بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در استرالیا درجه سنی گرفت
با توجه به تأکید مایکروسافت بر توجه هواداران به مراسم The Game Awards، بسیاری بر این باور هستند که تریلر جدیدی از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر خواهد شد.
در میان انحصاریهایی که عرضه آنها برای Xbox Series X/S تأیید شده است، هیچکدام مانند Senua’s Saga: Hellblade 2 نگاهها را به خود جلب نکردهاند و به نظر میرسد که استودیوی Ninja Theory یک بار دیگر در حال آماده شدن برای تصاحب تیتر اول اخبار با یک اثر ویژه است.
Senua’s Saga: Hellblade 2 اخیراً در استرالیا ردهبندی سنی شده و رده R18+ را دریافت کرده است. این درجهبندی در تاریخ ۱۱ اکتبر در وبسایت هیئت ردهبندی سنی استرالیا منتشر شده است. از آنجایی که The Game Awards برای ۷ دسامبر (۱۷ آذر) امسال برنامه ریزی شده است، زمانبندی انتشار یک رتبهبندی جدید برای بازی ممکن است حاکی از این باشد که به زودی تریلر جدیدی برای بازی به نمایش گذاشته خواهد شد.
جالب اینجاست که مایکروسافت اعلام کرده که در این مراسم «اعلامیههایی مهم» و «اخباری در مورد ایکس باکس که نمیخواهید از دست دهید» منتشر خواهد کرد. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این اخبار گمانهزنیهای زیادی را در مورد اینکه آیا Hellblade 2 در این مراسم نمایشی خواهد داشت یا خیر، به راه انداخته است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
تنها گیم ایکس باکس که بهش امید زیادی بستم همینه اونم بخاطر تیم به شدت قوی نینجا تئوری مایکروسافت باید به این استودیو افتخار کنه حتی
دویل می کرای هم که ساخته بود به شدت با کیفیت و عالی بود این استودیو رو اگر خوب بهش برسن توانایی تبدیل شدن به یه شاهکار ساز رو داره
واقعا به موفقیت بازی امیدوارم نسخه قبلی بازی برام یه بازی مهیج و متفاوت بود . به نظرم ایده این نسخه قراره از اولی هم قشنگتر باشه
تریلر بازی یه حماسه رو نشون میداد امیدوارم در تعبیر این امر اشتباه فاحش نداشته باشم .
قسمت اول بازی فوقالعاده بود، عاشق اون صداهایی که مدام توی گوشم زمزمه میشد بودم، همینطور طراحی استایل کاراکتر ها که بهترینشونم بنظرم سرتور بود
یه هدفون 3D هم بزاری رو گوشت دیگه لذت زندگی رو بردی با صداگذاری که از نسخه اول شنیدم
خیلی با هدفون حال میده کاملا میری تو فاز بازی
دیگه یه فیلم سینمایی این همه سر و دست شکستن نداره
همین الان برو توی یوتیوب و گیم پلی اسپایدرمن رو بیار
رندوم کلیک کن روی دقایق ویدیو
نصفش حداقل کاتسینه
این دربارهٔ سینماتیک های سونی هم صادقه یا شما فن بوی تشریف داری؟ بنظرم هر دوش
اینم یه اسکی از رو آشغالای سونیه
کسی مجبورت نکرده سبکی که خوشت نمیاد رو بازی کنی که بعدش بیای مزخرف تفت بدی برامون. حالا فکر کردی خیلی خفن و روشعنفکری که به نصف عناوین شاهکار صنعت گیم میگی فیلم سینمایی زباله؟ بیشتر کندذهن بودن خودت رو اثبات می کنی. متاسفانه امثال تو هنوز به درک درستی از بازی های سینماتیک نرسیدین.
توکه زندگیت شده لیست درست کردن انتظاری ازت ندارم که بدونی همه چی برای بازی گرافیک و کاتزین نیست
کنج اتاقت نشستی چسبیده به چندتا بلاک باستر که هیچی تو خودشون ندارن
هنوز زوده برا امثال شما تا مدیوم سینما و بازیو از هم جدا کنید
مطمئن باش تجربهم تو ایندی و AA بیشتر از توعه.
چه بخوای چه نخوای کاتسین عضو جدانشدنی ۸۰% بازی ها بوده، هست و خواهد بود. از دوران متال گیر های کلاسیک تو نسل ۵ و ۶ بگیر تا Baldur’s Gate 3 و Alan Wake 2 تو نسل ۹. الانم اینکه میبینی تو ۲-۳ نسل اخیر کاتسین ها زیاد و باکیفیتتر شده بهخاطر اینه که قبلش تکنولوژیش رو نداشتن وگرنه از خداشون بوده گیمر بتونه حداکثر ارتباط رو با شخصیت ها و روایت بازی برقرار کنه.
