ایکس باکس در The Game Awards 2023 حضور دارد
توییتر ایکس باکس اخیراً با انتشار پیامی از بازیکنان دعوت کرده است که خود را برای اخبار و اطلاعیههای مهم ایکس باکس در رویداد The Game Awards 2023 آماده کنند.
به نظر میرسد که ایکس باکس در مراسم آتی The Game Awards 2023 حضور گستردهای خواهد داشت. خبرنامه رسمی ایکس باکس که هر هفته برای مشترکین آن ارسال میشود، از بازیکنان دعوت میکند تا خود را برای این مراسم آماده کنند و اطلاعیههای بزرگ را از دست ندهند.
توییت جدید ایکس باکس به شرح زیر است:
بهترین بازیهای سال و برندگان بزرگ را به صورت زنده در مراسم The Game Awards در تاریخ ۷ دسامبر جشن بگیرید. ایکس باکس در کنار اطلاعیهها و معرفیهای مهم، اخبار دیگری دارد که امیدواریم آن را از دست ندهید!
ایکس باکس هنوز اشاره نکرده است که چه عناوینی در رویداد The Game Awards نمایش داده خواهند شد. با این حال، ممکن است در مراسم مذکور شاهد تریلر جدیدی از بازیهایی مانند Perfect Dark یا Avowed باشیم.
در طی چند سال گذشته، ایکس باکس معرفیهای بزرگی در مراسم The Game Awards داشته است که از جملهی آنها میتوان به رونمایی از بازیهای Senua’s Saga: Hellblade 2 و Perfect Dark اشاره کرد. علاوه بر این، ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ شوکیسهای بیشتری خواهد داشت و رویداد ویژهی آنها احتمالاً برای ژوئن سال آیندهی میلادی برنامهریزی شده است.
مراسم The Game Awards 2023 در تاریخ ۷ دسامبر (بامداد ۱۷ آذر) برگزار خواهد شد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
جالبه اون نسل بازی های زیادی نداشت و هیت می شد – این نسل هم که داره چپ و راست بازی میده رسانه اندرریتدش میکنه – صد البته این حرکات زرد واسه فن بیسش مهم نیست و میشه گفت بهترین نسل اکس باکس همین نسل نه بوده
چپ و راست بازی میده؟ فقط خریده آیپی داره. کجا چپ و راست بازی داده؟ هرچی هم داده خراب شده. استارفیلد هم خیلی از چیزی که اتقد بزرگش کردن کمتر بود
داداش از چهارتا فرست پارتی درسال بیشتر میخوای
درضمن بازی ها از نظر شما سونی فنا خراب شده ایکس باکس بازی متا ۹۹هم بده شما بهانه میارید من قصد ترول و هیت سونی رو ندارم ولی بهتره شما بفکر سال ۲۰۲۴باشید که بازی ندارید ولورین هم به احتمال زیاد میره ۲۰۲۵
۱_Lost Soul Aside
۲_Final Fantasy VII Rebirth
۳_Helldivers 2
۴_Pacific Drive
۵_Silent Hill 2 Remake
۶_Fairgame
۷_Dhaba: Land of Watermasks
۸_Marvel’s Wulverine
۹_Sword of the Sea
۱۰_Concord
۱۱_Rise of the Runin
۱۲_Death Stranding 2
۱۳_Final Fantasy IX Remake
۱۵_Stellar Blade
۱۶_Foamstar
حرفت سنده جعبه فن
اینا خو همش ترد پارتین 😂 سونی جز انحصار کردن ترد پارتی کار دیگه ای هم بلده
گزینه های ۱ . ۳ . ۵ . ۱۱ . ۱۲ .۱۵ . ۱۶ سکند پارتی هستن و سونی تو ساختمون نقش داره و ناشر بازیشونه و xdev فرست پارتی خود سونی تو ساختشون همکاری میکنه
گزینه های ۶.۸.۱۰ فرست پارتی هستن
بقیه تردپارتی و ایندی
مایکروسافتم ترد پارتی زیاد انحصاری کرده از کنترابند بگیر تا استاکر و آرک ۲
من بازی های ۲۰۲۴رو خواستم نه ایپی هایی که دست ساخته اگه ایجوری بخوای حساب کنی ایکس باکس بالای چهل تا ایپی دردست ساخت داره
موتوراسپرت دو نامزدی در گیم آوارد ! متا ۸۵. استارفیلد ۱ نامزدی در گیم آوارد متا ۸۳ . های فای راش متا ۸۹ تمام اینا به نظر شما خراب شدن؟ بله ردفال داده که سونی هم لطف کرده به جاش فورسپوکن و کوانتوم ارور داره لازمه بگم کوانتوم ارور متاش ۴۱ هست ؟؟؟
جالبه واسه جعبه فرست پارتیا رو اسم میبری واسه پلی استیشن تردپارتی ها و خوباشو اسم نمیبری مثل فاینال فانتزی ۱۶ و اسپایدرمن و هورایزن
کوانتوم ارور هم هیج قراردادی بین سونی و استودیو سازندش امضا نشده صرفا بخاطر ضعیف کنسول های ایکس باکس انحصاری شد و به این منطق میتونیم بالدورز گیت هم بازی پلی استیشن حساب کنیم
اولن که در بخش بهترین های سال فقط فای راش تنها نامزد بوده اونم متا ۸۷ نه ۸۹
سونی تنها یه فرست پارتی داشته اونم شاهکار شاهکار بود
فورسپوکن ترد پارتی بود
کوانتوم ارور هیچ ربطی به سونی نداره چون قراره واسه پلتفرم های دیگرم بیاد با این حساب بالدرس گیت هم انحصاری سونیه
خوشگل فن بوی استارفیلد تو بخش بهترین rpg نامزد شده و موتوراسپرت هم بیشتری دسترس پذیری و بهترین بازی ورزشی نامزد شده
بهترین نسل ایکس باکس با اختلاف نسل هفت بود و بس اینو کسی میگه که طرفدار دو آتیشه ایکس باکس هستش❤️
دقیقاً
یادمه خیلیا میگفتن ما انتظاری که از PS3 و سونی داشتیم رو ایکسباکس برآورده کرد
البته ایکس باکس توی نسل ۸ واقعا گند زد و بدترین نسلش بود…ولی ps میترکوند
بر چه حسابی این حرفو میزنی این نسل بازیاش حتی نزدیک به بازی هایی که توی نسل ۷ بیرون میداد نبود این نسل همه ایکس باکسو فقط برای خریداش میشناسن نه برای بازیاش زمانی میگم عالی بوده که چنتا بازی در خور نامش بیرون بده (الان صد نفر میان میگن فورتزا ولی فورتزا بازی همه پسندی نیست که بتونه همه رو راضی کنه این نسل کمبود یه تریپل ای محشر داره)
فقط کسی که نسل ۸ کنسول گرفته میتونه بگه این نسل بهترین نسل xbox هست 😂
منم میگم رسانه ها به رد فال توجه نمیکنن
باید تو گیم اوارد به ردفال جایزه بدن
استارفیلدم به عنوان بهترین لودینگ انتخاب کنن 😂
کم فشار بخور ، اون موقع که تو نمی دونستی گیم چیه من با اکس باکس اورجینال هیلو میزدم ، پس خواهشا بیا پایین – جالبه واسه هیت اکس باکس از دکل خودش بالا میری ، یعنی اوج حقارت – اون شبیه ساز لودینگ شرف داره به گیم ۷۰ دلاری ده ساعتی سینماتیک – البته حق بهت میدم فشار بخوری ، دو نسله بجای بازی فیلم تعاملی پلی میدید ، معنای گیم یادتون رفته
آره داش تو خیلی خوب و باسوادی که کمیت و به کیفیت ترجیح میدی باریکلا کارت درسته🙏🙏👍👍
بعد چرا باید بخاطر شبیهساز لودبنگ فشار بخوریم😂😂
کسی به خاطر لودینگ و ردفال فشار نمیخوره😂
خوبه خودش میگه شبیه ساز لودینگ 🤣
تو گیمر نسل ۶ و ۷ بودی که نمیومدی به نسلی که ۲ سال بازی نداشته
۱ سالم که بازی داشته وضع بزرگ ترین بازیش این بوده بگی بهترین نسل xbox😂
مگه متاپرست نبودی تو؟ طبق متاکریتیک در سال ۲۰۲۱ اکس باکس نع تنها بهترین سال در تاریخش رو داشته بلکه برترین ناشر سال تاریخ متاکریتیک هم شده. ۲۰۲۳ هم که نیاز به تعریف نداره.
