یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا
یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا
یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا
یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا

یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد

احسان دهشیری
۱۶:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا

همان‌طور که در جریان هستید، تنها دو روز دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ یعنی Resident Evil 2 Remake باقی مانده است. بسیاری از بازی‌بازان و کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی رسمی این عنوان جذاب و ترسناک هستند. حال در همین حین، امروز شرکت بازی‌سازی کپکام (Capcom) اعلام کرد که در روز اول انتشار بازی Resident Evil 2 Remake، یک به‌روزرسانی کوچک ارائه خواهد شد. با ما همراه باشید.

بازی Resident Evil 2 Remake با کیفیت فوق‌العاده و جلوه‌های بصری بی‌نظیر خود، توجه‌ی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را جلب کرده است. نکته‌ی جالب و قابل توجه‌ آن است که این بازی علی‌رغم کیفیت خیره‌کننده‌ی خود، فضایی زیادی از کنسول‌ را اشغال نمی‌کند. همان‌طور که قبلا هم اعلام شد، مقدار فضای مورد نیاز برای نصب این بازی هیجان‌انگیز برروی کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی به ترتیب، ۲۱ و ۲۶ گیگابایت تعیین شده که همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی رایانه‌ها شخصی از حجم بیشتری برخوردار است.

حال اخیرا شرکت کپکام اعلام کرده است که همراه با عرضه‌ی بازی در تاریخ مشخص شده، یک به‌روزرسانی کوچک نیز منتشر خواهد شد. طبق اخبار و گزارشات به دست آمده، حجم مورد نیاز این به‌روزرسانی ۵۵۳٫۶ مگابایت خواهد بود. همان‌طور که مشخص است برای نصب به‌روزرسانی روز اول نیاز به حجم زیادی نخواهیم بود. شرکت توسعه‌دهنده‌ی کپکام طی پیام‌هایی بیان کرده است که این به‌روزرسانی برای رفع کردن برخی از باگ‌ها و ایرادات بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بعضی از ایرادات جلوه‌های بصری بازی Resident Evil 2 Remake از طریق به‌روزرسانی ذکر شده، حل خواهند شد.

همان‌طور که می‌دانید، نسخه‌ دموی هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. تاکنون بیش از یک میلیون نفر این دمو را تجربه کرده‌اند؛ پس اگر نمی‌توانید تا زمان انتشار بازی صبر کنید، بهتر است به این افراد ملحق شوید. البته شایان ذکر است که مدت زمان نسخه‌ی دمو محدود و ۳۰ دقیقه گزارش شده است اما از نکات مثبت آن می‌توان به تعداد دفعات تکرار این نسخه اشاره کرد که بدون محدودیت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

حال تنها باید منتظر ماند تا دو روز دیگر این بازی جذاب و ترسناک را تجربه کرد. بی‌شک بسیاری از بازی‌بازان و کاربران مدت‌ها انتظار کشیده‌اند تا بالاخره این عنوان منحصر به فرد شرکت کپکام را دریافت کنند. بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ جمعه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. در پایان شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی، در این صفحه‌ی وب‌سایت به مطالعه‌ی پیش نمایش گیمفا با عنوان بازگشت به دومین اقامتگاه شیطان | پیش نمایش بازی Resident Evil 2 Remake  به قلم مصطفی زاهدی بپردازید. اگر از کسانی هستید که علاقه‌مند به جمع‌آوری تروفی هستند، پیشنهاد می‌کنیم فهرست تروفی‌های Resident Evil 2 Remake را مطالعه کرده و از همین حالا  خود را برای کسب تروفی پلاتینیوم بازی آماده کنید. در آخر نیز طرفداران پر و پا قرص سری بازی‌ Resident Evil در حال حاضر می‌توانند جدیدترین عنوان شرکت کپکام را از وب‌سایت رسمی آمازون پیش‌خرید کنند.

در نهایت، اخیرا نمرات و نقد‌های سایت‌های معتبر از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شده که موفقیت بی حد و حصر این بازی را به نمایش گذاشته است. برای مطالعه‌ی بیشتر حول عنوان ذکر شده، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا
یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا
یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا
یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا
یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AXEL STONE گفت:

    چیزی نمونده اِلآ ساعاتی چشم اپدیت هم میکنیم :rose: :heart:

  • Lord-Sega گفت:

    یک کرک جانانه همراه با نرمش قهرمانانه هم در روز انتشار برای RE2 از طرف CPY آماده شده که تقدیم خواهد شد جناب کپکام،البته با عرض پوزش برای شما و عرض انزجار برای دنوو کوچولو!

  • 😀 فردا شب شبه جمعه :laugh: :rose: عجب جمعه ای میشه! ترولمندان چرا نیستن :rotfl: منقرض شدین رفت :shy:

  • من شخصا مخالف این تعداد ریمیک و ریمستر از بازی هام
    ولی یکسری بازسازی ها مثل همین بازی واقعا کوبیده میشن از نو ساخته میشن و ارزشمند هستن یکسری ها هم هستن از این بازار ریمستر سو استفاده میکنن و عناوین بسیار بی کیفیت به اسم ریمستر عرضه میکنن و حتی زحمت به خودشون نمیدن که حتی گرافیک بازی رو به روز کنن ما ریمیک نخواستیم ازشون ولی حداقل پول رو به خودت حلال کن
    کپکام هم سره قضیه ریمستر ۳ گانه dmc همین طور عمل کرد ولی باز با این ریمیک جبران کردن حرکت زشت قبلی رو که حتی زحمت بهینه سازی برای کنسول های میان نسل به خودش نداده بود چه برسه بهبود گرافیک و انیمیشن های کهنه ۳ گانه و این عمل در ریمستر رزیدنت ایول۶ و ۵ تکرار شده بود قبلا
    به هر جهت ریمیک رزیدنت ایول۲
    ریمیک shadow of the solossus
    ریمیک هیلو۲
    ار بهترین ریمیک های این نسل هستن

    • AXEL STONE گفت:

      محمدرضا داش گلم ریمستر خوب تو که میدونی معنی ریمستر باز کردن پروندی اصلی بازی و ادیت کردن داتای بازی به نحو احسن هست وقتی که این کارو بکنن مگه میخان چکار کنن فوق فوقش جاهایی که هنوز رسیدگی بهشون نکردن میرن روش بهتر کار میکنن.
      خوب DMC1 2 برای PC نبودش که برای PC ریمستر کالکشنش کردن الان دست خودمه چیز باحالیه وقتی فرنچایزت از اول تا اخر دست خودت توی PC خودت باشه شاید برای بعضیا کار بدیه ولی از نظر من کاربدیم نیست نیست کپکام تریلر داده کسی فریب نخورده. کسی انتظار فروش نداشته فقط این کارو عاشقونه انجام میدن کسیم خاست بخره میتونه بگیره واسه خودش.
      این ریمک خارق العاده خیلی چیز مثبتی محمد جان امیدوارم زودتر تجربش کنی کپکام ریمک زدن رو برای شرکتها نمونه کرد و این ریمک الگویی برای خیلی از بازیهایی که میخان ریمک بشن شد :rose: :heart:

      • :heart: :rose: :rose:
        ببین الیاس جان ریمستر صرفا رزولوشن بالا بردن و نرخ فریم بالا بردن نیست نمونه بخوام بهت بگم last of us هست این بازی ریمیک نیست اما این قدر خوب ریمستر شده که واقعا پولی که گیمر براش هزینه میکنه ارزشش اندازه یک عنوان نسل هشت هست بازی به شما ۲ حالت میده که یک حالت نرخ فریم رو ۶۰ میکنه و حالت بعدی گرافیک رو ارتقا میده این حالت افزایش گرافیک نه تنها رزولوشن رو بالا برده بلکه ما تکسچر های باکیفیت شاهد هستیم این مورد در حالت نرخ فریم بالا هم هست اما کمتر و حتی بازی برای پرو ارتقا داده شد و رزولوشن رسید به ۴k این یعنی احترام به منه مشتری
        حالا شما ریمستر ۳ گانه dmc رو بذار درمقام مقایسه زحمت به خودش نداده حتی تکسچر ها رو ارتقای کیفیت بده یه رزولوشن بالا تر که معنای ارتقای گرافیک نیست رزولوشن فقط وضوح تصویر هست با بازی کردنش انگار داری در دوران ps2 بازی میکنی خب این چه وضعشه داره پولش رو میگیره اونم به اندازه قیمت سایر ریمستر ها حتی زحمت ندادن به احترام افرادی که کنسول میان نسل خریداری کردن یک اپدیت رزولوشن ۴k بدن در صورتی thq امد و همین نسل رد فکشن رو ریمستر کرد به چه کیفیتی و همچنین پشتیبانی از کنسول های میان نسل
        اما ریمیک رزیدنت ایول۲ قطعا ارزش ۶۰ دلار داره و و تحسین برانگیزه خداییش این ارتقای فوق العاده
        من نمیگم کپکام dmc رو ریمیک میکرد اما کاش حداقل یک ریمستر ابرومند تحویل ملت میداد

    • 2B گفت:

      @ محمد رضا
      ریمستر بایوشاک و همینطور اویل ۴ هم اصلا درخور نامشون نبود…نسل بعد قطعا بسات این ریمستر آبکیا با وجود بکوارد برای هر دو کنسول جم میشه، البته ریمستر ds 1 ds 2 از فرامسافتور رو فاکتور میگیرم که وجودشون نعمتیس بس بزرگ هر چند خیلی بهتر هم میتونستن خروجی بگیرن از سری جریان ساز اما با این حال هیچ وقت تکراری نمیشن با اون گیم پلی خارقالعادشون

      • کاملا موافقم رضا
        تعاریف بیخودی که از ریمستر بایوشاک میشه نشان میده اصلا طرف این کالکشن رو نخریده
        یاد گرفتن رزولوشن ببرن بالا پول بگیرن از مردم اخه به چه منطقی میای رزولوشن ۷۲۰p رو میکنی ۱۰۸۰ بعد از ملت پول بگیرن اونم نه ۴۰ دلار بلکه ۶۰ دلار!!!!
        این جمله خیلی جالبه در خور این کالکشن که دیجیتال فاندری گفت:
        ” بزرگ‌ترین مشکل آن بافت‌ها هستند که در بعضی اوقات از نسخه‌ِ ۱۰ سال پیش بدتر به نظر می‌رسند.”
        یعنی توهین بیشتر از این به مشتری

    • AXEL STONE گفت:

      در کل این موفقیت این ریمک RE2 به شما محمد رضا جان RE فن عزیز تبریک میگم :rose: :heart:
      اره خدایی با این عنوان Shadow of the Solossus زندگی کردم یکی از بهترین های سبک هک اند اسلش من هستش. راجب ریمک داش اتفاقا دلم میخاد دونه دونه سگانه ی DMC به خوبی ریمک بشه یا حد اقل نسخه DMC2 تا که از این بدگویی های فن بوی ها خلاص بشه والله خدایی در کل DMC2 اگه ریمک بشه یک هک اند اسلش بزرگی میشه :rose: :heart:

      • AXEL STONE گفت:

        ببخشید Shadow of the Solossus اکشن ادونچر فنسیگ هک اند اسلش

      • یه تبریک هم به شما رفیق که میدونم از فن های کپکام هستی :heart: :heart:
        من بیشتر منتظر یه ریمیک از shadow of rome هستم ولی با ریمیک dmc هم موافقم هرچند بعیده کپکام این عناوین رو ریمیک کنه

        • PERSIAN NAZI گفت:

          اخ اخ ای گفتی :yes:
          چقدر باحال بود اخه
          بازی گلادیاتوری نداشتیم که یدفعه اومد و مثل بمب ترکید
          اون مرحله ارابه رانی و نبرد با دسیوس و اون ۲ تا افریقائی که رو نیزه وایمیستادن و اون لباس گوریل که باز میکردی :laugh:
          میزد رو سینش و میگفت یییییییییه :laugh:
          خیلی خیلی عالی بود
          اما دوست دارم که گاد هند هم ریمیک بشه درست مثل تمامی رزیدنت اویلها که بزودی با نسخه ۳ و عرضه ۸ و ریمیک کود ورونیکا روبرو میشیم
          سرت رو درد نیارم که من از بچگی عاشق سینه چاک کپکام بودم

        • AXEL STONE گفت:

          مرسی داش گلم :heart: .
          عه! شادو اف روم یادش بخیر انشالله که این کارو بکنه اما برای شادو اف روم بعیده بدونم ریمک کنه و DMC که یکی فرنچایزای اصلی و خوشنام خود کپکامه به قول معروف با نام کپکام عجین شده :rose: :heart: پس باید کپکام به خدمت این فرنچایز محبوب رسیدگی کنه که واقعا میتونه بهترین فرنچایز عده ی بزرگی از گیمرا و دوست داران افسانها با این ریشه ی داستانی بزرگ متحول بشه :rose: :heart:

          • :yes: :yes:
            اگر کپکام قصد ریمیک سری dmc رو میداشت از همون اول با ریمستر ۳ گانه شروع نمیکرد و با ریمیک نسخه اول استارت کار رو میزد مثل کاری که با رزیدنت ایول کرد و حدودا ۲ سال پیش نسخه اول رو ریمیک و برای نسل هشت پورت کرد بعید میدونم بخواد این سری رو ریمیک کنه و البته کار درستی هم هست نسل ها تغییر میکنن برای تجربه عناوین جدید اگر هر کمپانی بخواد تمام عناوین گذشته رو ریمیک و ریمستر کنه زیاد جالب نیست به نظرم همین ریمیک سری رزیدنت ایول کافی هست

            • AXEL STONE گفت:

              درسته داش ولی کپکام اگه یکم تغضیه بشه همه چیز حل میشه الا شک که RE2 داره سلطنت میکنه میتونه باهاش خیلی خوب هم خودشو بچرخونه.
              امیدوارم ایپی جدیدی بزنه و این هنوان رو ریمک کنه برای خیلی ها عالی داش محمد الا خیلی از دوستان میگن ما دوست داریم DMC بازی کنیم اما گرافیکش پایینه خوب به نظرم حق دارن.
              اگه کپکام ریمک کنه میتونه دوباره فروش کنه و هیچ صدمه ای نمیبینه. یکیم مثل من مجنون دانته باشه دنبال این ریمکش هست :heart: :rose: الا نسل عوض شده نسل گیمرا عوض شده خیلی دوست دارن این چیز ریمک بشه تازه گیمرا بلخره دوست دارن بدونن دانته چی به چیه. خدایی کپکام اگه حسابی به DMC رسیدگی کنه بهترین فرنچایز زندگی خیلی ها مثل من میشه که حتا افتخارمه عاشق دانته کبیر و داستانش هستم :heart: :rose:
              دانته با داستانش سبک هک اند اسلش رو برای اکشن ادونچر: فنسینگ و RPG: فنسینگ نمونه کرد.

  • سایت ign نمره بازی RE2 رو از ۸٫۸ به ۹ تغییر داده و دلیلش هم جا انداختن حالت دوم بخش داستانی بازی توسط منتقد ذکر شده.

  • F-d گفت:

    واقعا دم کپکام گرم :yes: تمام اویل باز هارو راضی کرده با این ریمیک
    به امید ریمیک گاد هند یا ساخت نسخه جدیدی از گاد هند

یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا
یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد - گیمفا