رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا
رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا
رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا
رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا

رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015

شایان شفایی
۱۳:۰۹ ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا

کم کم به لحظات والای E3 2015 نزدیک می شویم. فستیوالی که مهمترین رویداد در دنیای بازی های رایانه ای به شمار آمده و به نوعی جشن سال نو برای جامعه گیمری سراسر جهان است. طبق معمول، پیش از شروع این فستیوال حواشی و شایعه های زیادی در فضای مجازی به چشم می خورد و برای اثبات صحت آنها تنها باید تا فرا رسیدن روز موعود صبر کنیم. در این مقاله ما تصمیم گرفتیم که چند مورد از این حدس ها و گمان ها را که احتمال به وقوع پیوستنشان بسیار زیاد است، مورد بررسی قرار دهیم. استارت کار را با دو رقیب همیشگی یعنی سونی و مایکروسافت خواهیم زد. پس با ما همراه باشید.

رسم است که کمپانی ها و استودیوهای مطرح در عرصه بازی های رایانه ای، برگ های برنده خود را در E3 رو می کنند. همین امر باعث می شود تا سطح انتظار مخاطبان بسیار بالا برود و گمانه زنی ها در زمینه برنامه های احتمالی این کمپانی ها نیز بیشتر شود. در این مقاله چند قسمتی سعی بر این داریم تا ببینیم کمپانی ها و استودیوها، چه برنامه ای برای E3 2015 داشته و چه نقشه هایی برای قشر بازیباز کشیده اند.
دو شرکت سونی و مایکروسافت اولین سوژه های ما هستند. مطمئنا این شرکت ها برای پیروزی در رقابت طولانی مدتشان با یکدیگر، برنامه های زیادی را برای E3 در سر خواهند داشت. اما مسئله اینجاست که این برنامه ها چیستند یا چه می توانند باشند؟ طبیعتا پاسخ این سوال هیچگاه قطعی نخواهد بود. ما فقط احتمالات را بررسی خواهیم کرد و نتیجه نهایی برای درست بودن یا نبودن حدس هایمان در خود کنفرانس ها مشخص خواهد شد. حال ببینیم که سونی و مایکروسافت واقعا چه آیتم هایی را می توانند در نظر داشته باشد؟

آبی ها برای پیروز شدن چه برنامه ای دارند؟

E3 امسال برای همه مهم و حیاتی است حتی برای سونی! شرکت سونی پیش تر تریلری برای هایپ کردن و تبلیغ کنفرانس خود منتشر کرد اما طبق آن تریلر نمی شد به برنامه های سونی پی برد. به همین منظور برای پوشش سوپرایزهای سونی، دست به دامن حدس های خودمان و دیگر سایت های خارجی که در این زمینه فعالیت کرده اند شدیم.

Project Morpheus

در عصری قرار داریم که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است. واقعیت مجازی مسئله ای است که به تازگی بسیار باب شده و هر شرکتی در حال ساخت هدستی منحصر به فرد برای تحقق بخشیدن به واقعیت مجازی است.
همانطور که می دانید، هدستی که سونی برای واقعیت مجازی اش در نظر دارد، Morpheus نام دارد. هدستی با صفحه نمایش OLED 5.7 اینچی که قادر است تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰p نشان دهد. در تریلری که سونی پیش از E3 نمایش داد، بحث Morpheus مطرح شد و مشخص شد که سونی قصد دارد تا قابلیت های این هدست را در کنفرانس خود در E3 2015  به نمایش بگذارد. پیش از این هم شایعاتی از حضور Morpheus در E3 به گوش می خورد. زمانی که یوشیدا در مصاحبه ای با Gamespot اعلام کرد:

تعداد زیادی از استودیو های ما در حال کار بر روی بازی هایی در زمینه واقعیت مجازی هستند. ما هنوز درباره این بازی ها صحبتی نکرده ایم. ما منتظر زمان درست هستیم. احتمالا در زمان E3 به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

مطمئنا معرفی بازی ها و نمایش Morpheus در E3 می تواند در جذاب تر شدن کنفرانس سونی تاثیر مثبتی داشته باشد. به همین دلیل ما نمایش Morpheus را اولین سورپرایز سونی می شماریم.

