محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا
محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا
محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا
محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا

محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم )

علیرضا قاسمیان مقدم
۱۳:۰۲ ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا

چه کسی به یک کودک که با شمشیری دو برابر قد و هیکلش شروع به ماجراجویی می‌کند اهمیت می‌دهد؟ مشخصا هیچ کس! حقیقت این است که تا یک ضد قهرمان (یا همان آدم بده‌ی معروفمان!) وجود نداشته باشد، وجود قهرمانی خوشتیپ، مهربان، قدرتمند، سامورایی و نخبه هیچ اهمیتی ندارد و اصلا جذابتی برای مخاطب ایجاد نمی‌کند.به همین خاطر است که گفتم “قهرمانان مورد علاقه‌تان را فراموش کنید!”; چراکه در این پست ۱۰۰ تا از بد‌ترین، خشن‌ترین، آدم‌کش‌ترین و خلاصه آدم بده‌ترین ضد‌قهرمانان تاریخ بازی‌های ویدیویی از نظر وبسایت GamesRadar را یکجا جمع کرده‌ایم و در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد!پس چرا منتظرید؟ همین الان به ادامه مطلب بروید و با این ضد‌ قهرمانان محبوب آشنا شوید

رتبه ٧٩ام متعلق به Molluck از بازی Oddworld: Abe’s Oddysee می باشد.

image

تمامی گربه های چاق و زشتی که در عمرتان مشاهده کردید را کنار هم بگذارید و به عنوان یک موجود زنده در نظر بگیرید. حال یک کت و شلوار به این موجود بدست آمده بپوشانید و سپس سیگار برگی بر روی لب او قرار دهید، این موجود بدست آمده کسی نیست جز Molluck یک هیولا که تنها هدفش دیدن بچه های بالا سر است. کسی که تمامی هیولاهای گوگول مگولی این بازی را به کار اجباری می گیرد و از آن ها به عنوان خدمت کاران شخصی خود استفاده می کند. بله این موجود زشت و خبیث  از هیچ کاری برای دیدن بچه های بالا سر سر باز نمی زند از اسلحه دادن به یک سری روبات برای کشتن هر موجودی که کمی تکان می خورد گرفته تا دادن گوشت بدن شخصیت اصلی به مردمانی گشنه که یک قرون نمی ارزند.

رتبه ٧٨ام متعلق به Heihachi Mishima از بازی Tekken می باشد.

image

باید خوشحال باشید که Heihachi Mishima پدر شما نیست چون اگر بود و جلوی او  نشانه ای از ضعیف بودن نشان می دادید شما را از بالای کوهی می انداخت و منتظر می ماند تا اگر زنده ماندید مطمئن شود که شما به اندازه کافی قوی بوده اید. به عنوان برگزار کننده ی مسابقات Tekken و شاه امپراطوری Mishima Zaibatsu می تواند هر کار که دوست دارد انجام دهد( البته موهای سفیدش که اینطور نشان نمی دهد). حتی اگر موفق شوید که اورا کمی خراش دهید در این صورت او از خرس گیریزلیش درخواست می کند که صورت شما را با خاک یکسان کند.

رتبه ٧٧ام متعلق به Emperor Doviculus از بازی Brutal Legend می باشد.

image

آیا ممکن است چنین موجود زشتی امپراطور یک منطقه باشد ؟ آیا ممکن است چنین موجود کثیفی بخواهد امپراطور کل دنیا باشد ؟ آیا اصلا ممکن است چنین موجود خنگی بخواهد کلا امپراطور باشد ؟ جواب تمامی این سوال ها بله می باشد بله چنین موجود زشت و کثیف و خنگی می خواهد نه تنها امپراطور یک منطقه از دنیا باشد بلکه می خواهد امپراطور کل دنیا باشد و نه تنها امپراطور باشد بلکه مردم بدبخت زیر سلطه او از گیتار زدن گوش خراش او نیز لذت ببرند. Emperor Doviculus موجودی بی قلب است و از بی قلب منظورمان واقعا بدون قلب است به طوری که قلب نامزد شما را در می آورد و آن را در بدن خود می گذارد و فکر می کنید چه می شود ؟ قلب شروع به تپیدن می کند.(توصیه : به شما توصیه می شود که هیچ وقت به نواختن او گوش نکنید مگر این که گوش های خود را از سر راه آورده باشید)