اره با تعداد بازیای کمتر 😂
تو هنوز نرفتی قوانین انتخاب ناشر رو بخونی؟؟
برو بخون دیگه داداش زشته.
برو ناشرها و بازیاشون رو ببین در ۲۰۲۱، مایکرو بیشترین تعداد بازی رو در بین تمام ناشرین ۲۰۲۱ داشته، کاش میدونستم چرا انقدر سرچ کردن برات سخت و ملال آوره و تا این اندازه ازش فراری ایی
هنوز نمیدونی میانگین نمره میگیرن؟
بعد میگی برم قوانینو ببینم؟😂
https://gamefa.com/815423/%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%a7%d8%b4%d8%b1-%d8%b3%d8%a7/
اخه ب بچه ای ک لباس اسپایدرمن میپوشه میره نیویورکو نجات میده ، چطوری از ویدئوگیم بگیم
راحت باش شما ، بخند و راحت باش
۱- معلوم شد فنبوی ماکروسافتی
۲- این دوست عزیزمون “Tom” فقط به استارفیلد یه شوخی و تیکه ساده انداخت و رسما داشت میگفت که بهترین نسل اکس باکس نسل هفتم بود
حالا با دلیل های بالا از شما یسوال بسیار فنی دارم :
سهامدار بودن ماکروسافت چه حسی داره ؟ بهتون چیزی هم میرسه ؟ اصلا اسپایدر من پلی دادین ؟
اسپایدرمن پلی داده بود که جعبه رو همین الان میفروخت 🤣
Shut up pls
اسپایدرمن پلی دادم و از شدت کرینج بودنش فهمیدم چه شاهکاریه.
اون که کارش اشتباه بود و اسپایدرمن بازی فوق العاده ای هستش اما شما به اینکه به یه بازی بگن کلا لودینگ میگی شوخی ساده؟
کسی که درک نمیکنه بازی چقدر بزرگه و حتی وقتی یه سیب زمینی بندازی تو یه سیاره چند وقت بعد بیای بازم اونجا هست الکی نباید استدلال کنه
در ضمن
منم نمیگم استارفیلد مشکل لودینگ نداره اما با در نظر گرفتن چیزایی که بالاتر گفتم میشه تاحدودی فهمید چرا اینطوریه
مکانیزمی که گفتی اصلا تو بازی وجود نداره
ماهم نگفتیم بازی بدیه فقط لودینگاش واقعا کند و زیاده ، اصلا چرا بهش تیکه میندازیم ؟
خود تاد هاوارد میگفت که در لحظه هرجا که میخوای میتونی سفر کنی ، طرفدارای چهار اتیشه استارفیلدم لودینگ هاشو به سخره میگیرن بعد اینجا به چند نفر بر میخوره
اولا
وجود داره و میتونی بری تحقیق کنی
دوما
بله همه میگن مشکل لودینگ داره اما منم میتونم نقدم از یه بازیو با مسخره کردن بگم اما ترجیح میدم به احترام طرفداراش این کارو نکنم
اونی که میاد مسخره میکنه معلومه چقدر فشار خورده بوده که چرا نمیتونه بازیش کنه و حالا که یه مشکلم داره میخواد برا خودش جوری جلوه بده که انگار اصلا بازی مزخرفه
درکل
اون شخص به جای اینکه بازی مورد علاقه بعضیا رو مسخره کنه بهتره بره اسپایدر من و گاد آو وار خودشو پلی بده تا اینکه بیاد اینجا و زیر پستی که هیچ ربطی به استارفیلد نداره نظرات پر فیض بده
الحمدلله که انحصاری های سونی اینقدرم هستن که عزیزان محتاج استارفیلد نباشن پس این گیمو بزارن برا اون کسی که سبک بازیای ایکس باکسو دوست داره
بخدا خندم میگیره وقتی فک میکنین اصلا به بازی دست نزدم و فنبوی سونیم…
سهامدار سونی بودن چه حسی داره ؟ چند درصد درآمد سونی تو جیب تو میره ؟ خودت اصلا استارفیلد پلی دادی ؟
من سونی فن نیستم
منم اصلا ایکس فن نیستم
من همچین چیزی نگفتم
اونم که گفتم بره بازیای سونیو پلی بده منظورم تام بود
این دوست عزیزت اومده تو پستی که به پلتفرمش مربوط نیست یه ریپلای زده به کسی که کامنتش هیچ ارتباطی به پلی استیشن نداره و شروع کرده به ترول کردن بعد تو میای به کسی که جوابشو میده میگی فنبوی مایکروسافت و به خودش میگی دوست عزیز؟ چرا کامنت این فنبوی مایکروسافت رو یه شوخی با اسپایدرمن نمیبینی؟
ساقی هاتون رو با دقت انتخاب کنید
با تشکر
توی پلتفرمی که نداری نظر نده !
ساقیتونو با دقت انتخاب کنید !
واقعا سطح حرف زدن شمارو دوست دارم…
من گفتم تو پلتفرمی که نداری نظر نده؟
بازم که دقت به خرج ندادی؟
با دقت بیشتری انتخاب کنید
با تشکر
گفتی این دوست عزیز اومده تو پستی که به پلتفرمش مربوط نیست نظر داده
بنظرم ساقیتو عوض کن تا هوا برت نداشته
من اگه بگم طرف رفته یه جایی که دعوت نشده یه کاری کرده آیا منظورم اینه که نباید بره جایی که دعوت نشده
میتونه مثل ب+ز سرشو بندازه پایین بره هرجایی دلش خواست به من چه حرف من یه چیز دیگس که شما دقت نکردی و شاید نمیخوای دقت کنی
اگر هم حرفی زدم که ناراحت شدید عذر میخوام
این دوست عزیزمون tom که میگی توی تک تک بحثاش در مورد استارفیلد فقط و فقط ترول کرده :)
خب بزرگ ترین بازیتونه
میخوای به فورتزا موتور گیر بدم؟
هورایزن خفنه چیزی نمیشه بهش گفت
تعارف نکن اونو هم ترول کن :)
کامنتارو که میبینم بیشتر مطمئن میشم که این کامیونیتی ته خندست xD
مگه xbox فنم زورکی بازی با کیفیتو ترول کنم؟😂
بقیه پستا اوکی ولی اینجا ترول نکرده
طبق منطقت من الان بگم ایزوگام یا فیلم سینمایی هم فقط شوخیه
کلا هرنوع ترولی شوخی حساب میشه :)
سهامدار بودن پلی استیشن چی؟
از پلی استیشن یادم نمیاد دفاع کرده باشم
شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره ؟
شما تا حالا پلی دادی استارفیلد رو تام پلی داده استارفیلد رو اصلا ردفال رو الان پلی دادید شما ؟ تام پلی داده ردفال رو ؟ چرا نسنجیده راجب چیزی که تجربش نکردید نظر میدید ؟ هر دو طرف
تیکه انداختن شما چه سودی داره که میاید دریاره یه برندی که کنسولشو هم ندارید هیت میدید و ترول میکنید
تو از کجا میدونی باز نکردم ؟
صدبار تو همین سایت گفتم پلی دادمش
تازه به این نتیجه رسیدی که فن بویه؟! :)) لازم نیست حتما چیزی بگه، از لایک و دیس لایک هایی که میده هم میشه ذات طرف رو فهمید. هر چند کامنت چرت و پرت هم کم نداده.
