احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا
احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا
احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا
احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا

احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017

مهرداد میرشاهی
۲۳:۵۹ ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا

شرکت مایکروسافت و رویداد E3 2017 این روزها در صدر اخبار صنعت بازی‌های ویدئویی قرار گرفته‌اند و هر از چند گاهی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن‌ها هستیم. اخیراً فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، از برنامه‌های این شرکت برای کنفرانس خبری خود در جریان این رویداد صحبت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

این روزها علاقه مندان این صنعت مشتاقانه منتظر کسب اطلاعات بیشتری از جدیدترین کنسول مایکروسافت، یعنی ایکس‌باکس اسکورپیو، هستند که گفته می‌شود قوی‌ترین کنسول ساخته شده تا به حال محسوب می‌گردد. این عده خواهان دانستن این مورد هستند که آیا این کنسول در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در رویداد E3 2017 رونمایی رسمی خواهد شد یا پیش از آن؟ فیل اسپنسر اخیراً اعلام کرده است که هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است؛ وی با اینکه دوست دارد از این سخت افزار در جریان کنفرانس مایکروسافت بیشتر صحبت کند، اما تمایل دارد تا در جریان این کنفرانس بیشتر در خصوص بازی‌های ویدئویی سخن بگوید و به نمایش آن‌ها بپردازد.

وی در گفتگو با وب‌سایت IGN در این زمینه اعلام کرد:

اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید اعلام کنم که برنامه‌ها هنوز به صورت کامل تنظیم نشده‌اند. من فکر می‌کنم که انجام هر کاری در جریان رویداد E3 کار سختی باشد، اما ما بیشتر در مورد اینکه چه اقدامی در این رویداد در پیش خواهیم گرفت صحبت خواهیم کرد. من دوست دارم که کنفرانسمان در E3 بیشتر پیرامون بازی‌های ویدئویی باشد. پرواضح است که ما در E3 پیرامون کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو نیز صحبت خواهیم کرد اما من نمی‌خواهم که اکثر زمان این کنفرانس به بحث در رابطه با سخت افزار اختصاص داده شود. بنابراین تعادلی در این کنفرانس (بین بازی و سخت افزار) وجود خواهد داشت.

اسپنسر در ادامه اظهار کرد:

من می‌خواهم که [این کنسول] در صحنه حاضر باشد، این فرصت بسیار بزرگی برای ما تلقی می‌شود. بنابراین شما بیشتر از ما در خصوص این موضوع خواهید شنید و به همین منظور اطلاعیه‌ی بزرگی با شما به اشتراک گذاشته نخواهد شد. من می‌دانم که مردم دوست دارند اطلاعات بیشتری در خصوص اینکه ما در حال انجام چه کاری با این سخت افزار هستیم، بدست آوردند و من دوست دارم که یک فرصت مناسب برای این مهم پیدا کنم.

اسپنسر همچنین در جریان این مصاحبه اعلام کرد که سالن کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال تغییر کرده است و این شرکت همچنان متعهد به برگزاری کنفرانسی بزرگ و در خور علاقه‌مندان خود است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا
احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا
احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا
احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا
احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • در چند روز گذشته صحبت های جالبی کرده و اسکورپیو رو به کنترلر الیت تشبیه کرده بود و از همین یک جمله میشه مطمئن شد قیمت کنسول بسیار فراتر از قیمت اکس باکس وان هست وقتی به دو کنترلر معمولی و الیت نگاه کنیم خب یکی ۱۷۰ تومن هست و اون یکی ۶۰۰ تومن تازه اون زمان که من گرفتم ۷۶۰ تومن بود و تازه چند ماه هم گذشته بود ولی نکته مهم اینجاست که اهداف هر دو کنترلر یکسان هست و با هر دو میشه هیلو بازی کرد یا میشه گیرز بازی کرد ولی تغییرات اعمالی به وضوح احساس میشه حالا اسکورپیو هم همین هست یعنی روی هر دو کنسول میشه هیلو۶ بازی کرد یا میشه فورزا۷ بازی کرد ولی این کجا و ان کجا و با صحبت های اخیر باید انتظار سخت افزار بسیار قدرتمندی داشت در هر صورت TV من برای متصل شدن به اسکورپیو لحظه شماری خواهد کرد :inlove: :inlove:

  • Behnam.Hzh گفت:

    به امید انحصاری های بهتر.و بعد از اون سخت افزارهای قوی تر.در غیر این صورت این حرکت یعنی نشستن پشت فرمون لوکس ترین اتومبیل دنیا در حالی که باک بنزینش خالیه…

  • Rafa Bane گفت:

    بی صبرانه منتظریم رفیق،اسکورپیوم آرزوست :inlove: :inlove: :inlove:

  • mj گفت:

    تا وقتی که یه انحصاری درست حسابییی واسش نسازن فردا هم معرفی بشه اسکورپیو دیگه فایده نداره اقاجان
    والا فنای xone بخاطر حرفای مفت عمو فیل نخریدن این کنسولو بقران

  • amir2hashmati گفت:

    زودتر رونمایی شه بهتره فقط خداکنه مایکرو اشتباه نکنه قیمت بالا روش بذاره که اشتباه محض اینکار هر چند به شخصه بعید میدونم زیر ۶۰۰ دلار باشه

  • DELTA4 گفت:

    دوستان ما که بصورت رسمی گیم رو کنار گذاشتیم.این احتمالا اخرین کامنت من باشه.بنابراین خوبی یا بدی دیدین ALADAR رو حلال کنین.بای. :kissed:

    • Master Ezio گفت:

      داداش لا اقل گوست ریکون رو بازی می کردی ناکام نمیری.در ضمن مگه گیم رو کنار میذارن؟والا من که ۶۰ساله هم باشم بازم گیم رو کنار نمیذارم مگه مواد مخدره که کنار میذاری؟

      • DELTA4 گفت:

        اونو که میگیرم به محض این که کرک بشه.الان دیگه بصورت غیر رسمی و فقط سرگرمی چند تا بازی دیگه رو باید تجربه کنم نه بعنوان یک گیمر.
        از گیمری بازنشسته شدم. :laugh:
        امسال فارکرای و اساسین هم باید بگیرم .NFS و GTA بعدی هم باید تجربه کنم.

