طراح ارشد داستان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 معرفی شد
پس از معرفی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 بسیاری از بازیبازان و طرفداران عناوین داستان-محور و خونآشامی منتظر بودند تا در سال جاری میلادی به تجربهی این اثر بپردازند اما متاسفانه تاثیر ناشی از همهگیری ویروس کرونا و به دنبال آن مشکلاتی که برای توسعهدهندگان صنعت بازیهای ویدئویی از جمله استودیوی هارتسوییت لبز (Hardsuit Labs) رخ داد سبب شد تا عرضهی این بازی به سال ۲۰۲۱ موکول گردد.
با این حال به نظر میرسد که در روند توسعهی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 مشکلاتی بیشتر از موارد ذکر شده رخ داده است و در پی برخی اتفاقات و آشفتگیهای داخل استودیوی هاردسوییت لبز، برخی از اعضای اصلی تیم توسعه به مانند هر دو طراح ارشد بخش داستان و برخی نویسندهها از این تیم جدا شدهاند. پس از این اتفاقات بود که برخی از هواداران گمان میکردند که روند توسعهی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده و حتی ممکن است برای همیشه متوقف گردد. حال به تازگی خبری در شبکههای مجازی منتشر شده است که نشان میدهد تیم نویسندگان جدیدی به استودیوی هاردسوییت لبز اضافه شدهاند و احتمالا مشکلی از نظر داستانسرایی و روایت گریبان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را نخواهد گرفت.
به تازگی خانم سامانتا والشلیگر (Samatha Wallschlaeger) در حساب کاربری رسمی خود برروی توییتر اعلام کرد که به عنوان طراح ارشد بخش داستانسرایی در استودیوی هارتسوییت لبز آغاز به کار کرده و قرار است در تیم توسعهی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در بخش روایت داستان تیم جدید خود را تشکیل دهد. این نویسندهی ارشد پیش از این با توسعهدهندگان بزرگی به مانند بایوور (BioWare) و مونولیث (Monolith) همکاری داشته و از تجربهی بسیار خوبی برای نگارش داستانی عمیق و تاریک برای بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 برخوردار است.
عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ میلادی برروی پلتفرم رایانههای شخصی، سرویس گوگل استدیا و کنسولهای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، اکسباکس سری اس و سری اکس در دسترس علاقهمندان قرار گیرد.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات