چرا در The Game Awards دستهبندی «بهترین ریمیک/ریمستر» وجود ندارد
این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد دستهبندیهای جدیدی در مراسم های The Game Awards باشیم.
طی یکی از جلسات پرسش و پاسخ که با جف کیلی (Jeff Keighly) در توییچ صورت گرفت، درباره اضافه شدن بخشهای جدید به دستهبندیهای این مراسم صحبت شد و جف کیلی دربارهی آن توضیحاتی داد.
وقتی از او سوال شد که آیا در آینده بخشهای جدیدی را در The Game Awards خواهیم دید، کیلی جواب داد که آنها درباره قرار دادن بخشی برای بهترین DLC یا محتوای اضافه و بهترین ریمیک و ریمستر صحبت کردهاند. البته که دربارهی ریمیک اختلافاتی وجود دارد چرا که هر ساله تعداد زیادی ریمیک خوب وارد بازار نمیشود و تعداد بازیهای این بخش برای نامزدی بسیار کم است.
همچنین، متاسفانه مرز باریکی بین DLCها و سرویسهای آنلاین بازیها، ایجاد شده است، زیرا عناوین زیادی هستند که هر سال با آپدیتهای بیشتر به بازیهایی با کیفیتتر تبدیل میشوند. به عنوان مثال، یکی از مواردی که بین کاربران حواشی ایجاد کرده بود مرتبط با DLC بازی Cyberpunk 2077 یعنی Phantom Liberty بود و از دیدگاه کیلی، تغییر ساختارهای اساسی این بازی و اضافه شدن محتویات جدید به آن ارزش نامزدی این بازی را دارد.
همچنین عنوانی مانند Resident Evil 4 Remake، در بخش بهترین بازی سال نامزد شده است اما هر سال شاهد عرضه عناوین متعدد ریمیک شده نیستیم که در نهایت باعث شود تا بخشی برای این بازیها در مراسم در نظر گرفته شود. البته، اخیراً بازیهای ریمیک شده با کیفیتی منتشر شدهاند و اگر همین روال ادامه پیدا کند، احتمال اضافه شدن این بخش به The Game Awards وجود دارد.
افراد زیادی به کیلی میگویند که برنامه آنها تمرکز بیش از حد بر بخش داستانی بازیها دارد و به گیمپلی خیلی توجه نمیشود. با این وجود، وی متذکر شد که هر سال تمامی این دستهبندیها مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرد.
نظر شما چیست؟ به نظر شما جای خالی چه بخشی بیشتر در مراسم The Game Awards حس میشود؟
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
خدایی بی انصافیه فقط به نقش اصلی جایزه میدن
رحمان از وقتی تیک ابی گرفتی سوراخ کردی کامنتارو:d
شوخی
بی جنبه بازیا چیه در میاره این بشر .دیوانمون کرد هر پستی میری این هست .
الان رفتم سابقه رو دیدم ، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ تا کامنت منهای فعالیت های گروهی داشته
تازه امتحانم داره😐😂
حسودان تنگ نظر 😒
به خدا نیم ساعتیش کردم الان نیم ساعت هفتمم خوندم
حالا قسم نخور شوخی کردیم
کلاس چندمی؟
عزیزی
نهم امثال پارم
پس انتخاب رشته هم داری…
رحمان جان ، مطمئنی کلاس نهمی ؟
-امثال- غلطه ، امسال درسته .
ریاضی فقط نیا که اشکت در میاد.
البته اگه هر روز سه چهار ساعت درس بخونی میرسی برا کنکور.
ولی اگه خرخون نیستی (خودمم نیستم و نمیدونم تو رشته ریاضی چیکار میکنم) ریاضی نیا که سیر میشی کلا از درس
@zonked
لعنت بر کیبورد خودکار
برنامه ریز کن عزیز – اگر به برنامه ریزی پایند باشی موفق می شی
تو برنامه روزانت زبان انگلیسی و یک تخصص خاص رو حتما در حد ۳۰ تا ۴۵ دقیق قرار بده
بعد از ۳ سال هم متخصص شدی هم زبانت فول که به دردت می خوره
کلاس نهمی ….