ته درکت از این بازیا همینه که تا کاتسین دیدی بدون توجه به گیمپلی و لول دیزاین اثر، طوطی وار مثل یه عده روشعنفکر و متوهم بگی فیلم سینمایی!
نینجاتئوری ۷ سال جون نکنده برا بازی که یکی مثل تو بیاد با ۲ کلمه بازی رو زیر سوال ببره، البته تعدادتون زیاد نیست، در حال منقرض شدنه این عقیده مضحک.
انقدر ذهن محدود تک قطبی ای داری که نمیگیره چی میگم
من نگفتم کاتزین بده
دارم میگم همه چیز نیست
کی گفته برای اینکه با بازی ارتباط بگیریم باید کاتسینای realistic ببینیم؟ بازی باید ایمرسیو باشه تا قرق کننده باشه نه با کاتزین
بازی ای که تمام ژتوناشو خرج کاتزین کرده باشه و اگه همون ماتزین ازش بگیری چیزی برای ارائه نداره مفت هم ارزش نداره
من خودم اولویت اصلیم گیم پلی یا المان های آر پی جیه، اصلا هم موافق نیستم بازی های سینماتیک روزی تبدیل به جریان اصلی بشن، اما چه اشکالی داره این سبک بازی هم وجود داشته باشه، هنر تلفیقی همه جا خوبه و به تلفیق ویدیوگیم و سینما میرسیم بد میشه؟؟ مگر اینکه کلا با هنر تلفیقی مخالف باشید
تبدیل به جریان اصلی نشدن و نخواهند شد. ویدیوگیم گستردگی فوق العاده بالایی داره و سلایق مختلف رو پوشش میده. هم بازی های سینماتیک و هم بازی های تماماً گیمپلیمحور تو سال های اخیر خوش درخشیدن (چه از نظر افتخارات و چه از نظر فروش) پس نگرانیای از این بابت وجود نداره.
این حرفا رو از کجات در میاری؟ من جایی گفتم کاتسین همه چیزه و بازی باید واقعگرایانه باشه یا رفتار و علایقم اینو نشون داده یا چی؟
اتفاقاً کسی که ذهن تک بعدی شمایی نه من، این شمایی که نمیخوای قبول کنی بازی های سینماتیک عضو جدایی ناپذیر ویدیوگیمن. وگرنه تو لیست بهترین بازیای عمر من بازیهای تماماً گیمپلی محور و بدون کاتسین مثل Elden Ring و Ori و Hades و Portal 2 و Doom و… حضور دارن.
شما نمیتونی برا بازی ساز تعیین تکلیف کنی که از چه راهی بازیش رو لذتبخش تر و عمیق تر کنه. قطعاً اهداف یه بازی سینماتیک مثل هلبلید ۲ با عناوینی مثل ماریو و زلدا یکسان نیست.
اگر فکر می کنی بازی های سینماتیک نمیتونن گیمپلی و لول دیزاین شاهکار داشته باشن و کاتسین رو ازشون بگیری چیزی نمیمونه هم خب سخت در اشتباهی.
Baldur’s Gate 3 روایت سینماتیک داشت و یه گیمپلی/لول دیزاین فوق العاده و احتمالاً GOTY امسال خواهد بود.
The Last of Us Part II با گیمپلی شاهکار و لول دیزاین فوق العاده که اتفاقاً مهم ترین دستاوردش محسوب میشن چون توی این سبک معمولاً دست بازیساز ها برای خلق گیمپلی شاهکار بستهست. اینم اتفاقاً در حضور عناوین تماماً گیمپلی محوری مثل Hades و Doom Eternal گوتی شد و توی NAVGTR هم جایزه بهترین لول دیزاین رو برد. بازی حتی بخشی جداگانه برای تجربه گیمپلی داشت به نام Encounters که گیمپلی خالص بود، به زودی بخش روگ لایک هم اضافه میشه. حالا بازم میگی کاتسین رو ازش بگیری چیزی نداره؟
Ghost of Tsushima هم یه بازی سینماتیک محسوب میشه که سیستم مبارزات شاهکاری داشت.
و صدها مثال دیگه…
داری اشتباه میزنی فیلم سینمایی مال اون کمپانی هیولاها هستش که نسل ۹فقط ریمستر ریمیک پارت۲داده بیرون
البته فیلم سینمایی که خودت نقش کارکتر اصلی بازی کنی و اونجوری بخوای کارگردانی کنی قطعا سر و صدا داره
بازی کامپیوتری خوب که ادم و تو نقش خودش غرق کنه از هر سرگرمی لذت بخش تره و دیدنی تره
با نسخه یک به شدت حال کردم
امیدوارم این نسخه هم موفق تر از قبل عمل کنه
مگه این سبک چیزی نیست که بخاطرش ایسگارو خریدی.
