کارگردان The Witcher 4: این بازی یک نقطه ورود عالی برای بازیکنان تازه وارد خواهد بود
سباستین کالمبا (Sebastian Kalemba)، کارگردان The Witcher 4، در اظهارات جدید خود گفته است که این اثر برای بازیکنان تازهوارد یک نقطه ورود عالی محسوب میشود.
با پایان یافتن بخش اعظم کار استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) بر روی Cyberpunk 2077، حالا تمرکز این توسعهدهنده روی ساخت بازی The Witcher 4 معطوف گردیده و اخیراً مشخص شده است که حدود نیمی از اعضای این استودیو روی ساخت عنوان نقشآفرینی فانتزی مذکور کار میکنند. در همین راستا، کارگردان بازی اعلام کرده است که این اثر برای تازهواردها بسیار مناسب خواهد بود.
سباستین کالمبا در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت Lega Nerd اظهار داشت اگرچه CD Projekt RED مطمئن خواهد شد که The Witcher 4 با داستان فرنچایز مطابقت دارد، اما استودیو میخواهد اطمینان حاصل کند که این بازی خیلی شبیه به عناوین قبلی این فرنچایز نباشد. به گفتهی این کارگردان، اگرچه این بازی تا چند سال آینده منتشر نخواهد شد، اما همچنان برای طرفداران این مجموعه جذاب خواهد بود و در عین حال، این عنوان یک نقطه عطف برای افرادی است که قبلاً سری The Witcher را تجربه نکردهاند.
کارگردان The Witcher 4 در این باره میگوید:
ما میخواهیم به همان مسیری که در پیش گرفتهایم ادامه دهیم، اما نمیخواهیم همان بازیهای قبلی را بسازیم. فکر میکنم این یک امر مسلم است. ما برخی از عناصر افسانهای را داریم که باید حفظ شوند. به هر حال، همچنان همان جهان وجود دارد و ما نمیتوانیم از محدودیتهای خاصی فراتر برویم.
بنابراین ما باید مسیر بسیار خاصی را دنبال کنیم و در آن نوآوری کنیم. در عین حال، واضح است که ما باید سعی کنیم افراد جدیدی را راضی کنیم. The Witcher 4 برای چند سال آینده منتشر نخواهد شد و از انتشار نسخه قبلی زمان زیادی میگذرد. ما نمیتوانیم مخاطبانی را که عاشق این حماسه هستند، هدف قرار دهیم. ما همچنین باید یک جامعه یجدید بسازیم. با توجه به این نکته، من میتوانم بگویم که این بازی یک نقطه ورود عالی برای بسیاری از بازیکنان خواهد بود، و البته طرفداران دیرینهای را فراموش نکردهام که هنوز دوست دارند ماجراهای گرالت را دنبال کنند.
اشاره کارگردان The Witcher 4 به جمله «هوادارانی که هنوز هم میخواهند ماجراهای گرالت را دنبال کنند» ظاهراً نشان میدهد قهرمان سهگانه اصلی تا حدودی بازخواهد گشت و این مطمئناً جذاب است، چراکه بسته الحاقی Blood and Wine تقریباً داستان او را به پایان رساند.
این کارگردان در ادامه توضیح داد که سیدی پراجکت رد با The Witcher 4 قصد دارد برای شکستن مرزها و ارائه چیزهای تازه در ژانر نقشآفرینی تلاش کند و در مقایسه با The Witcher 3، داستان و تجربه گیمپلی قویتری را ارائه دهد.
اولویت ما همواره تلاش برای شکستن مرزها است و ما میخواهیم از آنها فراتر برویم. قصد داریم در مقایسه با آنچه که در حال حاضر در بازیهای نقشآفرینی وجود دارد، تلاش کنیم و کاری جدید انجام دهیم؛ به خصوص که ما در آن سبک کار میکنیم و طرفداران RPG را هدف قرار میدهیم. همانطور که میتوانید حدس بزنید نمیتوانم چیز زیادی بگویم، اما ایدهی ما این است که چیزی بسازیم که از The Witcher 3 پیشی بگیرد، داستانی قویتر را روایت کند و همچنین یک گیمپلی بهتر خلق نماییم.
The Witcher 4 که با اسم رمز Polaris شناخته میشود، سه گانه جدیدی را برای این سری آغاز می کند و برخلاف عناوین قبلی این مجموعه با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته میشود.