سید نه..😑😑😑😑
tothegametime
الان دارم رو نویسندگی و زبان کار میکنم
هدفم انسانیه
😂😂😂
البته کاربرهای فعال بهتره به درد گیمفا می خورن به نوعی میزان بازدید ،کامنت ، و.. کمک به گیمفاست
بقای گیمفا و گیمرها در هم تنیده شده
تنها جایی که نسل در حال منقرض گیمرها رو می شه به تعداد زیاد دید تو محله انگشت شمار ما گیمر می بینم
خب چی کنم دیگه
داره رو دست مجید فالوت فن میزنه
بخشی جدا برای ریمیک ها ؟؟ 😐
آقا بیخیال خواهشاً 🤦🏻☠️
Ongoing Game ارتباطی با Cyberpunk 2077 نداره و کاندید شدنش در این دسته احمقانهاس (زمانی که کاندیدها رونمایی شدن اصلا دقت نکردم به این قضیه). بازیهای ادامهدار و «زنده» همانطور که هر عقل سلیمی میتونه از نام دستهبندی متوجۀ بشه، بازیای هست مثل Halo Infinite یا Destiny یا Fortnite یا FF XIV که با «محتویات و فصول جدید» بهروزرسانی میشن و “Ongoing” رو معنا میکنن. Cyberpunk 2077 یک بازی Ongoing نیست، محتوای جدید دریافت نمیکنه، بلکه مشکلاتش با هر بهروزرسانی برطرف، فیچرهایی که می بایست از اول وجود داشته باشه اضافه و قابل بازیتر میشه.
اینطور تشویقها فقط باعث میشه صنعت گیم به سمت عرضۀ محتوای ناقص و مشکلدار پیش بره. عملاً برای عرضۀ ناقص بازیها در لانچ جایزه در نظر میگیریم. سیدی پراجکت وظیفهاش ارائۀ یک بازی قابل تجربه و مطلوب در زمان لانچ بوده. بازیشونم یک اثر سینگل پلیر روایتمحوره که هیچ سنخیتی با Ongoing نداره.
یعنی کلا برای یه رفع مشکل باید برای چی کاندید بشه؟؟
اصلا چه منطقی داره واقعا؟؟😐
پارسال هم Cyberpunk به طرز احمقانه ای جایزه ی استیم labour of Love رو برد. حالا البته اونجا پلیرها رای داده بودن و Popularity contest بود ولی خب نامزد شدن ش توهینی بود برای گیم هایی که سالها دارن با زحمت گیم هاشون رو ساپورت میکنن. مثل Deep Rock Galactic
حالا اگه امسال برنده میشد یه چیزی ولی پارسال تنها تغییری که گیم کرده بود Playable شدن ش بود و ریلیز انیمه ش.
البته فکر کنم به خاطر اینه که سایبر یه باگ بود که بعد دست و پا دراورد و بازی شد
فعالیت های و پشتیبانی خوب باعث شده بازی از عرضه وحشتناک به اثری خوش ساخت و قابل بازی تبدیل بشه
بله همون جور که اقای کریمی گفت اشتباه است که کسی رو به خاطر اینکه بازی ناقص بده بیرون بعد درستش کنه جایز داد و این نوعی توهین به سایر شرکت هاست که حقوق مشتری ها رو رعایت کرده و بازی های بی نقصی زمان عرضه تحویل می دن ولی سایبرپانک خیلی ناجور بود الان یه فلش بک به زمان عرضش بزنید فکر کنم یه جورای نمی شه دیگه با نسخه الان از نظر فنی مقایسش کرد
فقط در حد افرین پشتیبانیتون خوب بود و دیگه تکرار نشه اون به خاطر سابقه خوبشون تو عرضه بازی های ویچر ۳
باید یه قانون جریمه سنگین برای عرضه های بد بزارن
اون طرف قضیه هست باعث میشه مشکل بازی ها حل بشه و دیگه بازی ها ناقص کم داریم و بازی هم ناقص باشه از نمرش پیداست
من با ریمیک و ریمستر هیچ مشکلی ندارم ولی بهتر نیست مراسمی که هدف و اولویتش پیشرفت و خلاقیت تو گیمینگه همچین دسته بندی رو اضافه نکنه ؟
چون رسما داره بازیساز ها رو تشویق میکنه به اینکه بازی هاشونو ریمیک و ریمستر کنن و دیگه سراغ آی پی جدید نرن
سازنده ها فقط به عشق پول میرن دنبال ساخت ریمیک و ریسمتر
تنها محرکشون مانی هست نه یه جایزه فزرتی تو ناکجا اباد
این جایزه خودش میتونه مهر تایید از طرف منتقدین و مراسم های رسمی بشه تا از قبل هم بیشتر بشه
نظرت به طور کلی درست هستش
البته بستگی هم داره به اون بازی که پتانسیل ریمیک شدن رو داره یا نه ( الان همین رزیدنت اویل شاید با اهداف پولی ریمیک شدش اما داستانش جذابیتش رو داشت و از اون طرف استودیو اومد با نهایت ظرافت کارش رو تمیز انجام داد…)
لطفاً از سونی جونت بخواه تمومش کنه ریمیستر و ریمیک ساختن رو اونم با قیمت های احمقانه ۷۰ دلاری
سونی ام فقط لست رو ریمستر و ریمیک میکنه وگرن کلی بازی خوب هست ک ولشون کرده .