عناوین First-Party

به طور قطع در کنفرانس امسال سونی، شاهد معرفی و نمایش عناوین First-Party خواهیم بود. یکی از این عناوین که حضور و نمایشش در کنفرانس مشخص شده است، عنوان طلایی Uncharted 4: A Thief’s End خواهد بود. مطمئنا نمایش این عنوان با پتانسیل های خارق العاده ای که تا کنون از آن دیدیم، می تواند سورپرایز بزرگی برای مخاطبان باشد اما چون نمایش این عنوان در کنفرانس، پا از شایعه فراتر گذاشته و حضورش صد درصد تایید شده، بیش از این درباره این بازی حرفی نمی زنیم و بیشتر به احتمالات می پردازیم.

بازی جدید Guerrilla Games

مطمئنا همه شما Guerrilla Games را می شناسید. کمپانی سازنده سری Killzone که مدتی شایعه شده بود که در حال ساخت عنوان جدیدی برای کنسول PS4 است که ربطی به Killzone ندارد. به نظر می رسد که Guerrilla Games بالاخره مرز Killzone را شکسته و پا را فراتر گذاشته. شایعات می گویند که عنوان جدید با اسم رمز Horizon نام برده می شود و فضای جنگ رباتی خواهد داشت. اما همگی می دانیم که شایعات ممکن است صحت نداشته باشند! در هر صورت عنوان جدید هر چه که باشد، می تواند در E3 معرفی شده و به جمع سورپرایزهای سونی در سال ۲۰۱۵ اضافه شود.

بعد از کنفرانس آماده است!

یک عنوان را برای اولین بار نمایش دهید و حضار را شگفت زده کنید و بگویید که پس از کنفرانس، بازی آماده خرید خواهد بود. این کار طرفداران را بسیار شگفت زده خواهد کرد. این مدل کارها از سونی بعید نیست. همانطور که در E3 2014، سونی عنوان Entwined را معرفی کرد و در همان روز بازی منتشر شد. احتمال می رود که این بار هم سونی این کار را انجام دهد و طرفداران سورپرایز شوند.

No Man’s Sky

بازیبازان بسیاری برای تجربه این بازی لحظه شماری می کنند. عنوانی که انحصاری زمانی PS4 خواهد بود و بعد از آن برای PC نیز منتشر خواهد شد. احتمال حضور این عنوان در کنفرانس سونی بسیار زیاد است و به احتمال زیاد این عنوان نمایش خیره کننده ای را ارائه خواهد داد. قطعا طرفداران این بازی با دیدن نمایشی هیجان انگیز از عنوان محبوبشان در E3، شوق و ذوق بیشتری برای تجربه کردن آن بدست می آورند.

یک PS4 جدید!

این یکی شایعه ای است که بوی واقعیت می دهد! خبرهای بسیاری به گوش می رسد که می گویند سونی برنامه دارد تا در E3 2015، از یک PS4 جدید رونمایی کند. هر چند طبق حرف های منابع، PS4 جدید فرق چندانی با کنسول حال حاضر ندارد و فقط ظرفبت آن دو برابر شده است. یعنی از ۵۰۰GB به ۱TB رسیده است. اما شایعاتی هم به گوش می رسد که می گویند یک PS4 Slim در راه است! در حال حاضر مشخص نیست که این صحبت ها واقعیت دارند یا خیر اما اگر واقعی باشند، سورپرایز شدن مخاطبان حتمی خواهد بود.