منبع: Gamingbolt
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
با توجه به شکست سایبرپانک و شرایط وخیمی که این استودیو داره بنظرم بهترین فرصت هست که مایکروسافت کلکسیون RPG ساز های خودش رو تکمیل کنه
فروشش از الدن رینگ بیشتر بوده فک نکنم شکست محسوب بشه 😊
به شخصه نظرم اینه که با وجود این همه استودیو و پول هنگفتی که مایکروسافت داره خرج می کنه، بازهم آنچنان چیزی تو چنته نداره
امیدوارم شروعش مثل سایبرپانک نشه
بعید میدونم شاهکاری مثل گرالت تکرار شه،البته میتونه صندلی ای در کنارش داشته باشه…🎈
سی دی مارو دور ننداز!
بیصرانه منتظرم
و خواهشاً واسه بدست آوردن گیمرهای جدید چیزیو فدا نکنید و اصل و اصالت rpgتونو رو حفظ کنید ❤️
دقیقا
این حرف میتونه خطرناک و به معنیه تغییر ژانر باشه
منظور از بعد داستانی هست نه تغییر ژانر
به هر حال ریبوته و احتمالا اصلا نمیخواد به داستان نسخه های قبلی بپردازه
همین ریبوت بودنش جذابش میکنه داستانی جدید پر از امکان و پیش آمد ها
زاویه دیدت رو دوست داشتم ، انشالله ک بازی خوبی از آب در بیاد چون یکی از فرانچایزای محبوبمه ، واقعا با دنیا و فضاش حال میکنم ، دیکه ببین چقدر دوست دارم این فرانچایز رو ک سریالشو با اون همه گندکاری ک کردن نگاه کردم ، چ ویچری بود هنری کویل عالی فقط حیف و صد حیف ک تنها جذابیت سریال رو حذف کردن
قبل سکیرو بهترین بازیم بود . بعد سکیرو امد و من رو دوباره به گیم پلی واقعی و پر تنش برگردوند
سکیرو جز گیمایی هستش ک دوست دارم پلی بدم ، رفیقای شخمی سلیقه من ۴ نفر کنسول دارن ۳تاشون افلاینه کنسولاشون هیچ کدوم نصبش نکردن …
ویچر بدون گرالت خیلی برام سخته
حتی تو سریالشم ک هنری کویل علنا شد نماد گرالت شده موندم بعد از هنری کویل بازم دیدن گرالت مزه میده یا نه
رحمان بازیش اومد بریم دیسک ها رو بزنیم XD
باز این نظر داد
رحمان؟ از تو خیلی بعید بود…
من که براش چایم…
رحمان اینجا رحمان اونجا رحمان همجا
فکر ما قدیمیا هم باشید که با ویچر زندگی کردیم، اصالت بازیو خراب نکنید لطفا
ورود به محفل گربه ها احتمالا
شایدم ادامه داستان سیری ( پایان ویچر شدن سیری)
به نظرم یکی از نکات که باید حتما درست شه مبارزات ضعیف ویچر ۳ هست که واقعا منسوخ شده بود و جذابیتی نداشت حتی در زمان عرضه
امیدوارم مبارزات جذاب و خوبی داشته باشه
میتونن از گاد اف وار الهام بگیرن یا سکیرو (البته نه به سختی این بازی xd )
قطعا سیستم پری بازی هم باید خیلی بهتر شه
ممکنه هم برگردن به قبل و چگونگی تشکیل ویچرهارو روایت کنن
اینم سابجکت عالیی هستش
برعکس حرف هایی که بقیه میزنن به نظر من سیستم فایت ویچر خیلی خوب بود
یکم رو مخ بود
پری بازی که کاملا بی استفاده بود واقعا و دقت درستی هم نداشت
تو پچ های بعدی فینیشر های جذاب و خوبی اضافه کردن که کمی مبارزات رو بهبود داد(خیلی هم خشن تر شده بود )
به نظرم میتونن از سیستم گاد اف وار استفاده کنن یا یه سیستم جدید خلق کنن (چه بهتر که سیستم خودشو داشته باشه )
یکی از بهترین چیزا استفاده از پوشن های مختلف بود که حس خوبی میداد بهم
محفل گربه تو ویچر ۳ نابود شده
شاید منظورت گربه کوهی یا وحشی هست
سیری هم هیچ وقت ویچر نمیشه یعنی نمیتونه بشه تو اون پایان انتحاب میکنه با گرالت زندگی کنه و باهاش برن ماجراجویی و به گرالت کمک میکنه
طبق چیزی که من یادمه
یه محلولی درست کرده بودن که می شد یک نفر رو تبدیل به ویچر کرد
و گرالت اون محلول رو برای روز مبادا نگه داشت تا پایانی که سیری ویچر میشه
التبه نشون ندادن که سیری از اون محلول بخوره ولی بدون شک گرالت اونو برای سیری نگه داشته بود
به صورت کلی دخترها نمیتونن ویچر بشن
و تو پروسه میمیرن یا اگر اشتباه نگم تبدیل به هیولا میشن اینو دقیق یادم نیست
بخاطر همین هیچ ویچر جنس مونث تو بازی نمیبینی
این محلولی که میگی رو من یادم نمیاد اصلآ پروسه ویچر شدن هم اینجوری نیست که یک محلول بخوری و بعدش بشی ویچر
یه پروسه طولانی و دردناک داره که حتی پسرها هم توش میمیرن و در کل تعداد کمی تبدیل به ویچر میشن
از هر ۱۰ پسر ، ۳ تاشون میشن ویچر
التبه قدرت خونی سیری هم بسیار فراتر و قویتر از تمامی ویچراست (جز عمر زیاد که خب عمر سیری مثل یک انسان عادیه )
به هرحال میتونن این پایان رو ادامه بدن
مدالیونی که تو عکس پست هست رو به Lynx یه نوع گربه وحشی ربط میدن
درسته با گربه اشتباه گرفتم
امیدوارم شاهد ی بازی عالی باشیم البته این ی ریبوته ولی امیدوارم بازی اصالتش رو از دست نده با این ریبوت
لطفا با صرفا وعده دادن برای وعده هایی که هنوز نمی دونین تو بازی قابل پیاده سازی هست یا نه (با توجه به سخت افزارهای وقت) ، از الآن انتظارت رو بالا نبرین که میشه مثل وعده مترو با ۳ سال تاخیر و وعده ماشین پرنده که معلوم نیست اصن عملی هم بشه !
خوشحالم که باز قراره گرالتو ببینیم. واقعا یکی از نقاط قوت اصلی ویچر همون وجود گرالته خیلی شخصیت جذابی داره.
اسپم(محتوای بی ربط به خبر). بچه ها یه نکته متوجه شدم. راکستار توی بنرش زده اولین تریلر. پس یعنی بعد از اون هم تریلر های دیگه ای داریم که ممکنه تریلر گیمپلی باشه. اما زمانش مشخص نیست.
من که براش چاییم.(منظور از چای چون هایپ نمیخورم و گرونه،
چایی میخورم)
هر کی براش چاییه لایک کنه و هر کی براش هایده دیسلایک کنه.
(بهترین روش برای هیتر نگرفتن.)🗿🗿🗿
با توجه به کار سی دی پراجکت رو سایبرپانک و درگیر بودنش با اون پروژه طی این چند سال اخیر یکم زود نیست از این گیم اخبار بشنویم؟
میترسم که دوبار از یه سوراخ گزیده بشن و دوباره چوب معرفی زود هنگامشونو بخورن
ریبوته احتمالا، و منم اصلا از ریبوت خوشم نمیاد داستانو برام عوض کنن بهتره
🤣
داستان متمرکز تر
داستانک های عمیق تر
و از همه مهمتر تحول اساسی تو مکانیکای کامبت بازی که بشه بیلد های متنوعی ساخت.
تو باقی موارد ویچر کارش خیلی درست بود. در همون حد کیفیتو حفظ کنن عالیه.
اندرومدا بایوور؟نه نه امکان نداره سی دی پراجکت هزینه سایبرپانک داد دیگه اون اشتباه تکرار نمیکنه دو سال پیش سایبرپانک حتی بهتر از امروز میشد اگه اشتیاه نمیکرد اندرومدا بایوور افسانه ای که سگانه بی نظیر مس افکت ساخت اومد با اندرومدا همچین کاری کنه مس افکت مخصوصا نسخه دومش بی تکرار بود مهر کامندر سپرد تیم دوست داشتنیشو رو قلب همه گیمرها قدیمی جدید چه ار پی جی باز بودن یا نه زد ولی اشتباه اندرومدا و قبلش رفتن نویسنده اصلی نسخه اول و دوم همه گتاب ها کمیک هاش خراب کرد همه چیو رفتن اقای هادسون همه کاره مس افکت از بایوور بعدها اینا همه تاثیر داشت برای بایوور امروز ولی الان چون درباره استباهات اندرومدا صحبت میکنم و صحبت های این کارگردان نمیدونم چرا یکدفعه یاد اندرومدا انداخت منو
خدا کنه ریمیک ۱ حداقل تا اون موقع آماده شه من احتمال میدم ۴ ووک بشه