حتی پچ ۶۰ فریم بلادبورن رو نداد
به نظرم اصلا نیازی به بخش بهترین ریمیک نیست و اگه ریمیکی خیلی خوب باشه توی یکی از بخش های اصلی نامزد میشه و همین کافیه ولی بهترین dlc میتونه جذاب باشه و باعث میشه سازنده ها بیشترین توانشون رو برای جذاب تر کردن dlc ها بذارن
من به بهترین بازیگر مکمل کاری ندارم بودو نبودش فرقی نداره واسم ولی اگر بخش بهترین DLC و بهترین ریمیک و ریمستر اضافه بشه باید فاتحه صنعت گیم رو کلا خوند
چون همینطوریش همین الانم سازنده ها رو آوردن به ریمستر و ریمیک نسل نهم همین شده اگر این بخش ها هم اضافه بشن انگیزه ای واسه سازنده ها ایجاد میشه که بیشتر به ریمستر، ریمیک روی بیارن ((همونطور که جف کیلی گفت ریمیک و ریمسترهای کمتری برای نامزدی تو یک سال وجود دارن یعنی فکرنکنین هرساله ریمیک و ریمستر داریم)) این حرفش خیلی ترسناکه یعنی اگر همچین بخش هایی اضافه کنند همونطور که گفتم انگیزه ایجاد میشه واسه سازنده ها اونوقت تو یک سال ما به جای یک آیپی جدید یا نسخه جدید یک فرنچایز شاهد طیف وسیعی از ریمسترها و ریمیک ها خواهیم بود امیدوارم هیچوقت این اتفاق نیوفته
DLC هم همینطور اگر بخش بهترین DLC اضافه بشه از کمیت بازی تو نسخه اصلی میکاهند و یک سوم و نصف بازیاشون رو به صورت DLC عرضه میکنند اینطوری هم پول اضافه تر میگیرن از گیمرا هم اینکه واسه گیم اواردز نامزد میشن
وقتی بخوای هر طور شده یه بخش سونی درست کنی میشه این سونی و کپکام سلاطین ریمیک و ریمیستر هستن این بخش بیاد فقط این دوتا باهم رقابت میکنن سونی که کلا خلاقیتش ته کشیده بازی های چند سال پیشش رو هم ریمیستر و ریمیک میکنه
مثل اینکه گیم آورد خیلی تلاش داره تبدیل به چیزی شبیه اسکار بشه
اینکه فلان بازیگر توی فلان گیم خوب بازی کرده ربطی به گیم نداره و اگه جایزه ای قراره بهش بدن باید توی اسکار یا گلدن گلاب بدن نه جایی مثل گیم آواردز حالا چه برسه به اینکه بخوان جایزه ای برای شخصیت مکمل هم درنظر بگیرن
اجرای بازیگر نقش مهمی در موفقیت خیلی از بازی ها داره. مثلا Hellblade به نظرم اصلی ترین نکته قوتش اجرای بازیگرشه و منصفانه نیست که پاداشی براش در نظر گرفته نشه. از طرفی هر چیزی که جزو محتوای بازیه جایزهش باید توی مراسم های مختص بازی ها داده بشه، نه اسکار و…
بنظرم RE4r اصلا نباید نامزد میشد برای گیم سال. این همه Indie خفن اومد امسال. حتی نامزد هم نشدن
خوب باشه به شکل دیگه حضور داره🗿