The Last Guardian 

راستش را بخواهید خودمان هم از اینکه هر سال اسم این عنوان را بیاوریم و منتظرش باشیم خسته شده ایم! اما شاید امسال دیگر واقعا سونی نمایشی از این عنوان را در برنامه خود داشته باشد. انتظار داریم که حداقل سونی درباره این عنوان صحبتی کند و بگوبد که این عنوان بالاخره قصد عرضه شدن دارد با خیر! در این صورت مشخص خواهد شد که ما باید جشن بگیریم یا این عنوان را برای همیشه فراموش کنیم.

شایعات همچنان ادامه دارند…

درباره سونی، برخی از شایعاتی که احتمال به وقوع پیوستنشان وجود داشت را ذکر کردیم. هر چند شایعات دیگری نیز وجود دارند که به دلیل طولانی نشدن مقاله از آنها حرفی به میان نیامد. شایعاتی از قبیل معرفی Red Dead Redemption Remastered به صورت انحصاری برای PS4 یا پورت شدن The Final Fantasy 7 برای PS4 و منتشر شدنش بعد از کنفرانس که همگی احتمال به وقوع پیوستنشان وجود دارد اما برای هیچ کدام از این موارد نمیتوان به صورت قطعی نظر داد و تنها باید تا زمان برگزاری کنفرانس صبر کنیم یا اینکه اخبار جدیدی به صورت رسمی از آنها منتشر شود.

و اما مایکروسافت…

برای مایکروسافت نیز E3 حیاتی خواهد بود. مطمئنا مایکروسافت هم برگ های برنده بسیاری برای رو کردن در E3 2015 خواهد داشت و قصد دارد تا طرافداران خود را شگفت زده کند. اما این برگ های برنده چه چیزهایی هستند یا اینکه چه چیزهایی خواهند بود؟ برای یافتن جواب در ادامه با ما همراه باشید تا احتمالات را بررسی کنیم.

مایکروسافت هر کاری می کند تا مطمئن شود طرفداران به وجد خواهند آمد. Aaron Greenberg ،مدیر بخش بازاریابی Xbox در آمریکا، درباره کنفرانس امسال صحبت هایی کرده است و گفته کنفرانس امسال مایکروسافت متفاوت خواهد بود. او گفته که:

انتظار سورپرایزهای بسیاری را داشته باشید. ما ایده هایی را داریم که امسال در E3 کاری متفاوت را ارائه دهیم. کاری که پیش از این نکرده بودیم. فکر میکنم که امسال واقعا قرار است متفاوت باشیم. اما من در این باره حس خیلی خوبی دارم. این کار واقعا هیجان انگیز است.
انتظار این را از ما داشته باشید که درباره بازی های زیادی صحبت کنیم. و اگر شما یک Xbox دارید، ما کاری خواهیم کرد که بعد از کنفرانس از سرمایه گذاری خود بسیار بسیار راضی باشید. و اگر هم هنوز تصمیم خود را [برای خریدن کنسول] نگرفته اید، امیدواریم با دیدن نمایش ما، Xbox را انتخاب کنید.

حال نوبت آن است که شایعات و پیش بینی ها را رو کنیم:

عناوین عظیمی که حضورشان قطعی خواهد بود

تا کنون حضور عناوین بزرگی در کنفرانس مایکروسافت تایید شده. عناوینی همچون Rise of the Tomb Raider , Forza Motorsport 6 , Halo 5: Guardians که همگی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بوده و قطعا نمایش خیره کننده ای خواهند داشت. حضور این عناوین مطمئنا می تواند به جذابیت کنفرانس مایکروسافت کمک زیادی کند اما به دلیل اینکه حضورشان صد رصد تایید شده و از احتمالات خارج شده اند، بیش از این درباره آنها صحبت نمی کنیم.

یک Controller جدید!