دیگه میخواستم خودشم بدونه
شاید همه اونقدی بیکار نیستن لایک و دیسلاک چک کنن
لایک و دیسلایک های کامنت ها هم نگاه میکنید؟!!! تا این حد پیگیر
شرمنده
نمیدونستم ویدئو گیم جای فضا نورداست 😂
فکر میکردم فضا نوردا فقط در مورد منقل و پیکنیکی اطلاعات دارن
نگو از ویدئو گیم هم یه چیزایی میدونن
حالا میگم میری فضا وسطاش لودینگم داره؟😂
دقت کردی این سونی فن ها چقدر جدیدا اکانت عوض میکنن یکی میشه ماهی و یکی دیگه … . آفتاب پرست جلوی اینا کم میاره . آخه همون اسپایدرمن هم سونی عرضه نداشته بسازه همه ی بازی هاش رو با انجین یک شرکت دیگه و با ویندوز مایکروسافت ساخته . بعد سونی میاد به فن هاش میگه ببینید ما بازی ساختیم😂
همه جای دنیا تو همه شرکت ها همه محتواهای نرم افزاری رو با ویندوز میسازن
مهم نیست ویندوز رو کیا بنا کردن که البته دستشون درد نکنه ولی مهم استفاده از این بستر بنا شده اس
همین که سونی با وجود اینکه در حد و اندازه مایکروسافت نیست اما در سطح جهانی داره میتازونه تو بخش گیمینگ دستاوردیه که لایق ستایشه
فن بوی های افراطی هم از هر طرفی که باشن، ترول ها و چرت و پرت هاشون ذره ای ارزش و اهمیت نداره
اکانت جدیدم تیک ابی گرفته
چه عجیب 🤔🤣
اره داداش همرو ماکروسافت میسازه به عنوان انحصاری روی ps عرضه میکنه 🤣
موتور بازی سازیم که همش مال ماکروسافته
فقط خود ماکروسافته داره از انریل انجین استفاده میکنه 🤣
اخرین موتوری که ساخت مال هیلو اینفینیت بود 😂
بچه لباس اسپایدرمن پوش شرف داره به شبیه ساز لودینگ و ۱۰۰۰ سیاره توخالی
نسل ۹ ایکس باکس بیشترین تلاشش رو برای رقابت کرده ولی نسل ۷ پرقدرت ترین نسلش بود همینطور که نسل ۶ پلی استیشن پرقدرت ترین نسل پلی استیشن (حتی تمام کنسول ها) و نسل هشتش بیشترین رقابت رو داشت بستگی داره بهترین رو از چه دیدی بهش نگاه کنیم
و به نظرم این وسط بیشتر از همه حق کوانتوم ارور رو خوردن واقعا
و اینکه باید یه جایزه هم بزارن واسه رقابت بین تو و کاربر Starfailed که البته شک دارم بتونی برنده شی ولی تلاشت رو بکن
خیلی تلاش کرد
دمش گرم
خسته شده انقدر ناشر خریده ( تلاش کرده)
نسل ۷ یه جاهایی کنسول ps3 با اون سابقه ps2 رو زد کنار
اون همه بازی خفن عرضه کرد
تلاش یعنی هیلو ریچ و گیرز اف وار
نه رد فال و استارفیلد (که اینا هم بازیای بثزدان)
نسل ۸ هم رقابتی ندیدیم 😂 از همون اول فاصله زیاد بود
کوانتوم ارور انحصاریه ماست؟ پس امسالم گوتی با ps و بالدرز گیته👌
واقعیت تلخه برادر
آخرش ردفال و استارفیلد بازی های ایکس باکسن یا بتسدا !؟
به ساخت بازی و تلاش کردن میرسه میشن بازی های بتسدا، به امتیاز و متا میرسه میشه بازی ایکس باکس؟
«نسل ۷ یه جاهایی کنسول ps3 با اون سابقه ps2 رو کنار زد» سر پیچ بود یا چهار راه؟
این واقعیتی که توشی توهمه برادر بیا بیرون
اینا اثرات کشیدن یه ماده خاصه که از کشفیات خودته؛ تبریک میگم
دوست داری کدومو بگم؟
تو ساختش نقشی نداشته
بثزدا سال ۲۰۱۵ ساخت اینارو استارت نمیزد الان xbox بازیی نداشت
ولی ناشرشون xbox هست چون استودیو رو خریده 🤷
طرف به خریدن ip ردفال و استارفیلد میگه تلاش کردن 😂 بعد به من میگه توهم زدی🤣
باشه ولی اکس باکس ۳۶۰ رسما نفر اول زمانه خودش بود
سال ۲۰۲۳ بهترین سال مایکروسافت بود ولی به چندین فرست پارتی حتی حریف یه دونه ترد پارتی و فرست پارتی سونی هم نشد
سال بعدم همین روال
دادن بازی های بیشتر که مهم نیس مهم کیفیته که مایکروسافت از اون بی بهرست
داداش نسل هفت رو اسکیپ کردی😐
شاید احتمال بره هیلو جدید رو رونمایی بکنه
به احتمال زیاد داره هایپ رو برای درو کردن جوایز مراسم توسط ساخته فرا بشری که با متای ۹۹،۹۹ دنیای گیم رو در شوک عظیمی فرو برد رو بالا میبره، البته دیگه همه میدونن که استارفیلد عظیم با ۱۰۰۰۰ تا سیاره غنی و مکانیزم های جدید که صنعت گیم رو لرزوند بی رغیب برنده بی چون و چرای این مراسمه
با اینکه حتی جز کاندیدای بازی سال هم نیستش( که کاملا مشخصه که کار کار انگلیسه ببخشید کار کار سونی بوده که از روی حسادت با دادن پول به جف کیلی و بچهها مانع از این مهم شده )ولی با این حال صد در سگ بهترین بازی سال میشه و همه جوایز رو میشوره و میبره 😉
تو الان خودت چه فرقی با فن بوی های ایکس باکس داری؟
هیچ تفاوتی میان ایکس باکس فن و سونی فن نیست هر دو خرد سالن
ترجمشم ضمیمه میکردی
داداش فن بوی جان حالت خوبه ؟؟ جز کاندیددددددد ها هم نیسسسس بعد میای اینجا مثل بچه سالا حرفففف میزنی؟؟تو چرا فشار میخوری…همه اینو میدونیم استارفیلد بازی ای است که ارزش بازی کردنو داره ولی نه گوتی شدننن…..چون بازی ای بود که داستان غنی ای نداشت ولی محیط خفنی داشت و دلیل پایین اومدن متا نداشتن داستانی غنی(ایده ی خیلی جالبی بود برای داستان ولی پسند ها فرق داره) و باگ های بازی بود…من حتی با اینکه اسپایدرمنو بازی کردمو و میگم یه شاهکاره ولی میدونیم که حق بالدرزگیت ۳ هستش …یکم منطقی نظر بدیم😐
هوس گیرز آف وار کردم بد! کاش نسخه ۶ بازی رونمایی بشه.
داستان نسخه ی ۵ یجورایی ناقص بود و به نسخه ی ۶ واقعا احتیاج داره. منم به شدت دنبالشم
بعیده همچین بازی مهمی رو تو گیم آواردز نشون بدن احتمالا بزارن تو شوکیس خودشون تا شوکیسشون هایپ بیشتر بشه
اخ گفتی من دلم اون تیم بدنساز رو میخواد نه این دو نسخه اخیر رو اون غمی که تو سه گانه بود(مخصوصا دوش) تو این جدیدا نیست
قوی و قدرتمند ادامه بده محبوب 💚✌️
اونی که فن ایکس باکس باشه با گیم ها و اخباراش حال میکنه بقیه چیزا مهم نیست اونیم که حال نمیکنه کنسولشو نداره
اگرم کنسولشو داری و ناراضی میتونم خیالتو راحت کنم که ایکس باکس مناسبت نیست چون گیم هایی که میخوای ازش تو ایکس باکس نیست برو پلی فایو بخر
کسی که میاد سمت ایکس باکس میدونه با چه گیم هایی طرفه همینطور هم پلی فایو قسنگ به دو دسته تقسیم شدن عناوینی که میسازن این دو باید قبول کنیم که نباید توقع داشته باشیم برامون حلاف راهشون گیم بسازن
مسئله هزینه هست , سری اس قیمتش نصف پلی استیشن ۵ هست و بازی های نصل نهم پشتیبانی میکنه
حالا سالی تهش یه انحصاری شاخ برای پلی استیشن بیاد ولی هزاران بازی ها مولتی پلتفروم هستند که برای هر دو میان که خیلیهاون وقت نکردیم بازی کنیم
مثلا امسال این همه بازی امده کدوم پلی استیشن باز تونسته همشون رو بازی کنه؟ توی ایران غیر ممکنه
رفیق من همه رو بازی کرده اشتراک خریده همرو بازی کرده(پی اس پلاس نبود مال یه سایتی بود اسمشو یادم نیست)
🖐🏻
مشکل من تایم هست وگرنه همه بازی های top امسال رو دارم و بازی کردم، بهترینش با اختلاف baldurs gate 3 و Alan wake 2 بود ولی هیچ کدوم رو تموم نکردم (براساس تایمی که گذاشتم و مقایسه با بقیه بازی های که هم تموم کردم و یا نصفه نیمه رها کردم به علت تایم محدود)، از ff xvi هم واقعا لذت بردم ولی حقش goty نیست. Spiderman 2 هم تا قسمتی که venom به پیتر میچسبه بازی کردم خوب بود (مقایسه با بازی قبلی شاهکار حساب میشه هم از لحاظ داستان تا به اینجای کار و هم gameplay ) ولی خب سبک مورد علاقه من نیست واقعا.
