بهینه ساز جدید Destiny سطح دشواری سه مأموریت را کم می کند
آخرین بروز رسانی بازی Destiny علاوه بر از بین بردن برخی مشکلات به وجود آمده در پایان حمله به Vault of Glass، سطح دشواری سه مأموریت را کاهش خواهد داد.
سازنده این بازی، Bungie، در وبسایت خود اعلام کرد که سطح سختی سه مأموریت از بازی (زمانی که سختی بازی بر روی “Heroic” که سخت ترین سطح در بازی است قرار داشته باشد) به موجب حذف Majors، گونه ای بسیار سرسخت تر شده از دشمنان معمولی، کاهش خواهد یافت. سه مأموریتی که این دست دشمنان در آن ها حذف خواهند شد، مأموریت های Shrine of Oryx، Sword of Crota و Exclusion Zone می باشند.
علاوه بر این، Bungie در حال کار برای حل مشکل Vault of Glass، یکی از مراحل دشوار در بازی که هفته ی گذشته معرفی شد، می باشد. برخی بازیکنان مشکلی را در این قسمت از بازی گزارش کرده اند که در آن زمانی که یورش به Vault of Glass را به پایان می رسانند، صفحه ی آن ها سیاه شده و امکان جمع آوری غنیمت ها وجود ندارد.
راه حل این مشکل موجب می شود که در پایان حمله تیمی که بازیکنان در آن حضور داشتند از بین نرود و این امر باعث جلوگیری از قفل شدن صفحه بر روی صفحه ی سیاه می شود.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
کار خیلی خوبی کردن… واقعا این سه مرحله اذیت کننده هستن
دوشواری :razzmad: دوشواری نداره بازی خیلیم عالیه یکه از اون روزی که من این بازیو کردم یه مرحله سخت ندیدم هیچ غول بامن کاری نداره منم با هیچ غول کار ندارم :rotfl: :rotfl: