خواهیم کرد و سیاستهایمان را باز میگردانیم.

شما میتوانید تمام مصاحبه را با مراجعه به IGN مطالعه کنید.

کنسول Xbox One نوامبر امسال و با قیمتی معادل ۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. در کنار رقیبش PS4 که با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا
Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا
Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا
Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا
Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Microsoft: شرم بر ما! - گیمفا