درسته این استدیو اگه به بلوغ برسه و بال و پر پیداکنه میتونه تبدیل به ناتی داگ مایکرو بشه
این حرفو برای استارفیلدم میزدید خدای بازی ها. متحول کننده صنعت گیم.😂
استارفیلد همین الانم شاهکاریه واسه خودش. حالا تویی که نشستی تو متاکریتیک و هر شتی که از مغز اون منتقد خارج میشه واسه تو معتبره دلیل نمیشه بازی بد باشه. از نظر من که بازی کردم شاهکار بوده از نظر دوستای سونی فنم هم شاهکار بودع که رفتن ایکس باکس گرفتن. همونقدر شاهکاره که هورایزن و گوست اف سوشیما شاهکارن. منتها شما فن بویا این چیزا حالیتون نیست
متاکریتیک رو ولش. افت پلیرهاش وچی میکی؟
کاربران استیمی که متاشو تا حد زرد اوردن پایین و چی میگی؟ همشون پلیر بودن. دست خودت نیست شاهکار بازی نکردی که همچین بازی معمولی وشاهکار میدونی. . البته اینم مهم نیست. خوش باشی با شاهکارجووونت😂
شما با دویل می کرای خاطره داری
من باheavenly sword که انحصاری سونیه خاطره دارم
من با enslavedخاطره دارم
اتفاقا enslaved رو این اواخر بازی کردم معرکه بود
وای که چقد هایپ دارم برای این بازی، امیدوارم یه رونمایی درخور ازش ببینیم توی TGA
Clockwork revolution هم رده بندی سنی گرفته احتمالا اونم یه تریلر داشته باشه
از معدود عناوین اکشن ادونچر انحصاری مایکروسافت که لایق یه مدیریت خوب و پشتیبانی معقوله ولی با این روند توسعه مثل اینکه بهش توجه ندارن😐
من خودم احتمالا بازیش کنم ولی خندم از جعبه فنا پیاد گه میگفتن اکشن ادونچر سینماتیک دوست نداریم حالا بزار همین بازی بیاد ببین چطور پزشو بدن البته به نظر خودم موفق نمیشه چون تغییری نسبت به نسخه اولش نمیبینم و احتمالا سی فریمی هست
پیشنهاد میکنم آگه خواستی بازی کنی سراغ پلتفرمی غیر از یوتوب بری
باز تحلیلای متخصصای سایت شروع شد
روند توسعه مگه چشه ٬ چه مشکلی داشته
کجا بهش توجهی ندارن
از معدود بازیای آیندست که خیلی وقته پایه ثابت تبلیغاته
از دست شماها …. همیشه آدمو میخندونید :))))
یکی اعضای تیم ساخت نینجا تیوری رو این زیر بنویسه
دوتا از ایرانی ها همین الان تو نینجا نئوری کار میکنن
یکیشون قبلا رو ریترنال کار میکرد
متاسفانه اسم شون رو بخاطر ندارم
ساسان سپهر
اون یکی هم فکر کنم فرزان بود اسمش
من تا قبل عرضه استارفیلد خیلی به مایکروسافت امید داشتم ولی بعد از اینکه دیدم الکی این همه هایپ کردن و همش طبل تو خالی بود، امیدم رو به این بازی از دست دادم به نظرم یه بازی خوب میشه با متای بین ۷۸ تا ۸۳
نخسه اولش متاش ۸۸ پسر جان
چطوب جعبه فنی هسی که نمیدونی ۸۱ عه
نخسه ایکس باکس بیبی فیس
نخسه😂 ورژنی که نقد بیشتر روش انجام شده محاسبه میشه جعبه فن اون متا ۸۸ هم بخاطر این بود رسانه های مایکروسافت زمانی که نینجا تئوری خریداری شد خواستن بازی رو بکشنش بالا برو ببین کیا نسخه جعبه رو نقد کردن
کسی غلط املایی بگیره که خودش غلط املائی نداشته باشه.
اوووف بازی باید خشن باشه 🔥
بهترین آی پی مایکروسافت در حال حاضر
ایولااااااا🤩
بی شک برترین بازی تاریخ 👍
حالا همین ایکس بات هایی که میگفتن اکشن ادونچر سینماتیک دوست نداریم بالا پایین میپرن صرفا جهت اطلاع بتمنی که بخاطر اسپایدی ازش بالا میرید یا دیویل می کرای که برای گاد او وار ازش بالا میرید اکشن ادونچرن از عناوینی مثل جی تی ای ردد و آلن ویک و…. هم میشه اسم برد که مطمعنم همتون بازیش میکنید پس انقدر خودتونو گول نزنید و سعی نکنید این سبک رو کوچیک جلوه بدین
به هر حال امیدی به هلبلید ۲ نیست احتمال خیلی خیلی بالا سی فریم هس چون رو انریل انجین ۵ توسعه پیدا کرده (تا الان خیلی از پیش بینی هام درست درومدن) اصلا مایکروسافت نمیتونه تو این سبک با پلی استیشن رقابت کنه
منتقیه