در مورد بازی های Nintendo نظری ندارم فقط برای fire emblem کنسولش رو خریدم و اصلا فن Zelda و Mario نیستم.
در مورد بازی های Xbox هم واقعیتش خیلی وقته کنسول رو روشن نکردم ترجیح دادم بازی های playstation رو وقت بذارم براش تا بازی های game pass برای همین نظری ندارم راجبشون.
بهترین سال برای من ۲۰۱۵ بود بخاطر وجود Bloodborne و the Witcher 3 wild hunt و Batman Arkham knight و fallout 4 بود که دو تا از اون بازی ها top 5 من جا دارن.
تو ایران اگه شغل درست حسابی داشته باشی و خرج خاصی به جز هزینه رفت و آمد و کلا بیرون رفتن نداشته باشی تجربه اکثر بازی ها خیلی هم غیر ممکن نیست، ولی حق میدم ناسلامتی تو بدترین نقطه از این کره خاکی با کلی تورم و فشار داریم زندگی میکنیم در صورتی که هر جای دیگه بودیم یه زندگی normal برای هممون دور از دسترس نبود.
به به . باریکلا 😅😁👍
این شوکیس ها واقعا به قوطی فن های بی بازی فشار میاره تصور کنین سال ۲۰۲۳ یدونه فرست پارتی داشتن سال ۲۰۲۴ که کلا ندارن سال ۲۰۲۵ هم شاید یدونه ولورین که باز اکشن ادونچر سوم شخص رو داشته باشن یعنی رسما استودیوهای سونی حتی توان ساخت یدونه بازی غیر اکشن ادونچر یا حداقل اول شخص رو ندارن
سطحت از کامنتت مشخص🤣 بهترین بازیوتون تو کل نسل ۹ های فای راش و فورتزا بود راجب چی صحبت میکنی؟ ی نامزد تو گوتی ندارید اخه قوطی چه به گوتی
مثلا بازیهای شما چی بودن یه مشت زباله سینمایی ۱۰ ساعته که همین ها هم همون کپی پیست نسخه قبلی بودن
بستگی به تقاضای خریدار ها داره یه گروه اکشن ادونچر دوست دارن یه گروه RPG یه گروه ریسینگ یه گروه ورزشی و…
حتما اغلب کاربرای پلی استیشن اکشن ادونچر رو بیشتر میپذیرن پس منطقیش اینه که سونی این سبک رو بیشتر بهش توجه کنه
نگران نباش داداش …… یه سری چیا لیک شده که گوست اف سوشیما ۲...…لست ۳(استارت۲۰۲۵ یا ۲۰۲۴ (۲۰۲۴ احتمال خیلی کمه بخاطر ساخت وولورین و هزینه هاش)…….وولورین که قطعیه……..ونوم که اگه طرفدارا بخوان ساخته میشه….بازی های vr در دست ساختن…….ip جدید ناتی داگ…….گاد اف وار(dlc)…….. مارول اسپایدرمن ۳(انتشار به احتمال زیاد:۲۰۲۷)……و……. هستند حالا برای حرف اضافه نزن…اگر واقعا گیمری میتونی بری اطلاعات کسب کنی نه اینکه ندونسته بیای نظر بدی…برای من همه ی ایکس باکسی ها قابل احترامن و به نظر من بازی های هردو شرکت خوب و عالی هستن ولی نظر اشتباهی که بدون اطلاعات داده میشه مورد انتقاد قرار میگیره….
ببین دروغ نگو مارو سیاه نکن تو هیچ احترامی برای مایک مایکروسافت و بازی هاش قایل نیستی مکه میشه بازی خوبی از مایکروسافت بیاد توسط شماها هیت نشه ؟ مگه سده یکبار هم به خوبی از مایکروسافت بگید ؟ کار شما فقط شده مدع و ستایش سونی و باری هاش
جامعه ی گیمینگ باید به هم احترام بزارن من نه از هیترای پلی استیشن خوشم میاد نه از فن بوی ها و نه از هیتر ها ی مایکرو….من نظری رو بی دلیل نمیدم من جز اولین کسایی بودم که تو ایران ایکس باکس ۳۶۰ گرفتم ولی فک نکنم سن شما به اونجا بکشه…..الانم که پلی استیشن دارم و قبلش هم توی جاهای مختلف هیلو و فورزا و…. رو بازی کرده بودم….حرفی برای گفتن داری؟؟
فوبوس جان
بزار بهت بگم
سال بعد سونی کنکورد انحصاری خودشه و سبک کلافه
سال بعد دث استرلینگ داره
رایز اف رانین داره
سایلنت هیل ۲ ریمیک داره
احتمالا لست فکشن
دی ال سی گردو ووووو
شماها چه؟
فقط یه هلبلید ک اونم مطمئن نیستیم خوب درمیاد یا بد چون زسر سلطه مایکروسافت هیچ چیز غیر ممکن نیست
اطلاع غلط نده بذار فرست مقایسه کنیم
سال ۲۰۲۴ سونی حتی یدونه فرست پارتی نداره اما مایکروسافت فقط فرست پارتی هاش اینا هستن
.
Avowed
Microsoft flight simulator 2023
Hellblade 2
Call of Duty
Odyssey
و چندتای دیگه که او شوکیس ها و گیم اواردز معرفی خواهند شد جالبه سونی هیچی نداره اما رفتی برای من از سکوند پارتی و ثرد پارتی مایه میذاری اینطوری باشه مایکروسافت هم مثلا استالکر ۲ رو داره حداقل یکم سطح سوادت از گیمینگ رو افزایش بده
از سال آینده شوکیس های مایکروسافت حکم یدونه e3 رو دارن تصور کنید همچین مراسمی
.
Xbox+ Bethesda + Activision+ Blizzard
.
حالا شرکت های دیگه به نفعشون بیان تو مراسم های مایکروسافت حالا اینا هیچ مایکروسافت دوتا ناشر دیگه بخره میتونه رسما مراسم بازی سال رو خودش برگزار کنه بعد بقیه هم صف اکشن بیان تو مراسم تنها مشکل موجود رسانه های دوزاری سونی فن هستن که بزودی همینا هم خریداری خواهند شد و تمام قدرت صنعت گیم در اختیار مایکروسافت قرار خواهد گرفت و جهت دهنده کل صنعت کیم خواهد شد
از سال آینده. در آینده سونی له میشه. بعدا انحصاری های ایکس باکس میاد. و…….. جعبه فنی که الان چیزی برای گفتن نداره همیشه از اینده حرف میزنه. سال های ساله که اینجورید. دی
😂😂👍 چرا یاد ماجرای آمریکا افتادم؟در آینده (چندین میلیون ساله) امریکا …
ولی جدا از این حرفا من هنوزم اون هایپ وحشتناکی که پشت halo infinite راه انداخته بودن یادم نرفته. استارفیلدم نمونه اخیرشون. تازه چندین سالن تو توسعه بود. الان جدی چی دارن انقدر رو هم دارن؟
پرفروش ترین بازی انحصاری ایکس باکس اندازه یه انحصاری سونی نفروخته.
جالبه تمام بازی های تاریخ سونی هم اندازه یدونه فریت پارتی مایکروسافت یعنی ماینکرفت فروش نکردن و از همه بدتر فرست پارتی جدید مایکروسافت یعنی کالاف پرفروشترین بازی استور پلیستیشن این یعنی یعنی قوطی فنای بی بازی فشاری برای پلی دادن فریت پارتی های مایکروسافت صف میبندن اما به آشغال های سینمایی ۱۰ ساعته سونی حتی نگاه هم نمیکنن
با متای زرد و قرمز واقعا جهت میده صنعت گیم
کتاب قرمز و زرد مثل لست ریمیک ؟
عاشق اینام که موقع خواب رویا پردازی میکنن😂
آره داشتن این همه استودیو رویاپردازیه و از همه مهمتر برنامه مایکروسافت برای نلسرهای بعدی هم رویا حساب میشه آخه بدبخت حداقل خبرها رو درست دنبال کن مایکروسافت الان ۳ برابر سونی استودیو در اختیار داره
خب که چی
سونی با یه اینسامنیاک ۲۰۰ میلیون دلاری آبروی بتسدا استودیوی اعظم مایکروسافت رو برد
استودیوهای به چه درد میخورن وقتی بلد نیستن یه بازی بسازن که مخاطبان ازش راضی باشن
کالاف متا ۵۰ چطوری پرفروشترین بازی پلیستیشن نشون میده اتفاقا از عملکرد مایکروسافت کاملا راضی هستن اگه اینسومنیاک اتقدر خوبه چرا اندازه کالاف فروش نداره تازه به این اشغال میگین شاهکار تازه میگین متاش ۹۰ چرا این متا ۹۰ حریف کالاف متا ۵۰ نشد و زیر دست و پای کالاف له شد ؟
دیدیم چی تحویل داده با این همه استودیو 😂😂
برو به رویا هات برس
سونی مثلا چی تحویل داده ؟ یک مشت ریمیک و ریمیستر و بدتر از همه یه مشت بازی کپی پیست شده بدون ذره ای تغییر اما انتظار داری همه این استودیوها دو روزه بازی تحویل بدن ؟ راستی بازی ناتی داگ تو نسل نهم چی بوده ؟ پس طبق منطقت تاتی داگ دیگه کلا بازی نداره
اول تکلیف دنباله ها مشخص میشه
بعد ip جدید ( چیزی که xbox بدون بثزدا هیچ برنامه ای براش نداشت)😂
آره مایکروسافت بدون بتسدا برنامه ای برای دنباله و ip جدید نداشت فقط نمیدونم بازی هایی مثل avowed و هلبلید فیبل و اینا از کجا میان از طرف بتسدا ؟ حالا موندم چرا شماها بتسدا رو اکتیویژن رو جدا از مایکروسافت حساب کردین؟ اینو خوب تو مغزت فرو کن بتسدا و اکتیویژن تمام و کمال متعلق به مایکروسافت
کدوم اون بازیایی که گفتی عرضه شدن؟کدومو بازی کردی؟
تا وقتی زیر نظر ماکروسافت بازی ندادن نه مال ماکروسافتی وجود نداره
باشه تو فکر کنی مایکروسافت این وسط وجود نداره و همس برای بتسداست
نه داش سونی میخواد سی دی و یوبی و فرام و کپکام رو با هم بخره
یه دور اونارو ماکروسافت خریده 😂
میتونم بگم عقل نداری راحتی ، خوشبحالت واقعا !
اصلا همینکه کل صنعت گیم رو شما تو همین چهار شرکت دیدی خیالمو راحت میکنه که طرف حسابم کیه .
همین چهارتا ارزششون از سونی و یوبیسافت و کپ کام و cd project رو هم بالاتره
جوک خوبی بود
برو ارزش شرکت ها رو روی هم حساب کن
درست میگی…..رسانه های سونی 😂😂😂….موقعیکه نظرات اسپایدرمن ۲ اومد میگفتین به نصف رسانه ها و انتقاد کننده ها نداده و توی نیم ساعت ۱۰۰ تا نقد گرفت ولی برای فورزا موتور اسپرت که گرافیک تبلیغات بالاتر از خود بازی بود (برین ببینین و خودتون قضاوت کنین) تو یک ساعت و ربع یا نیم ۷۰ تا منتقد داشت و برخی ها هم اسم ایکس باکس روی منتقد ها بود(برین ببینین)…….
تو ی نامزد گوتی نداری
امسال ناشرهای مایکروسافت عملکرد بدی نداشن
Blizzard – دو نامزدی
Xbox Game Studios – دو نامزدی
Bethesda Softworks – شش نامزدی
در مجموع ۱۰ نامزدی داشته امسال که همگی فرست پارتی محسوب میشن. سونی هم عملکر مشابهی از نظر فرست پارتی ها داشته (۱۰ نامزدی) ولی خب ۱۱ نامزدی هم بازی های ثردپارتی انحصاریش داشتن + ۳ نامزدی در بخش اقتباس.
من گفتم گوتی
گوتی
گوتی
آیا نمی تونه اون برنامه یا حداقل بخشی از اون برنامه رونمایی از دسته مشابه دوال سنس باشه که شایعهش هم بود ؟؟؟
شباهتی به دوال سنس نداره فقط haptic feedback اضافه شده
خداکنه معرفی کنه ، حتما یکی میگیرم
به احتمال زیاد اره چون یه شرکت برای طراحی کنسول یا دسته ی جدیدش نمیاد عجله کنه و وقتی نزدیک میشه میگن طراحی کنین(ایکس باکس برای سری x گفته بود ابتدا سخت افزار رو بسازین بعد هر چه قدر شد برین شکل رو طراحی کنین)چون میخواست قدرتمند باشه
سری ایکس دیجیتال رو احتمالا با دسته های جدید رونمایی کنه
هلبلید تو همین گیم اواردز رونمایی شد تو همینم باید تاریخ انتشار و گیم پلی رو نشون بدن
احتمالا یه سریال ببینیم تا بعدا سینماییش عرضه بشه 👌😉
#نه_به_فیلم_سینمایی
بهرام خان اینا هنوز نمیدونن ، درست زمانی که هلبلید منتشر بشه و یا از گیم پلیش رونمایی بکنن ، میره برای مقایسه ، یعنی حتی یک لحظه هم کسی صبر نمیکنه ، دقیقا مقایسه میشه با بهترین اثر همین ژانر یعنی گاد آف وار ، اونجاست که ۷ و ۶ و ۵ هست که بهش میخوره ، (البته من حتی فکر میکنم که لایقشم باشه) … اصلا مایکروسافت نباید اجازه ساخت گیمی رو بده که سونی توش به درجه خدایی رسیده …. اکشن سوم شخص سینمایی ، نه لازم داره ایکس باکس و نه باید بسازه ، چون هرچیزی بسازه مقایسه میشه و مقایسه باعث شکست میشه و همینجا باز امتیاز جمع میکنن فن بوی های سونی (که در این مورد به خصوص حق هم دارن)
این حرف شما کاملا درسته ولی موفقیت از همین شکست ها ناشی میشه یه ناشر کامل باید از همه ژانر ها محتواتولید کنه
اصلا مایکروسافت نباید اجازه ساخت گیمی رو بده که سونی توش به درجه خدایی رسیده …
کم جوک بگو بچه.
هل بلید سال ۲۰۱۷ منتشر شده، گاد سال ۲۰۱۸
یه مقایسه اجمالی بکنیم و ببینیم این خدایی که تو توهمات امثال تو هست چه عملکردی در مقایسه با هل بلید داره.
لیست وار نقاط قوت و ضعف.
هل بلید یک بازی کوچیک با بودجه کوچیکه و تیم خیلی کوچیک ساخته شده. متقابلاً گاد با یکی از بهترین تیم های فعلی سونی با هزینه زیاد و تیم بسیار بزرگ و برچسب قیمتی ۶۰دلار.
مشکلات گاد۲۰۱۸
گیم پلی تکراری و بسیار محدود با الگوی از دارک سولز که متکی به Runic هاست.
دشمنان تکراری
مینی باس های تکراری
باس های تکراری و کم تعداد (کم تر از انگشتان یک دست!)
پازل ها با فرض نئاندرتال بودن گیمر طراحی شدن!
داستان کلیشه ای (کلیشه به معنی بد بودن نیست)
____
نکات منفی هل بلید
گیم پلی تکراری
دشمنان تکراری
باس های کم تعداد.
_
نکات مثبت گاد.
گرافیک عالی،
صدا گذاری عالی
شخصیت پردازی عالی کرتیوس
روایت مناسب و..
__
نکات مثبت هل بلید
صداگذاری فوقالعاده
گرافیک عالی
شخصیت پردازی عالی سنوا
داستان خاص و شخصی(غیر کلیشه ای و تازه به لحاظ فردی)
روایت مناسب
اتمسفر دارک و خاص.
پازل های مناسب که با فرض هومو ساپینس بودن گیمر طراحی شدن!
با نگاه به نقات قوت و ضعف دو بازی و همینطور دانستن این موضوع که هل بلید بازی کوچکتری که با هزینه ی بیسار کم و تیم بسیار بسیار کوچک تر ساخته شده. میشه به این نتیجه رسید که فرمایشات جناب عالی مزخرفاتی بیش راجع به هل بلید نیستن. بازیی که با محدودیت های بسیار بیشتری ساخته شده. نقاط قوت و ضعف یک سانی با ابر شاهکار بشریت (خداوندگار ووو) داره و حتی در مواردی بهتر هم هست!!!
خودتو کنترل کن، فشار به خودت وارد نکن. طرف فن بوی مایکروسافته و داره اعتراف می کنه سونی تو این سبک خداست :)) امیر حسن پور رو نمیشناسی یا یادت رفته؟
.