اخیرا شایعات بسیار زیادی به گوش می خورد از اینکه مایکروسافت قصد دارد تا در E3 2015، یک کنترلر جدید معرفی کند. طبق صحبت هایی که تا کنون به گوش رسیده، این کنترلر دارای یک جک ۳٫۵ میلیمتری خواهد بود که اگر این مسئله حقیقت داشته باشد، شرکت های سازنده هدفون جشن خواهند گرفت! در زمینه این کنترلر یک سایت اینترنتی پدید آمده بود و اطلاعات و عکس پایین در آن منتشر شده بود اما این سایت پس از انتشار این اطلاعات به سرعت بسته شد. به نظر می رسد که کنترلر تغییری نکرده اما حداقل دارندگان هدفون را خوشحال خواهد کرد!

عناوینی که پیش از اتمام ۲۰۱۵ منتشر خواهند شد

Greenberg در ادامه صحبت هایش گفت که مایکروسافت قصد دارد تا عناوین زیادی را تا پیش از اتمام ۲۰۱۵ منتشر کند. اودر صحبت هایش اینچنین گفت:

عناوین بسیاری به صورت انحصاری برای Xbox One در ۲۰۱۵ منتشر خواهند شد. عناوینی نظیر: Tomb Raider, Forza Motorsport 6, Fable Legends و Halo 5: Guardians اما این ها در مقابل سورپرایزهایی که ما در سر داریم که تا پیش از اتمام ۲۰۱۵ منتشر کنیم چیز بسیار کمی خواهد بود و من مطمئن هستم که این تعطیلات، قرار است تعطیلاتی عالی برای بازیبازان سراسر جهان باشد. ما امسال باز هم می خواهیم بازی هایی با بهترین کیفیت را منتشر کنیم.

به نظر می رسد که با ip های تازه ای سر و کار داریم که بیشتر آنها در ۲۰۱۵ منتشر خواهند شد. این مسئله می تواند برای بازیبازان یک سورپرایز عالی باشد.

 

۴ Gears of War

Gears of War همیشه یکی از محبوب ترین ip های انحصاری مایکروسافت بود. مدت نسبتا زیادی از زمانی که دیگر یک Gears of War جدید ندیده ایم می گذرد. چندی پیش شایعه ای مبنی بر اینکه Gears of War جدیدی در راه است، فضای مجازی را پر کرده بود. احتمال معرفی یک Gears of War جدید تحت عنوان Gears of War 4 یا هر نام دیگری وجود خواهد داشت که اگر این امر عملی شود، سورپرایزی بسیار بزرگ برای طرفداران خواهد بود و محبوبیت مایکروسافت نیز دو چندان می شود.

معرفی و نمایش عناوینی برای کینکت

زیاد دور از ذهن نیست که مایکروسافت در کنفرانس امسال خودش عناوینی برای کینکت معرفی کند و به نمایش بگذارد. درست است که نقش کینکت در نسل جدید بسیار کمرنگ شده اما هنوز هم این احتمال وجود دارد که مایکروسافت عناوینی را برای کینکت به نمایش بگذارد. سورپرایز شدن مخاطبان نسبت به این قضیه بستگی به کیفیت عناوین معرفی شده دارد اما همگی می دانیم که اگر عناوین خوب و با کیفیتی معرفی شوند، احتمال سورپرایز شدن مخاطبان وجود خواهد داشت.

در این مقاله سعی شد تا برخی از حدس ها و گمان ها درباره کنفرانس سونی و مایکروسافت که احتمال به وقوع پیوستنشان بیشتر بود ذکر شود. هر چند قطعیت این موارد به هیچ وجه مشخص نیست اما خواندن و بررسی کردن آنها خالی از لطف نیست. حتما در بخش نظرات، نظر خود را درباره این موارد با ما در میان بگذارید و حدس و گمان های خود را نیز اعلام کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا
رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا
رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا
رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا
رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا

نظرات

  • GTA V گفت:

    فقط sony
    البته مایکروسافت هم خوب عمل کرده

  • Etro گفت:

    STAY STILL. TIME WILL PROVE EVERYTHING
    GREATNESS AWAITS.
    ۳DAYS LEFT

  • عالی به شدت منتظر کنفرانس دوتاشونم

  • nima1381 گفت:

    عالی امید وارم فن های هر دو در کنفرانس e3 خوشحال بشن :yes: :yes:

  • Etro گفت:

    E3 IS OURS.ITS TOTALLY OURS

  • Ali_Kaqaz گفت:

    این دو روزم بره
    دگ کردیم

  • edenson گفت:

    بنظر میاد که هیجان انگیز تر از سال قبل باشه 😀
    سونی همیشه با عناوین خیره کننده ش نظرهای خیلی زیادیرو به خودش جلب کرده امسال هم ممکن همین اتفاق بیفته!!!! گرچه بنظر ماکروسافت دست پرتر میادش!!
    در بین این عناوینی که حرف از احتمال حضورشون گفته شد مطئنم Gears of war حضور نخواهد داشت.

  • shayan00445 گفت:

    Just XBOX ONE :inlove: :inlove: :inlove:

  • مقاله جذاب و به‌جا و خوبی بود
    ممنون از شایان عزیز
    :yes:

  • sajjad گفت:

    سونی که خیلش از فروش راحته فک نکنم شوپرایز خاصی داشته باشه
    تهش لست گاردین که بعد از دو هزار سال بالاخره نمایش داده. میشه 😀
    ولی مایکروسافت دوتا ای پی جدید داره که یکیش رو هیچ کس نمیدونه اصلا چه استودیویی میسازتش :-))

    • Etro گفت:

      اصلا چیزشاخی نداره فقط یه ده تا استدیو داره که بازی معرفی نشده دارن.

      • mercenery گفت:

        من با دکتر موافقم! وقتی رو winning strike هستی اونم با این وضع ک کلا با نسل ۷ سونی متفاوته و پرفروش ترینی … کارت های مهم رو جای دیگه رو میکنی!
        فعلا ک منتظر مدل اسلیمم … وقتی اومد سورپرایز لازمه!

      • sajjad گفت:

        سونی هم مثل کودن ها ده بازیاش رو که تا ۲۰۱۷ قراره ریلز بشن ر تو ای تیری ۲۰۱۵ نشون میده 😐
        همون طور که گفتم سونی خیالش از فروش راحتهه برا چی بیاد سوپرایز های سال اینده یا نمایشگاه فرانسه شو خراب کنه
        پیش بینی کنفرانس سونی
        سی دیقه مورفیس و اطلاعات چر.ت و پر.ت
        سی دیقه ریمستر و کالکشن
        بیست دیقه بازی های تاید شده
        ده دیقه هم است گاردین و یه بازی جدید

  • تا اونجایی که شرکتا رو کردن فکر کنم فعلا دست مایکروسافت پر تره اما فکر کنم سونی قصد داره همه چیزو مخفی کنه و در نمایشگاه همه رو شگفت زده کنه :chic: (ازش بعید نیست)

  • unreal engine گفت:

    خیلی منتظر E3 هستم امیدوارم هر دو عناوین عالی معرفی کنند چون به نفع گیمرهاست که از تمام بازی ها لذت ببرند برای من فرقی نمیکنه من هیچ کدوم از شاهکار های این دو کمپانی رو از دست نمیدم هر دو در تلاش هستن که بهترین تجربه رو روی کنسول هاشون برای گیمر ها به ارمغان بیارن و احتمالا غافلگیری هایی هم خواهد بود چون به ظاهر هیچ کدوم زیاد پرسروصدا نیستند ولی باید دید!

  • ps1995 گفت:

    کلا این e3 هیجان داره اینقدر من از کنفرانس e3 هیجان و استرس دارم موقع امتحان اصلا یخورده استرس ندارم

  • Reza Heydari گفت:

    برای سونی احتماد معرفی کراش جدید هم وجود داره و همینطور بازی جدید دیوید کیچ ممکنه معرفی بشه
    و برای مایکروسافت بازی جدید که توسط استودیو پر سابقه rare ساخته میشه هست
    استودیو epic هم یه سه سالیه ازش خبری نیست ، این از اون استودیو هاست که ممکنه بیاد یه چیز معرفی کنه و بترکونه

    • ... گفت:

      البته اپیک رو بعید می دونم که بازی انحصاری بده.جدای از این قضیه از سال ۲۰۰۹ این استدیو در حال ساخت یک بازی بود که شاید امسال معرفیش کنه.حدود دو سال پیش هم بود که تایید کردن در حال ساخت یک بازی شوتر هستند که به قول خودشون از نظر گرافیکی قراره یک بازی نسل هشتمی واقعی رو نشون بده.
      حالا باید صبر کرد و دید چی میشه ما که چند سال هست منتظریم تا یک خبری بشه و باز هم صبر می کنیم…

    • metty گفت:

      داش کرش مگه مال اکتیویژن نیست الان ؟
      ناتی داگ فروخته بودش

  • SMAUG گفت:

    بهترین زمان برای بحث درباره اینکه کدوم کمپانی عناوین قوی تری داره بعد از دیدن کنفرانس هاست.
    تا آن موقع فقط باید دندان بر جگر نهاد.

  • عشقه مایکروسافت و Xbox One :inlove: بعدش عشقه سونی و PS4 :inlove:
    به امید اینکه Tomb Raider بشه انحصاری کامل Xbox One و از Gears Of War جدید یه چیزی نشان بدن…. :inlove: فقط خبری از هیلو نباشه که خوشم نمیاد! 😛 نسخه ی دوم Alen Wake معرفی بشه… :evilgrin:
    از این طرف هم God Of War جدید معرفی و یه گیم پلی از آنچارتد۴ منتشر بشه خیلی عالیه :evilgrin: به همراه یه سوپرایز جالب از سونی :yes:

    این مافیا ۳ و نسخه ی جدید ریمن با red dead redemption 2 هم تایید بشن بهترین E3 تاریخ میشه :evilgrin:

    ممنون بابت مقاله. خسته نباشی :yes:

  • به نظرم با حال ترین شایعه اون ps4 جدیده هست حالا میخواد فضای بیشتری داشته باشه میخواد slim باشه میخواد ps5 باشه اصلا :rotfl: 😐 در هر صورت جالبه درباره بازی ها هم باید بگم هر دوتاشون واقعا گل کاشتن :heh: :cute: :giggle:

    • ali-222 گفت:

      خداکنه ps4 یک ترابایتی باشه

    • metty گفت:

      داش اواتار ترسناک مد شده؟دیشبم یکی از کاربرا اواتار ترسناک گذاشته بود
      اگه مد شده بگو عکس قبل کنکورمو بزارم

      • _Rasoul_ گفت:

        عکس دم کنکور رو نذاریا :rotfl:

      • مد نشده این عشق یه نفر به ژانر وحشته که از همه با حال تره این عکسم عروسک آنابله البته عروسک تو فیلم راستی میدونستی عروسک آنابل واقعیه یعنی بر اساس واقعیت فیلمش رو ساختن الانم عروسک واقعی آنابل تو یه شیشه تو موزه شخصی نگهداری میشه :sweat: عروسکش جن زدس واقعی هم هست شرو ور نیست در هفته دوبار هم تقدیس میشه رو شیشه هم نوشته به هیچ عنوان باز نشود 😮

        • _Rasoul_ گفت:

          برا چی باز نشود ؟ :sweat:

          • داداش میگم عروسکش جن زدس :pain: میگی برا چی باز نشود :wilt: تو گوگل سرچ کن داستان واقعی آنابل خودت ببینش :blush:

          • داداش خو من که حوصله ندارم این همه سوالات رو ج بدم گفتم برو داستانش رو بخون تو گوگل سرچ کن (داستان واقعی آنابل) همه جوابات اونجاس :shy: نرفتی نخوندی بعد میا میگی چطوری اینجوری شد چطوری اونجوری شد

  • Etro گفت:

    اگه آخرین نگهبان و کراش معرفی شن بقیه شرکتا باید بیان جلو سونی بوق بزنن 😀 :rotfl: :rotfl:

    • teimor گفت:

      عزیز همین انچارتد ۴ واس خرید ps4 کافیه.حالا بازی استاد کیج هم که معرفی شه من تو افق محو میشم :snicker:

  • teimor گفت:

    و یکی از بازی هایی که سالن کنفرانس را به اتش خواهد کشید عنوان انچارتد ۴ است.این سونی انحصاری هاش ادمو دیوونه میکنه.خوشبختانه وقت هست کار کنیم باندل انچارتدو بگیریم.ولی دوست دارم بدونم استاد دیوید کیج میخواد رو ps4 چه گرافیک فک براندازی رو پیاده کنه زنده باد سونی 😎

  • armin2100 گفت:

    ای بابا…یه سال کنکور داریما!ببین چه آشوبی به پا شده…شانس نیست که!
    بالاخره این e3 کی برگزار میشه؟

  • an an گفت:

    ناجور منتظز E3 ام

  • Mohammad TLOU گفت:

    درسته من فن سونیم اما نا انصافی نکنیم کار ماکروسافتم عالی هستش رقابت تنگا تنگی چند روز دیگه بینشون شروع میشه ای کاش ما هم اونجا بودیم :reallypissed: :reallypissed:

  • morteza124 گفت:

    فقط سونی امسال با انحصار های عالی باز میترکونه اول اخر فقط فقط سونی

  • metty گفت:

    تصویر خبرو که دیدم یه لحظه اخر بیاند تو ذهنم تداعی شد
    life beyond
    😐 😐 😐

  • ali-222 گفت:

    ما نسل هفتمی ها که خیلی عقبیم البته من هفته دیگه می خوام ps4 بگیرم با ۸ تا بازی دسته ۲ که اگه هرکدوم رو ۱۰۰ هزار تومن حساب کنیم پولش میشه ۸۰۰ هزار تومن فقط خداکنه هم سونی و هم مایکروسافت یک هارد هم معرفی کنند البه خودم برای اون بازی ها ۸۰۰ هزار تومن دارم

  • حصین گفت:

    به شخصه منتظر کنفرانس سونی ام :yes:
    امیدوارم هردوشون بترکونن :yes:
    ممنون

  • daaante گفت:

    همه یه طرف last guardian هم یه طرف

  • DeadSec گفت:

    امسال به طرز شگفت انگیزی معلومه که مایکروسافت داره با دست پر وارد E3 میشه ، شرکتی که نمایش QB – CD – SB رو برای مراسم GC گزاشته ، مطمنا نمایش خیره کننده تری به همراه معرفی ip های جدید برای E3 2015 در نظر گرفته. معرفی نسخه جدید Geow – نمایش گیم پلی ROTR – نمایش گیم پلی Halo 5 و فورزا در کنار چند بازی دیگه … واقعا بی نظیر خواهد بود.

  • daaante گفت:

    و البته هیلوی وسوسه انگیز

  • navid313714 گفت:

    یه چیزی میگم زیاد جدی نیگیرن.
    اگه سونی همه ی اینها رو هم نشون داد تعجب نکنید!
    The last guardian
    Gow جدید
    بازی جدید guerrilla
    بازی حدید دیوید کیج
    میگم حالا جدی نگیرید،اما دلیلی که من دارم اینه که :
    مایکروسافت متوجه شده هرچقدر هم که e3 قوی کار کنه بازهم نمیتونه با سونی رقابت کنه ،بنابراین ترجیح داده که یک نمایش قابل قبول با حضور عناوینی مثل halo,geow,tomb raider و forza داشته باشه و عوضش گیم اسکام رو که سونی اصلا درش حضور نداره با یه نمایش قدرتمند به دست بیاره.البته این فقط یه احتمال بود 😉