  • mansourrrr گفت:

    من این طرح ۱۰ دلاری رو خیلی ریلکس و عادی معرفی کردن خیلی شک کردم که e3 دیوانه واری در انتظاره :heart: xbox
    اگه عقرب هم زودتر معرفی شه دیگه هیچی :heart:

  • از صحبتهاش مشخصه که واسه همین دلایل بوده که سالن برگزاری و روز مراسمشون رو عوض کردن تا اگرم نیاز بیشتری به وقت باشه محدودیتی نداشته باشن و بعد از اونا مراسمی نباشه. اما قطعا عاقلانه ترین کار اینه که قبل از E3 طی یک مراسم اسکورپیو رو معرفی کنن چون قطعا زمان میبره تا در مورد کنسول توضیح بدن و این وقت رو میگیره چون وقت واسه معرفی هربازی هم لازمه عجله ای هم ناقص درمیاد. خداکنه قبلش رونمایی کنن ببینیم چی دارن میسازن‌ نینتندو که دیر رونمایی کرد الان مشخص شد که واقعا کنسول عالیی ساخته بودن و ننیخواستن کسی کمی کنه ببینیم مایکرو هم دستگاه خاصی رو ساخته که هیچ حرفی ازش نمیزنه.

  • خبرهایی در مورد playstation 5 داره به گوش میرسه گیمفا خبرشو بزار 😎

  • behdad0098 گفت:

    من یکی از اونهیی بودم که می خواستم نیمه دوم سال آینده میلادی بخرمش پولارو هم جمع کردم البته این سری بازیهای جدید سونی هم زده تو پوزم ،موندم چیکارکنم پلی۴ رو بفروشم پرو بگیرم یا صبرکنم واسه سال بعد اسکورپیو بگیرم میترسم بازی نداشته باشه یا صبر کنم دوسال دیگه پلی۵

    • داش بنظرم بهتره پلی ۴ رو حفظ کنی و یه xbox one در کنارش بخری. اگر tv با امکان hdr و ۴k نداری همون مدل ارزون xbox one رو بخر. حیفه انحصاریهای سونی که از دست بدی مخصوصا god of war. هردو رو داشته باش چون تو رقابتن هرکی بازی خوب داد بازیشو بخر 🙂

  • all pacino گفت:

    به نظر من خوب نیست که انقد زود به زود کنسول بدن بیرون چون این نسل تازه اول کارشه دوسه سال بیشتر نیست که کنسول های نسل هشتم اومدن واسه نسل ۹ خیلی زوده حداقل ۳ سال دیگه باید صبر میکردن

    • طبق‌ شایعات نزدیک به واقعیت، قرار بوده پلی ۵ سال ۲۰۲۰ وارد بازار بشه که به سال ۲۰۱۸ تغییر کرد یعنی دوسال زودتر که اتفاقا عادی هم هست چون سونی سه سال صبر نمیکنه که اسکورپیو یکه تازی کنه قطعا واسش برنامه ریخته. مثل کاری کا با ساخت پرو کرد و نزاشت xbox s بازار رو بگیره تعادل رو حفظ کرد. حالا ما چه بخوایم چه نخوایم این کمپانیها هستن که زدن تو خط پول سازی و اصلا به فکر مردم نیستن. من توی همین یکسال اخیر دوبار کنسول ارتقا دادم و از xbox one رفتم به s و از پلی ۴ به پرو. حالا هم مجبورم اسکورپیو هم بگیرم این به ضرر منه بازیبازه و به سود کمپانی. میدونن که مردم نمیتونن بخرن چون همتون میدونید گیم چطور آدمو معتاد خودش میکنه.

  • این عمو فیل بیچاره انحصاری ندارهبجاش کنسول میاره سرت کلاه میزاره 🙁 :laugh: :laugh: :laugh:

  • Thoriin گفت:

    به نظرم خیلی دیر دارن رونمایی نمی کنن و خیلی دیر اون توزیع می کنن و خبریم مثله همیشه از انحصاری نیست . فکر نکنم به نتیجه مطلوب برسن تازه از طرفی هم خبر از نسل جدید میاد و اونور هم ۱۰۸۰ ti دیگه انتظارارو از ۴k خیلی برده بالا .

  • خدا کنه جوری نشه که نسل بعد قیمت کنسولا با پی سی برابر شه چون کم کم سخت افزار کنسولا هم داره به پی سی نزدیک میشه

  • شرط می بندم قیمتش بیش از ۵۰۰دلار

  • adams-khersi گفت:

    ای بابا امیدوارم به این زودی ها نیاد، منی که فوتبالم با آنالوگ بازی می کنم الیت به چه کارمه که حالا ۳ میلیون پول اسکورپیو بدم، میذاشتن همون ۲۰۲۰ خیلی خوب بود :reallyangry: …

احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E3 2017 - گیمفا