تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا
تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا
تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا
تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا

تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها

مهیار امیدی
۱۶:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی تریلری جدید از بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها و شخصی سازی آن‌ها منتشر شده که اطلاعات جالبی را به ما ارائه می‌دهد.

در ماه جاری شاهد انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۹ یعنی بازی Metro Exodus خواهیم بود که قرار است به خواسته‌های زیادی از کاربران و وعده‌های سازندگان، پاسخ بدهد. در چند وقت اخیر شاهد انتشار اطلاعات زیادی از این بازی بودیم و با توجه به نزدیک شدن به تاریخ انتشار این اثر، میزان انتشار این اطلاعات بیشتر می‌شود.

حال تریلری جدید از Metro Exodus منتشر شده که اطلاعات جالبی را از اسلحه‌ها و جزئیات شخصی سازی آن‌ها به ما ارائه می‌دهد. قبل‌تر نیز اعلام شده بود که این اثر نسبت به نسخه‌های قبلی خود، از تنظیمات گسترده‌تری برای بخش شخصی سازی برخوردار خواهد بود و این بخش به غنی‌ترین شکل ممکن پیاده سازی شده است. در این تریلر جدید، سازندگان به این نکته اشاره می‌کنند که تحول و تغییرات بسیار زیاد و البته بزرگی در این بخش و در نسخه‌ی جدید این مجموعه اعمال شده و شما به صدها قطعات مختلف برای شخصی سازی دسترسی خواهید داشت. بخش شخصی سازی بازی Fallout 4 یکی از بهترین بخش‌ها و نکات مثبت این بازی بود، حال بخش شخصی سازی در Metro Exodus به همین شکل و حتی کامل‌تر نیز طراحی شده است.

همان‌طور که اشاره شد، در محیط بازی قطعات مختلفی برای شخصی سازی اسلحه‌ها وجود دارد. این قطعات گاهی برای تنظیمات فنی اسلحه و یا پوشش و نوع ظاهر آن به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از یک سری قطعات دیگر، اسلحه‌های خود را ارتقاء دهید و آن‌ها را قدرتمندتر از قبل کنید. به طور کلی، اسلحه‌ها در عنوان Metro Exodus از تنوع بالایی برخوردار خواهند بود و در دسته‌های متفاوت قرار می‌گیرند. دسته‌هایی مثل اسلحه‌های دستی، اسلحه‌های با برد متوسط، اسلحه‌های لوله دراز، اسلحه‌های مخصوص و ویژه که اغلب کم‌یاب‌تر خواهند بود و شات گان‌ها که طرفداران خاص خود را دارند. کاربران قادر خواهند بود تا در هر محیط که می‌خواهند، عملیات شخصی سازی و ارتقاء اسلحه‌ها را انجام دهند.

حتما باید بدانید که جدیدترین نسخه از این مجموعه، برروی واقع‌گرایی تمرکز زیادی دارد. در رابطه با همین موضوع، کار شما تنها به شخصی سازی و ارتقاء اسلحه‌ها ختم نمی‌شود و باید تمرکز زیادی برروی تمیز کردن آن‌ها داشته باشید. در واقع تمیز کردن اسلحه‌ها، در عملکرد اصلی آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود. همچنین باید از داغ شدن بیش از حد این اسلحه‌ها جلوگیری کنید. زیرا باعث خواهد شد تا عملکرد و قدرت آن‌ها ضعیف تر شود و در بعضی اوقات شاهد گیر کردن آن‌ها خواهیم بود.

این تریلر جدید، اطلاعات کلی را در رابطه با اسلحه‌ها و شخصی سازی آن‌ها به کاربران ارائه می‌دهد. در هفته‌های آینده، شاهد انتشار ویدئویی‌هایی دقیق‌تر به همراه جزئیات بیشتر خواهیم بود. در واقع شما می‌توانید جزئیات هر کلاس موجود در بازی را به همراه عملکردشان، مشاهده کنید.