  • سونى که قطعا با دست پر به نمایشگاه میاد ، و با توجه به شرایط فوق العاده اى که در بازار فروش داره و صد البته
    دو برگ برنده واقعا بزرگ یعنى
    ( انچارتد ۴ و ip جدید سانتا مونیکا ، )
    که میلیون ها نفر در انتظار نمایش شون هستند
    قطعا با خیال راحت تر ، و با استرس کم ترى کنفرانسش را بر پا خواهد کرد
    ولى چیزى که براى من به شدت جالبه اینه که مایکروسافت چه خواهد کرد ؟ ؟؟؟
    مایکروسافتى که شکى نیست ، خیلى بیشتر از سونى نیاز به پیروزى در این نمایشگاه داره
    اونم بعد از تصمیم عجیب ، در مورد عدم نمایش quantum break !!!!!!
    آیا مایکروسافت ، واسه کنفرانش انقدر ip بزرگ اماده کرده که دیگه نیازى به quantum break نیست !!!؟؟؟؟؟؟؟
    تا ٢ روز دیگه معلوم میشه ؟؟

    • metty گفت:

      میگم اون علامت سوال خط اخر واسه چیه؟
      نوشتی “تا دو روز دیگه معلوم میشه؟؟”

    • Reza Heydari گفت:

      جفتشون احتمالا GOW4 نشون بدن ، البته برای سونی احتمالش کمتره
      ولی برای مایکروسافت کاملا تایید شده

    • اشتباه تایپى است ، عذر میخوام
      با ایپد تایپ کردم نقطه و ؟ خیلى به هم نزدیک هستند ، یه وقتایى اشتباه میشه
      در ضمن من خودم هستم ، نه هیچکس دیگه اى ، مدتها تو سایتاى ایرانى نمیودم
      از کاربراى قدیمى اگه هنوز کسى اینجا باشه ، حتما منو به یاد دارن

  • saeed dal گفت:

    هر دو شون خوبن ولی من به مایکروسافت بیشتر علاقه دارم

  • bardiab گفت:

    خدا یا چی میشه کراش معرفی شه و همونطور که تو مقاله گفت پس از کنفرانس قابل خرید باشه

  • bestman گفت:

    شدیدا منتظر E3 هستم
    دوستان یه سوال دارم ایا data bank یا هارد اضافی برای ps4 معرفی میشه یا نه
    وگرنه تکلیف اینهمه آدمی که مدل ۵۰۰ گیگیشو گرفتن چی میشه ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

    • unreal engine گفت:

      شما نگران نباشید احتمال خیلی زیاد معرفی خواهد شد چون همه از جمله سونی!فهمیدند که ۵۰۰ گیگابایت برای این نسل جوابگو نیست و خیلی فضا برای این نسل کم هست و حجم بازی ها زیاد!

  • FarhadPs گفت:

    باندل ایکس باکس خیلی زیباست

  • hossein619 گفت:

    کلا E3 باحالیه

  • SleepyMan گفت:

    مایکروسافت برنده بی چون و چرای E3 بود ولی ۳ تا بازی تریپل A رو فرستاد واسه گیمز کام اما در نهایت برنده بی چون و چرای سال ۲۰۱۵ مایکروسافت خواهد بود برای ۲۰۱۶ هم برنامه داره البته ولی GOW و Uncharted سال ۲۰۱۶ رو کامل تخته می کنن ممکن هست = بشن ولی مایکرو تو سال ۲۰۱۶ نمی تونه کاری کنه دوستان مایکروسافتی سال خوبی رو پیش رو دارن مخصوصا بعد از تابستان :yes: امیدوارم لذت ببرین دوستان :yes: :yes:

رقابت به سبک سبزها و آبی ها | سورپرایز های سونی و مایکروسافت در E3 2015 - گیمفا