ضمناً مقایسه عناوینی مثل God of War 2018 و God of War Ragnarok که جزو نمادهای ویدیوگیم تو دهه اخیر محسوب میشن با یه بازی درجه ۳ با گیمپلی/لول دیزاین و سیستم مبارزات مضحک مثل شوخی میمونه. هر جا این مقایسه رو انجام بدی بهت میخندن😂، البته بار اولت نیست مزخرف میگی و موجبات خنده ما رو فراهم می کنی :)))
.
مقایسه جامع ۲ بازی در تمام بخش ها طبق تجربه:
انیمیشن فنی و هنری: GoW
کارگردانی هنری: GoW
سینماتوگرافی: GoW
محتوا: GoW
طراحی شخصیت ها: GoW
کنترل دیزاین: GoW
لول دیزاین: GoW
طراحی معما: Hellblade
صداگذاری: Hellblade
عملکرد فنی: GoW
موسیقی متن: GoW
روایت: GoW
سیستم مبارزات: GoW
از نظر آمار هم که مقایسه نکنم بهتره چون کاملاً له میشه هلبلید.
البته اینم اشاره کنم که هلبلید ۲ جزو موردانتظارترین بازی هامه چون از نسخه اول با تمام ایراداتش لذت بردم. امیدوارم گاد اف وار منبع الهام اصلیشون در بحث گیمپلی و لول دیزاین باشه. دیگه بودجه کامل هم داشتن و بهونه ای پذیرفته نیست.
تو رو خدا با این سورنا بحث نکن.
دست خودش نیست، اسیر انقلاب کنسول های نسل ۹ ایکس باکس شده.
حالا God of war 2018 یه چیزی، ولی گاد اف وار راگناروک جزو نماد های ویدئو گیمه؟!!!
مهم تر از همه اول بگم که نمیخواستم دیگه جوابی بهت بدم چون آنقدر بچه مسلک و بی وجود هستی که دو بار باهات بحث کردم و هردو بار یک اکانت جعلی اومده خصوصی بهم فحش داده، تو که جرات گفتن ایرادات یک بازی رو نداری دست کم، دست از این کار حقارت بارت و رفتار حقیرانه ات بردار. یکم بزرگ شو.
این جواب هم صرفا برای دوباره ضایع کردنت میدم، وگرنه رفتی تو لیست دایورتی های چپ!
۱این که یکی (هرکسی) «فکر» میکنه یکی خداس دلیل بر این نمیشه که برای دیگری حقی قایل نشه! چون ««فکر»» میکنه یکی خداس!. این شاید با کورتعصبات امثال تو هم خوانی داشته باشه اما با هیچ منطقی سازگار نیست.
۲این که انتظار داشتی یک بازی ایندی و ۳۰دلاری در همه ی زمینه ها از شاهکار بشریت بهتر باشه نشون میده که حتی تو هم فهمیدی که اون بازی ۳۰دلاری تا چه اندازه برابر و حتی بخاطر همین شرایطش بهتر از یک بازی ۶۰ دلاری هست.
۳تلاش مبتذلی میکنی که وانمود کنی گاد ۲۰۱۸ و هل بلید۱ شرایط یک سانی دارن، و برتری های گاد اونو در موقعیت بهتری قرار میده! خیر اینطور نیست، هل بلید سی دلاری و ایندی هست و گاد FP و پر هزینه و ۶۰دلاری، با این وجود دو بازی از مشکلات مشابه رنج میبرن، از تکراری بودن دشمنان ، از کم بود باس فایت، از محدودیت های گیم پلی. فقط هل بلید طرفدارش رو در پازل ها شامپانزه تصور نمیکنه(!)
نقات قوت شون هم تا حد زیادی مشابه هست، مثل شخصیت پردازی عالی ، مثل روایت، مثل صدا گذاری و موسیقی…
هردو استودیو در گذشته یکی از بهترین بازی های گیم پلی محور رو ساختن یکی گاد۳ و یکی DMC و حالا رسیدن به این وضعیت که اشاره شد…
فرق منه فن بوی با توی منطقی(خخخخ) اینجاست که اگر هل بلید ۲ مشکلی در گیم پلی و غیره داشته باشه فورا اون رو خواهم گفت درحالی که تو همچنان در حال ماله کشیدن برای هر گند و گ.. و دست و پا زدن زیر کامنت های این و اون خواهی بود. فرق من و تو دقیقا همین هست.
راجع به لول دیزاین تو گاد ها هم مزاح خوبی کردی موجبات شادی رو فراهم آوردی که جای تشکر داره. حالا برو تو این لول دیزاین خارقالعاده یکم مرکبات جمع کن تا ببینیم سازندگان چه فکری برای بهتر شدن این بخش تو بازی های بعدی شون کردن…
قبل از اینکه ضعف شخصیتی خودت رو نشون بدی و توهین کنی و تهمت بزنی برو بده اون اکانت جعلی رو مسئولین سایت بررسی کنن ببینن آیدیش به کی میخوره یا بررسی کنن که چند تا اکانت با آیدی من ساخته شده (بررسیش ممکنه و میتونی پیگیری کنی). این چیزا به من نمی چسبه، خیلیا منو میشناسن.
بقیه کامنتتم که همون چرت و پرتای قبلی بود و دلیلی نداره وقتم رو تلف کنم چون تهش قرار نیست بفهمی…
این موضوع فاحشی کردن برای من پر واضح و روشن هست که کار خودت بود. قضیه مال چند ماه پیش هست که دوبار سر نونخوری های لست ۲ از ترند ها باهام بحث ها تهاجمی کردی و هر دو بارش یک اکانت متفاوت و جعلی ««خیلی خیلی اتفاقی»» اومد و بهم توهین کرد، خیلی اتفاقی و خیلی خود جوش!.
من از روزی که آقای نراقی این سایت رو راه اندازی کردن هروز این سایت رو چک میکنم و بعید میدونم دیگه قدیمی تر از من تو این سایت وجود داشته باشه، تا به حال نه به کسی توهین کردم و نه کسی به من توهین کرده بود… دیروز هم که جوابت رو تو اون یکی پست دادم به این خاطر بود نشناختمت، الآنم فقط خواستم خودزرنگ پنداری نکن. این موضوع پیگری آی پی و این چیزا با این همه فراوانی الان دیگه کار اطلاعاتی میخواد و خودت هم به خوبی اینو میدونی.
ببین این دو رویی ها رو بزار کنار، فکر نکن طرفت علف میخوره که باور کنه تو یه آدم منطقی و بی طرفی. اونم به واسطه ای چهار تا کلمه ی نخ نمایی که ده سال پیش تو گیمفا رواج داشت. متظاهر نباش، خودت باش.
وای من خیییییلی دووم دوست دارم خیلی منتظر نسخه ی بعدیش هستم اما اید سافت ور اصلا قابل مقایسه استودیو های بابا سونی نیست. بابا سونی خیییییلی خاصه.
وایی من میمیلم برا هل بلید، خیلی منتظر نسخه ی دومم اما نینجا تئوری هیچ حرف مقابل…
اخ آخ من میمیلم بلا دیابلو و بدشت منتظر نسخه ی بعدیشم اما بیلزارد هیچ حرفی مقابل…
ببین خودتی، ما نیستیم.
راحت باش هیت بده، نقد کن، نقات ضعف رو عنوان کن اما تظاهرات راه ننداز برا ما، یه کلیک رو اسم ها بکنیم میزان ماله کشی و نقدی که به بازی هایی که دوست داشتیم مشخص میشه.
من از گاد دفاع کردم، انتقاد هم کردم.
از هل بلید بعنوان یک بازی مولتی پلتفرم دفاع کردم و اگر نسخه دوم ایرادات نسخه ی اول رو داشته باشه بعنوان یک انحصاری ازش انتقاد هم خواهم کرد و چه بسا تند هم این کار رو بکنم. تو یه فکری به حال خودت بکن.
به خدا از همون ۵ سال پیش که تو گیمفا ثبت نام کردم تا همین امروز حتی یه مولتی اکانت فیک هم نداشتم و نخواهم داشت. فحاشی هم نکردم هیچوقت. اشتباه شناختی من رو عزیزم.
من بی طرف نیستم اتفاقاً کاملاً طرف سونیَم چون “از نظر من” همیشه ناشر برتر بوده و الانم هست، اما دشمنیای هم به باقی ناشرها ندارم. هر چیزی هم که گفتم براش هایپم عین حقیقت بوده و دو رویی در کار نیست.
اگر فکر می کنی فن بوی متعصبم و هر حرکتی سونی بزنه به به و چه چه می کنم میتونی پست معرفی ریمستر لست۲ رو بررسی کنی. علاقه شدیدی به گیمای سونی دارم ولی به وقتش انتقاد هم کردم.
آیدی تلگرامم هم Ali984e هست اگه خواستی بیشتر صحبت کنیم در خدمتم؛ بلکه کدورتی که پیش اومده برطرف بشه.
من اون اوایل که سایت راه اندازی شده بود، درش عضو شدم تا الان چهارتا اکانت درش ساختم. اولینش کریتوس بود،دومی مارکوس بود سومی گوست بود که به سورنا تغییر دادم، و اینم اخری هست که فکر میکنم ۶/۷ ساله دارم. اینا رو چون رمز گم کردم ، مجبورا جدید ساختم. طی این سال ها مورد بوده که طی یک پست بیش از ۳۰۰ کامنت در یک بحث با یکی از دوستان (رامین) دادیم و کلا جر و بحث زیاد داشتم منتها هیچ وقت نشده فحش بدم یا فحش بدن. از این جهت حق بده که بعد اون جریان ذهن من رفت سمت تو، خودت هم بودی قطعا ذهنت یا بخشی از اون میآمد سمت من!. نه عزیز کدورتی نیست و از اونجا که قسم میخوری تو نبودی. منم بابت سوءتفاهم عذرخواهی میکنم و امیدوارم که دلیلش رو درک کنی.
راجع به بی طرفی و این ها خوب اگر اسم من رو باز کنی میبینی چطور به ماکروسافت انتقاد میکنم، و حتی اونو دروغ گو میدونم. به استارفیلد ۵.۵ میدم، به فورزا موتور اسپورت ۷. قطعا منم بی طرف نیستم منتها یه مورد آزار دهنده تو گیمفا این هست که تا اسم یک استودیو مثل همین نینجا یا اید سافت رو میاری فکر میکنن داری از ماکروسافت دفاع میکنی! من با اینا کلی خاطره دارم، اید سافت ور ناسلامتی پدر یه ژانر هست واسه خودش.. بازی هایی مثل هل بلید یا DMC یا Enslaved یا Heavenly sword همه ی اینا رو من شدیداً علاقه دارم بهشون. حالا یکی احساسی میشه میگه چون گاد به نظر اون، خداس، نینجا نباید هل بلید بسازه! مثل این میمونه بگیم چون بیشتر شوتر های خوب الان دست ماکروسافت هست بانجی دیگه نباید شوتر بسازه چون با دووم مقایسه میشه؟ چون با ال و بل مقایسه میشه و…
تو سه بازی برتر من هیچ بازیی از ماکروسافت نیست، اما گاد۲ هست، حالا من یکی دیگه اش که اسکایریم باشه، بگم باید بپای ماکروسافت بنویسن؟؟ نمیدونم چرا چنین تصوری تو گیمفا بین یک سری ها به وجود اومده. نتیجه اش هم میشه این مدل بحث ها…
بهرحال هیچ مشکل شخصی بین ما نیست و هر بحثی هست در همین حوزه و محدوده ی گیمه.
روزگار به کام.
من از اوایل تاسیس سایت نبودم، سال ۹۷ با سایت آشنا شدم و دنبالش کردم.
آخه برا چی سرِ ۴ تا بازی و اختلاف نظر و سلیقه باید فحاشی کنم؟ دیگه نهایت چیزی که بگم مزخرف نگو و… هست که فحش محسوب نمیشه:))
و اینکه می دونم بی طرفی. دنبال کردم کامنتات رو. ولی با نظراتت درباره یه سری بازی های سونی مخالفم و مثل شما منم باهاشون خاطره دارم. به عنوان مثال لست۲ رو ۱۴ بار تموم کردم و تک تک لحظاتش رو حفظم و باهاش زندگی کردم؛ وقتی یه نفر کل دستاوردهای بازی رو زیر سوال می بره و میگه بازی برا تبلیغات ساخته شده و یا نمیدونم به خاطر مرگ فلان شخصیت بازی زبالهست و…. خب اعصابم خراب میشه. (شما خودت رو بذار جای من ببین چه حسی میگیری)
توی بهترین بازی ها برای منم از مایکروسافت Ori هست و از فرانچایزهایی که خریده The Evil Within 2/ Wolfenstein 2 / COD MW2 2009 و… حضور دارن و نمره بالای ۹ بهشون میدم. بقیه عناوینش رو هم درست و حسابی تجربه نکردم وگرنه احتمال داشت حضور داشته باشن در لیست من. اولویت من برای انتخاب پلتفرم همیشه پلی استیشن بوده ولی قطعاً یه روز ایکس باکس می گیرم و هر چی از دست دادم تجربه می کنم.
عزیز ، مهم این نیست که من چی میگم
مهم این نیست که شما چی میگی !
مهم اینکه رسانه ها میان و مقایسه میکنن و اونی که تریبون داره ، قطع به یقین بازی رو میکوبه ! این واقعیت این روزهاست !
حالا چه من خوشم بیاد و یا چه شما خوشت نیاد ! این جریانیه که اتفاق میافته و چند نفر که از اصل یک چیز اطلاع ندارن روش موج سواری میکنن !
من از اینکه بازی مایکروسافت تو قالبی منتشر بشه که تو اون سونی تعریف شده بدم میاد !
سونی رو به چی میشناسن ، بازیهای سوم شخص سینماتیک ، چرا مایکروسافت تو این حوزه وارد بشه در صورتی که میتونه و اون استودیو قبلا مشخص کرده که میتونه یک بازیه گیم پلی محور بسازه ( دویل می کرای ۵ رو میگم) اما بیاد دست رو چیزی بزاره که عملا رقیب آسفالتش کرده !!! …
دیگه واقعیته دیگه ، مقایسه میشه و اتفاقا ، به ضرر مایکروسافت هم میشه ، آینده مشخص میکنه حرف من رو ، منتقد هم از رو حسی که به گیم داشته قضاوت نمیکنه ،مخصوصا این روزها 😉
سلام صبح بخیر.
به نظر دچار خطای تحلیلی شدی امیر.
ورود هردو کمپانی به زمینه هایی که رقیب درش قوی هست اتفاقا نکته ی مثبت و حرکت درسته. باعث پیشرفت و تنوع میشه. و اتفاقا هل بلید گزینه ی خیلی خوبی برای شروع هست. ممکنه برخی رسانه ها باز بخاطر انحصاری شدن بازی، مو رو از ماست بکشن بیرون و یک دفعه دقت خاصی در نقد پیدا بکنن😂 اما این موضوع کوتاه مدته و در درازمدت نمیتونه ادامه پیدا بکنه. تو بعضی موارد هم ماکروسافت رسماً مقصر اصلی هست.
زیاد اهمیت به این که چهارتا فن بوی چی بگم نده و مطمئن باش ماکروسافت در حال حرکت در مسیر درستی هست، اونا دارن یک کاتالوگ خوب برای یک شروع جدید میسازند و آینده ی رقابت رو جذاب میکنه. بازی ها رو روز عرضه بزن به بدن و حالشو ببر. راستی همین دو ساعت پیش Remnant یک و دو شادو دراپ شد رو گیم پس، نسخه دو رو زدم داره دانلود میشه😁✌️
فیلم سینمایی بشدت عالیه ولی وقتی من به یه گیم پول میدم متنفرم کات سین های سینمایی ببینم.
پس رد دد،رزیدنت ایول،آلن ویک،ستارواز،هلبلید،گاد اف. ار،لست همه اینا اشغالن
لطفا بخاطر یه جعبه حیثیت خودتونو به باد ندید
احساس خودم اینه که امسال مایکرو آیپی های مهمشو تو گیم آواردز رو نکنه بزاره برای جذابتر شدن شوکیس خودش البته شایدم این کارو کرد نمیدونم والا
کاش اوودو نشون بدن🥲
همه دوست دارن چیز های زیادی نشون داده بشه ولی خب مدت زمان مراسم محدوده و احتمالا کنسول بدون دیسک ایکس رو معرفی میکنن و احتمالا با تریلری جدید از فیبل همراه هستیم…
خب دارن میگن غیر از معرفی بازی خبرهای بزرگی رو میخوان بدن. منظورشون چی میتونه باشه؟
خرید؟
ادغام؟
تغییر تو زیر مجموعه ها؟
اخیرا همچی مایکروسافت شده هوش مصنوعی شایدم در ان مورد
خودم دوست دارم شرکتای بزرگ بازی سازی + ولو بیان همکاری کنن یه سیستم بزارن یه جایزه بزرگ بذارن برا بهترین بازی های سال بر اساس نمرات گیمرهایی که اون بازیارو ۱۰۰% کردن
احتمالا حضور کال اف دیوتی توی گیمپس باشه
دقیقا و احتمال خیلیییی کم انتظار میره که تریلری هم از بلک اپس ۲۰۲۴ نشون داده شه که از اکتیویژن بعیده …….
