عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند

عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند

محسن رضوی فر
۱۴:۱۰ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند

طبق اعلام شرکت ژاپنی کپکام (Capcom)، بازی‌های بعدی این کمپانی که با موتور RE Engine توسعه یافته‌اند، از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و عملکرد بهبودیافته برای کنسول‌ها پشتیبانی می‌کنند.

در جریان کنفرانس آزاد RE: 2023، یکی از برنامه‌نویسان کپکام به نام Eason (Yixiong) Gong پیشرفت‌های انجام شده در RE Engine با توجه به قابلیت ری تریسینگ در ارائه‌ی خود شرح داد. نسخه‌ی جدید سوم پیاده‌سازی ری تریسینگ این موتور بهبود نورپردازی کلی، نورپردازی خودکار و همچنین طرح‌ حرکتی را به همراه ویژگی‌های کاملاً جدید به ارمغان می‌آورد و هزینه‌ی عملکرد کنسول را کاهش می‌دهد.

این ارائه نشان می‌دهد که بسیاری از ویژگی‌های جدید از واحد رندر به RE Engine اضافه شده است. از نظر ویژگی‌های جدید ری ترسینگ، شفافیت آینه‌ای اکنون با یک پیاده‌سازی مجزا انجام می‌شود که در آن تنها بازتاب کامل پشتیبانی شده و هیچ حذف‌کننده‌ای (Denoiser) برای بررسی عملکرد استفاده نخواهد شد. علاوه بر این به گفته‌ی Gong، ردیابی پرتوهای جلوه‌های بصری نیز توسط تیم افکت‌ها اجرا می‌شود. در بیشتر موارد، همان پیشرفت حذف‌کننده پس از سایه‌زنی به اشتراک گذاشته می‌شود. علاوه بر این، مستطیل، دیسک و نور خط نیز توسط تیم رندر دیگری پیاده‌سازی می‌شوند. Gong همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر سایه‌های روشن منطقه‌ی مستقیم و غیرمستقیم توسط این موتور گرافیکی پشتیبانی می‌شوند. ردیابی پرتوهای درختی زمین و سرعت نیز اکنون توسط این موتور پشتیبانی می‌شود.

۳ تکرار از ویژگی حذف‌کننده برای استفاده در بازی‌های RE Engine توسعه یافته است. نسخه اول در Devil May Cry 5: Special Edition استفاده شد و سایر بازی‌های RE Engine که از آن زمان تاکنون از ری تریسینگ پشتیبانی می‌کنند، از نسخه ۲ استفاده می‌نمایند. بازی‌های بعدی از نسخه ۳ استفاده خواهند کرد و پیشرفت‌ها و ویژگی‌های ذکر شده در بالا را به همراه خواهند داشت.

این ارائه همچنین نشان می‌دهد که نسخه‌ی سوم بهبودیافته‌ی Denoiser تنها ۰.۵ میلی‌ثانیه به کل هزینه عملکرد PS5 نسبت به نسخه ۲ اضافه می‌کند، در حالی که دیگر نیازی به تثبیت‌کننده و فیلتر موجک نیست. هزینه‌ی عملکرد کلی جزئی اضافی ناشی از یک مرحله فضایی اضافی برای مقابله با پرتوهای ناشی از عدم انسداد و آپسکیل است.


منبع: Twistedvoxel

XerexplayCambyses The ThirdshDARKSIRENNemesisGhostmilad saSepehrv-alkalineS.I.N.ABrainiac( خداحافظ )Pop_Starگیمر دهه شصتیJavadJavad.StarAQUARIUSMatin Barkat𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉WalleR MaNmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند
عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

عناوین بعدی RE Engine از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ و بهبود عملکرد کنسول پشتیبانی می‌کنند