رتبه ٧۶ام متعلق به Queen Slug for a Butt از بازی Earthworm Jim می باشد.

image

 

شاید Queen Slug for a Butt قشنگ ترین اسم را در کل این لیست دارد. کل مشغله ی عمر او گرفتن لباس قدرتنند Jim ،شخصیت اصلی بازی، است و وقتی آن را بدست آورد آن را بپوشد ( معلوم نیست چطور می خواهد با این هیکل چاق در این لباس جای شود) تا دنیا را تسخیر کند ولی صبر کنید مگر تسخیر کردن دنیا هدف همه ی این آدم بده ها نیست ؟

بله او از نظر هدف کمی از بقیه ندارد ولی از نظر اسم از همه جلو زده است.

رتبه ٧۵ام متعلق به The Master از بازی Fallout می باشد.

image

 

وقتی که دنیا بعد از نابود شدن به ساده ترین حالت خود بر می گردد شما می توانید مطمئن باشید که یک سری موجود عجیب الخلقه دور و بر دنیا پرسه می زنند حال در همین مورد The Master هم یکی از این موجودات می باشد. یک دانشمند که بعد از نابودی دنیا به کلی تغییر می کند. نه تنها از نظر شکل بلکه از نظر عقلی نیز این موجود تغییراتی کرده و دیوانه شده است.او ارتشی از مردم  را می سازد (منظور از مردم مردم نیست و یک سری حیوانات دیوانه که توسط او به یک ویروس هاری مبتلا شده اند است)  تا به دنیا حمله کند و از دوباره نابود شدن دنیا جلوگیری کند.

رتبه ٧۴ام متعلق به Zachary Hale Comstock از بازی Bioshock Infinite می باشد.

image

او یک آدم مذهبی دیوانه است کسی که فکر می کند می تواند یک شهر پرنده بسازد در حالی که دنیای زیر پایش را با آتش از بدی و ظلم پاک می کند. شما در پایان بازی در می یابید که او فقط یک آدم دیوانه نبوده بلکه مردی بوده است که تصمیم داشته دنیا را از بدی تمیز پاک کند و در این راه یک روبات بزرگ را به دنبال مردم می فرستد، دختر خود را در مجسمه ای حبس می کند و هزاران نفر را می کشد. چه هدف نجیبی !

رتبه ٧٣ام متعلق به Ladja از بازی Dragon Quest V می باشد.

image

به احتمال زیاد هیچ وقت حتی اسم این شخصیت را نشنیده اید پس بگذارید به شما درباره ی این شخصیت اطلاعات کمی  بدهیم. او مردم را با کشتن بچه هایشان تهدید می کند، او پدر قهرمان اصلی بازی را جلوی چشمانش می کشد، او قرمان اصلی را به برده فروشیز می فروشد و بعد از هشت سال وقتی قهرمان اصلی می خواهد بالاخره از او انتقام بگیرد او را به سنگ تبدیل می کند. این شخصیت واقعا لایق چنین رتبه ای در لیست ما می باشد.

رتبه ٧٢ام متعلق به Mother Brain از بازی Metroid می باشد.

image

 

در طول سری بازی های Mtroid شخصیتی خطرناک تر از این موجود وجود نداشته است. او از چشم هایش لیزر شلیک می کند و از دست هایش برای تکه تکه کردن استفاده می کند و همینطور از آن کله بزرگ زشتش برای حال به هم زدن مردم استقاده می کند. او می تواند از راه دور ارتشش را کنترل کند و به آن ها دستور دهد تا دنیا را نابود کنند.( فکر کنم بار دهم باشد که یک نفر بخواهد دنیارا نابود کند و این بار هم بار آخر نیست البته او در اصل یک روبات است و در آخرین ماموریت این بازی وقتی با او روبرو می شوید به این موضوع که او هم خیلی زشت نیست پی می برید.