تا پایان ۲۰۲۴ و خروج بابی کوتوله خبری از این حرفا نیس متاسفانه
اگه اون باشه که عالیه
داشتم دارایی های اکتیویژن می دیدم که متوجه شدم ماشین جنگی هم هستvigialent 8 داستانش مربوط به شرکت های نفتی بود .ساخت گیم جدید از ماشین جنگی آفلاین و آنلاین چقدر جذابه و جای خالی همچنین گیمی احساس میشه
من این رو قبلا گفتم روی پلی استیشن یک بازی میکردم چقدر حال میداد , یعنی اگر این بازی ریمیک بشه ساپورت درست حسابی بشه قشنگ یه بازی سرویس محور خوب ازش در میاد
و باز هم هلبلید ۲ نیس🤷
چرا تیتر عوض شد😆؟ از تیتر هیجانی به یه تیتر ساده؟ امان از پی اس فنا
واقعاً! خیلی جالبه. حسادت به تیتر خبر 😄😜
جناح این سایت خیلی وقته که مشخصه دیگه جای تعجب نداره 😉
اینو وقتی فهمیدم که تا نامربوط ترین خبرای اسپایدرمن و شایعه هاشو و اینکه چه لباسا و چندتا لباس براش قراره بیاد و… رو به عنوان پستای مستقل کار کردن انگار کانال تلگرام اونن تا اینجای کار میگیم اوکیه ، اونجاش اوکی نیست که اینا درحالیه که خیلی خبرا هم از ایکس باکس اومد و پوشش نمیدادن
بدجور بدلم افتاده گیرز جدید رونمایی میشه خدا کنه حدسم درست باشه با اینکه معمولا گیرز ها تو E3 معرفی میشدند چون E3 دیگه اون جنب و جوش سابق رو نداره دوست دارم تو این مراسم رونمایی اش کنن
من فقط یه گیم پلی از هلبلید ۲ میخوام
تنها کاری که میتونه تو این مراسم بکنه ایکس باکس ….
۱. طبق لیک ها گفته بودن ایکس باکس داره روی سری ایکس و اس (که بدون دیسک با حافظه بیشتر و تغییراتی داخل دسته ) برای عرضه در سال ۲۰۲۴ آماده میشه …خوب چه بهتر در اینجا
۲. که مربوط به یک هم میشه میتونن دوتا رو نمایش بدن تاریخ عرضه بازی های اکتیویژن و بلیزارد به گیم پس …
بازی زیاد داره ایکس باکس ولی اون شوکیس خودشو میطلبه ..
فکر نکنم بخواد زیاد بازی نشون بده ولی اگه این دوتا رو اینجا نمایش بده خیلی تاثیر گذارتر میشه
امیدوارم بلاخره سیلک سانگ تاریخ انتشار بدن حضور ایکس باکس اینطوری اهمیت پیدا میکنه برای من
فکر نکنم حق تبلیغات و نشر بازی دسته ایکسباکس باشه.
خوده تیم چری باید اراده کنه.
خوشبختانه یا متاسفانه پول داده ایکس باکس به تیم چری که هم روز عرضه بیاد رو گیم پس حق تبلیغاتشم مثل اینکه افتاده دست ایکس باکس خود تیم چری هم رابطه اشو با ایکس باکس خیلی خوب توصیف کرده پس اگر قرار باشه تاریخ انتشاریم باشه خب تو جایی هست که ایکس باکس باشه
در کل نحسه ایکس باکس ولی خب چه میشه کرد
سیلک سانگ وجود خارجی نداره اصلا توهمه D:
فقط یک فورزا هورایزون ۶ تو کشور ژاپن به ما بده
خیلی خوبه که فیل اسپنسر هر سال می اد و از نزدیک شاهد جوایز انحصاری های سونی هست و افتخار اینو داره برای بازی های سونی دست بزنه
ما همخوشحال می شیم حضور داری اقای اسپنسر
وی پس از این کامنت برای بار هشتاد و پنجم gow ragnarok و ریمستره ریمیک های ابرشاهکارهای کهکشانی را پلی میکند.
ریمیک ریمستر شاهکار گاد اف وار رگناروک با ۶ جایزه گیم اواردز همراه با تشویق رییس ایکس باکس فیل اسپنسر>>>> پلی دادن ردفال و صد البته بازی استارفیلد که توی کاندیدا هم نیستش
با جایزه ها می خوای بازی کنی؟
قشنگ بود.
حالا کاری با ترولی که کرده ندارم اما چرا وقتی یه نفر از افتخارات بازی موردعلاقهش حرف می زنه به یه سری بر میخوره؟🤔 از نظر شما طرفدار حق نداره به بازی موردعلاقهش افتخار کنه؟
افتخار کنه ولی با استفاده از محتوایی که گیم ارائه میده وگرنه هر کسی می تونه از بالا رفتن از جایزه ها سعی کنه گیمش رو بهتر نشون بده.
خب جوایزی که بازی می گیره بهخاطر محتواییه که ارائه میده.
بیین مگه یه بازی بیخود جایزه میگیره
حتمن شاهکار بوده دیگ
الدن؛بالدرس گیت،گاد ۲۰۱۸،اوراچ،جی تی ای اینا بیخود که جایزه نگرفتن
حرفم هنوز همونه، شما می خوای به گیمت افتخار کن به تجربه ایی که برات رقم زده افتخار کن، به محتوایی که به مخاطب ارائه داده.
اگه تو این زمینه ها در سطح خوبی باشه اول از اونا استفاده کن.
ما که والا ردفالو دانلودم نکردیم قاتی بیشمار بازی ایی که میان روو گیم پس گم شد ما که لنگ بازی نیستیم مثل بعضیا، اینی هم که اسپایدرمن رو به استارفیلد ترجیح بدی چی بگم والا سلیقه ست دیگه، قابل درک و همزادپنداری نیست برام ولی خب قابل احترامه
تو دیگه چرا قاطی این هیترا شدی😐
من احساس می کنم ترول های سونی زیاد هستن باید یکم از این ور تلاش کنم که بالانس بشه وگرنه شکی نیست ماکروسافت برای صنعت گیم مفیده و این که شما بازی های سونی رو دوست داشته باشی و یا به کنایه سونی فن باشی تضادی با این که بازی های ماکروسافت هم با کیفیتع نداره
در سال ۲۰۲۴ مورد انتظار ترین بازی بنده نه فاینال هست نه ولورین {اگه ۲۰۲۴ بیاد} بلکه هلبلید ۲ هستش بیشتر افرادی که پلی استیشن دارن هم به این موضوع اگاهی دارن و ترولی از سمت اون ها نمی بینیم ولی وقتی ۱۰۰ تا ترول سونی زیر هر پست می بینم بعضی وقت ها دلم می خواد یکم تیکه بندازم
داش قاطی این بحث هیترا نشو اینا خودشون هم خودشونو گردن نمیگیرن الکی اعصابت خورد میشه
واقعا از شما دیگه انتظار نداشتم
داش این ترولا دیگه نهایتا دوتا اکانت بتونن بزنن تهش مجبورن سیمکارت تهیه کنن خودتو خسته نکن وجهتو با اینا یکی نکن
آره برای رحمناروک خیلی دست زد.
آقا ما هستیم،هوا سرده درو بستیم🤣شوخی
مایکروسافت واقعا داره پیشرفت میکنه اما نیاز داره بیشتر به فکر آی پی های جدید باشه
دقیقا مثل استارفیلد
یه آی پی جدید از یه استدیویی که خیلی وقته آی پی جدیدی نداشته
اینم تازه اول راهه و نباید از خراب کردن بترسه هرچند که سر استارفیلد نشون داد رو به پیشرفته
امیدوارم به آینده ایکس باکس
توی مراسم برا این دو تا بد هایپم
هلبلید ۲
ایشالا فیبل
بالاخره همین که متوجه اشتباهش تو نسل قبل شده و استارتشو زده یعنی پیشرفت
درضمن شاید شما بدت بیاد ولی خیلیا از استارفیلد خوششون میاد
به امید یک هیلوی جدید
نصف ایپی های مهم دست مایکروعه اصن ایکس باکس نباشه مراسم بی معنیه