من دقیقا نمیدونم این شاخه ها وجود داره یا نه ولی به نظر من باید یک بخش برای خلاقانه ترین گیمپلی در نظر بگیرن به هر حال روح ویدیو گیم گیمپلی هست بدون گیمپلی چه معنی خواهد داشت ویدیو گیم ؟ پس همچین شاخه ایی اگر باشه میتونه خیلی تشویق کننده باشه قطعا بازیهایی هستن که تو خیلی نکات شاید خوب نباشن اما گیمپلی موفق و بلکه درجه یکی ارائه میدن و شاخه بعدی موزیک هست موزیک جزو مهمترین رکن های هر بازی هست به نظرم باید جایزه های بیشتری برای موزیک در نظر بگیرن، اصلا بازی بدون موزیک هم میشه مگه ؟ اینکه فقط یک جایزه بهترین موزیک داریم و این قسمتی که هنر و عشق خالصه با یک جایزه ساندویچش میکنن همیشه رو مُخ من هست :)))
متنوع ترین شاخه ها رو مراسم NAVGTR داره و تقریباً برای همه چیز جوایزی در نظر گرفته. مثلا بخش گرافیک و طراحی هنری و… خودش چند شاخه داره که اینجا به همراه آخرین برندهشون می نویسمشون:
بهترین انیمیشن (هنری): Cuphead DLC
بهترین انیمیشن (فنی): GoW Ragnarok
بهترین طراحی هنری (مدرن): Stray
بهترین طراحی هنری (فانتزی): Bayonetta 3
بهترین طراحی هنری (Period Influence): Elden Ring
بهترین گرافیک فنی: GoW Ragnarok
بهترین نورپردازی و بافتسازی: GoW Ragnarok
برا بخش گیمپلی هم جوایزی مثل کنترل دیزاین (3D و 2D به صورت جداگانه)، لول دیزاین و… داره که البته تو این شاخه ها آیپی های جدید رو با فرانچایزهای قدیمی مقایسه نمی کنه.
الان چک کردم کلی شاخه هم برا موسیقی و صدا داره شاید حدود ۱۰ تا بشه.
@emin3m
آقای کریمی اگه ممکنه امسال جوایز و نامزدی های NAVGTR رو بهطور کامل پوشش بدین که دوستان هم آشنایی پیدا کنن، مراسم معتبر و جالبیه.
چه جالب من که معمولا وقت دنبال کردن ندارم چه خبره ولی دمشون گرم انقدر تخصصی بررسی میشه البته انقدر تخصصی هم باعث میشه استقبال عمومی کم بشه اینم باید در نظر گرفت، ولی خب گیم اواردز مثل هر چیز دیگه ایی جا برای بهتر شدن و کاملتر شدن داره به نظرم گیم اواردز به خاطر بازدید بیشتر ناچاره یکمقدار عامه پسند تر عمل کنه امیدوارم در سالهای پیش رو مراسم خیلی بهتری بشه…
نمیشه جایزه ثابت ریمیک بذارن باید توی سال های خاص که ریمیک ها زیادن جایزه ریمیک بزارن هرسال نمیشه گذاشت مثلا یک سال ۳ تا دونه اشغال بیاد بعد بیان بین سه تا بگن این بهترین ریمیک شده…جایزه های مقطعی خوبه مثلا یک امسال جا داره بهترین اقتباس سینمایی تلویزیونی بزارن سال پیش ولی نمیشد
علارغم اینکه از تمام ریمیک های کپ کام لذت بردم (خصوصا نسخه ی دوم ) اما چندان موافق اضافه شدن چنین بخشی نیستم چرا که همین الانش هم شرکت ها از این مسئله سو استفاده های فاحشی میکنن که بارزترینش هم استودیوی محبوب و نابغه ایی مثل ناتی داگ که با پولیش کاری این نسل رو پر کرده و این عمیقا جای تاسف داره .
همینجوری خوبه
ارزش بازی اوریجینال با ریمیک ریمستر قابل مقایسه نیس
چون اگر بیاد میشه بهترین بازی سال برای بار دوم از بس شاهکاره