کارگردان فیلم The Legend of Zelda میخواهد از سبک هایائو میازاکی پیروی کند
کارگردان فیلم The Legend of Zelda به دنبال آن است تا اثرش بازتابی از سبک و سیاق فیلمسازی هایائو میازاکی باشد.
کمپانی سونی و نینتندو به دنبال ساخت اثری لایو اکشن بر اساس The Legend of Zelda هستند و در همین راستا نیز اخیرا وس بال را برای کارگردانی آن به خدمت گرفتند. ساخت این پروژه به تازگی اعلام شده و هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد اما به تازگی کارگردان آن نظرش درباره این اثر را بیان کرده است.
وس بال در مصاحبه تازه خودش آشکار کرده که ساخت فیلم «افسانه زلدا» برای او همانند تبدیل شدن آرزو به واقعیت است و او از زمان جوانی از جمله طرفداران این مجموعه بوده است. او همچنین اظهار داشته که دوست ندارد این اثر سینمایی تازه همانند دیگر فیلمهای فانتزی همچون The Lord of the Rings باشد. در عوض، او امیدوار است که این اثر سینمایی شبیه به فیلمی لایو اکشن از هایائو میازاکی باشد که به معنای آن است که برای همه سنین لذتبخش و پر جنب و جوش باشد.
وس بال در این مصاحبه خودش گفته؛
من همیشه گفتم دوست دارم که یک لایو اکشن از میازاکی ببینم. شگفتی و هوسی که او در آثار خودش به ارمغان میآورد، دوست دارم چنین چیزی را ببینم. واقعا عالی میشود. همه زندگی من به این لحظه ختم شده است. من با زلدا بزرگ شدم که یکی از بزرگترین آیپیها است. بنابراین ما بسیار تلاش میکنیم که کار خوبی انجام بدهیم. ما تلاش داریم تا چیزی خاص را به ارمغان بیاوریم.
وس بال همچنین اظهار داشته که فیلمنامه این اثر سینمایی هنوز در حال نگارش است. این کارگردان در حال حاضر در حال کار روی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes است که در ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی به روی پرده سینماها میآید.
منبع: comicbook
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خبر دلگرم کننده 🥲
همون طور که مشخصه طراحی داستان و محیط بازی های زلدا خیلی به آثار میازاکی نزدیکه و کاملا الهام گرفته شدست که توی دوبازی آخر totk و botw خیلی این الهام ها پرنگ تر میشه
البته با این هزینه ای که می خوان برای لایو اکشن زلدا پرداخت کنن می تونستن خود میازاکی با طراحان استودیو جیبلی رو بیارن براشون یه انمیه به یادموندی بسازه!
ولی خب چی میشه کرد ساخت یه فیلم توی دنیای زلدا آروزه چندیدن چند ساله خالق فرنچایز زلدا میاماتو بود و الان کارگردان فیلم زلدا هم از طرفدار های قدیمیه زلداست . این خوبه که دوتا از کسایی که با دنیای زلدا آشنایی کامل دارن فیلم رو میسازن
به به ببینم چه میکنید🔥🔥
به نظرم یه انیمه تو همون سبک و سیاق آثار میازاکی برای اقتباس زلدا خیلی بهتر بود ، تا یه فیلم لایو اکشن
انیمه های میازاکی انیمه ها پیچیده هست بخاطر اینکه میازاکی با این باور هست که شخصیت ها واقعی باشه و تقریبا همه چیز در نوع خودش میازاکی هیچ وقت علاقه به هوش مصنوعی نداشته چون بر این باور بوده که باید تجربه کرد تا تونست نمایش داد و معمولا شخصیت های واقعی میاره توی دنیاهای تخیلی و کسی دیگه که این کار رو کرده میاموتو بوده که هیچوقت سعی نکنه داستان بگه بلکه سعی کرد بازیکن رو توی بازی قرار بده همین زلدا هم سر ماجراجویی های میاموتو ساخته شده و مصاحبه هم داشتن این دوتا بزرگ و توی خیلی از موارد هم نظر بودن و در کل یک فلسفه هست توی دوتا صنعت مختلف.
اینکه سعی کنی از میازاکی الهام بگیری خوبه اما هیچوقت نمیتونی مثل میازاکی بسازی و اینکه زلدا خیلی جاها الهام گرفته برای مثال Twilight Princess الهام گرفته از ارباب حلقه ها و خیلی از طرفداران میخواستند.
زلدا های جدید هم از این قضیه مستثنی نیستند اما تفاوت زیادی هست بین انیمه های گیلبی و دنیای جدید زلدا و یکی از مهمترین موارد اونها اینکه توی این دنیا میتونی زندگی کنی مورد هیچ وقت نمیتونی توی سینما یا انیمه تجربه کنی ( جزو مواردی که توی مصاحبه میاموتو و میازاکی بوده ) و در نهایت امیدوارم یک اثر مستقل باشه از بازی ها و مانگا ها و انیمه ولی مفهوم کلی رو داشته باشه
با اینکه سری زلدا برعکس ماریو تو سلیقم نیست و اکران هم بشه نگاش نمیکنم ولی کارگردان با تجربه و خوبی براش انتخاب نکردن یعنی وس بال (Wes Ball) جز سری میز رانر (The Maze Runner) که یک سریه متوسط بود چیز دیگه ای نداره جز دو سه تا فیلم درپیت در واقع وقتی شما بخوای قدرت و اعتبار یک کارگردان رو بسنجی مسلما به کارنامه کاریش یا سابقش نگاه میکنی دیگه اما این کارگردان فیلمی تو کارنامش نداره که ببینی و بگی واو عجب چیزی بود و تضمین بهت بده که بگی حتما زلدا موفق بشه
.
یعنی حتی زمانی که گفتن کارگردان Kingdom of The Planet of the Apes وس بال هستش فاتحش رو خوندم مطمئنم فقط برای این برای فیلم سیاره میمون ها انتخابش کردن که تمش یا همون فضاسازیش مثل سری میز رانر هستش و وس بال با این تم و سبک آشناس ولی با همه این تفاسیر مطمئنم چه زلدا و چه سیاره میمون ها موفق از زیر دست این کارگردان بیرون نمیان اونم یک اثر لایو اکشن از یکی از پرچمدارای نینتندو
مخصوصا اگه نقش لینک رو هم بدن به تام هالند، فیلم از همین الان مرده است،
به نظرم کارگردان your name بهترین انتخاب بوده ولی معمولا بهترین ها انتخاب نمیشن