رتبه ٧١ام متعلق به Carmen Sandiego از بازی ? Where in the World Is Carmen Sandiego می باشد.

image

هیچ اطلاعات موثقی از این دزد بین المللی در اختیار پلیس قرار ندارد، فرض را بر این می گیریم که شما بیش تر بازی را از مردم درباره ی این شخصیت پرسیده اید، با داشتن یک ارتش از خلافکاران و هوش سرشار او دستگیر کردن او سال ها طول می کشد و برگرداندن وسایلی که دزدیده است نیز دهه ها طول می کشد. البته در طول بازی با اینکه از او اطلاعاتی بدست نمی آورید ولی از جغرافیای دنیا اطلاعات بسیار زیادی بدست می آورید. او کسی است که همیشه از دست پلیس فرار می کرد حتی در پایان بازی نیز او را نمی توانید دستگیر کنید.

رتبه ٧٠ام متعلق به King Bohan از بازی Heavenly Sword می باشد.

image

 

در حقیقت این شخصیت اگر به خاطر Andy Serkis ،هنرپیشه چند فیلم بزرگ، نبود آدم بده ی خوبی از آب در نمی آمد. ولی خود بوهان به جز یک شاه دیوانه که به دنبال تسخیر دنیا است هیچی نبود و تنها جرم او گرفتار شدن در بین جرقه ای از آسمان بود (اگر این را جرم حساب کنی). به طور کلی شاید بی کفایت ترین در لیست ما همین شاه بوهان باشد.

رتبه ۶٩ام متعلق به  Wheatley از بازی Portal 2 می باشد.

image

 

بسیاری از ما با این شخصیت خاطره داریم. از درخواست های مسخره اش گرفته تا انتظارات نابه جای او همه بخشی از شخصیت اوست. ما در کل بازی او را به عنوان رئیس خود می پنداریم و اورا همه کاره ی شرکت Aperture می کنیم ولی وقتی که چهره ی واقعیش را نشان می دهد به این موضوع که او یک دیوانه به تمام معنا است پی می بریم. بله او یک دیوانه به تمام معنا است ولی یک دیوانه خوش صحبت و با ادب است و با آن لهجه ی انگلیسی که دارد مارا به کاهایی زیادی وادار می کند و حتی یک بار از شما می خواهد که خود را از بالای لبه ای بیاندازید و شما نیز قبول می کنید.

رتبه ۶٨ام متعلق به Ramon Salazar از بازی Resident Evil 4 می باشد.

 imageاو را می توان خسته کننده ترین شخصیت منفی کل سری رزدینت ایول دانست. موجودی ضعیف و ترسو که همیشه به دنبال راهی برای فرار است و جربزه ی روبرو شدن با لیون شخصیت اصلی بازی را ندارد البته اگر هم روبرو شود فاصله ای مناسب از او می گیرد تا لیون مشتی نثار او نکند. او به لیون در هر موقعیتی که گیر بیاورد حمله می کند و از موقعیت های کشتن او هر لحظه ای که پیدا کند استفاده می کند. در طول کل داستان رزدینت ایول ۴ او از قلعه ی خود بیرون نمی آید و با غروری کاذب موشک ها و سربازان زیادی به طرف لیون می فرستد.

چقدر ترسو!

رتبه ۶٧ام متعلق به Wario از بازی Super Mario Land 2 می باشد.

image

او یک شخصیت منفی نبود و بیشتر شبیه یک آدم پررو بود که ماریو باز هم اورا به جشن ها دعوت می کرد. ولی همه چیز از آن جا شروع شد که واریو به خانه و قلعه ی ماریو رفت و تمامی دارایی و سمت های اورا از او گرفت و زمانی که سازنده های بازی فیلمی از او منتشر کردند که وی جایگزین ماریو شده است کلاه او با ماریو در هم رفت و یک جنگ برای قدرت انجام دادند که در این جنگ ماریو برنده شد ولی واریو نیز محبوبیت بالایی نیز پیدا کرد.