تریلر جدید بازی Metro Exodus:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در ادامه پیشنهاد می‌شود تا نگاهی به مطلب پیش نمایش بازی داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا
تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا
تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا
تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا
تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Artur Murgan گفت:

    چی میشد اگه ea و اکتیویژن و بتسدا مثل ۴aگیمز تحت تاثیر موج آنلاین و بتل رویال قرار نمی گرفتن و فرانچایز هاشونو به ورطه نابودی نمی کشیدن ولی فکر کنم سودی که از فروش بازی های آنلاین و فروش اسکین و غیره نصیبشون میشه خوب به دهنشون مزه کرده و تازه شیر دوشیشون شروع شده فقط در آخر بگم ممنون کپکام ممنون ۴a ممنون راکستار ممنون سی دی پراجکت و ممنون سونی که هستین و با قدرت به پرچمداری بازی های داستان محور ادامه میدین

  • foadkratos گفت:

    عالیه این بازی دو شماره قبلیشم بازی کردم خیلی قشنگ بود اینم بیاد که منتظرشم خیلی :yes: :yes: :rotfl: :rotfl:

  • dl گفت:

    من نظرات احمقانه تو سایت زیاد دیدم که احتمالا نظرات چند تا بچه ی ۱۵ ۱۶ سالس پس اول تبریک می گم به دوستانی که قراره نسخه جدید مترو رو تجربه کنن و حالا می خوام به این ۳ نکته اشاره کنم اول اینکه من یه نظر دیدم یه نفر نوشته کار هر کسی نیست ساخته ی راکستار رو زمین زدن …. اشاره به گاد در این مورد اول اینکه راکستار ناشر پس نگو ساخته ی راکستار و قبلش یکم فکر کن دوم اینکه تو گفتی زمین زدن یعنی تو میگی رد دد رو زمین زده گاد… باید بهت بگم من انچارتد ۴ رو که تمام کردم بهتر از اورواچ می دونستم و هنوز هم نظرم همینه ولی دلیل نمیشه چون اورواچ انتخاب شد انچارتد رو زمین زده باشه … الان هم هر دو بازی رو تجربه کردم و رد دد چه از نظر گرافیک موسیقی شخصیت و روایت داستان بالا تر بود و فروش عالی اون هم به موفقیت هاش اضافه کرد پس حالا چطور تو فکر می کنی رد دد زمین خورده … نکته دوم بعضی دوستان PC رو به مقایسه ها اضافه می کنن ببین دوست عزیز نظر تو اینه که چون تو ps داری یا چون تو ایکس باکس داری پس اونا بهترین هستن و منطق توی مقایسه های تو معنا نداره پس از نظر منطقی کسی میتونه مقایسه کنه که تجربه همه عناوین رو داشته باشه و از ps و یه PC قدرتمند به صورت همزمان استفاده کنه … از نظر سرویس دهی تا الان ایکس باکس برتر بوده ولی از نظر انحصاری برتری با ps بوده … ولی در مورد PC ، ویژگی های PC خیلی زیاده و فقط وابسته به انحصاری یا سرویس دهی نیست میتونی یه PC قدرتمند برای خودت تهیه کنی با ظاهری که خودت دوست داری با گرافیک خیلی قوی برای تجربه بهترین کیفیت و تنظیمات گرافیکی متنوع در کنار دو تا دو وارکرافت و موس و کیبورد و استیم با تخفیف های عالی در کنار مد و ترینر که با اونا میتونی تجربه های متفاوت از یه بازی داشته باشی شبیه ساز ها و سرویس های ps و ایکس باکس و تجربه بازی های شاهکاری مثل فورزا و گیرز با آخرین کیفیت … استفاده از فناوری های تصویر و تکنیکی و فضای ذخیره سازی بیشتر و البته کرک رو هم اضافه کن پس لطفا PC رو وارد مقایسه احمقانه نکنید دوست عزیز من هم مثل شما بودم وقتی فقط از ps استفاده می کردم و PC قدرتمندی نداشتم…مشکل هم اینجاست ما ایرانی ها داشته خودمون رو بهترین می دونیم . بازی های vr مثل rush blood رو هم حتما تجربه کنید واقعا زیباست . نکته سوم هم اکانت های uplay من که اگه دوست عزیزی توانایی خرید نداره میتونه از اکانت های من استفاده کنه با تشکر

  • واقعا خلاقیت و دقت در جزئیات تو بازی موج میزنه.

  • PERSIAN NAZI گفت:

    عشق بی چون و چرای من METRO :heart:

تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا
تریلر جدید بازی Metro Exodus با محوریت اسلحه‌ها - گیمفا