رتبه ۶۶ام متعلق به Darth Vader از بازی Star Wars: Force Unleashed می باشد.

image

این ارباب تاریکی سری جنگ ستاره ها واقعا یک شخصیت منفی و بد بزرگ است و حتی در بازی Star Wars: Force Unleashed این بدی چند برابر نیز می شود( آیا اصلا می توانید تصور کنید؟ چند برابر!). او کسی است که می تواند ساعت ها شکنجه دهد بدون اینکه هدفی داشته باشد و کلمه ای از دهانش بیرون بیاید. او کسی است که دستیارش را برای انجام کارهایش می فرستد و وقتی که او موفق می شود کار او را با چندین خیانت و یک خنجر در قلب جواب می دهد. بله این تشکر ارباب تاریکی ازدستیارانش است.

رتبه ۶۵ام متعلق به Zeus از بازی God of War می باشد.

image

کریتوس دشمنش آرس را شکست می دهد و سپس به هیولای غول پیکری  تبدیل می شود و به طورکلی آرس را نابود می کند. پس چطور دو عنوان بعد از این داستان منتشر می شود ؟ یک جواب ساده زئوس یک پدر نمونه نیست و وقتی می بیند پسرش یک خدا را شکست داده است خشمگین می شود و نقشه ای برای نابود کردن پسر خودش می کشد و کریتوس که از آن طرف از زئوس خشمگین تر است به دنبال کشتن پدر خود می رود پسر کجا ندارد نشان از پدر ؟

رتبه ۶۴ام متعلق به Fleming از بازی Shadows of the Damned می باشد.

image

 او نامیران است و شکست دادن اوغیر ممکن است وی نامزد شخصیت  اصلی را می دزدد و در بالای یک برج بلند قرار می دهد( شاید اولین کسی باشد که چنین کاری می کند) اما موردی که این شخصیت را برجسته می کند این است که این شخصیت در طول بازی بودن موجودیت و مرد بودن شخصیت اصلی بازی را در خطر قرار می دهد در این مورد نیز اولین کسی است که چنین کاری انجام می دهد.

رتبه ۶٣ام متعلق به Frank Horrigan از بازی Fallout 2 می باشد.

imageکی این شخصیت برای اولین بار دیده شد ؟ زمانی که شما با یک سری گروه از مردم که از آخرالزمان نجات پیدا کرده اند روبرو می شوید، که در بینشان یک دیوانه وجود دارد و عقیده دارد باید دنیارا از  انسان ها پاک کند و از زنده ماندن هرچه بیشتر نسل انسان جلوگیری کند. حال فکر کنید که چنین دیوانه ای لباسی با اسلحه های بزرگ نیز در اختیار داشته باشد می توان گفت که او یک ماشین نابودی دوباره دنیا می باشد.

رتبه ۶٢ام متعلق به Lance Vance از بازی Grand Theft Auto: Vice City می باشد.

image

لعنت به تو لنس تو مثل برادر ما بودی. کسی که به ما اجازه می داد که درون هلیکوپتر او در ابرها بگردیم ولی نه تو مجبور بودی که دوستی بین مارا فقط برای کمی پول بیشتر خراب کنی. یکی از دلایلی که Lance Vance به عنوان یک آدم بد و منفی نشان داده می شود اینست که او اول خود را مثل دوست ما نشان می دهد و سپس بعد از آخرین ماموریت این بازی به ما خیانت می کند و قلب مارا می شکند.. Lance تو مثل برادر ما بودی ولی از پشت به ما خنجر زدی.

رتبه ۶١ام متعلق به Senator Steven Armstrong از بازی Metal Gear Rising می باشد.

image

او یک آمریکایی اصیل است. کسی که فکر می کند تنها راه زنده ماندن و از بین نرفتن دنیا جنگی بزرگ و فتح کردن دنیا توسط آمریکا می باشد که بدین وسیله هیچ جنگ دیگری رخ نمی دهد. او خیلی به هدفش اهمیت می دهد به طوری که حتی در بدنش چیپ های کوچکی قرار می دهد تا در روز مبادا این روبات ها اورا به هالکی وحشی و عصبانی تبدیل کنند.

رتبه ۶٠ام متعلق به Skull Kid از بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask می باشد.

image او در اول بازی مترسک زنده ی شما بود و حیوانات وحشی را از خانه و مزرعه ی شما دور می کرد. ولی وقتی که یک ماسک سحر آمیز را پیدا می کند و از آن استفاده می کند این ماسک اورا به یک عیاش نابودگر تبدیل می کند. آن صورت ترسناک و عجیب به او یک شخصیت دلقک مانند و همینطو کشنده به او می دهد. او قصد دارد که ماه را بر روی سر زمین خراب کند و همینطور شهر Termina Field که درون بازی قرار دارد را منفجر کند و در این راه موفق نیز می شود. البته قهرمان اصلی در زمان بر میگردد و از تمامی این اتفاقات جلوگیری می کند.

اگر نظر من را می خواهید جایگاه این شخصیت ۶٠ام نیست و باید بالاتر از این می باشد.

حال می رسیم به بخشی که به تازگی به این مقاله اضافه شده است پس هنوز از خواندن این مقاله دست بر ندارید و با ما همراه باشید.

در هر قسمت برای شما زشت ترین، اعصاب خردکن ترین، خیانتکار ترین، بهترین بدترین و بدترین بدترین هر قسمت را آماده کرده ایم.

برترین های این قسمت:

زشت ترین  شخصیت قسمت دوم: زشت ترین شخصیت قسمت دوم؟ بدون شک زشت ترین قسمت دوم The Master از بازی Fallout می باشد. همانطور که در تصویر دیده می شود این شخصیت نه تنها زشت ترین بلکه منزجر کننده  ترین این قسمت نیز می باشد. به آن بدن عجیبش نگاه کنید بدون شک منزجر کننده ترین ترین و زشت ترین شخصیت سزاوار اوست.

اعصاب خردکن ترین شخصیت قسمت دوم: بدون شک اعصاب خردکن ترین این قسمت Wheatley از بازی Portal ۲ می باشد. این شخصیت آنقدر اعصاب خردکن است که هم از شما می خواهید کارش را برایش انجام دهید، هم از شما می خواهد که از او تشکر کنید تازه در روبروی شما هزاران روبات خطرناک و تله های مرگبار نیز قرار می دهد.

خیانتکار ترین شخصیت قسمت دوم: خودتان چه فکر می کنید؟ خلافکاری که به برادرش در پایان بازی خیانت می کند، پدری که نقشه مرگ پسرش را می کشد و یا قهرمانی که به جایگاه دوستش چشم داشت دارد. Lance Vance از GTA: Vice City کسی که به نزدیک ترین دوستش که مثل برادرش است  خیانت می کند برای این جایگاه از همه مناسب تر می باشد.

بهترین بدترین های شخصیت های قسمت دوم: Molluck از بازی Oddworld: Abe’s Oddysee با کسب کردن رتبه ٧٩ منطقی ترین شخصیت برای این جایگاه است حال هر چقدر که می خواهد بد باشد.

بدترین بدترین های شخصیت های قسمت دوم: شاید همه فکر کنید رتبه ۶٠ام بدترین است ولی نه اینطور نیست. برای اینکه بدترین باشید نیاز نیست که رتبه خوبی در لیست ما داشته باشید بلکه نیاز است بدون رحم و نابودگر باشید. حال اگر بخواهید دنیارا نابود کنید و در این راه کمی نیز موفق شده باشید که چه بهتر! تمامی موارد ذکر شده در Darth Vader  از بازی Star Wars: Force Unleashed وجود دارد و این شخصیت بهترین ببخشید بدترین لیست ما می باشد.

  این مقاله ادامه دارد…

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا
محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا
محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا
محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا
محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

محفل خیانتکاران | معرفی ۱۰۰ شخصیت منفی بازی های ویدیویی ( قسمت دوم ) - گیمفا